Partshop reviews

Partshop reviews

8.4

I orden - til den rigtige pris

Fin service ...! Tillidsvækkende. Kan anbefales .. selvom man ikke ved med sikkerhed om man handler med Uniparts eller Partshop!?

Hurtig behandling af reklamation

Jeg bestilte en ovnpakning der kom efter få dage. Efter montagen viste den sig desværre at være defekt, så jeg mailede en reklamation, og de sendte straks en ny til erstatning.

Jeg havde købt nogle reservedele til vaskemaskinen, som efter 10 måneder svigtede.

Partshop håndterede sagen meget hurtigt og super professionelt og sendte ny dele uden beregning i løbet af meget kort tid.

Bestilte 2 bageplader, og havde dem 2 dage efter. Oven i købet til halv pris af hvad jeg ellers kunne finde på nettet. En tilfreds kunde.

Super service til fornuftig pris

manglede en lås + håndtag til min frostboks i mit køleskab. Det var ikke at finde på hjemmesiden, men de har en fin funktion til at finde de dele, som ikke er på deres hjemmeside. Dagen efter var der mail fra dem, med en tegning af de forskellige dele til frostbokslågen, alle med numre. Det var så bare at sende en mail retur med numrene på de dele, som jeg skulle bruge.
Fik en pris dagen efter på delene, som jeg godkendte inden de ville bestille delene til mig. Det tog alt sammen en lille uges tid, hvilket må siges at være yderst rimeligt.
Tak for god og hurtig service til fornuftige penge :o)

Super service!

Stort udvalg, billige priser, super hurtig levering og virkelig virkelig god service.
Jeg bestilte en glashylde til mit køleskab. Da jeg modtog den, var der desværre gået et stykke af det ene hjørne. Jeg ringede til Partshop og de sendte straks en ny hylde afsted, som jeg allerede modtog dagen efter...
Kun gode anbefalinger herfra!

Usædvanlig god kundeservice

Den bageste låsetap (det hedder det vist) på skinne til øverste bestikskuffe knækkede og derfor faldt skuffen hele tiden ned. Jeg googlede modellen for at lede efter reservedele. Det nærmeste, jeg kunne finde var en låsetap til en anden model, men samme fabrikat hos Partshop.dk. Jeg mailede til deres kundeservice for at spørge, om jeg kunne bruge reservedelen til min model også. Ca. ½ time efter fik jeg svar fra deres kundeservice med reservedelsnummer og pris på det, jeg skulle bruge. I svaret var også en udførlig beskrivelse af, hvordan man nemt på deres webshop kunne bestille en vare, som ikke var i det faste kataloget på shoppen. Det tog ikke meget mere end 1 minut at bestille reservedelen og her to dage efter, har jeg fået fikset min opvaskemaskine. Bare alting var så nemt!

Bestilte en bestikkurv til opvaskemaskinen - levering indenfor et par dage, som forventet og lovet. Pris var vel OK - havde ikke det store sammenligningsgrundlag ;)

Super hurtig levering samt hurtig hjælp i kundeservice.

Fik hjælp i kundeservice inden for ganske få minutter, fik et bestillings nummer og bestilte med det samme, modtog varen dagen efter forsvarlig indpakket.
Dertil billigste pris og forsendelse i forhold til alle andre steder jeg undersøgte, Det er anden gang jeg handler der og begge gange var det hos dem jeg fandt den billigste pris,

Spot on!

Op til 8 dages leveringstid, stod der. Bestiller om aftenen og modtager to dage senere. Fino!

Levering 1-2 dage??

Jeg bestilte en trådkurv til vores opvaskermaskine den 13 juni og her stod levering 1-2, fint. Men da der var gået 3 dage ringede de og sagde at de ikke kunne levere vare da den var udgået???
I dag den 18 juni har de stadig den omtalte trådkurv til salg og endda sat ned??? Hvordan kan det hænge sammen.
Andre steder på nette står den som skaffe vare og ikke på lager.

Billigt og god kundeservice

Jeg manglede et greb til min støvsuger og frygtede at reservedelen kunne blive lige så dyr, som en ny støvsuger, men Partshop skaffede den korrekte del til en fantastisk pris. Jeg havde kigget på flere andre sites, før jeg bestilte, og meget få kunne hjælpe mig, og dem der kunne, solgte reservedelene til en helt anden pris. Så selvom det tog lidt tid, før jeg modtog varen, er jeg fuldt ud tilfreds, da jeg føler, jeg fik en rigtig god behandling. Jeg vil klart benytte mig af Partshop igen, hvis jeg kommer i en lignende situation.

Super god service!

Jeg havde brug for et nyt greb til mit komfur, og blev med varenummer ved hånden hen vist til Partshop. De havde ikke grebet, men ved en forespørgsel fandt de det hurtigt.
Jeg betalte i fredags, og modtog det i dag. Super god e-mail kontakt!

Is Partshop your company?

partshop.dk Details

Visit Partshop