Århus PC-Lager ApS reviews

Århus PC-Lager ApS reviews

8.9

Gode priser, varen hurtig klar

Har handlet her en del gange efterhånden, og har aldrig haft problemer (så kan ikke udtale mig om RMA sager).
Kan som regel hente ting de har på lager, få timer efter jeg har lagt bestillingen.
Priserne er fine.
/Dennis

Super duper perfekt!

Her hos PC-Lager fandt vi et godt tilbud på en bærbar pc. Bestilling, betaling og levering forløb både hurtigt og problemfrit. Pc`en lever flot op til beskrivelsen. Et ekstra plus var den super service og kommunikation der var fra PC -Lager. Så hermed de bedste anbefalinger.

hurtig levering, alt som det skal være.

kan ikke rigtig klage over noget.

Hurtig levering af det bestilte PC tilbehør

Min eneste problem har været, at jeg efterfølgende har haft lidt problemer med at få installeret driveren til mit nye grafik-kort, men dette kan måske skyldes det er en lidt ældre PC.

kanon service. ..

Super kundeservice og hurtig levering !

Perfekt er meget tijfreds

Et godt sted at handle

Gode internetside med hurtigt overblik over varerne i hver en kategori. Når varerne er valgt, er det også nemt at få overblik over forsendelsesomkostningerne. Efter bestillingen var fuldført, blev varen afsendt hurtigt og var fremme inden for 1-2 dage. Absolut anbefalelsesværdigt!

pc-lager århus

Det har da altid virket det jeg får fra firmaret. Og man får den service man betaler for. Og så til alle ja som tro i kan få alt gratis, i vil ikke betale for en service, Men i tro når i står der oppe i firmaret at i kan spøre om tusen ting og men i vil ikke betale for det. Der skulle PC-lagert sige fra og sige det som det er,betale for service og så kan de få alt den hjælp de har brug for.okay

Hurtigt og effektivt!

De sendte min computere hurtigere end jeg havde regnet med.
Priserne er absolut konkurrencedygtige.
Her køber jeg også min næste pc.

Ny tilfreds kunde

PC-lager har et imponerende udvalg og til gode priser.

Bedste pris og lynhurtig levering

Aarhus PC-lager tilbød den bedste pris på varen, som jeg bestilte lidt før kl. 16. Næste morgen kl. 9 havde jeg den på bordet. - gid alle mine leverandører var så hurtige.

God pris og hurtig levering

God pris og hurtig levering

xxxx.

For dårlig information, der mangler billeder af jeres varer, man sidder med en fornemmelse af at have købt katten i sækken .For lidt plads til at sige sin mening.!
Århus PC-Lager ApS

Reply from Århus PC-Lager ApS

Hej Robert

Vi forsøger altid at have både billeder samt beskrivelse af vores vare på vores hjemmeside. Da vi altid forsøger at have et stort og varieret sortiment kan der forekomme situationer hvor en ny varer på vores side midlertidigt mangler disse. Man er dog altid velkommen til at kontakte vores support for yderligere information om vores produkter.

Forstår ikke helt hvad du mener med der er for lidt plads til at sige sin mening, vil du ikke være venlig at uddybe dette ?

Der er en grund til at det mest er en webshop

Jeg køber alt min hardware hos pc-lager og er generelt meget tilfreds med både den tid tingene tager, de informationer man får undervejs og den pris man får.

Møder man op i butikken skal man dog være forberedt på at blive betjent af personale der ikke virker som om at de har lyst til at servicere en, eller hvis man er rigtigt uheldigt virker småhånligt og nedladende.

Fin service, hurtig behandling

Har handlet mange gange ved PC-lager, både privat og erhverv.
Selvom man kommer samme dag, lige efter bestillingen, så finder de varene frem, selvom man ikke har modtaget sin bekræftelses mail tilsendt endnu.
(varen skal selvf. være på lager)
Har aldrig oplevet problemer med dem.

God service og hurtig levering

Alt perfekt, dog var deres hjemmeside ikke opdateret, så først da jeg ringede fandt jeg ud af at varen kunne skaffes.
Men ellers helt igennem god og hurtig service som kun kan anbefales.

Alt gik perfekt.

god service og betjening, men rod i hjemmesiden og produkt data

Jeg ville egentlig gerne have givet århus pc-lager top karakter, for deres service er god, deres personale venligt og yderst hjælpsomt.

Det kan jeg bare desværre ikke, for det produkt jeg bestilte via deres hjemmeside svarede ikke det jeg fik.
Den tekstuelle beskrivelse på hjemmesiden svarede simpelthen ikke til den model jeg fik.

Da fejlen blev påpeget var de dog flinke til at give pengene retur.
Fejlen er dog stadigvæk at finde på deres hjemmeside:
Læg mærke til modelnumret (det er forkert i forhold til teksten, og burde være AFACO-12PP0-GBA01)!
Århus PC-Lager ApS

Reply from Århus PC-Lager ApS

Hej Mark.

Tak fordi du opdaterede din anmeldelse med ordre nummer. Der har desværre været fejl i den data vi har hentet fra Cnet omkring denne varer. Vi har naturligvis kontaktet dem angående fejlen og forventer de retter den snarest.

Superfin behandling

Meget fin behandling , de holder, hvad de lover. Jeg bestilte varerne et par minutter før deadline og varerne ankom den følgende dag. Kan varmt anbefale firmaet .

bare supergod betjening

købte varen kl 23 hentede den kl 10 næste formiddag det tog kun 5 min