Paulkidby reviews

Paulkidby reviews

7.4

Special og signerede Terry Pratchett ting

Skulle bruge en signeret Terry Pratchett bog til en julegave, så fandt denne side via google.

Det er tilsyneladende manden bag cover-art'en på bøgerne, der står for at formidle signerede bøger og andre special ting.

Betaling af en bestilling sker via paypal, ingen problemer der. Og der kom de e-mails med information man havde brug for.

Endda var der fin service, da de straks kontaktede mig, da paypal havde fået transformeret mine æ'er og ø'er til volapyk og de rigtig gerne ville kunne sende mig bogen til en korrekt adresse.
Så bogen var hurtigt i posten og jeg fik den efter omkring en uge (og ikke en måned, som der står på hjemmesiden, at man kan risikere).

Det er rigtig rart, når folk går op i at det de sælger kommer frem hurtigt og sikkert.

Is Paulkidby your company?

Paulkidby Details

Visit Paulkidby