Paris reviews

Paris reviews

7.1

Red: Det lykkedes

Efter et nedbrud virkede siden igen.

Desværre fik jeg langt fra så gode billetter som jeg oprindeligt ville have fået, både med mellemlandinger og til kr. 1000.- mere end oprindeligt.

Men alt virkede og vi kom afsted på en dejlig weekend-tur til Paris!
Paris

Reply from Paris

Hej Benjamin

Vi undskylder at du havde problemer da du ville betale - og at vores kommunikation var dårlig.

Problemet skyldtes at vores betalingsløsning (DIBS) var nede i tidsrummet 19:23 og 19:43 i fredags.

Vi vil sørge for at fremtidige kunder ikke bliver i tvivl, hvis situationen skulle opstå igen.

Vi håber at du har fundet en god rejse til Paris, ellers er vi altid klar til at hjælpe dig.

Til info er her udklip fra de statusmail, som DIBS sendte os:

Copenhagen 16/09/2011 19:23

DIBS is experiencing problems at the moment. This will periodically result in errors and possible rejections on valid cards. DIBS is working on the problem. We will be sending you an update as soon as we know more.

Best regards
DIBS support

Copenhagen 16/09/2011 19:43

Everything at DIBS is now up and running again and we regret any inconvenience this may have caused you.

Best regards
DIBS support