Pegasus reviews

Pegasus reviews

7.5

Fin shop og god kundeservice

Jeg har ofte besvær med at finde den tegneserie, jeg samler på, men de har dem af og til hos Pegasus, så det kan man jo kun være taknemmelig over, når man nu er seriøs samler. De ting, jeg har købt af dem, har altid været forsvarligt pakket ind og i god stand.

Det eneste, der trækker en lille smule ned for mig, er at den tegneserie, jeg samler på, er temmelig dyr - og fragten ligeså. Men så skal man selvfølgelig også tænke på, det er en tegneserie, der ikke produceres mere osv., så egentlig er man jo bare glad for, det hele kan lade sig gøre.

De er også utroligt venlige i deres kundeservice i øvrigt, og jeg kan godt lide deres friske tone og deres vilje til at samarbejde, hvis der lige er gået lidt koks i maskinen hist og her.

Keep up the good work. Uden jer ville det være super svært at få min samling komplet! :-)

Tegneserie himmel med god service

Skønd og finurlig netshop for elskere af især gamle tegneserier,min bestilling kom omgående,vidunderligt skatkammer af gode gamle serier man kan ikike ønske sig noget bedre,kan stærkt anbefales-men pas på er stærkt vanedannende.Mvh Jørn Th Simonsen.

Super betjening - nemt at handle

.Jeg købte 2 bøger på nettet onsdag aften og afhentede dem i butikken torsdag eftermiddag, hvor de lå klar. (Og jeg havde overhovedet ingen problemer med at finde butikken)

Bo fandt yderligere en bog til min samling - som han endnu ikke havde nået at få lagt på hjemmesiden. I det hele taget en meget kompetent betjening.

I det hele taget en spændende butik med et kæmpe udvalg - et must for tegneseriefans

Flink betjening og god service.

Jeg eftersøgte et 19 år gammel blad, som jeg ellers havde opgivet at opdrive nogen som helst steder på nettet, og da jeg skrev til Bo for at høre, var han ærlig fra start, og sagde at det kunne tage tid.
Et halvt år senere lykkedes det ham at finde bladet, og da jeg får bestilt det og modtager det, er det i meget bedre stand, end jeg først havde turde regne med, og jeg er i dag mere end tilfreds med det hele.

Eneste minus jeg kan komme på, er den lidt dyre porto, men det blev til gengæld send i forsvarlig stærk papkuvert.

Umulig at finde

For nogle år tilbage bestilte jeg en del tegneserier som jeg selv ville hente da butikken jo lå i københavn og det ikke burde være problemer. jeg skrev adresse og navnet på butikken ned: "pegasus" Men ak nej, jeg brugte to timer i de samme gader uden at finde butikken. Jeg fandt en enkelt butik der havd enoget der lignede gamle tegneserier i vinduet, men der var ikke noget skilt hvor der stod pegasus eller lignende og det var ikke til at se om det var der. Jeg skrev en slukøret mails da jeg kom hjem og udtrykte min skuffelse.

Her får jeg et noget flabet svar tilbage om at det er mig der er blind og at butikkens navn står der. MEN butikken hedder bare ikke Pegasus i virkeligheden, det gør den kun på nettet. Forvirret? Ja det var jeg også.

fandt heldigvis mine tegneserier et andet sted.

Opfordring få nu satd et STORE skilt på så i ikke skuffer dem der ikke lige er opvokset i jeres kvarter.

Super fed butik

Her er servicen og varerne helt i top, selvom her også handles med brugte varer. Og så er jeg helt vild med den måde de formulerer sig på, det er ikke kedeligt og standart :o)

fin shop

Har gjort mange gode handler uden problemer. Hurtig levering. Eneste minus er at man kun kan betale med bankoverførsel

Is Pegasus your company?

pegasus.dk Details