Paustian reviews

Paustian reviews

7.8

Hurtig og god levering, men mangelfuld kommunikation

Fin webshop med dejlige produkter. Jeg fik dog - som en anden herinde også nævner - først en bekræftelse efter at varen var modtaget. Som sådan ikke et problem, bare lidt forvirrende.
Bestilte lørdag, fik leveret tirsdag og pengene blev først trukket onsdag.
Tingene var pakket rigtigt godt ind.

Dårlig kommunikation, men varen kom som forventet

Jeg bestilte en gave søndag aften, den skulle bruges som gave onsdag, så jeg var en smule presset med tiden. Dette er selvfølgelig min egen skyld og ikke Paustian.dks.

Men.....

Jeg modtog ikke nogen bestillingsbekræftelse søndag aften og da jeg stadig ikke havde hørt noget mandag - hverken modtaget en bestillingsbekræftelse eller en besked om at min pakke var afsendt, ringede jeg til deres butik i Århus.
De kunne så fortælle at pakken var afsendt og jeg formentlig ville modtage den tirsdag.

Pakken kommer som forventet tirsdag og alting er som det skal være.

Onsdag får jeg så en tak for dit køb mail, hvor der også står at varen er afsendt.
Jo tak for det - men nu er pakken jo altså allerede modtaget.

Så ingen problem med bestilling og levering, men kommunikationen skal altså blive bedre.

Meget meget god service, samt hurtigt levering.

Vi er yderst tilfredse med den service vi har fået fra Paustian. Det bli'r til fem store stjerner :-)
Mvh, Kristian

ÆÆÆÆÆÆÆÆlsker Paustian

Lækre mærker & lækre varer. Rigtig kræs...
ALTID top service hvad angår produkter, hjemskaffelse af produkter og levering.
Like, like, like BIG time!

Skønneste ting indenfor boligporno.

Virkelig de lækreste møbler og rigtig behagelig betjening. Dejligt med deres Web butik hvis der lige er nogle nips ting som man lige står og "mangler".

Upåklageligt.

Hurtig og effektiv levering. God hjemmeside med godt udvalg. Det hele var bare så nemt.

God rådgivning, super fleksible og sikker levering

Ringede ang. nye sædehynder til 4 stole. Fik god rådgivning om mulige materialer og priser. Bestilte på nettet og varer kom efter et par dage.

Service ud over det sædvanlige!

Trine Roland Westergaard har ydet en helt fantastisk service i forbindelse med ombytning af spisestuemøblement.

Dejligt sted med fantastiske møbler

Har kun haft gode oplevelser med Paustian- skønne medarbejdere og smukke møbler!

Det er cremen

Paustian har de lækreste af de lækreste designer ting, og det er en fornøjelse at have et sted, hvor man rent faktisk kan se tingene istedet for kun at købe online.

Priserne er i den dyre ende, men tilgengæld er betjeningen i butikkerne god.

topklasse

jeg har lev. rustfri stålbordre til dem i sin tid. super rare mennesker og kickass cool design de har

Stole der var værd at vente på

Vi købte 4 stole fra Paustian, ventetiden var lidt lang da de var efterspurgte. De var ikke færdig samlede da jeg kom for at hente dem på deres lager, men de smed hvad de havde i hænderne for at jeg ikke skulle vente længere end højst nødvendigt. Køber klart hos dem næste gang vi trænger til nye møbler

Stor viden

Paustians ekspedienter ved noget om tingene, og hvis de ikke lige kan svare selv, finder de frem til en, der kan. Det turde være en selvfølge i butikker med så kostbare varer, men er det desværre ikke altid.

Dyrt, men dejligt

Super service i butikken.

15% rabat på MAA-kortet.

Hjælp til at bære varer ud i bilen.

Kvalitetsmøbler.

Kan kun give fem, selvom det er dyrt - priserne er jo ikke nogen Paustian selv fastsætter.

Smidt ordren væk trods modtaget betaling

Bestilte en lampe personligt i butikken Paustian i København til deres udsalgsdag, denne lampe var dog ikke på udsalg og kostede over 10.000 kr. Vi fik i butiikken at vide, at vi næste dag ville modtage en mail med en ordrebekræftelse. Lampen var allerede betalt ved bestilling. Vi modtog aldrig noget. Ringede efter en uge, der kunne de ikke finde ordren og lampen var ikke bestilt. De lovede at ringe når lampen var til afhentning i butikken, men vi har stadig intet hørt. Satser på at lampen snart kommer, ellers må anmeldelsen nedgraderes til 1 stjerne!

Is Paustian your company?

Paustian A/S Details

Visit Paustian