PC Huset reviews

PC Huset reviews

It is not possible to review PC Huset. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Dårlig service

Jeg bestilte i februar en sony ericsson z555i, i farven Diamond Black, og troede den var på lager. Det startede med at de sendte 16 forskellige trackingnumre, hvorefter vi ringede ind og sagde vi kun havde bestilt én telefon. De fik det rettet, og jeg var godt tilfreds, da telefonen var hurtigt på vej. Der gik 2 uger, før jeg ringede ind og spurgte hvor den blev af, og fik svaret: "Den er ikke afsendt." Dårlig service, allerede da. Endelig ankommer telefonen så, men i den forkerte farve; brun. Jeg skriver ind til dem og forklarer at det er ikke den farve jeg har bestilt, men det er de sikre på det er. Jeg sender dem så kvitteringen, hvor der så uudtrykkeligt står at den er bestilt i sort, og jeg får så besked på at sende telefonen tilbage. Udemærket, tilbage med telefonen. Jeg venter så igen, og får efter 3 uger at vide at Sony Ericsson z555i Diamond black ikke er på lager, og ikke vil være det før 3 uger efter. Jeg venter sågerne, så dum som jeg er, og der går en evighed, hvor de hele tiden trækker pengene fra kontoen og sætter dem ind igen. Da jeg så sidste gang, godt gal i skralden, og havde snart ventet 4 måneder på min telefon, får jeg at vide, at de har den ikke på lager, men at jeg kunne få en eller anden crappy standard telefon i stedet for. Ellers tak, fik pengene igen, og handler der ALDRIG mere.

Bestilte Sony Erricson mobiltelefon hos PC-Huset

Mobilen (W880i) blev bestilt og efter et par uger ankom min bestilling. Ingen problemer der og mobilen og abonnementet virkede som det skulle.

Ca. 2 måneder efter jeg har fået mobilen går den pludselig ud. Hmm meget mærkeligt. Jeg kontakter straks PC-Huset og beder om forklaring og en reparation. Fint nok de tager min mobil ind, og der går 3 uger før jeg ser den igen.

Mobilen er kommet tilbage i en fin pakke fra reparationsstedet (ikke tilknyttet til PC-Huset). Han (reparatøren) kræver nu 300 kr af mig for at spilde hans tid. Det skal sige at han INTET har udført på mobilen.
Jeg kontakter igen PC-Huset med en vred e-mail, og beder om en forklaring på den pludselige regning. De forklarer her at de importerer mobiltelfoner udenom det officielle Sony-Erricsson Danmark, og reparatøren må derfor end ikke ÅBNE mobilen!!

Jeg skriver at derpå at det helt og holdent er PC-Husets eget problem og at den skal til rep. igen. Den sendes ind og jeg venter 2 en halv uge uden svar. Jeg skriver en ny mail til PC-Huset med trusler om politianmeldelse, klager til forbrugerrådet mm. og får så endelig et svar. Mobilen kommer hjem igen, og en lokal forhandler jeg kender kan derefter konstatere at de INTET har gjort ved mobilen efter jeg sendte den ind.

Jeg står altså efter adskillige måneder stadig uden en mobil der virker.

Efter at have forsøgt at kontakte PC-Huset på telefonen i flere dage uden held, kan de se frem til en sagsanklage fra forbrugerrådet. Må de rådne i helvede for deres uduelighed!

Grafikkort til tiden

Jeg har købt mit grafikkort her, og forstår ikke helt hvorfor de får så dårlige anmeldelser.. Jeg fik mit grafikkort til en god pris uden problemer..

Bestilte Club3 4850 . Fik Palit 4850 uden DV/HDMI og CF Bridge cable

Generelt bare en dårlig oplevelse. Fik først set på nettet rundt omkring at de sender forkert hardware efter jeg havde bestilt .

Får ikke det man bestiller

bestilte et sd kort og et tv-tunerkort, begge produkter var ikke dem jeg bestilte og selv om jeg prøvede at få dem ombyttet til de rigtige vare lykkedes det første i tredie forsøg og alt alt for lang tid.

Sendte et 8800GTX til rep

Har ikke set det siden, firmaet gik konkurs og jeg mistede for 3500 kr. grafikkort!!! :(

Fup firma

Snug Australia.

Jeg bestilte den 18 dec 2 par ugg boots hos overstående firma til den nette samlede pris 4084 danske kr.

Den 21 dec bliver pengene hævet på min konto..leveringstid er beregnet til 5-10 dage..

Da jeg onsdag i sidste uge, stadig ikke havde modtaget mine støvler, kontakter jeg dem pr mail. det er blevet til 13 i alt.. jeg har INTET respons fået på en eneste af disse mail... Der resultere i, at jeg de sidste 2 nætter har prøvet at kontakte dem telefonisk... Der er konstant optaget eller en telefonsvare der træder i kraft... det lykkes mig 4 gange at komme igennem, men da vedkommende fandt ud af at det ikke var en bestilling... blev røret lagt på... Så her stå jeg frusteret tilbage, stadig ingen støvler modtaget, og et par tusinde kr fattiger. ØV!!!! Helle Jensen

Elendig oplevelse

Lagerstatus var forkert, de sendte en forkert vare, måtte selv betale for returfragt, og generel al support var elendig og modvillig. Her handler jeg aldrig igen.

MyTrendyPhone

Sender forkerte vare, kontakter firmaet, beder om at få varen sendt retur på min regning. Før de kan sende den rigtige var. Det er billiger at smide varen i affaldsspanden, og bestille en ny hos en anden leverandør. Dårlig kundesirvice. Sidste gang jeg handler med dem

Svindler firma ved navn pc-huset.dk i Løgstør.

Pc-huset.dk sælger Software fra Microsoft bla. Windows Vista Ultimate, og alle de andre versioner. Problemet er at de skriver på deres webside at de sælger en komplet pakke af Windows Vista Ultimate endda med den rigtige produkt kode. 66R-00245, men de sender kun OEM versioner ud til folk da de slet ikke ligger inde med komplette versioner. Det er ulovligt markedsføring.

Jeg har snakket med forbrugerklagenævnet de siger at det ulovligt og at man kan som kunde der har bestilt et sådant produkt hos dem, kan køre en sag for ca.150 kr. og vinde den uden problem.

De hæver desuden betalingen længe før man modtager produktet. Det er igen en ulovlig handling og det skal politi anmeldes.

Det har været en lærerig oplevelse, men det kan bestemt ikke betale sig :-)

Så lad endelig være med at handle med dette svindler firma !

Desuden tror jeg han tjener en formue på fragt.
De reklamerer med et produkt og sender et dårligere, der ved får de en masse returvare som de tjener 50 kr på i forhold til deres udgifter

De hæver penge på kontoen lang tid før varen er sendt hvilket er en klar overtrædelse af markedsføringsloven.

fup frima!

hold jer væk fra den dårlige hjemmeside dårlig kunde service

Dårlig service

Tror de fleste har givet udtryk for hvor dårlig Pc-husets service er, og generelt bare er et utroværdigt site, hvor man IKKE skal handle. Jeg købte to mobiler, og efter flere opkald, fordi de ikke var blevet afsendt, blev jeg igen holdt igen med at de ikke havde dem på lager, og de ville blive modtaget kort efter. Jeg ventede tre uger, og fik endelig begge mobiler. Der har ikke været nogle problemer efterfølgende, bortset fra den ene havde nogle problemer med opdateringer. Men bare lad være med at købe noget der !!

Deres service og levering er det dårligste jeg nogensinde har oplevet!

røvrendt af pc huset

blevet total røvrendt af pc huset de lover og lover men der sker ikke noget er blevet 479 kr fattiger for pengene har de jo fået skod firma luk den dog

undgå for alt i verden PC-Huset.dk

Jeg fandt et rigtigt godt tilbud på PC-Huset. Det var et helt okay grafikkort til halv pris.. det var dejligt så jeg bestilte det med det samme.

Der er nu gået langt over 3 uger. Jeg har sendt en mail til dem som de åbentbart ikke agter at svare på.

Jeg ku nævne flere ting som er ALT alt for dårligt:

1) Deres telefon tid på én 1-2 timer er meget ringe og malplaceret.

2) deres hjemme side er en gang l-o-r-t. forsiden virker ikke og da den var oppe, kunne jeg kun komme ind fordi jeg havde gemt et link fra et af deres produkter. nu er firmaet så lukket.

3) De skriver ikke en kæft om, om de har deres varer på lager eller ej. de skriver 1-2 dages leveringstid, så regner man sku med at få varen højst 2 dage efter.

4) Deres ordreliste system er til at lukke op og skide i. Jeg går da ud fra at jeg kan se min bestilling på siden efter jeg har modtaget en bekræftelses mail fra dem, men nej nej... total blank.

Hvis de ikke allerede var gået nedenom og hjem så ville jeg ha brokket mig til de var gået igennem deres rådne gulvbrædder.

Glem alt om det grafikkort!!!

Elendig butik, brug den ikke

jeg har handlet med pc-huset én gang.
Dette på grund af elendig service, elendig indpakning af sendte varer og elendig service.
De sendte mig forkerte ram, som jeg sendte tilbage med løfte om at få fragten betalt og få de rigtige tilbage, jeg fik et andet sæt forkerte ram, retur igen, og da jeg endelig fik de rigtige (som jeg oprindeligt havde bestilt), nægtede de at betale fragten.
Elendig service.

Har returneret en defekt cpu men ikke fået mit tilgodehavende

Jeg har sendt en defekt cpu tilbage, fik lavet en returnota på deres hjemmeside og først 14 dage senere fik jeg en melding om at den nu var færdig processet i deres system.
Jeg har aldrig fået mit tilgodehavende og aldrig fået en tilbagemelding på mine nu 10 henvendelser via mail da telefon var umuligt. Nu over 1 måned senere konstaterer jeg at PC-huset er gået konkurs ..hvad f...... sker der. Dårlig service og dårlig behandling af deres kunder. Og nu kan jeg sikkert ikke få mine penge tilbage...

Pc-Huset er konkurs

Nå, straks man roser dem går de konkurs :-D. jeg har så åbenbart ikke længere 2års garanti må mit nye bundkort, men heldigvis virker det. Hold da op, sikke en omgang. Næste gang stoler jeg på hvad andre skriver på trust pilot

dårlig service og brugte varer

Jeg har købt en I-phone siden 29. januar , hvor vi fik modtaget en deffekt I-phone. Efter utallige forgæves opringninger fik jeg endelig kontakt med dem pr. e-mail, hvor de anmoder mig til at returneret varen til dem. et par dage efter returneret PC-huset pakken uåbnet til os. Jeg fik kontakt med dem igen pr. e-mail, da det er umuligt at kontakte dem telefonisk. De bad mig om at atter sende deffekt mobil. De gjorde vi så. Efter 1 måned rette jeg henvendelse pr. e-mail, hvor mobilen bliver af. Jeg fik svaret, at de ikke har modtaget mobilen. Efter utallige kontakter pr. e-mail, kontakter jeg e-handelfonden og klage over PC-huset uacceptabelt handel, vubti, PC- huset fandt lige pludselig mobilen. Men så let skal det ikke går. Her i midten af juni skrev jeg igen til e-handelfonden med kopiorienteret PC-huset, at jeg vil trække handelen tilbage og bad om omgående tilbagebetaling. Efter 1 uge modtog jeg pakke af en åbnet I-phone. Jeg gad ikke kontakte dem, derfor bare beholdt åbnet vare.

Jeg vil kraftigst fraråde jer at foretage handel med dem.

PC-Huset Details

Visit PC Huset