Partner Ads reviews

Partner Ads reviews

7.4

Overskueligt - og dejligt, at man selv kan vælge og kreere annoncer

Det er virkelig fint, at man selv kan vælge, hvad man vil annoncere med - og når man først lige er kommet i gang, er systemet vældig nemt at arbejde med.

Føler mig i trygge hænder

Det virker som om der er helt styr på det hos Partner-ads, og jeg har modtaget 4 udbetalinger indtil videre. Tak for en god og overskuelig side!

Godt samarbejde gennem over 2 år

Jeg har et godt samarbejde med Ken og Partner-Ads. Det er det affiliatebureau i Danmark, jeg har bedst erfaringer med - især som medlem af Marketers.dk.

Hold dig fra det!

Så snart du begynder at omsætte for mere end 50,- dagligt lukker de din account og mener du snyder. Hold dig LAAANG fra det. Det er langt fra et seriøst firma og når Ken har lukket din account, kan du godt regne med at han selv beholder indtjeningen! :-)

Have en konto som stod på 800 til udbetaling, men han valgte at lukke min account da han mente jeg snød. 600 af kronerne var nogle internet køb jeg selv havde gjort!

Gode programmer

Jeg har brugt partner-ads gennem mange år, og har ikke en finger at sætte på deres service og programmer.

Den mest overskuelige Affiliate Marketing Website.

Jeg har valgt partner-ads... fordi de har en god hurtig website og den er nem at søge i efter nye annoncer. Jeg er godt tilfreds og har altid fået mine udbetalinger.
Har nu været partner i 2 år.
Den sidste stjerne vil helt sikker komme, når der kommer lidt flere professionelle og højaktuelle annoncer at vælge imellem.
Fortsæt det gode arbejde...

SSlettet mit partner ID dagen inden betaling.

Pas specielt på, Partner-Ads når i går efter affiliate netværk, på dansk. Det er et snydefirma. De lokker med gode tilbud, fx. "Du kan få 300 kr, hvis du melder dig til dit og dat". Jeg har selv prøvet det og jeg blev da ekstremt glad, da jeg havde tjent 500 kroner. Jeg skrev til dem, hvornår min udbetaling kom. De svarede ikke, og pludselig var min Partner-bruger lukket. Jeg skrev til dem igen, men selvfølgelig uden svar. Jeg ringede, sendte dem emails, prøvede at logge ind. Men intet hjalp. Nu har jeg meldt dem til Kontant. Og jeg overvejer også at melder dem til politiet.

Læs mit blog indlæg om dem her:

Slettet mit partner ID dagen inden betaling.

Jeg har benyttet mig af partner ads siden december 2012 og skulle modtage min første udbetaling i morgen, men da jeg ville logge ind i dag er min profil blevet slettet.

Alt køre perfekt hos Partner-Ads

Jeg har benyttet Partner-Ads igennem flere år, og har kun positivt at sige om dem. Udbetalingen kommer altid til tiden, og har man et spørgsmål, får man altid hurtig svar på sin mail.

Fuld tilfreds

Er netop begyndt at bruge dem til at få flere besøgende på mit website og allerede første dag gav det en del flere besøgende end normalt. Super affiliate netværk, med kanon service og gode produkter.

Hurtig udbetaling og god kommission

Jeg bruger forskellige affiliate programmer fra partner-ads, tradedoubler, webgains, euroads osv.
Hos partner-ads er min vurdering af der er gode kommissionssatser og har netop modtaget min første udbetaling. Hvor man hos andre skal vente til midt eller sidst i måneden, kommer udbetalingerne her hurtigt og uden problemer.
Har fået hurtigt svar på support spørgsmål.
Indtil videre kun positivt. Skulle der opstå problemer vender jeg tilbage og kommenterer på det.

Fantastisk Affiliate netværk

Partner-ads.com har en masse gode annoncører, som giver gode priser uanset om det er pr. klik/lead/salg.

Altid udbetaling til tiden og gode annoncører. Partner-ads.com får 5 stjerner fra en yderst tilfreds affiliate-partner, som har været mange affiliate systemet igennem.

kun godt at sige

Som ny kunde hos partner-ads kan jeg kun sige at jeg er helt tilfreds med det forløb der var med at indbetale penge til dem så mine kampagner kunne oprettes.

Kampagnen har endnu ikke givet nye kunder, men det kan partner ads jo ikke kontrollere hvem som benytter reklamerne eller hvem der køber. Skal nok komme nye kunder :)

For at give noget feedback til partner-ads. Så er det måske en god ide at se lidt på designet af siden, det er simpelt men måske for simpelt? :)

Jeg har brugt Partner-Ads omkring halvt år og er ganske tilfreds med programmet og deres service. Meget enkelt og brugervenligt.

Ikke til at slippe af med igen

Det er ikke muligt at slippe ud af deres maillister når først man er kommet i deres "net". Så kan bestemt ikke anbefale det.

Opdateret: Jeg giver en stjerne mere, da det kan lykkes at blive slettet, hvis man først klager herind, efter først at have gået direkte til dem flere gang uden at få svar. Men dejligt at det lykkes endelig nu :)

Rigtig god service

rigtig god hjemmeside med gode annoncer

Magen til plattenslagere skal man lede længe efter!

Jeg har benyttet mig af Partner Ads i 2-3 år, og nu har jeg ikke lyst til at bruge dem mere!! Jeg modtog i dag en mail fra dem om, hvor de påstår jeg har snydt, fordi jeg har haft 600+ besøgende på min blog, men at der var 200+ som havde klikket på et banner, og dermed er de penge jeg har tjent helt væk - altså over 400 kr! Jeg beviser så, at det faktisk er rigtigt, og at jeg ikke har snydt med det, i form af statistik mv, men han bliver ved med at påstå det modsatte.

Herfra siger han så, at det generelt er "umuligt at få så mange til at klikke", men han forstår tydeligvis ikke at jeg har haft en uge med ekstra mange besøgende pga. et indlæg som har givet høj ranking på Google. Det er umuligt at snakke med Partner Ads, og efter dette, vil jeg holde mig langt væk fra dem.

Meget god hjemmeside

Vi har brugt dem i 2 år, og de fungere perfekt og har en god support

Vil anbefale dem til alle vi kender

Super godt

Godt godt site, men ikke meget at vælge imellem

Meget brugervenligt affiliate netværk

Vi har været annoncør hos Partner-ads i flere år, og er meget tilfredse. Partner-ads er det eneste affiliate netværk jeg kender som ikke koster noget at tilmelde sig og heller ikke nogen månedlig omkostning - man betaler kun provision.

Is Partner Ads your company?

Visit Partner Ads

Partner Ads is in category: Affiliate Marketing