Pava4600 reviews

Pava4600 reviews

6.7

Måske en fejl, men ikke til 5 stjerner!

Jeg fik lavet undervognsbehandling hos pava køge og umiddelbart så det fint ud. Dog sagde de at de ville slutte behandlingen af med en vask og det synes ikke at være en nyvasket bil vi hentede. Nå - det kan man leve med.

Efterfølgende tog jeg ved et tilfælde skærmkasserne af en dag og opdagede her at der på ingen måde var givet nogen behandling bag disse skærme, på trods af at jeg har betalt for en dobbeltbehandling!
Jeg ringede ned til dem og de beklagede og mente det måtte være en fejl. Det var dog hurtig ekspedition og jeg kunne allerede komme dagen efter med bilen. De kiggede på den og jeg fik en lånebil til dagen efter og de lovede at tage billeder af arbejdet inden de satte plastskærmene på igen.
Nu har jeg lige hentet den (den 3/10-13) og de måtte give mig ret i at den ikke havde fået under plastskærmene hverken for eller bag. Derudover havde dørene kun fået lidt. De havde dog glemt at tage billeder, men det ser ud som om at den nu har fået behandling og lugter også af det. Bilen var igen ikke vasket denne gang, men det havde de heller ikke lovet. Og de ville lade det rende ud af dørene for at bevise at den nu havde fået rigeligt.

Så alt i alt en OK behandling jeg har fået, da jeg tror og håber at det var en fejl at den ikke havde fået bag plastikskærmene, men det er ikke en oplevelse til 5 stjerner!

super sted

Jeg har fået behandlet alle mine biler i gennem 12 år her i køge og har altid været 112% tilfreds og så er personalet altid i imødekomme så kan klart anbefale det til andre

lige efter bogen

Fik aftale om en special behandling af min golf.

Alt var som det skulle være.

De laver et flot stykke arbejde

God service og god pris

Jeg fik lavet 2. Pava-behandling på min bil i januar, valget faldt på Køge da de gav mig den mest udførlige beskrivelse af behandlingen samt den bedste pris.

Jeg kunne indlevere min bil en lørdag morgen (perfekt for os med lange arbejdsdage!) og hente den mandag eftermiddag. Ved afhentning blev jeg grundigt informeret om hvordan jeg skulle behandle min bil og hvorledes jeg kunne fjerne resterne på bilen.

Jeg oplyste endvidere at jeg havde en slags servicebog, dog lå denne i en flytte kasse på dette tidspunkt - men jeg fik at vide at såsnart jeg fandt den kunne jeg bare kikke forbi så skulle de nok stemple osv.

I det hele taget var medarbejderen jeg snakkede med utrolig imødekommende og informativ - jeg vender helt sikkert retur om 2 år når bilen skal have en ny tur.

Tak for god service!

Køge Pava Center ApS Details

Pava, Køge Pava Center, Køge undervognscenter, rustbeskyttelse, bilpleje, pavabehandling, undervognsbehandling, undervognsbeskyttelse

Visit Pava4600

We live here: Falkevej 4