ParkZone - Vi skaber plads reviews

ParkZone - Vi skaber plads reviews

3.1

Magtmisbrug og inkompetent personale

Jeg var i Frederikshavn igang med at check ind på scandic hotel og mens jeg stod i incheck fik jeg en "kontrolgebyr" på 650,-
Da jeg kontakter parkzone via email for at gøre opmærksom på dette svarede de via en fin juridisk standart skabelon at de fastholder gebyret medmindre jeg kan dokumentere at jeg har ret til at holde der
Hertil svarer jeg tilbage med en email hvorpå jeg har skannet og vedhæftet min parkeringstilladelse
Den kære [navn fjernet] svarer tilbage at de stadigfastholder kontrolgebyret medmindre jeg kan dokumentere at der er taget kontakt til parkzone ligeefter kontrolgebyret er udstedt, men som hun selv gør opmærksom på i hendes svar blev kontrolgebyret givet kl.17:41 og deres åbningstider er den pågældende dato 8:30-16:00
Er det ikke fantastisk at parkzones egen juridisk afdeling ikke ved hvornår de har åben😄
Efter at have ringet til parkzone og været så heldig at få fat i den kære [navn fjernet] og hun fastholder stadig at parkzone er i deres ret til at opkræve kontrolgebyr da jeg ikke kontaktede dem lige efter jeg opdagede at de havde krævet kontrolgebyr selv efter jeg har gjort hende opmærksom på at hun selv skrev i mailen gebyret var opkrævet udenfor parkzones åbningstider.
Hvad er pointen i at have sådan personale ansat, hvis de kun kan gentage hvad de tidligere har sagt kunne man da spare den/de lønninger og istedet have en indtalt besked på en telefonsvarer sat på repeat
Hvad jeg må konkluderer efter mine mails og snak med parkzone uanset om man kan dokumenterer at man har betalt for at holde på deres område eller ej kan de give dig et kontrolgebyr

Urimelig.

En kontrolafgift for "parkering udenfor p-bås". Min bil holder pænt indenfor afmærkningens langsider og bagstriben men bilen har overskredet den hvide stribe foran på grund af bilens længde. Det er umuligt at undgå. Meget nidkært.

Hold dig langt væk fra Foldegade i Vejle

Jeg havde ikke tidligere parkeret i Foldegade, så jeg satte p-skiven til 15 (3) for der var 30 min. gratis P. så begav jeg mig ud for at finde p-automaten, betalte Kr. 5,- svarende til 15 minutters parkering på stedet, og begav mig til mit ærinde. Her var imidlertid 30 minutters ventetid, så jeg returnerede til p-automaten og betalte yderligere kr. 20,- Nu havde jeg så en p-billet gældende til kl. 16:02 ud over den første.
I min verden havde jeg endda betalt dobbelt for det første kvarter!
Ikke desto mindre var jeg noteret for kr. 650,- P-vagten på stedet, havde tilsyneladende undladt at kigge gennem forruden efter p-biletterne, men valgt at koncentrere sig om p-skiven, som intelligent nok var noteret til 0300, og vedkommende p-vagt havde noteret observationsperioden fra kl. 15:52 til 15:57. d. 20/1-14
Jeg sender min dokumentation til parkzone d. 20/1-14 og beder dem redegøre for sagen. Jeg modtager allerede følgende svar dagen efter:
"Da vagtens dokumentation endnu ikke er modtaget på sagen, kan sagen ikke vurderes på nuværende tidspunkt.
Når dette er modtaget, vender ParkZone A/S tilbage med svar på henvendelsen. Indtil svar foreligger i sagen, er denne sat i bero"
Jeg rykker dem d. 17/2, hvor de lover at kontakte mig inden 5 hverdage, men der gik så 10 dage FLOT og minsandten om ikke ordlyden i mailen som jeg modtager d. 6/3, er fuldstændig identisk, med den første mail jeg modtog. Nu har p-vagten haft 1,5 måned til at sende sin dokumentation. Jeg har spurgt hvornår jeg kan forvente sagen afsluttet, men har intet hørt.
Hvor meget energi og tålmodighed er du villig til at ofre på at benytte parkzone´s anlæg? Jeg er villig til at gå rigtig langt, for at undgå sådan en elendig service!

Parkerings hajer

"Vi ønsker at tilbyde vores kunder en oplevelse og service i topklasse" læser jeg i ParkZones reklame for sig selv her på siden. Desværre er der stor forskel på deres ønsker og deres adfærd.
Min historie: Vores ejer/beboer forening har hyret Parkzone til at overvåge vores parkeringspladser. Derfor har vi fået et P-bevis til opklæbning i forruden. Derudover får vi jævnligt et bundt gæste kort i en plastikpose. Her ved årsskiftet kom den sædvanlige plastikpose, men desværre lagde jeg ikke mærke til, at der på bagsiden var en meddelelse om, at man skulle skifte sit P-bevis, og et nyt var med i posen. Der har ifølge vores beboer formand også været opsat et opslag om dette i opgangene. Det er sikkert rigtigt, har bemærket et opslag, der var sat op, så det skulle læses udefra uden lys, og med en meget lille skrift i vinterkulden, det sprang jeg over.
Straffen for denne voldsomme forseelse er så at betale 650 kroner. Jeg skal altså ikke betale for at have holdt ulovligt parkeret, men for ikke at have skiftet P-beviset rettidigt. En email til selskabet kunne ikke få dem på bedre tanker.

Jeg gentager lige citatet fra forretningens reklame for sig selv:
"Vi ønsker at tilbyde vores kunder en oplevelse og service i topklasse"
Hvordan kan man skrive sådan noget, når man handler som man gør!

Tilføjet 22/1 2014:
Kiggede lige andres anmeldelser igennem, spændende. Med de pt. 95 anmeldelser, har firmaet et gennemsnit på overraskende høje 3,0. Men fjerner man de dage, hvor der er mere end en anmeldelse samme dag, falder gennemsnittet til 1,9. Se for eksempel anmeldelserne foretaget den 12/4 2012 og 13/4 2012. Disse 16 anmeldelser på 2 dage har et gennemsnit på 4,0. Det var da pudsigt. Disse 2 dage ud af en ca 3 årig periode var det jo et fremragende firma med tilfredse kunder. Bare firmaet dog kunne agere sådan hele tiden, og ikke kun 2 dage ud af 3 år.

Tilføjet 10/2: Det er E/F Hvidovrevang

Uetisk og usmagelig forretningsmetode

Det er den mest usmagelige og uetiske måde at drive en forretning på, jeg nogensinde har været vidne til. Jeg er dybt rystet og chokeret.
Desværre skal der gives mindst en stjerne i denne anmeldelse, men de fortjener i virkeligheden INGEN stjerner.
2 X 100 kr. i gebyr er indkrævet for for sen indbetaling (af i forvejen urimelig p-afgift) til trods for, at indbetaling er sket inden modtagelse af rykker.
Det er tydeligt, at det ikke er deres kunder, der betaler deres regninger, og at de derfor ingen interesse har i at behandle indbetalere - som jeg selv - med blot en smule normal etik og moral. Kundeservice overfor betalere er ganske enkelt ikke-eksisterenede. Eneste positive at sige er deres hurtige svar når det drejer sig om at bruge standardfraser og citere lovtekster for at fastholde urimelige krav...

Jeg skal gøre mit ypperste for aldrig mere at parkere på en parkeringsplads, hvor ParkZone står for kontrollen. - Og jeg håber, at de forretninger, som gør brug af deres service hurtigst muligt indser, hvor mange kunder de mister på denne baggrund.

De snyde folk

Da jeg parkerede var der ingen parkerings skilte, Så satte de skilte op og en parkerings bøde i min forrude. Da jeg ringede for at gøre opmærksom på urimligheden i det, var de aldeles ligeglade. Virkelig frækt og uforskammet at drive forretning på den måde.

Bevidst fælde i Mitchellsgade - som vi desværre gik i!

På Mitchellsgade ligger en smart pengemaskine, som er så snedigt indrettet, at det kun kan være bevidst. Skiltningen taler intet om at det er et privat område - tværtimod er det dominerende ved skiltet et stort officielt udseende P, hvidt på blå baggrund, som det bruges på offentlige P-pladser. Teksten på skiltet er dobelttydig.
Præcis som det er beskrevet af en anden anmelder her på siden for et år siden, blev vi i dag snydt af denne smarte fidus. Købte en P-billet i automaten lige overfor - lige som talrige af de andre som parkerede på pladsen i dag. Troede, at alt var i orden, men ak!
Gad vide, om nogen har kørt en sag på dette smarte firma? Næppe, men det kunne være interessant at få indsigt i hvor meget de tjener på fidusen på Mitchellsgade.

Elendig service

Desværre kan jeg ikke give 0 stjerner, men det er præcis hvad Parkzone A/S fortjener.
Trods betaling via min App, kommer jeg tilbage til min bil og en bøde i forruden, undre mig selvfølgelig, da jeg har kvittering på dette - kontakter Parkzone dagen efter og får af vide, at de ikke lige har en medarbejder ledig, men jeg kan blive kontaktet, dette tar 2 døgn for Parkzone - endelig ringer [navn fjernet], som uden at høre min historie til ende, hurtigt siger , vi fastholder gebyr, pga. manglende klistermærke på bilen - prøver at forklare at der INTET sted på deres opsatte stander er skiltet med OBS OBS- BEMÆRK, har du ikke et synligt klistermærker fra easypark, kan du IKKE benytte parkering her uden betaling !!!! Skal siges at jeg har parkeret selvsamme sted de sidste mange uger, UDEN klistermærke og UDEN bøde i forruden.....
[navn fjernet], afbryder, taler usammenhængende og henviser til domstol.dk hvis jeg vil indgive en klage, - hvilken kundeservice - .....prøve at forklare at man da muligvis kunne gå vidre med dette forslag, så andre ikke kommer i samme situation som mig, - ja så må du indgive en klage siger [navn fjernet], og da jeg spørger til sagsbehandlers navn, er det selvsamme [navn fjernet], så DET får jeg nok ikke mere ud af...
Et lille suk ville være at Park zone, straks for monteret klistermærker, med at App ikke gælder ved dem UDEN klistermærker,... Alt andet er jo at stjæle pengene op af lommen på folk......
Jeg kommer aldrig til at parkere ved Parkzonen mere, om jeg så skal køre hele København rundt, så det ikke mine penge de skal spise julemad for....Det beviser Trust pilot jo også herinde...

Elendigt & løgnagtigt!

Jeg HADER Parkzone ud over alle grænser.

Jeg havde så faktisk købt en billet via telefonen, men får så alligvel en bøde når jeg kommer tilbage.

Jeg klager, men de siger at jeg så manglede et klistremærke i vinduet - hvilket jeg jo ikke fik af vide da jeg købte billetten. Dvs. nu har jeg betalt for at parkere + har fået en bøde.

Det er da til at blive i dårligt humør af!

Hvem skal sørge for, at automaterne virker

Ankommer til parkeringsbåsene ud for Helsingør Domkirke og prøver at betale med mønter. Da det ikke kan lede sig gøre, forsøger jeg med kort. Heller ikke det virker. Da der tilsyneladende kun er den ene automat, sætter jeg P-skiven og forlader bilen i ca. 3 kvarter. Der er ikke andre P- pladser i nærheden. Tilbage ved bilen er der en seddel med en kontrolafgift. Ikke noget med beklagelse over, at automaten er i stykker.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem der har ansvaret for, at automaterne virker. Og om det kan have sin rigtighed at parkeringspladser ikke må benyttes, når teksnikken svigter.
Park Zone mener naturligvis, at man er i sin gode ret til at opkræve afgift, når der ikke er nogen parkeringsbillet. men ansvaret for at det er muligt at erhverve en sådan, må vel ligge på Park Zone?

Ikke en måde at behandle folk på !!

Jeg parkerede på grusbelagt sidevej til Njalsgade - stor var min forudring da jeg kommer tilbage og ser en kontroolafgift i min forrude, idet jeg ikke var klar over at jeg at der var parkeringrestriktioner på denne grusvej.
Efterfølgende kan jeg godt se at der står et Parkzoneskilt . men ... dette skilt er ødelagt, bøjet så teksten ikke kan ses, overmalet med grafitti og placeret i en bevoksning.
Jeg forsøger at få en dialog med Parkzone omkring dette, sender dem et billede, prøver at forklare at det ikke kan være rimelig at give en afgift, men henvisning til et skilt som er ødelagt og svært at se.
Eneste svar er at de mener at skiltet er opsat i overensstemmelse med retsparksis - og hvis jeg ikke betaler, sender de sagen videre til inkaso. Inkassofirmaet trurer nu med en stævning. Tænk sig at man på den måde, med et utrolig tyndt argument, forsøger at true folk til at betale - ynkeligt og meget uværdigt !!

Slet ikke til at tale med.

Jeg havde købt parkeringsbillet på ParkZones parkeringsplads ved Amerikavej København K indtil klokken 23:41. Jeg har dog været lidt uforudseende og jeg kommer altså først ud til min 00:01, uheldigvis har jeg så også fået en kontrolafgift på 650,- klokken 23:53. Jeg må indrømme at ParkZone er i al deres gode ret til at stikke mig en kontrolafgift når jeg ikke har haft gyldig parkering. Jeg prøver dog at appellere afgiften og forklarer min situation og at det altså ikke er i ond vilje at min billet ikke har været gyldig, og beder om at få nedskrevet afgiften med de 55,- jeg allerede havde lagt i parkerings billetten. Dette er ParkZone fuldstændig uforstående overfor og synes overhovedet ikke at der er noget at handle om. Som tidligere skrevet er ParkZone selvfølgelig i deres gode ret til at opkræve fuld kontrolafgift, men jeg synes nu stadig ikke at det er en grund til at pisse sådan på sine kunder. Til gengæld svarede de hurtigt på min indsigelse så jeg slipper for et rykkergebyr og der er heldigvis også andre udbydere i området.

Her er min henvendelse til ParkZone
"Jeg har igår klokken 23:53 modtaget en kontrolafgift, på jeres parkeringsplads på Amerikavej 21 Kbh. K, da min parkerings billet udløb klokken 23:41. Kontrolafgiften har løbenummer ------. Jeg fjernede min bil klokken 00:01, som i måske kan se er det altså ikke af ond vilje at jeg ikke havde en gyldig parkerings billet frem til 00:01 det skyldes blot at jeg ikke havde forudset varigheden af en koncert på det nærliggende spillested Vega. Jeg vil derfor appellere til at jeg kan få kompenseret en del af kontrolafgiften svarende til den del jeg allerede havde købt gyldig billet til. Jeg håber på at høre et snarligt svar."

ParkZones svar
Med henvisning til mailen af 7. oktober 2013 vedrørende ovennævnte kontrolgebyr skal indholdet her kommenteres.

Det fremgår af skiltningen ved indkørsel til parkeringsanlægget Amerikavej 21, at parkering i en tidsperiode længere end 1 time kun er tilladt med enten gyldigt p-bevis eller p-billet. Det er bilistens ansvar, at parkeringsbestemmelserne overholdes. Såfremt disse tilsidesættes, kan kontrolgebyr pålægges.

I bilens frontrude lå en p-billet med en gyldighed frem til den 04/10/13, kl. 23:41. Bilen er observeret i tidsrummet 23:48-23:53. Tiden, der kunne parkeres i henhold til billetten, var således overskredet, og kontrolgebyret er pålagt med rette.

Da det er billistens ansvar at parkeringsbestemmelserne overholdes, kompenserer vi ikke en del af kontrolafgiften svarende til den del hvortil der er købt gyldig billet.

ParkZone A/S finder således ikke, at der er noget i denne henvendelse, som kunne retfærdiggøre en annullering eller nedskrivning af kontrolgebyret, hvorfor betaling af dette imødeses.

Betalingsfristen er sat til 10 dage fra dags dato.

Det skal meddeles, at såfremt betaling ikke finder sted, eller der ikke gøres yderligere gældende senest 10 dage fra dags dato, fortsætter sagen i almindelig rykkerprocedure, hvorved yderligere omkostninger kan påløbe.

PARKZONE dårlig behandling !!!!!! i skulle skamme jer (til andre hold jer væk fra dette selvskab)

har bestilt p-plads hos parkzone nr. 390 - 402 ved lufthavnen.. det hele startede med at vi havde bestilt en rejse til Barcelona 5 dage, vi bor til daglig i Holbæk og synes derfor ikke at vi gad tage toget da det er en lang rejse og noget mere besværligt, normalt når vi rejser bestiller vi altid plads i lufthaven og der har aldrig været nogen problemer kan kun anbefale det til andre..
Da min kæreste skulle til at bestille p-plads hjemme fra, dukker der en reklame op fra parkzone om billige priser, hun kigger lige på det, og finder ud af at det rent faktisk er rigtig billigt , jeg synes at det lyder alt for godt til at være sandt, jeg taster derfor adressen ind på Google map for at se hvor er det p-pladsen ligger... den ligger rigtig nok ikke langt fra metro og 200 kr, billigere end i lufthavnen fedt tænker jeg, det er da det vi gør... Da så dagen kommer og vi skal af sted, tager jeg min gps og tænder efter en 1 times tid er vi fremme ved p-pladsen, vi parkere bilen suser op til metroen...
efter 5 dage er vi tilbage på p-pladsen inklusiv 2 p-bøder i forruden!!!!!!!!!!
jeg tager det temmelig roligt, siger til min kæreste det er en fejl, vi har en p tilladelse hvor der står at vi kan parkerer på adressen 390 til 402, og på vores p-bøde står vi har parkeret på adressen 399. min kæreste ringer derfor ind til firmaet fortæller hvad vi har oplevet, parkzone giver denne service.. har i parkeret på 399 det er jo på den forkerte side af vejen ( på den anden side af vejen ligger en stor bygning, der er ingen parkering) min kæreste siger at det ikke er muligt at parkere på denne side som deres u kompetente medarbejder oplyser og den u kompetente medarbejderen siger efter følgende i må ikke parkere på ulige numre det er jo basal viden for enhver , min kæreste siger hvor skriver i det henne i jeres information omkring parkering, hvor efter medarbejderen siger hun forstår ikke hvorfor vi ringer og ligger på...
det må være det man kalder kundeservice på et højt plan, og en ledelse under alt kritik.... jeg vil derfor råde alle til IKKE at benytte dette selvskab........også selv om det er billigere på papiret, som det ser ud nu kommer vi til at betale ca 1800 for dette, og dermed den dyreste parkering nogensinde..
Vh Rene

uacceptabel behandling

havde bestilt et p-bevis for en periode på under 1 måned, og da den periode udløb sendte de bare et nyt p-bevis og en regning på det.... da vi kontaktede dem ang. fejlen påstod de at vi havde bestilt et abonnement, hvilket vi så absolut ikke havde.... men det ville de ikke godtage..... vi havde valgt parkzone, da det var det eneste sted der, der havde parkeringstilladelser, der ikke kun var pr. dag, og som ikke var et abonnement, da det ikke var sikkert vi skulle bruge det længere en den valgte tid....
Johny found this review useful

Hej Erica

vi er ærgelige over at du har opfattet din bestilling af et P-bevis som værende for en periode og ikke oprettelse af et abonnement.

Jeg vil gerne have lov til at kommentere på dine punkter.

Når man bestiller parkering via Parkzones hjemmeside har man mulighed for at vælge i mellem periodeparkering, og et abonnement.

Ved en periodeparkering udfylder man selv start og slutdato, og ved et abonnement udfylder hvor man startdato og så vælges der automatisk en slutdato, af systemet, så det passer med at man opkræves for en periode i indeværende kvartal.

Hvis der bestilles en periodeparkering, bliver man ikke oprettet i ParkZones system, på samme måde som abonnenter gør, da man som bilist selv printer P-tilladelsen, og vi får derfor ikke besked om, at der fremover skal tilsendes nyt P-bevis.

Derfor er der ikke mulighed for at vi har sendt nyt P-bevis med faktura frem hvis der er blevet oprettet en periodeparkering.

Bliver man oprettet som abonnent, sørger vores bestillingssytem for at der automatisk gives besked om at der skal fremsendes P-bevis hvert kvartal, indtil man selv opsiger abonnementet.

Det fremgår også af de betingelser man skal godkende, og som bliver medsendt sammen med P-beviset, for at kunne gennemføre en ordre.

Derfor mener vi at have informeret korrekt ved oprettelse og bestilling.

Vi vil se nærmere på om der kan ændres ved de oplysninger man får som bilist ved oprettelse af enten periodeparkeing eller et abonnement, så det fremgår tydligere.

Salgs- og marketingafdelingen

Hvordan kommer man igennem til kundeservice???

Har fået et kontrolgebyr ved parkering på skoleparkering i Hillerød. Sendte parkeringstilladelse og opkrævningen pr. e-mail til deres sagsbehanlingsmail som indsigelse den 6. maj 2013. Man får ingen kvitteringsmail, og jeg har stadigvæk ikke hørt noget. Så prøver jeg at ringe til ParkZone i stedet. To gange lægger jeg numre, og får besked på at de vender tilbage inden 5 arbejdsdage, to gange venter jeg ved telefonen og får besked på, at jeg er nummer 1 i køen, men bliver smidt af. Jeg er ikke interesseret I en rykker, inkasso eller noget andet, men vil ikke betale, før vi har fået sagen afklaret. På opkrævningen står der, at ejeren vil få yderligere information med mindre de har registreret en indsigelse, da jeg ikke har fået yderligere information, er det så ensbetydende med at indsigelsen er modtaget. Jeg vil bare vide, om indsigelsen er modtaget, det kan da ikke være så svært.
Johny found this review useful

Hej Maria

Vi er kede af at du forgæves har forsøgt at komme i kontakt med os.

Hvis du har oplyst dit løbenummer på kontrolgebyret, enten pr. mail eller via telefonsvaren, så er din sag sat i bero indtil du har talt med en af vores sagsbehandlere. Så der vil ikke ske yderligere hvis dit løbenummer er oplyst.

Vi beklager den længere ventetid end de 5 hverdage som oplyses via telefonsvaren.

Din feedback er taget til efterretning, og vi vil se nærmere på om vi ikke kan informere bedre fremover.

Med Venlig Hilsen

Elendigt selskab

Jeg har været en tur i Helsingør, vi skulle spille for de ny garder til en parade gennem byen, Gennem Helsingør får vi en parkeringstilladelse, og bliver henvist til parkeringspladsen ved havnen.
Jeg sætter både parkerings skive og lægger min tilladelse i forruden, læt læselig.
Men den flinke P- vagt er de helt ligeglad med det, og telefonisk kontakt til Parkzone hjælper ikke, beskeden er helt enkel de har ikke noget med offentlig parkering, jeg er lidt ærgelig over dette, fordi man ofre en lørdag og spiller gratis for lidt fest i byen.
Nå men jeg får betalt afgiften, en eller 2 dage forsent, og modtager naturligvis en rykker, jeg tænker at betalingen bare har krydset brevet og gør ikke mere ved det.
Men nej Naturligvis sender parkzone sagen til inkasso, forde de skal da ha de 100 kr i rykkergebyr.
Så de passer til Deres slogan, " vi skaber plads " jeg kommer ikke mere på parkzone pladser

Hej Bengt

Det er selvfølgelig en ærgelig situation når man tror at man har parkeret sin bil det rette sted.

Den tilladelse du har fået af Helsingør Kommune vil jeg tro er gældende til selve havnens parkeringersarealer hvor der er offentlig parkering.

ParkZones parkeringsplads er placeret tæt på havnen i Helsingør, men er skiltet med at den administreres af et privat selskab og der derfor er andre regler der er gældene.

Det er korrekt at hvis betalingen af et kontrolgebyr ikke sker til forfaldsdatoen, vil der blive pålagt et rykkergebyr, som bliver sendt med posten. Det oplyses i brevet at hvis ikke rykkergebyret bliver betalt forsætter sagen i almindelig rykkerprocedure. Dette er almindelig procedure.

Jeg vil råde dig til fremover at kontakte det parkeringsselskab der skilter på pladsen, hvis du bliver i tvivl om, om du har parkeret det rette sted.

Salgs- og marketingafdelingen

Fuldt tilfreds - men alligevel lidt bekymret..

Jeg er fra Jylland og skal en uge til København i august. Det var nemt at finde Jeres side og nemt at bestille parkering. Jeg synes også, det er til en rimelig pris. Da jeg overhovedet ikke er kendt i København, er der én ting, der bekymrer mig - nemlig at der i betingelserne står, at det ikke er sikkert, der er en parkeringsplads ledig til mig, når jeg kommer. Det er jeg allerede lidt bekymret over, for så ved jeg simpelthen ikke, hvor jeg skal parkere min bil. Derfor giver jeg kun fire ud af fem stjerner.
Men alt i alt en god oplevelse at bruge ParkZone til bestilling og nemt at finde ud af.
Så hvis jeg har min parkeringsplads fra den 24. til og med den 31.8., som jeg har bestilt, kan det ikke være bedre.

Hej Kai.

Tak fordi du har købt vores produkt og for din anmeldelse herinde.

Det er korrekt at vi skriver at vi ikke kan garantere en P-plads. Det bliver vi nødt til at skrive, i og med at det er en åben parkeringsplads.

Vi kan derfor ikke garantere at der er biler der kører ind og parkerer uden P-billet, som vi ikke har kendskab til. Man må dog ikke holde på pladsen uden P-billet, så det sker meget sjældent.

Hvis det er parkeringspladsen ude på Amager Strandvej du har købt billet til, så er der 300 parkeringspladser derude og vi har endnu ikke været ude for at der ikke har været plads til alle, selv i skoleferierne, så der burde ikke være nogen problemer.

Du er altid velkommen til at ringe til vores kunderservice indenfor telefontiden, hvis du har yderligere spørgsmål på 70 25 26 96.

let,hurtig og billig

God hjemmeside som er meget brugervenlig og samtidig spare man penge ved at bestille parkering i forvejen

Hej Jørgen

Tak for din fine tilbagemelding. Vi forsøger hele tiden at gøre det så nemt som muligt at parkere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på en af vores parkeringspladser en anden gang.

Ane-Mette Isaksen
Salgs- og marketingchef

Bondefangeri

Parkerede ved en af de mange ledige pladser ved Vesterport 3-3A - København og gik hen til betalingsstanderen for at betale. Efter at have puttet mit Dankort i automaten, opkrævede den opkrævede kr. 175 på kortet for cirka 3 timers parkering. Men standeren printede ikke nogen billet retur. Forsøgte forgæves at ringe til dem, men de svarede ikke da det var uden for normal åbningstid (meget bekvemt at de lukker kl. 16.00). Til gengæld var Parkzone i stedet friske med at skrive en bøde efter cirka 5 minutter. Mit Dankort fejler naturligvis ikke noget og da det er anden gang dette sker for mig i dette parkeringsanlæg virker det som bevist bondefangeri. De efterlader folk i den tro at de har betalt, men giver ikke nogen billet. Var jeg kørt og efterfølgende havde fortalt dem at jeg ikke var holdt der havde jeg blot fået at vide at det var ærgerligt.
Efter en telefonisk kontakt med dem, oplyser de blot at de har problemer med Dankort (af alle kort???), men at jeg blot kan lade være med at parkere der og iøvrigt at de fastholder deres bøde??? Der er mange måde at tjene penge på, men dette er da bondefangeri så det batter... Som minimum kunne automaten oplyse at transaktion ikke kunne gennemføres, således at man viste at der ikke var betalt.

Hej Pedan A/S

Tak for din anmeldelse.

Jeg vil gerne have lov til at svare på dine klagepunkter.

Da vi desværre ikke har mulighed for at kunne besvare telefonen døgnet rundt, har vi forsøgt at informere så godt som muligt via telefonsvaren.

Når man som bilist oplever at en betalingsautomat tager imod betalingskortet men ikke printer en P-billet, kan man godt blive i tvivl om, om pengene så er trukket på ens betalingskort. Derfor er der en telefonsvarer der forsøger at vejlede med de rette informationer, hvis man ringer uden for vores teelfontid.

Telefonsvaren spørger da ind til om man har spørgmål til brug af betalingsautomaten.

Hvis man trykker sig videre her, fortæller telefonsvaren også hvordan man skal forholde sig hvis der ikke modtages billet. Den fortæller her at beløbet ikke er trukket på kortet, hvis der ikke er modtaget billet.

Skulle der ved en fejl alligevel være trukket penge på kortet (hvilket kan tjekkes via kontoudtog), bedes man som bilist kontakte kundeservice, og sende en kopi herind af overførslen fra kontoen.

Det er korrekt at hvis man ikke har en P-billet der giver lov til at holde på pladsen, bedes man kører væk og finde et andet sted at parkere. Dette skyldes at vi ikke kan kontrollere hvem der i så fald har parkeret på pladsen efter at automaten har været ude af funktion og hvem der blot ikke har købt en billet.

SUPER GO OPLEVELSE :-)

Hej

Under parkering på Helsingør havn ifm Kuttertur på Øresund havde jeg valgt Parkzone parkering lige overfor kaj med afgang , under morgenpostyr med og få alle ud af bilen og købt billet for jeg ved en fejl vendt billet med forsiden nedaf :-(
Da vi kom i land sad der en parkeringsafgift i forruden :;-(
Jeg ringede til parkzone der foreslog jeg skulle sende kopi billet samt afgift ind med en klage

Parkzone refundferede Afgiften :-)

Nogen goe oplevelser kan man godt få fra det eller ret grove parkeringafgiftselskaber

Hej Paul

Vi er glade for at du har haft en positiv oplevelse med vores sagsbehandling.

ParkZone A/S Details

Hos ParkZone har vi speciale i parkeringsløsninger. Vi ønsker at tilbyde vores kunder en oplevelse og service i topklasse. I vores kundeservice lægger vi vægt på åbenhed, samarbejde og proaktivitet.

Visit ParkZone - Vi skaber plads

We live here: Valhøjs Alle 174 - 176