Pcbix reviews

Pcbix reviews

5.3

God handel - kontant

Har lige købt pc-kabinet på den måde som man nu kan handle med pc-bix. Udemærket, men jeg må tilslutte mig diverse andre kunder; ville gerne have haft mulighed for at betale med Dankort.
Ellers hurtig og præcis levering og varen helt ok.

Lukket?

Er hjemmesiden lukket eller hacket??

Vare aldrig blevet leveret

Jeg har desværre handlet hos PCbix for samlet kr. 312,56, og har ALDRIG fået leveret varerne. Du skal ikke handle her !

Leverer aldrig din varer

Dybt useriøs firma.har lige kostet mig næsten 400 kr uden at få nogen varer fra firmaet. har truet med at politi anmelde dem uden held, det bliver nok fjernsynet der skal på sagen

Der kan være lidt rod i tingene.

Webshoppen er ikke særligt indbydende.
Det fremgår ikke altid klart, hvad varernes pris er.

Kontrollér at der er overensstemmelse mellem faktura og forsendelsens indhold!

Til fordel for PCbix'en skal det dog siges, at man kan få tilsendt eventuelt manglende varer efter henvendelse per E-mail!

Super godt - Simplehen ingen problemer!

Jeg har bestilt hos PCbix op til flere gange. Jeg har skulle bruge computere og dele, til mit firma.

Leveringen har forgået næsten inden for lovet tid.
Den ene gang hvor der gik 2 dage mere, skrev jeg en email tip Pcbix og fik svar senere samme dag, om at varen er på vej og skulle modtage den snart. Jeg fik varen næste dag.

Super glad for at handle her, fordi jeg ved jeg kan regne med dem til de vare, og så er der også hurtig kommunikation fra kundeservice.

Tak :D

Med Venlig Hilsen
Vincent Rye
wwww.Rye-Art.dk

Dybt useriøs virksomhed

25.11.11
Bestilte (og blev trukket) 12.09.11 og har endnu ikke modtaget varen

Lyver og leverer aldrig!

D. 9. oktober bestiller jeg en vare. Modtager et øjeblik efter en mail, hvor de skriver, at de straks går igang med at pakke min vare.

D. 15. oktober skriver jeg til dem, for at høre hvornår min pakke kommer, da de umiddelbart efter bestilling har trukket pengene på min konto. Jeg mener, de var begyndt at pakke den allerede den 9. oktober - så lang kan det vel næppe tage?!

Får dette svar d. 18 oktober:
Undskyld det lidt sene svar...
Jeg så lige at din bestilling er blevet lidt forsinket et sted på kæden, men den er på vej til dig.

Mvh Kundeservice
PCbix.dk

Nu er det d. 28 oktober og jeg har stadig ikke modtaget min pakke. Den har jo ALDRIG været på vej til mig.
Kan det virkelig passe, at man skal på Trustpilot og poste et indlæg før der sker noget med ens bestilling? Om ikke andet kan I da fortælle sandheden, hvis den er i restordre eller andet. Og så vent venligst med at trække pengene til I reelt har afsendt varen.
De lyver og man kan ikke regne med dem.
Og PCBIX, hvis I læser med og prøver at redde lidt omdømme, så vil jeg sætte pris på at få mine penge tilbage?!

hvor bliver mine varer af ?????

Jeg bestilte en fjernbetjening 18/9. Har ikke set skyggen af den endnu. Men pengene er selvfølgelig hævet.

Ved kontakt pr. mail ca. 14 dage efter ordre fik jeg at vide, at der var 9-16 dages leveringstid, altså - tiden var ikke gået endnu.

Men idag, 14. oktober, må man da sige, at den aftalte leveringstid er væsentligt overskredet. Har inden for 14 dage sendt 2 mails, som jeg intet svar for på.

Gad vide om jeg nogen sinde får fjernbetjening - eller mine penge retur ??!!

Lugter af svindel

Bestilte en vare der var på lager. Ja jeg så de tog et stort gebyr for kortbetaling, valgte jeg at betale via bankoverførelse (her burde mine alarmklokker have ringet)!

Der skete intet i en uge. Skrev til deres kunde service flere gange, men hørte intet tilbage.

Efter en uge kom en mail med en faktura. Dette må jeg antage som en bekræftelse på at de har modtaget min bankoverførelse - altså har jeg ikke overført penge til en forkert konto.

Men stadig hverken svar fra kundeservice eller nogle varer.

Som en anden har skrevet nedenfor, så kan man ikke ringe til firmaet, og deres adresse er en postboks adresse, hvor jeg af CVR registeret kan se mange andre firmaer er under konkurs.

Jeg må konkludere at mine penge nok er tabt, og det mindste jeg kan gøre er at politianmelde virksomheden, så hjemmesiden kan blive lukket og andre ikke falder i deres fælde.

Svindel

Firmaet svarer ikke på emails, og har tilsyneladende ikke nogen telefon.

Køb ikke noget her, og overfør for guds skyld ikke penge til dem.

Dårlig Kundeservice

Jeg bestilte nogle ram den 02-10-2011. og beløbet blev trukket på min konto dagen efter, men jeg har ikke modtaget nogen ram fra Pcbix endnu.
Jeg har sendt 5 mails til dem for at høre hvornår de regner med at levere mine ram, men har intet hørt.
Den sidste mail var et ønske om at annullere min ordre, og få mine penge retur. men jeg har ikke hørt noget endnu.
Det er sidste gang jeg handler hos Pcbix.

Og så blev det torsdag den 13-10-11 og jeg har stadigvæk intet set til mine ram.
Jeg har også prøvet at sende en mail hvor jeg annullere købet, men det svarer pcbix ikke på.

Jubi, så kom mine ram alligevel.
Jeg har idag tirsdag 18 okt. modtaget den ene blok ram fra et firma der yder kundeservice, dem har jeg ringet til og fået af vide at den sidste ramblok også er på vej til mig.

God oplevelse

Bestilling og levering uden problemer - sådan skal det gøres!

God service!

Jeg var meget i tvivl om et produkt på siden og kontaktede dem. Selvom det var lørdag aften, fik jeg et svar efter kort tid samme aften! Da ekspedienten ikke kunne svare på mit spørgsmål med sikkerhed, fik han fat i nogle der kunne, og tirsdag var mit spørgsmål besvaret til punkt og prikke.

Rigtigt god internet butik

Hej jeg har kun godt at sige om PCbix. Det var nemt at finde det jeg havde brug for og varene kom hurtigt.

Hurtig levering og gode priser

Ingen klager alt fungerede upåklageligt!

Alt fungerede tilfredsstillende

Alt fungerede tilfredsstillende ved min handel.

V. H, Teddy NIelsen

Kun godt at sige

Jeg var meget tilfreds med min oplevelse med pcbix. Jeg havde spørgsmål til min bestilling og fik svar på mail hurtigt efter jeg havde sendt den til dem. Desuden er det smart at man kan købe noget efterfølgende og få det skrevet på samme bestilling.

pcbix.dk Details

Produkter PC PC Dele Apple Skærm / Monitor Tastatur Mus Netværk Joystick Printer Kortlæser USB Web Cam Software Spil Film Server Kabel Medie Rense produkt Scanner Batteri Terminal PC Værktøj Sikkerhed Kontor Multimedie Bil Tasker Demo / Brugt Telefoni Elektronik

Visit Pcbix

We live here: Vesterbrogade 208,46