Parlino reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Det går inte att säga upp sitt telefonnummer hos företaget

Jag har försökt att få kontakt med företaget i flera veckor. För att öppna sitt telefonnummer för utportering krävs att man registrerar sitt telefonnummer. När jag ska göra det via deras hemsida så får jag ingen svarskod och kan alltså inte göra det. Jag har försökt få kontakt med företaget men får bara nonsens-svar från dem via e-post och det finns inget telefonnummer som man kan ringa för att prata med någon.
trustpilot stars

vill nog att vänner ska kålla in den sidan

ni som ringer mycket mobil då vill jag tipsa om ett företag som r värt att slänga era ögen på så fort ni får tid att göra det låvar det ni blir garanterad nöjd som person

Hmmm

Ja det är väl hyfsade priser men när det gäller o få hjälp så e det värdelöst finns inget telenr o få tag på någon o nu 1 vecka via mail o har fortfarande inte fått fram en PUK kod till telefonen!

gratis är billigt

ett hemnummer gör att min ekonomi går ihop

Is Parlino your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Parlino Details

About this company

Parlino är rätta stället om du vill ha billiga kontantkort till din mobiltelefon

Visit Parlino

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.