Partypoker reviews

Partypoker reviews

3.4

Terrible software and huge hidden charges

I have played poker on this site intermittently for over 12 years. Unlike other poker sites their software seems to be as bad as it always has been. Useless annoying pop ups, disconnection if you don't play for a period of time BUT MOST IMPORTANTLY :

Withdrawal fees are 3% and it can take over 7 days to get your money

Compare this to Pokerstars and Full Tilt where withdrawals are free and instantaneous - I have no love for these 2 either but at least withdrawals are easy and fair.

Party Poker charges rake and tournament entry fees then if you happen to win and want your winnings you get charged again!

My advice - There are so many better poker sites out there that you should never clog up your computer with this terrible poker site! I would award it zero stars but the minimum is 1 which is so much more than it deserves!

En mafia-virksomhed

Uanset hånd, taber du, hold dig fra dette site

Langsom førstegangsudbetaling

En super pokerside med en god software og masser af gode turneringer med lave buyins. Du kan dog forvente en del god modstand i de lidt højere limits, da folk er relative gode på Partypoker - efter min opfattelse.

Der er bare et stort MEN, og det er, at det er en uhyre langsommelig process at få sine penge udbetalt. Det måtte jeg sande, da jeg skulle trække nogle penge ud, som jeg havde vundet. Det tog dem over to uger bare at godkende min udbetaling, og det var efter jeg havde skrevet flere mails til dem - som Partypoker i øvrigt ignoreret. Det var først indtil jeg truede med at gå til spillemyndighederne, hvis der ikke skete noget. Og der skete så noget en halv time efter, at jeg havde sendt mailen.. sjovt nok.

Det er uacceptabelt af Partypoker, og de bør seriøst kigge deres udbetalings politik igennem, for det har sgu betydning, at man kan få sine gevinster ud. Derfor får i kun to stjerner.

Hold jer langt væk!

Oprettet en konto og smed nogen penge ind og lige meget hvilken hånd jeg spillet, så tabte jeg, AA, KK, QQ, streg osv.. Der kom altid et scam på river lige meget hvad..! Sletter min profil og fjernet programmet fra computeren med det samme.. Latterlig poker side..
Så drenge og piger, overvejer i at oprette en konto der inde, så LAD VÆR.. Deres bonus system er osse til at lukke op og skide i..

Er stoppet

Jeg oprettede min danske profil da jeg blev bedt om det af partypoker, men da reglerne trådte i kraft blev min profil slettet og mine penge blev udbetalt og der var intet at gøre.
Så bonus points og andet jeg havde samlet sammen igennem årene var tabt.

Den rene elendighed

Det er den mest elendige poker site jeg har mødt til dato. Jeg spillede hos den for et par år siden og jeg har nu kæmpet i over en måned med af få min konto genåbnet da der står nogle penge på kontoen. Jeg bliver trukket rundt i manegen og bliver stillet de samme spørgsmål igen og igen og svartiderne fra support er mindst 72 timer.

Godt jeg stadigvæk har min pokerstars konto for de er da i det mindste meget kvikke i deres support.

Partypoker / partybet

Jeg er blevet rykket over fra bwin til partypoker/partybets pga. de nye spilleregler. MIn oplevelse af partypoker/partybet er meget dårlig. Der er utrolig lange svartider, hvilket er en ting (ved der er lidt belastning nu hvor de har overtaget en masse kunder), de kender ikke deres site nok og svare forkert på spørgsmålene og desuden giver de ikke den bonus som de lover!!! er bestemt ikke tilfreds med partypoker/partybets.

Frygtindgydende support

Når man sender en email til PartyPoker bliver den sendt rundt i et sindssygt system af intetanende supportere og derefter sendt tilbage til en. Derfor er det langt fra betryggende at overlade dem ansvaret over ens penge. Modstanderne på PartyPoker er temmelig ringe, så man kan overveje at acceptere ulemperne.

Elendig modspil på de lavere limits i cashgame. Sagt på en anden måde er Partypoker et godt sted at starte for en der vil igang med poker. Jeg synes også de har en bonus der er rimelig nem at spille fri.

Is Partypoker your company?

Partypoker Details

Play online poker at PartyPoker.com. You'll find Texas Hold'em, Omaha, Omaha Hi/Lo, 7 Card Stud; 7 Card Stud Hi/Lo. Huge Poker Tournaments and a Free Poker School. Choose the free poker software download or our new no download play in your browser poker game.

Visit Partypoker