Partyon Romo reviews

Partyon Romo reviews

6.1

Ingen busser, ingen erstatning!

Vi skulle af sted en fredag aften. Vi havde valgt, at det skulle være med de såkaldte "partybusser" eftersom de på deres Facebookside, havde skrevet at der afgik partybusser.
Vi skrev en sms til nummeret, som man skulle men fik det svar tilbage, at der pludselig ingen busser gik.
Vi skrev tilbage, at der altså stod på nettet, at de skulle køre, hvorefter de ringede tilbage. Det var taxachaufføren, som nummeret tilhørte. Han fortalte, at Kim Aaskov (ham, der har det derovre) ikke havde bestilt en bus til i aften, så det eneste han kunne tilbyde var en taxa. Tja...mere kunne man jo heller ikke forvente af ham. Han havde ikke Kims nr. på sig, så derfor fandt vi ham på Krak.dk, hvorefter vi ringede til ham. Han sagde, at han havde bestilt busser og at de gik. Begge skød altså skylden på hinanden. Hvem, der er fjolset kan jeg jo kun gisne om.
Jeg spurgte derfor Kim, om han kunne arrangere noget andet kørsel eller give noget i kompensation for den manglede kørsel, men det kunne han i hvert fald ikke! Det eneste vi kunne, var at få refunderet en taxabon op til 200 lige - hvilket alle andre også kunne.
Så vi stod klar og havde skyndt os utroligt meget for at kunne nå det, og så var det resultatet. Yderst skuffende!

Jeg har været derovre flere gange før. Priserne er ret høje og entreen er næsten det værste. 100 kroner bare for at komme ind! Der er til gengæld et superfedt natteliv derovre, det er bare for dyrt!

Is Partyon Romo your company?

partyon-romo.nu Details

Visit Partyon Romo