Pctjek reviews

Pctjek reviews

8.1

Godt service :)

Super service, ubeklagelig..

Ordnede min com på ingen tid, og jeg kunne få kontakt med dem,
næsten alle sider af døgnet :)

Rigtig god virksomhed

En yderst positiv oplevelse

Jeg fik www.pctjek.dk anbefalet af en kammerat, da jeg igennem længere tid havde klaget over, at man stationære computer var blevet modbydeligt langsom. Min private økonomi var mildt sagt ikke gearet til at købe en ny, men alligevel var min computers funktion qua mit studie uundværlig, hvorfor dens sløjhed vækkede frustration. Jeg fik besøg af www.pctjek.dk dagen efter jeg havde henvendt mig til dem, hvor de på kort tid fik denne formateret og hjalp mig med at installere bedre programmer end hidtil, hvilket betød, at den herefter fungerede som ny. Efterfølgende var de så flinke at hænge at surround-sound anlæg op for mig, som jeg ikke selv havde kunnet tage mig sammen til at få gjort. Både pris og service vækkede stor tilfredshed, hvilket afspejles af min afgivne karakter.

formatering af computer

jeg fik god hjælp til at formaterer min computer, da den gik helt amok, dette hjalp dog ikke, da der var noget inden i computeren der var galt i stedet.
Pctjek

Reply from Pctjek

Det var så lidt, ærgerligt at problemet lagde et andet sted.
Mvh. Pctjek.dk

Fabelagtig service

Da min bærbare var i så dårlig form at jeg overvejede at skifte den ud med en ny, sendte jeg den først til www.pctjek.dk, og det er jeg glad for. Jeg slap for at investere flere tusinde på en bærbar, og endte med at betale en mindre sum for at den gamle blev toptunet så den nu er så god som ny. Absolut god service, hvor der blev taget hensyn til alt. I højeste grad anbefalingsværdigt!

Fremragende

Min computer havde været sløv det sidste stykke, men så fik jeg anbefalet pctjek.dk af en ven. De fiksede computeren til væsentlig under hvad konkurrenterne tilbød og der var ingen problemer overhovedet under forløbet. 5 stjerner herfra!

Pctjek Details

PCtjek blev bragt til ophør i løbet af 2010 grundet at stifterne flyttede samt ønske om nye personlige udfordringer.

Visit Pctjek

Write to: Info@pctjek.dk