Pattegrise reviews

Pattegrise reviews

9.2

Total i orden pattegris

Bestilte pattegris til 60 personer til min mands 50 års surprise fest og fik leveret det mest lækre mad.
Jeg er/var ikke selv så vild med helstegt pattegris, men må jo bare sande at når det er lavet rigtig, smager helt fantastisk.
Rigeligt med mad og tilbehør.
Vi kan kun give vores bedste anbefalinger!

lækker mad, god oplevelse.

Brugte pattegrise.dk til vores bryllyp. og trods nogle komplikationer , kan de klart anbefales og bestemt ikke sidste gang vi bruger dem
Der var rigeligt med mad, og der var lidt til hver en smag. alle gæsterne var meget positive over for dette. .

God mad og styr på tingene

Jeg hyrede Pattegrise.dk til at levere mad og fadøl til min 40 års fødselsdag i haven. Og alt gik efter planen. Maden var god og der var rigeligt af den. Grillmutter havde helt styr på situationen og hjalp køkkendamen med at bære ind og ud også.
Der var ingen problemer med sidste øjebliks ændringer i menu og antal. Alt i alt en rigtig god oplevelse.

super lækkert mad, og god service

Kan kun anbefale det. Vi skal helt klart have pattegris derfra igen
Var dog lidt uheldige med deres kartofler, de var lidt rå. 4 stjerner da vi ikke fik lidt godtgørelse.

DET VAR SUPER GODT

DET VAR SUPER GODT

Alle gæsterne var ville med maden, og flere genkendte Pattegrisen.dk, da de så bilen.
det var rigtig godt.

Jytte Møller

Intet mindre end perfekt!

Pattegrise.dk stod for helstegt pattegris med diverse tilbehør til vores sommerfest og alt var præcis som det skulle være:
- Grisen super mør og lækker
- Tilbehør tilsvarende lækkert og pænt anrettet
- Service og timing i top
Og det hele til en fornuftig pris. Vi ville ikke tøve et sekund med at anbefale Pattegrise.dk til alle der måtte være interesserede. Vi fik mange utrolig positive tilbagemeldinger på maden fra vores gæster

God betjening og lækker mad, men ikke nok.

Det var et overordnet godt bekendtskab, at arbejde sammen med Pattegris.dk. En venlig kok som var imødekommende og smilende. Maden var i topklasse, men der var lige lidt nok i forhold til arrangmentet som var en flok sultne soldater.

Alt for hård grillning af oksekød og spareribs

Alt oksekødet var grillet done(kedeligt), flere spareribs var sorte. Kyllingen var perfekt. Ligeledes pølserne. Citron/rosmarinkartofler kedelige og smagte af ingenting(men duften, da de blev varmet var skøn) brødet var rigtig godt.
Der var rigeligt mad

Havde et fremragende bryllup med mad fra pattegrise.dk

Vi brugte pattegrise.dk i forbindelse med vores bryllup, der skulle stables på benene på 1½ måned. Vi havde en super god dialog - vi fik bl.a. ændret natmad til frokost i stedet for, da vi blev gift kl 11 og vi fik tilkøbt kød til frokosten uden problemer. Leveringen og servicen var i top og der var rigeligt med mad til vores ca 40 gæster. Gæsterne var vilde med maden og det var super hyggeligt. Kokken var yderst service venlig.

Vi vil helt sikkert bruge pattegrise.dk igen, ved større arrangementer.

Fint koncept og god mad.

Det var nemt og hurtigt at bestille, lige den menu der passede til os. Dejligt at slippe for indkøb og madlavning, det gav et andet overskud på dagen.
Vi havde bestilt helstegt pattegris med menu og alle var enige om, at det smagte dejligt. Men alle var også enige om, at der ikke var nok kød. Man kunne ikke gå to gange, og selv fik jeg kun to meget små stykker kød. Da det var pattegrisen der var hovedingrediensen, var det bare en stor skuffelse, at der ikke var mere kød.

Hvis der ellers er nok kød, så er det hele til U.G.

Super lækker mad

skal du have pattegris til dit næste arrangement, så kan du roligt vælge pattegrise.dk
Dygtig kok/slagter. Velsmagende pattegris. lækre kartofler og virkelig gode salater.
alle gæsterne roste maden til skyerne. Og der var nok af den!

Superfin gris og buffet

Vi holdt telt i have fødselsdag med 30 gæster, med helstegt pattegris, grillmester, forret og 8 buffet retter, som alt var meget tilfredsstillende og velsmagende.
Preben Pedersen, Karlslunde

Alle gæsterne var vilde med maden

Kød, salater og brød var helt vildt lækkert. Kødet er som smør, salaterne virkelig indbydende og lækre. Ikke en finger at sætte på noget.

Super veltillavet mad med professionelt personale

Vi fik Pattegris til 150 personer den 14/6 13 og der var rigeligt. Maden var lækker og alt var frisk og hjemmelavet. De varmeste anbefalinger herfra.

Dejlig mad, fleksible og imødekommende folk. Fuld tilfredshed!

Alt var som aftalt, kokken flink og fleksibel, maden rigtig god til gæsternes store tilfredshed.

Super "øfgris"

Troede ikke at en så stor grissebasse kunne smage så godt, og så alle de dejlige flæskesvære...Uhm.. prøv det selv

Jeg vil varmt anbefale at bruge pattegrise.dk. Maden var suværen, lækker sprød og varm. Alle til vores bryllup roste maden.

Skøn gris og super service!

Alt fungerede som planlagt, grisen smagte fantastisk og hvor var det skønt med kassen med udstyr! Skærebræt, viskestykke, knive, salt, fade, termokasse var en dejlig overraskelse for os.

God mad og god service

Det spillede og grillmesteren var kanon

anbefales

Fin service, alt til UG kan anbefales

Pattegrise Details

Vi kan stille med speciel grill, dygtig kok, en friskslagtet dansk pattegris, og alt det tilbehør du måtte ønske. Vi griller for dig året rundt, til private såvel som erhvervskunder, til både store og små arrangementer.

Visit Pattegrise