Payngo reviews

Payngo reviews

6.7

Super kundeservice - tak - jeg er meget tilfreds

Vores dumhed var, at vi ikke var tilmeldt en datapakke, da vi tager en smart-phone i brug. En dags forbrug af data = kr. 390,- i lørdags (altså blot en dags forbrug) - download af diverse apps. Mandag ringer jeg tl dem - og PaynGo vælger at refundere kr. 300,- med det samme, som sættes ind på vores konto - og vi bliver tilmeldt en datapakke. Det er bare god kundeservice. Vi blev meget glade. Vi er MEGET tilfredse og kan anbefale alle at bruge dem. Derudover er de meget billige til samtaler til udlandet. Mvh Thomas

Fejlfri...

Når alle de andre net går ned kører payngo`s net ALTID..

Telias master er de bedste, og deres kundeservice er nemme at få fat i, og jeg har altid blevet behandlet godt.

Først og fremmest BILLIGE..

Kvaliteten af telefonforbindelsen er ikke så god.

Jeg falder ofte ud med min gammel telefon. Og har også nogle gang svære med at høre andre. Jeg tror dog ikke at det skylles telefonen, da det nemlig skifter. Ellers er deres webside vel fungerende, synes jeg. Men jeg overvejer kræftigst at skifte...

Det er simpelthen for dårligt!

Jeg bestiller et nr på deres hjemmeside og modtager det et par dage efter på en lørdag. Simkortet er inaktiv skriver telefonen. Ringer til kundeservice, som åbenbart har lukket i weekenderne. Nå, men mandag ringer jeg så igen. Det kunne hun ikke forstå, for den stod til at være aktiv og sur var hun også. Det kunne gå op til 24 timer før den ville være aktiv. Hun var da ligeglad med at det var mit firma nr. Ringer så igen igen tirsdag for den var stadigvæk ikke aktiveret. Han virker sød at snakke med og kunne godt forstå min frustation. Han ville sende det videre og kunne de ikke få det til at virke, så sende et nyt simkort så jeg havde det dagen efter. Der dukkede ikke noget simkort op med posten. Ringen igen for at høre hvad pokker der lige sker, for mister ligesom kunder på at de ikke kan få fat på mig. Jeg bliver sendt det forkert sted hen, som de først opdager efter 3min, må vente 1½min før der er en medarbejder ledig. Hun undersøger sagen 1min, for så at sige at nummeret jeg har købt og betalt for ikke er frigivet endnu. Ikke engang medfølelse eller en undskyldning kunne jeg få. Derudover ville der gå 14 dage før min penge kommer retur på min konto. Min foragt lige nu kan slet ikke beskrives.

Skod service

Medarbejdere der taler ned til en og betingelser der ikke er til at forstå 100%. Rodet hjemmeside!

røveri takster

6 opkald af samlet 28 sekunder til min telefonsvarer i Istanbul kostede næsten 90 kr. Ved tidligere henvendelse til selsskabet har det ikke været muligt for dem at ændre de 3 ring, der kun går førend, opkaldet går på telefonsvareren. Nyt teleselsskab er nu valgt, hvor der er langt bedre service og priser!

Allan Raasdal, Østerbro

Til alle der tror at payngo er et godt produkt og selskab, bør det nævnes at de takserer langt flere sms`er end du forbruger, så pas på det amatør-selskab. Mon ik også Call me gør det samme. Godt gået og slut med jer. Så alle der mener det er besværligt at skifte selskab, er der kun at sige..... Skift og spar mange penge

fungerer! og superfin service!!!

Vi er - indtil videre - tilfredse med vores abonnementer hos Pay n go. 4 for at være præcis. Det har bragt vores telefonomkostninger ned.
*update*
Vi har nu været i kontakt pr mail med pay'n'go mange gange - og hver gang er servicen upåklagelig!!!!!!!!

Der er huller i signalet oppe ved Rågeleje samt ude på sidste kartoffelrække - men der befinder vi os sjældent.

Det er nemt at tanke op og jeg har en nem og overskuelig oversigt over hvem, hvor og hvad der bliver kontaktet.

Men der er liiige den med minutprisen... En bruger hævder at man bliver opkrævet fra man har hul igennem og ikke fra modtager rent faktisk tager telefonen. Det er jeg ikke blevet oplyst - kan ikke se det.

Det betyder ikke det store i vores forbrug - men det er da vildledende.
Håber at jeg ikke får problemer hvis jeg en dag skal skifte selskab - men så skriver jeg igen :)

Jeg vil i hvert fald anbefale dette selskab til familier/venner med begrænset telefonforbrug og hvor man ringer meget til hinanden. Så er der penge at spare. Vi har sparet meget.

KV

dårlig dårlig

Uigennemskuelig hjemmeside som ikke opdateres. Priser er godt skjult - det virker som om man ikke skal kunne finde dem.
Egne oplysninger ikke ordentlig tilgængelige - og aldrig opdateret. Kan ikke se løbende forbrug, indsættelser eller dato på træk til abonnement
Kan kun frarådes.

Pisst off

Jeg har 2 gange anmodet om at få returneret mit tilgodehavevende, men ikke modtaget en krone.

TYVERI.....?

Har i 3 mdr forsøgt, at få en specifikation over mit forbrug, da dette skal bruges som dokumentation over for min arbejdsgiver.
Pay'n'go har trukket kr. 1.600,- på mit kreditkort for mit forbrug, som de nu ikke kan dokumentere....
Jeg har både telefonisk og skriftligt - sammenlagt 8 gange - henvendt mig til Pay'n'go og Call Me for, at få en specifikation, men uden held!

Første gang jeg kontaktede Pay'n'go, fik jeg besked om, at de nok kunne sende den til mig i morgen - det er nu 3 mdr. siden.

Jeg kan kun anbefale, at man holder sig LANGT VÆK fra Pay'n'go.

Dårlig Service - lukning af telefon!

Hård priskonkurrence lokkede mig til Pay´n´go - noget jeg har fortrudt flere gange.
1. Pga "opdateringer" i deres system blev mit nummer uretsmæssigt lukket - det er simpelthen amatøragtigt!
Derudover er
2. Forbrugsoversigt over opkald og sms på deres hjemmeside ofte forsinkede flere dage.
3. Udenlandspriserne horribelt høje! Langt højere end TDC/Unotel!

vildledende markedsføring.

Vi her i husstanden blev lokket af den meget lave minutpris- 40 øre uden opkaldsafgift!
For os betyder ingen opkaldsafgift at der først betales når der er oprettet forbindelse, og jeg tror mange er enige med mig. Men sådan er det ikke for pay 'n go. Her betaler man de 40 øre fra første sekund ligemeget om man får forbindelse eller ej. Så kan det jo hurtigt løbe op. Det er det jeg synes er vildledende markedsføring og jeg føler mig faktisk lidt snydt.

Telmore for eksempel ser dyr ud i forhold til pay 'n go, for der betaler man 59 øre i minuttet uden opkaldsafgift. Men det er også uden opkaldsafgift. man betaler først når der er oprettet forbindelse. De to abonnementer kan altså ikke umiddelbart sammenlignes.

Ommer

Elendig hjemmeside, dårlig forbrugsoversigt. Den person jeg talte med hos kundeservice burde finde et andet job. Hold godt øje med jeres forbrug!!!! Skifter selskab!!
Opdatering: Minimumsforbrug 9 kr. i perioden 14.08.2010 - 13.09.2010 00:00:00 -2,71
Har dog brugt lang mere end 9kr, og bedst som man tror man har over 5kr på kontoen bliver den lukket, har ingen påmindelses sms modtaget. TA JER SAMMEN!!! Har nu ventet 1 måned på en flytte bekræftelse!

KAN KLART ANBEFALES!

Pay n´go kan klart anbefales til både dem som ikke snakker særlig meget, og til dem der snakker meget. Pay n´go er også MEGET! billigt. Pay n´go har også et rigtig venligt kundeservice og denne dag jeg ringede for at afmelde var der ikke noget i vejen det blev bare lukket på 14 dage.

Danmarks bedste kundeservice ?

Ja det er hvad virksomhedenreklamere med, intet mindre. Jeg har ikke haft noget som helst at klage over, indtil jeg fornylig skulle ud at rejse en måned og derfor gerne ville vide hvad det kostede at benytte min telefon fra udlandet. Det fik jeg så oplyst ved henvendelse til kundeservice og skrev det ned:
Mobil opkald fra

Vietnam 0.90kr til fastnet i dk
2,35kr til mobil i dk
0.80kr lokalt

Cambodja 6,25kr til fastnet og mobil i dk
3,50kr lokalt

Thailand 0,35kr alle opkald
Det var bare ganske anderledes dyre opkald der stod på regningen da jeg kom hjem. Det har jeg efterfølgende klaget over både på mail og ved opkald til kundeservice, men har du ikke navnet på den medarbejder der har givet dig oplysningerne, skal du altså ikke regne med at selv "danmarks bedste kundeservice" gider hjælpe dig og give en dekort på dine udgifter. Ikke så meget som en undskyldning vender man tilbage med.
Tak for hjælpen, "danmarks bedste kundeservice".

Visit Payngo