PC Huset reviews

PC Huset reviews

It is not possible to review PC Huset. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

God vare, men skift emballering

Bestilte P4 CPU primo 2008 til en god pris og den blev leveret et par dage efter.

Desværre blev den sendt i en bobblekuvert. Efter at have korresponderet med PC Huset beklagede de og fik sat en stopper for den dårlige emballering. De sagde at jeg selvfølgelig kunne få den ombyttet hvis der var problemer med den. CPU'en virkede dog fint alligevel.

Et helt andet billede

Min lillesøster har gentagende gange smidt sin mobil telefon væk, derfor var der ikke nogen grund til hele tiden at skulle oprette nyt abonnement. Vi har nu 2 gange bestilt en mobiltelefon hos pc-huset og har begge gange fået den 2 dage efter at vi bestilte den. Jeg skal nu købe min 3. mobil derfra.

Dårlig kundeservice og enorm ringe RMA system

Nu har jeg læst en del af de anmeldelser, som folk har skrevet her på sitet, og må holde med alle dem, som kun giver dem 1 stjerne..

Jeg købte først et Cooler Master kabinet og et Abit IL9 bundkort, og da varene kom som faktisk tog over en måned, så var pakningen ringe indpakket og varene havde været åbnet, desuden var det et billigt ASUS kabinet som jeg havde modtaget, hvor blæserne i kabinettet lærmede så meget at man skulle tro at det var et jetfly.. Jeg tog så varene i brug, da jeg abeslut havde noget jeg skulle lave da jeg er musiker, men skulle nok havde ventet lidt..

Jeg kontaktede så PC Huset via telefonen, og efter 35 opringninger hvor hver opkald ca. varede 45-50 min. så kom jeg enedelig igennem, men det var først da de havde fået nyt telefon system.. Jeg sagde til dem at jeg havde bestil nogle vare, som jeg var utilfreds med og ønskede mine penge retur, da jeg faktisk efter bestillingen havde læst anmeldelser af firmaet, og ønskede ret kreftigt at annulere handlen, men så let skulle det ikke være..

Jeg skrev så et hav af mails, som ikke blev besvaret, og da jeg så enedelig fik svar, kunne de ikke hjælpe mig, da jeg havde taget tingene i brug, og det er fair nok, hvis tingene altså bare ikke havde været åbnet, men forlangt at få nogle nye vare og fik efter nogle henvendelser langt om længe dem til at give mig nogle nye vare, som jeg ønskede..

Da mine vare så kom, var det det samme.. Kabinettet var det rigtige Cooler Master men havde været åbnet og var ridset, og bundkortet havde været pakket ud, men tog det i brug igen, da jeg ikke gad og skrive/snakke med dem igen..

Jeg fik så til sidst overtalt dem til at give mig et helt andet bundkort, hvor jeg strængt sagde "LAD VÆRE MED AT ÅBNE PAKKEN" hvilke de så heller ikke gjorde, og har ingen problemer haft siden, men handler heller aldrig hos dem igen..

Nu har jeg så købt et nyt kabinet hos shg.dk hvor jeg fremover vil handle..

ADVARSEL: PC HUSET SKAL DØ.. HANDEL ALDRIG HOS DEM, DE FUSKER OG SVINDLER OG STJÆLER FOLKS PENGE, PC HUSET SKAL EFTER MIN MENING OG MANGE ANDRES LUKKES ØJEBLIKKELIGT..

Ingen problemer

Bestilte kl. 14:15, og varerne ankom næste dag. Når så prisen samtidig var helt i orden, kan det vel ikke være meget bedre. Har ikke handlet der før, og ved derfor intet om firmaets behandling af RMA.

Arg skulle have tjekket trustpilot før køb

Fatter ikke hvordan så korrupt forretning kan finde sted.
Bestilte en harddisk for nogle dage siden, og fik kun selve harddisken (ingen kabler, manual, eller noget overhoved) hardisken var decideret ridset skrammer muligvis fra transporten, for den var elendigt pakket ind og kunne uden tvivl sagtens have blevet ødelagt under transporten til mig. Harddisken kører generelt rigtig dårligt ustabil osv. så førsøger selvfølgelig at kontakte dem, men hverken mail, tlf eller brev svarer de på. Så ingen penge tilbage til mig, da de bevist ikke vil tage imod pakken selvom de 14 dages retur ikke er overskredet! øv øv

forkert vare, men til at tale med

de startede med at sende en billigere model af den print-server jeg havde bestilt. så jeg oprettede en RMA, og mailer dem. efter lidt venten uden at have fået noget porto til at sende pakken retur, vælger jeg selv at betale 75 kroner for sende pakken.
derefter går et stykke tid hvor jeg intet hører fra dem og ikke kan komme igennem på telefonen, så de får en mail med en opsummering af situationen, herefter undskylder de og tingende går herfra godt, de sender den rigtige pakke og indbetaler de 75 kroner jeg har lagt ud.

Hilsen :)

Jeg er fornøyd med servicen jeg har fått fra dere.

skod-huset.dk

har tirsdag den 26/5 bestilt et kabinet, og et grafikkort hos denne forhandler, da 1) det var billigt, og 2) de havde begge dele på lager, og det var lidt af en haste sag, varene er bestilt og betalt med kredit kort, inden klokken 12 den dag.

nu er det så fredag den 29/5, og jeg undrede mig over hvor pokker mine varer blev af, ringede til firmaet, og pokker tage mig om ikke de er taget på ferie?!?!

'Vi holder ferie fra den 20 maj til den 8 juni'

farer ind på deres hjemmeside, og roder gennem ALT, ingen steder står der noget om 'bemærk: ferie lukket blabla' næh tværtimod syntes deres side da at jeg skal bestille noget mere, og ligger ganske automatisk ting i min indkøbskurv.

det mindste man kunne gøre, var vel for pokker at gøre opmærksom på at firmaet holder lukket i 3 uger?

nu kan jeg så bestille ved et nyt firma, afbestille hos Pc-huset, spærre i banken og alting :(

Brug ikke PC-huset..!

De overskred leveringsdatoen med en uge, deres kundeservice ville være bedre tjent med én beruset polak og de er ærligt talt røv elendige til deres job.. MVH, men ikke til PC-huset..

Leveringstid overskredet 3 gange

1-2 dage... yeah right! Der er gået 8 dage og mine varer er ikke engang sendt afsted endnu. De stod som værende på lager.

Ny mobiltelefon var 'mindre' ny

Jeg købte en Sony Ericsson W910i, og glædede mig virkelig til at tage den i brug - jeg blev dog ved modtagelsen noget skuffet:

Der var en lille, men dog klart synlig ridse i displayet - telefonen var desuden låst, på trods af at den netop blev solgt uden abonnement.
Desuden må emballagen have været brudt på et tidspunkt, for der var en kaffeplet på indersiden, og oplader m. tilhørende kabel lå løst for sig - ikke med en plastic-clip omkring og i en lille plastpose, som man ellers forventer med fabriksny elektronik.

På positiv-siden fungerede returneringsprocessen upåklageligt - jeg sendte telefonen tilbage om fredagen - den nåede frem om mandagen, og to dage efter var hele købssummen indsat på min bankkonto. Men alt i alt har jeg ikke ligefrem lyst til at handle dér igen foreløbig.

Firmaet svindler, sælger IMPORTEREDE varer uden fabriksgaranti !!!!!

Vi købte en mobil tlf. Samsung sgh-g600 til 1076,00 kr. Da vi modtog telefonen var det den forkerte farve, og det var kun muligt at vælge sprog fra østen. Vi sendte den retur dagen efter købet, samtidig udfyldte vi RMA som vi lagde inde i pakken hvilket man altid skal, blot ikke her !!!! RMA skal skal stå udenpå pakken, så den kom uåbnet retur. Pakken blev sendt igen med RMA udenpå, så hørte vi intet i 14 dage, prøvede at kontakte dem pr. telefon, 2 gange med en ventetid på 1 time og 45 min. vi var nr. 1 i køer i 45 min. hvorefter telefontiden var slut. Prøvede igen efter en time fik vi kontakt med en medarbejder, der sagde at telefonen var lavet og sendt, de næste 14 dage forsøger vi gentagne gange at få kontakt med dem, efter en måned og 4 dage kommer telefonen retur.
Telefonen er stadig forkert farve men nu trods alt med dansk, desværre virker telefonen ikke, den falder ud og genstarter. For at udgå spild af tid, sender vi så telefonen til et aut. Samsung værksted, der laver telefoner under fabriksgaranti, efter 2 dage får vi telefonen tilbage, med beskeden : "retur uden reparation, ikke garanti i Danmark, da telefonen er importeret" ER PC HUSET ET STED MAN KAN STOLE PÅ ????????

Forkert vare

Fik en ringere vare end den bestilte, retur forløbet gik dog meget hurtigt og jeg fik mine penge tilbage og købte hos en anden forhandler

Sender tilfældige varer i stedet for det bestilte

De to gange jeg har handlet hos PC Huset, har de begge gange sendt en anden vare end den bestilte, uden at spørge først.

Første gang sendte de et forkert type hukommelseskort.

Anden gang sendte de en helt anden DVD brænder end den særlige, de annoncerede med.

Jeg handler der aldrig igen.

Forkert vare annullering af ordre mod ønske

Ganske enkelt den værste oplevelse jeg har haft til dato på nettet.
Startede med at få tilsendt en "noname" router der hverken lignede eller svarede til den bestilte.
Derefter sender jeg den retur med besked om at den korrekte ønskes tilsendt. Da jeg skriver til dem om den er på vej får jeg at vide at ordren er annulleret.

Mit råd styr i en stor bue udenom den butik.... det tangerer til fusk

Forkert vare

Jeg fik en forkert vare en Nokia E66 i stedet for den Nokia E71 jeg havde bestilt. Nu har jeg udfyldt en såkaldt RMA og sendt varen tilbage. Fik en mail om at de havde modtaget min pakke, men så er der ikke sket noget siden. Jeg kan ikke få fat i dem nu, hverken over mail eller telefon. I telefontiden siger de at de ikke har telefontid pga sygdom. Så nu står jeg 2000 kr i underskud og har ingen vare. Vil give dem et par dage mere til at rette fejlen før jeg vil prøve at ringe privat til ejeren.
De har nu skrevet tilbage så lad os se om den bliver sendt i morgen.

En lille update.. Det gjorde den så ikke, og da jeg skrev ind igen for at høre hvor i alverden den blev af, fik jeg en mail om at de er gået på ferie. Der er nu gået over 14 dage siden de trak penge på min konto, og jeg har stadig ingen mobil, og har ingen mulighed for at komme i kontakt med dem.

Køb af RAM

Jeg Bestildte et sæt Kinston ram 1 gb pc2-6400

Men i stedet modtager jeg noget billig lorte ramt som oven i købet ikke virkede Mne da ram klodsen kun kostede 99 kr. på det pågældende tidspunkt Gad jeg ikke gøre mere ud af sagen.

men meget ringe

Lynhurtig levering

Kl. 15.30 bestilte jeg min vare. Dagen efter kom den med posten. Nemt og billigt.

fik aldrig den rigtige vare... ingen kontakt muligheder !

jeg bestilte et netkort.. og det kom da også ganske hurtigt indtil det gik op for mig at kortet ikke var det jeg havde bestilt derefter retunerede jeg den forkerte varen - ihåbet om at få den rigtige - varen blev modtaget af pc-huset og et par uger senere fik jeg tilsendt det samme forkerte netkort, og en mail hvor de forklarede at de ikke havde den ønskede model.
jeg endte med at være ude af stand til at komme i kontakt med dem, mail og telefon virkede nærmest blokeret, prøvede på en kamarats telefon og kom straks igennem, efter jeg havde prøvet en halv time på min egen... det kan være et tilfælde - men mine erfaringer med pc-huset - peger lidt i den fuskende retning

det eneste positive jeg kan sige eller håbe om PC-Huset er at de snart må lukker - hvis deres service niveau fortsætter på denne måde

STAY AWAY

UG til PC-huset. Billigere end nævnt i EDB-priser

Jeg købte en Medion GPS hos PC-huset. I EDB-priser stod den opført med prisen 699 kr., men ved bestillingen på PC-husets hjemmeside, kostede den kun 499 kr.
Den blev bestilt og betalt via mastercard. Ingen udgift til fragt. Kun 6 kr. i gebyr for Mastercardet.
Dagen efter fik jeg mail om at ordren var effektueret, og efter endnu en dag, havde jeg GPS.en med posten.
Og der var alt, hvad jeg havde bestilt, og det hele er tip-top.
Hurtigt, nemt og fuldt ud tilfredsstillende.

PC-Huset Details

Visit PC Huset