Pedersen Nielsen reviews

Pedersen Nielsen reviews

6.1

Dejlig forretning med dygtige og nede på jorden sælgere.

Vi ( mig og min kone ) købte i sommers den nye Renault Clio Stationcar hos pedersen&Nielsen i Greenå.
Det var hele vejen igennem forløbet en rigtig behagelig oplevelse, med god vejledning og dialog mellem os og sælger.
Vi fik en god pris for vores Nissan Qashqai, som var meget dyr at holde kørende.
Der er det en hel anden oplevelse at køre Renault, og dejligt med en bil der lever op til det den lover i brochuren mht. brændstof økonomi mm.
Vi har i lang tid kørt Citroen, og havde derfor lidt en fordom med hensyn til Franske biler,
Men den er blevet gjort til skamme af vores nye Renault der klart er en bedre bil når det kommer til kvalitet og pålidelighed, den kan sagtens konkurrere med de gense bilmærke på markedet som ellers er synonym med kvalitet i dagen danmark.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, og vi er glade for her efter et halvt århundrede endelig at have fundet en bilforhandler, hvor vi i fremtiden kan handle bil.

Super service!

Har handlet bil hos Pedersen og Nielsen og fået så god og imødekommende service!!!

God Service og flinke sælger.

Mig og min kone, har to gange handlet bil hos P&N, både i deres afdeling i Randers og i Aalborg.

Vi har altid haft en god kommunikation med sælgerne, der har været kyndige og givet os en god behandling, og vigtigst af alt en god pris på både ny og gammel bil.:)

vi har blandt andet købt en brugt bil hos dem, hvor vi måske kunne have sparet lidt ved at købe hos en anden som ikke var forhandler af det gældende mærke, og ikke havde et autoriseret værksted, men vi ville ikke undvære den behandling vi gennem årene har fået når vi blandt andet har haft brug for at have vores bil på værksted.

Jeg vil varmt anbefale Pedersen-Nielsen til mine venner og familie.

Meget dårlig behandling ved køb af ny Renault Clio hos pedersen&nielsen, Aalborg.

Ved afhentning af min nye Renault Clio hos pedersen&nielsen i Aalborg virkede forreste vinduesvisker ikke og højre bagerste bagskærm sad løs/skævt monteret.
1½ times ventetid.
Ved efterfølgende weekendtur til Tversted lød der bump fra bunden af bilen.
Udstødningsrøret var ikke monteret på det bagerste ophæng og hang helt nede ved asfalten.
Weekendtur ødelagt og udgifter til tilkaldt mekaniker.
Bilen holdt stille i carport fra lørdag til torsdag, hvor vi havde aftalt med værkfører at vi skulle komme til eftersyn med vores "nye Renault Clio" for kontrol af yderligere fejl og mangler.
Endnu en tur på på værksted og herunder 3 timers ventetid

Sluttelig havde jeg købt 4 stålfælge med vinterdæk ved bilkøbet.
Da jeg kørte på værksted for montering af disse konstaterede mekanikeren at dækkene hvorpå der var retningspile vendte ens, og der var ikke bolte med til montering.
Vinterhjulene retur til pedersen&nielsen, hvor de måtte vende 2 af dækkene og levere bolte til montering.
Igen spildtid.

Jeg klagede til værkføreren og meddelte at jeg syntes det ville være rimelig med kompensation.
Vi kunne ikke blive enige om kompensationen.

Jeg klagede herefter til Renault Danmark den dårlige behandling.
Jeg bliver efterfølgende ringet om af den samme værkfører, som havde givet mig den dårlige behandling.
Han mente stadig at jeg havde fået ordentlig behandling, de havde jo repareret de fejl og mangler der var kommet.

En meget utilfreds bilkøber hos pedersen&nielsen, Aalborg.

Jeg følte

Dårlig service og behandling i Hadsund

Købte en Skoda Fabia i Hadsund afd. Allerede på turen på vej hjem var der noget galt. Så tilbage med den... Efterfølgende har der adskillige gange (baksensor, diverse andre sensorer, klimaanlæg etc)været noget galt med den.
En af gangene var det noget med bremserne, noget med en sensor. Jeg ringede derned og forklarede det og fik en tid til at komme med den. Sælgeren som jeg havde aftalt tiden med spørger så først deres værksted, når jeg møder op (og har kørt 40 km). Værkstedet siger så at det kan de ikke selv lave og det skal Skoda lave, så de bestiller en tid hos Skoda. Så kan jeg bare køre hjem igen, fordi at den sælger ikke spurgte værkstedet da jeg første gang ringede derned! Det er dårlig service!
Senere er der igen bremse problemer da den begynder at ryste når man bremser. Min egen mekaniker fortæller mig at det er skæve bremseskiver, så jeg kontakter Pedersen-Nielsen i Hadsund igen og får en tid. Da jeg så kommer med den igen, og kigger på den spørger de mig om jeg har haft en katastrofe opbremsning. Det har jeg absolut ikke, jeg kører stille og roligt normalt. De bliver ved med at insistere på at jeg har haft en katastrofeopbremsning trods mine protester. Chefen giver mig så 30% rabat på reparationen. Det synes han selv var stort af ham, men jeg skulle slet ikke have betalt noget da jeg absolut ikke har bremset ekstra hårdt op, og det sker gradvist efter få måneders kørsel.
Her et halvt år senere er bremseskiverne igen ved at blive skæve efter at de rettede dem til igen. Jeg har nu fået sat nye på et andet sted.
Jeg har aldrig før haft biler med skæve bremseskiver, selvom jeg har kørt mange km i dem. Skodaen havde kørt 78.000 da vi købte den og Pedersen og Nielsen sagde at de havde givet den "Service".
Kan ikke anbefale nogen at handle med dem!

Verdens dårligste behandling!!!

Kære Volvo.

Plattenslager og løgner, ja tak for det! Det er hvad min far og jeg lige er blevet kaldt af jeres afdelingschef Erik Søndergaard hos Pedersen/Nielsen i Aalborg. Jeg satte min Volvo V70'er fra 08 til service i mandags og da jeg har kørt 500meter går bilen ud, bremsen og servo'en virker ikke midt i et stort kryds. ALLE pærer lyser i instrumentebrættet. Da jeg når hjem kort efter opdager jeg ligeledes at der er kommet en slem ridse bagpå bilen. Puds ovs er derpå endnu og skaden er helt frisk - altså jeg har ikke lavet den! Øv tænker vi og min far hjælper mig tilbage med bilen. Det er blevet sent og de må vente med at se på bilen til næste dag.
I dag kommer vi ud for at hente bilen, men der er intet blevet lavet og vi beder om at snakke med chefen. Vi bliver sendt rundt og venter på ham ca 30min hvorefter han med det samme begynder at sige at han godt kender vores slags. Vi er kun ude på at nasse penge, og vi er nogle løgnere. At bilen har lyst er fordi jeg ikke kan køre bil og derfor er den gået ud. Han råber af os midt i butikken og kalder min far for en plattenslager.
Hvad bilder han sig ind!!
Min far er selv kørende i en nyere BMW 535d og mangler sgu ikke penge til at kunne veligeholde sine biler! Pengene er såvidt slet ikke problemet - det er selve behandlingen!!
Gal, kan slet ikke beskrive hvordan vi har det lige nu. ALDRIG sætter vi vores ben der igen og den slags burde ingen skulle finde sig i. Vil i gerne lægge navn til den slags service og behandling af jeres kunder!? Næste gang køber jeg i hvert fald også en BMW, der er servicen i orden og ovenstående kunne aldrig finde sted!

trode vi købte ny bil i randers

købte den ny fiat panda i 7 månde 3 månder efter flyverrust kunne man ikke gører noget ved fik vi at vide ,måtte på værksted kun 7 gange med kilrem skulle værer skiftet men nej .ham fra værkstedet som hade købt vores gamle bil ville heller have de dele som han lige skulle bruge til den bil han hade købt og sat tilsalg sådan en opførlse holder ikke dejligt de så lige kunne skrive tilbage på en maile kun 1 månde for at svarer på de ikke ville lave vores bil eller kunne godt de har et kunnecenter som tager sig af de sager nede i italien måske god moral at svarer den efter blodt kun 2 månder
måske hade bilen også vært brugt til demobil med kilomter husk at oplyse om det næste gang i sælger en bil med computer ,bilens tal og computer bør passe sammen mvh john

Grenaa - afdeling

Super service og imødekommende og serviceminded personale hver gang. Fair pris. Har ikke prøvet bedre bilforhandler - og har efterhånden prøvet en del :-)

Dårlig opfølgning på spørgsmål Pedersen & Nielsen Aalborg

Havde spørgsmål vedr. mærkelig blink lys tempo på min Renault Clio III monteret med 13 polet stik, når trailer eller andet er tilkoblet blinker baglysblinkene nærmes dobbelt hastighed... spurgte den arrogante værkfører, om det var normalt, efter at have kigget lidt på hans pc siger han at han ikke kan finde noget information om det og det derfor "må være meningen at den blinker sådan" jeg beder ham undersøge det grundigere... Hører intet fra dem.

Jeg har købt min Renault ved selvsamme forhandler, ville gerne have Bluetooth radio til bilen, sælgeren sagde det ikke var muligt... Da jeg modtog bilen og kiggede lidt i "kom hurtigt igang med din nye bil" var der beskrivelser af en bluetooth radio til bilen. Den radio kan ikke eftermonteres, men skal bestilles som fabriksmonteret.

Alt i alt kan jeg ikke anbefale Pedersen og Nielsen, jeg er meget glad for min bil, som nu bliver serviceret hos Einer Hessel A/S i Nørresundby, de tager service bogstavligt. Min næste Renault bliver købt hos Hessel, bestemt ikke hos Pedersen og Nielsen.

Pedersen & Nielsen Grenå

Har lige haft min volvo V50 2,0D til service for anden gang ved Pedersen & Nielsen i Grenå og dette blev også min sidste.
Første gang jeg fik lavet service derude fik jeg en god service og en fair pris.
Anden gang var noget helt andet:
Et 160000km service eftersyn skulle laves og jeg afleverede bilen om formiddagen og gik så en tur i plantagen, mens de skulle lave service på min bil. Fra start af vidste jeg godt at min Aircon ikke duede og bad dem derfor kun om at tjekke denne for utæthed og intet andet. Jeg kommer så tilbage efter lidt over et par timer og får så at vide at der lige går lidt endnu inden den er færdig, men at de har tjekket min Aircon og fundet den tæt og spørger om de skal fylde den op for (jeg mener det ver 1200+moms), hvilket vil tage halvanden time mere. Dette afslår jeg, eftersom jeg kan få fyldt denne billigere andet steds. Så bliver min bil så færdig og jeg kører hjem. Et par dage senere får jeg så fyldt Aircon'en op og systemet virker perfekt I 24 TIMER! Så var de penge brugt.
Jeg modtager så regningen fra volvo, som er på knap 1000kr mere end ved sidste service og med de samme ting lavet iflg fakturaen. Forhører mig så om deres standard pris på sådan et service som lyder på 3000kr ca. Hvorfor koster mit så 3800 ringer jeg og spørger, hvilket jeg så bliver mødt med stigende løn osv osv og tilsidst slutter Værkføren så af med at sige: Så må vi jo lave det lidt billigere næste gang. Okay der følte jeg mig godtnok taget ved næsen må jeg sige. Men lige tilbage til Aircon'en som jeg så også spørger dem til, hvortil svaret nu er: Den har vi jo bare synligt tjekket for lækager. Okay og så ville i lige sælge mig en opfyldning oveni til en 1500kr....

Konklusion:
Første gang positiv og anden gang langt, langt, langt fra og kommer der ikke mere.

Ringe service

Har fået serviceret min Renault ved Pedersen & Nielsen i Aalborg én gang. Der var 3 ting der skulle laves på nyvognsgarantien. Da min kæreste så hentede bilen fik hun at vide de skulle se den igen om en uge efter fordi de ikke havde delene hjemme på trods af at jeg havde talt med dem to uger før og forklaret hvilke dele der var i stykker. Så tænker man "Hvorfor skal du så have min bil i en hel dag når du ikke har lavet noget?"
Min kæreste skulle så hente bilen igen efter værkstedsbesøg nr. 2. Der fik hun at vide de havde lavet 5 ting på bilen. Min kæreste spurgte hvad de to sidste ting var de havde lavet for vi havde kun talt om 3 ting. De svarede hende de ikke havde tid til at fortælle hvad det var men hun skulle være glad for det var blevet lavet.
Så meget bøvl for at få lavet en indvendig låge i mit bagagerum, et løst bakspejl og et skævt tankdæksel.
Har siden hen fået min service fortaget ved Hessel i Nørresundby - der ved de hvad service er og hvad det betyder.

Is Pedersen Nielsen your company?

pedersen-nielsen.dk Details

Visit Pedersen Nielsen