Paulpottsofficial reviews

Paulpottsofficial reviews

7.4

Den grimme ælling !

Paul Potts fra Bristol, England er en sanger, der i 2007 vandt den første sæson af tv-serien Britain's Got Talent ved at synge operaarier.

Da han vandt konkurrencen, var han mobiltelefonsælger; men efter han havde vundet, blev han engageret til at indspille en plade.

Jeg må indrømme at jeg blev betaget af hans optræden i Britain's Got Talent og købte derfor min første operaplade !

Is Paulpottsofficial your company?

Visit Paulpottsofficial