PBS reviews

PBS reviews

Very low
2.6

PBS og TDC vågn op!

Min søn regning til TDC betales. Gennem PBS , som sender den til en fremmed som betaler regningen han fik sine penge tilbageført fra TDC og fjolserne fra TDC afmelder så min søns PBS som nu får en rykker fra TDC som han skal betale og oprette PBS igen. Surt sjov :(

Monopol! Dyrt for den alm. forretningsdriver/kunden

NETS trænger til at nogen laver en lignende service, og derefter dumper priserne gevaldigt! Jeg kan ikke se, hvorfor det overhovedet skal koste noget at få en indløsningsaftale, når de ovenikøbet råscore på gebyrer osv.

Alt for dyrt er det hvertfald.

Udemærket hjælp og service

Jeg har kun oplevet en fin og god service. Fin hjælp og gode oplevelser.

Useriøs behandling af en ny ansøgning

Vi har som firma ansøgt om en betalingsaftale til vores internetside og det har taget over 3 måneder og vi har stadig ikke fået vores forretningsnummer.

Det er alt for useriøst

Hundrede år om at svare på henvendelser

PBS er enorm langsomme om at svare på deres henvendelser. Har nu flere gange prøvet at komme igennem både Telefonisk og på E-mail. Min e-mail venter 8 dage, siden jeg sendte den.

umulig kontakt

På trods af at det står flere steder på siden, og på deres faktura og indbetalingskort, så kan man ikke som forbruger sende PBs en mail, der er intet, ikke engang en hovedemail man kan sende til dem, alle kontakt muligheder kræver CVR nummer og special id som kreditor.

Forbrugere / debitorer er effektivt og totalt afskåret fra at opnå kontakt, det er simpelthen uacceptabelt at man ikke kan maile PBS.

Hertil kan jeg så tilføje at jeg også har været på "den anden side" som kreditor, her synes jeg at priserne er vanvittigt høje, og der er desværre ikke overnesstemmelse imellem det man bliver lovet af muligheder i telefonen, og det produkt man får, alt efter hvad PBS service man køber, har jeg endda oplevet at en del af pakken lige pludselig ikke var teknisk mulig, selvom at det var det man betalte for...

Monopol med for mange penge og manglende konkurrence

*Opsamler små internet virksomheders hårdtjente penge i op til 45 dage. Hvad fanden bruger i dem til? Og undskyldningen om at det er til sikkerhed for kunden er lam, da i forvejen hæver beløbet fra internet virksomheden sammen med et gebyr hvis kunden laver en indsigelse i banken, selvom kunden har lavet købet. Så hvad er det de mange penge skal stå i jeres varetægt for? Der burde være et max. Desuden er 7 dages afregning ikke 7 dage, men mere 2-3 uger. I fusker for for hårdt de alm. borgere der prøver at drive en forretning. Men det er jo også klart når PBS er bankernes bank og bankerne sikkert er i lommerne på politikerne. Det hele er en stor joke og total nemt at gennemskue, men der er bare ikke nogle der siger noget. I Burde have noget seriøs konkurrence.

*Har en nedetid der siger spar 2. Få jer dog nogle renundante systemer. Tror I vi lever i 80'erne. Det her er 2011 og her kræves der 24/7 oppetid. Og med de mange penge i har stående burde det ikke være et problem.

*I har de sygeste gebyrer for transaktioner.

*Jeres kundeservice er den langsomste ever

MVH

En meget ultilfreds kunde

Laaaaangsom kundeservice

helt ærligt, hvor mange henvendelser kan man lige få så man er nødt til at bruge 10 dage på at svare en simpel mail forespørgelse (og de har ikke svaret endnu 23/5-2011)?

Jeg har spurgt dem om der er noget jeg skal være opmærksom på når jeg flytter mine butikker til ny webshop leverandør... er det et meget svært spørgsmål for en virksomhed som håndtere mange millioner transaktioner dagligt??
åbenbart og jeg er ihvert fald skuffet.

PBS / NETS tryner den lille mand

PBS (nu NETS) opfører sig rigtig kedeligt overfor ejeren/brugeren af domænet nets.dk og naturligvis nemid.dk - i stedet for at indrømme at de er uprofessionelle og har lanceret produkter og websites uden at have sørget for at have .dk domænerne, og så efterfølgende forsøger at presse dem fra brugerne. usmageligt og dårlig moral!

monopol

Nets (PBS) er noget fanden har skabt. De ved de er de eneste der kan levere det produkt og det udnytter de. Servicen kan jeg ikke kommentere, da der ikke er nogen.

De gør da noget ved det..

Jeg anmelder PBS udfra et erhvervsmæssigt synspunkt - og der er sgu sket noget!

De bør godt nok omstrukturere deres website, for hold da op det kan være en kamp uden lige at finde det man leder efter - for det jeg kalder en indløsningaftale til internetbrug, det hedder nok ikke det samme hos PBS.

De svarer ret kvikt på deres supportformularer - og ringer man derind er der oftest kun et par minutters ventetid, til trods for at der er 7-8 personer i køen.

Jeg har faktisk ikke det store at udsætte.

Grunden til de tre stjerner skyldes deres website er håbløst samt at jeg forventer en mere personlig betjening end "det kan du gøre på nettet" og så bliver man ellers guidet ind til det rette sted (som jo egentlig ikke burde kræve en telefonsupport at finde)...

Mvh,
Andreas
Boyfriend.dk

Utrolig dårlig service

Man kan bruge en halv dag på at ringe og snakke med den ene og den anden, uden at få et ordentligt svar. Og de har selv utrolig svært ved at forklare hvad deres aftaler indeholder og hvorfor. Men derfor behøver telefon damen ikke at være ubehøvlet... Man kan tydeligt mærke og se at PBS har monopol på Dankortet, for de gør præcist hvad de har lyst til og er fuldstændig ligeglad med butik og forbruger. De tager penge for pr. transaktion plus en procentsats af det beløb der bliver hævet - det er godt nok groft !!!!

langsom pis

Hver gang man ringer til dette firma tager det utrolig laaaaang tid, selv i sommerferien postitulerer de at have mange henvendelser.

Når man sender dem en e-mail tager det mere end 2 dage for dem at svare på den, det er utrolig uprofessionelt og vil aldrig være gået i et konkurrencepræget marked!!

Oldschool, men det fungere..

Nogle af deres arbejdsprocessor er en smule u-opdateret, men de fungere alligevel rigtig godt..

Karen.

Is PBS your company?

Indeksudbetaling Pengeinstitutternes Betalings Systemer Rettelse Gammel År Details

Visit PBS

We live here: Lautrupbjerg 10