Parttwo reviews

Parttwo reviews

7.1

fint og flot tøj

Bestilte torsdag og fik leveret tirsdag. Fint. Hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet får man ofte mails med meget gode tilbud, pt er der udsalg og så er der virkelig penge at spare, lettere og nemmere end at gå i de fysiske butikker. Her er hele kollektionen, i butikkerne ofte kun noget af kollektionen, ja på nær selv følgelig den helt rene Part two butik på f.eks Købmagergade, men det er nu sjældent jeg kommer derfor.
Returreglerne og kommunikationen med kundeservice via hjemmesiden er besværlig, det er det samme som inwear, hvor jeg også handler en del. MEN ring der ind i stedet, så går det hurtigt, dine vare afhentes på adressen og skal de byttes kommer returvarene meget hurtigt...

Langsommelig reklamationsprocedure!

God og overskuelig hjemmeside med fede varer! Ofte gode tilbud! Har handlet der mange gange og har indtil for nylig kun haft rosende ord...

Så oplevelde jeg desværre at skulle returnere en bluse, der var blevet skæv i første vask. Part two's returneringsprocedure er meget langsommelig og der går omkring en måned fra jeg skriver min reklamation til jeg modtager mine penge retur. Det er meget bøvlet at skulle skrive til part two inde fra deres hjemmeside og faktisk ikke særligt gennemskueligt hvad man skal vælge af emne under kundeservice når det drejer sig om en reklamation. Jeg vil foreslå at de får oprettet en mail, hvor man direkte kan sende reklamationer således at man som forbruger også har sin egen dokumentation og kan se den korrespondance, der er omkring reklamationen. Der går nogle gange flere dage inden henvendelserne besvares og jeg måtte til sidst rykke for at få mine penge retur.

Quite good, but beware of return policy

It is easy to buy from Parttwo.dk. Shipping is fast and convenient. However, I just want to make you aware that their 100% free return policy is not entirely 100% in my opinion. With your delivery you get a pre-paid return stamp, so you do not need to pay anything at the post office. However - after returning an entire order, I did not get the whole refund - my refund was minus DKK 59, which are their shipping cost. After contacting the customer service about this I got the following answer:
" Regarding your request; We have free return policy; it means we send you, a pre-paid label to return the item, in case you want to return the item. However; it is compulsory to pay shipping charges in all the orders. We do apologise for the inconvenience"
So, all in all it is quite all right to deal with them, just be aware that you will always have to pay DKK 59 even if you return your items.

Super god service og lækre kvalitetsprodukter

Jeg har handlet der efterhånden en hel del gange. Jeg synes de har nogle super lækre ting. Kvaliteten af deres produkter er i top. Servicen er god og leveringen er hurtig. Selv ved returnering af varer er der ingen problemer eller brok. Et godt og spændende sted at handle.

Is Parttwo your company?

parttwo.dk Details