Parfum Outlet.nl reviews

Parfum Outlet.nl reviews

8.2

Goed

En stukken goedkoper als taxfree Schiphol

Aangenaam verrast

Een aantal dagen geleden heb een vrij negatief bericht geplaatst over paarfumoutlet.nl. Tot mijn grote verassing is mijn bestelling vandaag ineens bezorgd. Ik ben er nog niet helemaal zeker van of dit vanaf begin af aan op de juiste manier naar bedoeling is verlopen, of dat mijn klaagzang hier toch enig effect heeft gehad. Maar eerlijk is eerlijk, ik ben toch erg blij dat het goed is afgelopen.

De perfecte presentatie van een meer dan compleet aanbod!

in een oogopslag is duidelijk waar je wat kunt vinden, hoe betaling en verzending plaatsvindt en krijg je goede informatie over de producten. Een breed aanbod tegen goede prijsen en een prima aflevering! Ik ben een tevreden klant!

Komen niet altijd afspraken en leveringen na

Hoewel via de mail altijd een vriendelijke en klantgerichte toon doorklinkt hebben ze onze bestelling van Estee Lauder niet geleverd. Wel het andere deel van de bestelling. Zou met de kerstdagen in huis zijn als je voor 23 december bestelde. Wij moesten helaas herhaaldelijk om de status vragen. Ook hebben we een aantal keren moeten rappelleren om het bedrag terug te krijgen. Uiteindelijk hebben we dat teruggekregen. Wel waren we drie maanden verder. Ik heb ook toen ik begon met het bestellen bij Parfumoutlet deze ervaring al een keer gehad. Daarna ging het gewoon goed. De concullega (Parfum.nl) is dan welliswaar een paar euro duurder, maar wel hadden we onze Estee Lauder bestelling binnen twee werkdagen in huis.

Ruikt naar oplichting

12 Februari (!!) een bestelling geplaatst. 25 Maart heb ik deze gewijzigd omdat er nog steeds geen levertermijn bekend was. Ik heb de bestelling toen gewijzigd op basis van op de website aangegeven beschikbaarheid van de parfum (levertijd 3 tot 4 werkdagen stond er bij). Nu, 14 april nog steeds niets ontvangen en ook geen bericht gehad. Ik heb zojuist mijn bestelling geannuleerd want de verjaardag waarvoor ik het luchtje had besteld is inmiddels al geweest.

Erg jammer. Ik voel me als klant totaal niet serieus genomen en ik bestel er zeker nooit weer iets en wil bij deze dan ook mensen waarschuwen voor deze website.

Ik ben benieuwd of ik nog iets van mijn geld weer terug ga zien.

zeer onbetrouwbaar

In goed vertrouwen bestelling gedaan. Na weken wachten nog steeds niets ontvangen. Klantenservice is niet bereikbaar. NOOOOOOOIT meer

Ik ben super blij met Parfum OUTLET.nl.

ik heb met een twijfel gevoelens een bestelling geplaatst omdat het voor mij de eerste keer was, maar met een kleine weekje had ik mijn parfum binnen waar ik super blij mee ben....

koop nooit parfum, alvorens de prijs te vergelijken! Parfum outlet komt er altijd het beste uit!

nog nooit kwam ik bedrogen uit, parfum outlet is altijd het voordeligste, zeker weten!
je kan niet altijd alle parfums vinden, maar er is keuze genoeg!
Soms ook leuk een ander reukje te proberen!

Waanzinnige Shop

Ik heb weer 2 luchtjes besteld bij Parfum outlet. Snelle levering,betrouwbaar en een perfecte prijs. Als je in de winkel de prijzen ziet kan je niet geloven dat het echt zo is.
Als ik weer een luchtje voor mijn man, zoon of voor mezelf wil hebben dan koop ik het zeker weer bij parfum outlet.nl.

ordernummer:150954

Ik heb een slecht voorgevoel na bestelling en betaling parfum

Afgelopen weekend mijn liefelingsparfum besteld bij Parfumoutlet.nl Geprobeerd om via telefoon en e-mail contact te krijgen. Zonder resultaat. Ik heb het slechte voor gevoel dat er iets niet klopt met deze club. Bestelnummer: 150276 is nog steeds niet binnen.

Bestelling niet in behandeling

Ik heb afgelopen zaterdag (22-03-14) een bestelling gedaan;
Dunhill Desire Blue 100 ml heren.
Echter is het bedrag (36,50 euro) wel van mijn rekening afgeschreven
Helaas heb ik geen bevestiging gehad op mijn emailadres.
Als ik mijn account open staat de bestelling na 4 dagen nog niet in behandeling
Bellen heeft geen zin want de klantenservice is nooit bereikbaar
18 keer gebeld.

Onbetrouwbaar !!!!!!! Na bijna een maand heb ik nog steeds m´n bestelling niet.

Bijna een maand geleden een bestelling gedaan. Bewust niet te groot omdat ik bij een eerdere bestelling al geen heel goed gevoel had. Omdat de prijzen aantrekkelijk lijken toch maar gedaan. Nu bijna een maand later heb ik de bestelling nog niet in huis en ik heb ook geen melding gehad dat het langer zou duren. Overal wil het wel eens gebeuren dat de bestelling niet helemaal gaat zoals je zou willen maar dan krijg je netjes een bericht met excuses en dat het goed komt. Maar niet bij parfumoutlet. Ik denk dat ik m´n geld gewoon kwijt ben. Ik heb een boze mail gestuurd.

Nergens beter

Allerlei geuren die je voor een geweldige prijs kunt bestellen.. Dus zoek niet verder maar bestel gewoon hier!

Snelle levering en scherpe prijzen.

Hoi als je een betaalbaar geurtje zoekt en het snel in huis wil hebben, moet je naar de website van parfumsuper gaan. Kun je altijd lekker ruiken. Ze hebben super veel keuze, ook voor de guys!
Groetjes!

Snel besteld,snel in huis!

Prima!Betrouwbaar en goedkoop.

een top parfumwinkel

hoi sandra,
hoe is het ermee? ik wilde je even zeggen dat je eens een kijkje moet nemen bij de ici paris winkel. Ze hebben daar zoveel verschillende parfums en ze ruiken super lekker. en dat niet alleen, je wordt daar hartstikke goed geholpen door de medewerkers als je ergens niet op uitkomt. ze zijn ook heel aardig en vriendelijk en helpen je onmiddelijk wanneer het nodig is. en niet te vergeten, het is er zo netjes in de winkel, waardoor je met een plezierig gevoel kunt shoppen. alles is op orde gezet! dus ik zou zeggen, kom gezellig een keer samen langs een ici paris winkel, je zult ongetwijfeld zonder lege handen naar buiten komen!

Heel fijn

Ben er dik tevreden over, raad het een ieder aan om hier uw aankoop te doen

GEWELDIG!!

Echt een geweldige site! Ze hebben heel veel luchtjes voor een mooie prijsje!! Zelfs het luchtje wat ik wou hebben hadden ze terwijl die in de meeste winkels niet meer verkocht word helaas! Ik bestelde het op vrijdag en dinsdagavond had ik het al binnen super snel!!
Dus ik zeg als je een luchtje nodig heb bestel hem hier!!

degelijk, ruim assortiment, snelle levering en zeer klantvriendelijk!

Echt een bedrijf wat genomineerd mag worden om zijn ruime keuzes en snelle levering van uitstekende en wereldbekende merken!

Parfum Outlet.nl Details

Parfum Outlet.nl - De voordeligste internet parfumerie van Nederland