PC Fixer reviews

PC Fixer reviews

7.4

Professionel og meget venlig rådgivning og hjælp!

Rigtig venlig ejer, der tilbød mig relevant og kompetent hjælp. Eneste minus er, at butikken ikke tager dankort :)

Super service, hurtig levering

Bestilte en MacBook Pro til levering, og på trods af, at der kun kan betales kontant i butikken, via PayPal eller bankoverførsel, oplevede jeg fantastisk service fra start til slut. Der var lidt udfordringer, men som plaster på såret tilbød PC Fixer gratis fragt.

Så snart pengene var gået ind på kontoen sendte de computeren og gav mig et track and trace-nummer til PostDanmark. Jeg blev endda kontaktet efter levering for også at høre, om alt var som det skulle være.

Fremragende og venlig service

Havde bestilt en Macbook Pro til en god pris, dog glemte jeg at betale portoen, men de sendte alligevel pakken.

Det eneste minus der skulle være, er at det er lidt mærkeligt at betale med PayPal.

Hej Andreas,
Det glæder at du er tilfreds, jeg er også selv meget glad for at du kunne modtage pc'en allerede morgenen efter du havde bestilt den.
Da man skal have en masse aftaler istand før man kan opsætte kort betaling er dette ikke muligt på vores hjemmeside i nu, men det kommer meget snart.
Det skal nævnes her at vi er en helt ny webshop og derfor lige skal have lidt tid til at opsætte disse ting.
Man kan dog med fordel komme ned i forretningen og købe sine vare, vi er nemlig også en fysisk forretning på falkoner alle 68b, i frederiksberg.

Pcfixer - Webteam.

Hurtigt og smart

Spurgte om at får en hel computer samlet og det fik jeg, der gik ikke langt tid før jeg fik en HEL NY COMPUTER med det nyeste gear og nyeste dele, lige til den formål den skulle bruges til, de valgte selv hvordan min budget skulle fordeles til delene og jeg må sige, det var meget flot!

Uprofessionelt

Skærmen på min iPhone var blevet løs, og jeg skulle have dem til at tjekke, om den kunne sættes fast igen. Selve skærmen var ikke gået i stykker. Først får jeg at vide, at jeg kan komme igen to timer senere. Da jeg så gør det, er der stadig ikke sket noget, og jeg må vende tilbage en halv time senere. Her siger de, at det er skærmen (der har været udskiftet en gang før), der er noget galt med. Den har tydeligvis fungeret fint inden slaget, og deres argumentation for at udskifte skærmen giver ikke mening. Løbende mangler de at kommunikere, hvad der sker, og bruger 20 min. ekstra på at rode med telefonen. Tydeligvis vil de ikke reparere den uden at sætte en ny skærm i. Så jeg ender med at få den tilbage mere skadet, end den var fra start. Og så måtte jeg lige huske dem på, at vi havde aftalt, at selve tjekket skulle være gratis. Dårlig og uprofessionel service hele vejen igennem. Og der er noget mærkeligt i, at man kun kan betale med kontanter.

Det er meget beklageligt at du har fået en dårlig oplevelse.
Det er ikke okay, og det beklager jeg meget. Da du kom ind med telefonen var touch digitizer defekt.Vi har tjekket din iphone helt gratis. du er ikke blevet opkrævet nogen penge.

Yakup Yuksel

Usædvanlig situation godt landet.

Fint samarbejde om at løse en uheldig situation. Der var begået "fejl" på begge sider, men vi fandt en løsning om at komme videre. Tilfreds med det.

Helt og aldeles FANTASTISK!

Life savers!
Står og skal igang med at skrive SRP, da jeg ikke kan logge ind på min bruger profil på in bærbar helt uden grund. Jeg ender grædende nede i butikken, men bliver hurtigt forsikret om at de sagtens kan lave det, og at det hele nok skal gå - og det gjorde det!
De fik lavet en ny profil, og ALT! hvad jeg har på min computer er komme med over på den nye profil!
Tak for god service, venlighed, og hurtig reparation!
Har du PC problemer, så tag endelig forbi her!

Meget billigt og hurtigt .

Hurtig og billigt

Kan straks anbefales.

Hej Deniz Brando,

Tusind tak for din anmeldelse.
Dejligt du er tilfreds og vi fik løst problemet med din computer.

Rigtig god dag.

Pc Fixer

Meget uprofessionel service!!

Jeg købte en iphone 5 oplader som gik i stykker på 3 måneder. Stikket var gået op i lodningen mellem stikket og ledningen på en sådan måde som kun sker i varer af dårlig kvalitet. Ved køb af varen blev jeg lovet at det var originalt.
Jeg kommer ind med stikket og forlanger pengene tilbage, da produktet har allerede er gået i stykker på 3 måneder ved almindelig brug.
Ekspedienten forhører sig på kontoret, hvor jeg bliver mødt af anklagende bemærkninger om "det går jo ikke i stykker af sig selv!!" og "kan vi ikke blive enig om det!?" det bliver han ved med at sige og sidder samtidig og smiler og udviser generelt en dybt uprofessionel attitude.
Jeg vil aldrig nogensinde gå ind i den butik igen. Jeg gik i stedet over på den anden side af gaden og betalte 50% mere for stikket. Dette var dog heller ikke købt i kina for $1.

Det er meget beklageligt at du har fået en dårlig oplevelse.
Det er ikke okay, og det beklager jeg meget. Mikkel du kunne også skrive at du alligevel har fået pengene tilbage.

Yakup Yuksel

Professionelt, hurtigt og kun sympatiske medarbejdere - very nice!

Rigtig god service, selv med en meget usædvanlig situation, hvor at Yakup var meget forstående overfor mit dilemma, og hjalp mig godt igennem processen til en meget favorabel pris.

Bestemt anbefalelsesværdig, og de er rigtig gode til at forklare problemet med ens computer på et sprog så man forstår det.

Næsten alt kan PC fixer klare

Jeg synes, I er rigtig flinke til at henvise til andre, når det ikke er inden for jeres område.

Jeg giver kun 4 stjerner, da jeg ikke har noget sammenligningsgrundlag.

Absolut professionel og venlig behandling

Jeg indleverede en lidt træt HP Pavilion 18,4" for at få skiftet skærm og tjekket blæser - alt blev gjort lynhurtigt og til en særdeles venlig pris - fik endvidere god rådgivning om maskinens ydelse og fik til en god pris optimeret maskinen til en nu rigtig stærk bærbar...

Tusind tak til Yakub & Co. i Valby

Henrik Nygaard Pedersen

Uacceptabelt!!! Hold jer langt væk...

Fortjener ikke engang 1 stjerne.
Jeg indleverer min iphone til reparation af tænd/sluk knap og får at vide at det normalt tager 30 min at skifte, men vi aftaler halvanden for så er vi sikre på at den så er færdig. Da jeg kommer tilbage 3-4 timer efter fortæller de at det ikke kun er knappen men også kabler osv. der ikke virker - PLUS at de slet ikke har knappen, som deres leverandør først skal komme med (som de jo nok burde have tjekket INDEN de overhoved tog imod bestillingen)! Han siger at kablerne vil koste mere og vi forhandler en pris på 550 og han vil ringe så snart han ved hvornår leverandøren kommer. Der går lang tid hvor jeg først intet hører og efter at jeg ringer, ringer vi frem og tilbage, men intet nyt og der er problemer. Jeg hører INTET og ringer selv til dem igen igen igen, hvor jeg yderligere får at vide at de nu har skiftet både knap og kabler men at kassen nu også fejler noget, som de har skiftet og at den koster 1200 kr.
Jeg fortæller at det har jeg ikke råd til og at jeg på ingen måde har sagt ja til noget som helst af det - de har ikke engang ringet og spurgt inden! Han fortæller at noget i lyden heller ikke fungere nu og prøver at få det til at lyde som om, at det heller ikke kan have fungeret da den blev indleveret (og min telefon var i perfekt stand ved indlevering, det var udelukkende knappen der ikke virkede)!
Det bliver han ikke glad for og fabler om at det har kostet dem mange penge osv og begynder at prutte om prisen.
Da jeg kl 20.30 om aftenen, efter næsten 10 timer er bange for at få min telefon tilbage i tusinde dele og ubrugelig, går jeg med til at betale 600 i stedet for de 350 som vi til at starte med aftalte. Det skal i øvrigt siges at de kun tager kontanter!!
Jeg er SÅ harm og det lugter langt væk af fusk!! Det er tydeligt at der ingen faste priser er, og jeg er overbevist om at der aldrig har været noget galt med andet end knappen og at han bare har ville presse prisen op. Han bilder os ind at alt er skiftet, men da jeg nær-studerer den derhjemme er der samme hak i kanten som inden - ergo ENDNU en løgn!!
Mikkel found this review useful

Det er meget beklageligt at du har fået en dårlig oplevelse.
Det er ikke okay, og det beklager jeg meget. Samtidig vil jeg oplyse at jeg var på ferie på det tidspunkt ellers vil det dårlige oplevelse nok ikke havde fundet sted.
Med venlig Hilsen
Yakup Yüksel

Inkompetente

Afleverede min PC for at få hjælp til at få installeret nyt motherboard, grafikkort, processor og RAM som jeg havde købt på forhånd. Fik virkelig et indtryk af at de ikke kendte deres kram. Da jeg gav dem min pc var det sammen med 4 x 2 GB RAM blokke i original, uåbnet emballage. De ringer til mig på et tidspunkt og siger at de havde problemer med blokkene fordi de var forskellige (de sagde det var 2 x 2GB og 2 x 4GB), og at de havde måtte tage de to af dem ud for at få den til at køre. Jeg måtte så påpege at det altså var 4 helt ens blokke, og da jeg så hørte fra dem næste gang var de så installeret. Ret foruroligende..

Strømforsyningen udskiftede de også, da min gamle var defekt. Det ligner ikke rigtigt at de gjorde noget forsøg på at lave noget "kabel management".

Da jeg afleverede computeren tilbød de mig også at opgradere fra Vista til Win 7 for jeg tror 400-500,- og det sagde jeg så ja tak til. Det var så fint nok - ud over at det så her et par måneder senere viser sig at de kun installerede en trial version så jeg nu får konstante meddelelser om at jeg skal opgradere til en 'ægte' version. Jeg har egentlig lyst til at kalde det for svindel at man tilbyder at opgradere for en sum penge og man så bare installerer en trial version.

Kunne heller ikke få at vide hvor meget af det beløb jeg betalte var for den strømforsyning der var blevet sat i, og hvor meget var for udført arbejde.

Kommer ikke til at vende tilbage til dem når man får et indtryk af at de ved så lidt om det de laver.

(Dette var i deres butik i Valby.)

Med venlig Hilsen
Yakup Yüksel

Hurtig vurdering af computer og fantastisk service

Min computer var gået i udu, og gået en dag over garantien. Så computercity ville have 499 kr. blot for at kigge på den og kunne returnere den i løbet af 2-3 uger. Så tog til PC fixer og i løbet af en dag var den analyseret, pris for reparation givet og PC fikset igen. Den fungere igen perfekt og kan kun anbefale PC Fixer hvis din computer er i udu...i øvrigt får man en fantastisk service og god forklaring på problemet, men føler sig ikke taget i røven.

Hej Jacob Lyhne,

Tusind tak for din anmeldelse.
Dejligt du er tilfreds og vi fik løst problemet med din computer.

Rigtig god dag.

Pc Fixer

Glad for god behandling

Fik lavet min bærbar skærm hos pcfixer. det tog lidt tid, men det blev gjort og til en fornuftig pris. og den virker stadig.....alt i alt glad for deres service.

I mangler lige et smil på læben, så ville i have fået 5 stjerner.

Fantastisk god service

Uheldigvis gik computeren i stykker og desværre havde jeg ikke taget backup af HD.
Jeg tog til PcFixer i valby og fik en fantastisk god service. De klarede problmet på et par timer og prisen var også meget fornuftig.
Kan godt anbefales

Super god service. Hurtige til at hjælpe med at få klaret min pc, den kan jeg ikke undvære ret længe. Jeg har været kunde hos dem i flere år. Jeg har også prøvet andre fordi jeg bor langt derfra, men vender altid tilbage til dem. De har fornuftige priser.

hurtig betjening

super god og hurtig betjening. afleverede mandag og fik tilbage tirsdag

God pris og super service!

Indleverede min Lenovo torsdag ved middagstid for at få udskiftet blæseren som skrantede. Kunne hente den samme eftermiddag og skulle betale det halve af hvad jeg havde fået tilbudt et andet sted fra! Alt var i den fineste orden og blæseren fungerer som den skal. Sådan skal det være.

www.pcfixer.dk Details

PC hjælp fra Computer 112. IBM bærbar computer. Løser hardwareproblemer, installerer Windows-programmer, printere, internetopkoblinger og sælger hardware og software

Visit PC Fixer

Write to: mail@pcfixer.dk