Pcspecialisten reviews

Pcspecialisten reviews

5.3

Pcspecialisten er uprofessionelle

Jeg købte 4 forskellige varer af pcspecialisten.

De blev sendt i to forskellige pakker, på forskellige dage, på trods af at alt stod som "lagervare" på hjemmesiden.

Pakke nr to var blevet trykket under transport og jeg bemærkede at den ene vare slet ikke var den jeg havde bestilt, så jeg lod postdanmark returnere den.

Efterfølgende 2mdr siden er det stadigt ikke lykkedes for mig at få mine penge retur, så jeg er ved at være rigtigt godt træt af dem.

Jeg prøvede også at få at vide hvilken ram jeg skulle bruge til den pc jeg havde købt hos dem. De vidste de ikke noget om, så man skal åbenbart ikke regne med service efter at man har købt et af deres produkter.

De har ikke styr på deres forretning...

leveringstid længere end angivet

bestilte min vare om lørdagen, men fik den først fredag, selvom der står 1-2 arbejdsdage på hjemmesiden. blev dog fint ekspederet via kundeservice, og fik da også varen, og til en god pris. mere korrekt leveringstid ift. hvad de lover og vi ender på en 5'er.

lang leveringstid

Har købt 2 varer, ved bestilling er den ene på lager, den anden ville først komme på lager efter 2 uger..
Første vare kom dagen efter, flot
Anden vare kom først efter næsten 2 måneder og 3 rykkere, hvoraf de ikke reagerede på den første, svaret på rykker 2 var 'vare er i restordre',
det er ganske enkelt ikke godt nok, oven i dette, så faldt varen i pris mens jeg ventede på at få den, men dette prisfald blev heller ikke trukket fra som goodwill på at måtte vente 2 mdr. og rykke 3 gange..
Dette var min første handel, og formentligt også den sidste

Dårlig service ved reklamation

Købte en bærbar med operativ system hos PCspecialisten. Den brød sammen efter bare 3 måneders brug. De forlangte, at jeg selv afholdte omkostningerne og besværet med at fragte den til reparation hos Servicegruppen (i strid med købeloven!). Efter ca. 14 dag får jeg pc tilbage (med nyt systemboard og harddisk), men uden operativ system. De nægter, at sørge for et nyt og henholder sig til, at jeg bare skulle have lavet en recovery cd. (hvorfor lavede de den ikke selv inden de skiftede harddisken og lagde det på igen?) Alternativt kan jeg selv bestille den hos producenten til en værdi af 30 euro. Jeg har bedt om at få handlen annulleret, men det vil de hellere ikke. Jeg har nu klaget til forbrugerstyrelsen over de mange brud på købeloven.

ros ros

Jeg skulle have en boxer dvb modtager og blev rådgivet selvom jeg stillet dumme spørgsmål. Jeg havde den dagen efter men fortrød da jeg istedet gerne ville have en med harddisk indbygget, der gik 4 dage så var den ombytte og jeg havde den anden, flot flot

Anders jensen

FANTASTISK GOD VEJLEDNING

Jeg har haft besøg af PC-SPECIALISTEN fordi jeg havde 1000 problemer bl.a. med internettet, et regneark der ikke virkede, og meget mere. Ting som jeg havde samlet sammen det sidste ½ år. Jeg fik så endelig ringet til PC-SPECIALISTEN, og fik en rigtig god vejledning og ja, nærmest lidt undervisning i de forskellige ting. Jeg følte, at der var god tid til at forklare en gammel kone som mig om alt det jeg ikke kunne finde ud af.Noget af en lettelse. Fik løst alle problemer og er bare glad nu.TAK FOR DET.
Judy Wernebo,Stege

Chikane og verbal overfusning!

De ønsker ikke at overholde lovgivningen, når de har leveret et produkt med fejl. Jeg blev verdalt overfaldet og udsat for chikane! Ville være rædselsslagen for at skulle handle med dem igen!

Professionel service!

Jeg var i tvivl om hvilken bærbar jeg skulle bestille, så jeg ringede til dem og de hjalp mig med at finde en der kunne det jeg havde brug for. Jeg følte mig rigtig godt behandlet og computeren blev leveret til den lovede tid. Jeg er sikker på at jeg en anden gang vil købe hos dem igen. Jeg kan stærkt anbefale dem!

Varen IKKE på lager

Kikker på deres hjemmeside og varen er på lager. Mailer til dem og vare er på lager. Bestiller og varen kommer om 14 dage?

Langsom levering

De er meget langsomme til at levere. 3 uger efter de havde hævet pengene, for et digital kamera, havde jeg stadig ikke fået det. Derfor fik jeg banken til at trække pengene tilbage og annulere handlen.

De var dog hurtige og flinke til at svare på mails, men de lovede hver gang at det ville komme indenfor et par dage, men det gjorde det bare ikke.

Ikke et sted jeg vil handle igen

Good site

Jeg har købt hos dem to gange og fik begge varene dagen efter, rigtig god handel :D

Jeg bestilte 2 forskellige farvepatroner den 10. april, modtog den ene omkring 1. maj, ventede stadig på den anden. 15. maj annulerede jeg ordren, men fik alligevel trukket beløbet for begge farvepatroner, måtte rykke for diff.beløbet 2 gange, pengene først tilbageført 29. maj

Is Pcspecialisten your company?

PC Specialisten Details

Visit Pcspecialisten