Pejseforum reviews

Pejseforum reviews

9.0

Stor specialviden

Fik virkelig god rådgivning og levering. Særligt Bent er en stor kapacitet på området, mens andre medarbejdere ikke holder helt samme niveau. Et godt sted!!

Levede op til forventningerne

Godt, seriøst og venligt personale som levede op til forventningerne. God behandling og overholdt alle aftaler.

Perfect customer service.

One of the best customer service experiences I've had in Denmark.

Super sælger som oversolgte, herefter kun ok installation som savner finish

Efter indledende interesse for Pejseforum via gode anmeldelser på Trustpilot fik vi deres sælger på besøg. I følge ham kunne vi få det helt som vi ville med ønsket detaljer og med fokus på vores behov som primært er opvarmning ved konvektion. Vi fik ingen udspecificering trods sælgerens snak om denne.
Herefter fik vi en tidlig installationsdato umiddelbart inden Juleferien. På dagen for installation var montøren forsinket 4 timer og forståeligt træt da han ankom kl 18. Han fik forberedt og installeret i løbet af 3-4 timer og vi havde en god dialog. Da han var færdig var der stadig noget at ønske af finish omkring pejseindsatsen. Der er stadig ikke fuget rundt om indsatsen - det klarer jeg selv senere.
Ved ibrugtagning af pejseindsatsen opdagede vi at pejseindsatsen (Meteor 550 XL) ikke leverede den forventede varme ved konvektion. Det er ærgerligt men lidt sent. Vi har i stedet forbedret konvektion omkring hele indsatsen, altså ikke fra indvendigt i pejseindsatsen.
Samlet set; positiv men sælger har oversolgt pejseindsatsens effekt og finish ved montagen. Det skal dog siges at vi ikke har kontaktet pejseforum for udbedring.
www.pejseforum.dk

Reply from www.pejseforum.dk

I henvender jer d. 14. november og beder om en pejseindsats monteret inden Jul. På trods af en travl højsæson lykkes opmåling, fremstilling af specialfremstillet pejseindsats samt montage inden Jul. Montøren arbejdede meget sent for jeres skyld. Det plejer man normalt at være glad for. Man må ikke fuge mellem pejseindsats og murværk, men I mener måske spartling og maling på murværket, hvilket ikke er en del af entreprisen og i øvrigt ikke kan foretages før vores arbejde har tørret. Med hensyn til den påståede manglende konvektionsvirkning fra ovnen må vi henvise til afprøvningsresultaterne fra Teknologisk Institut hvor den er målt til 11 kW. Men det forudsætter korrekt optænding og fyring før det virker effektivt. Hvis man fyrer med for lave temperaturer - for lidt brænde - for ringe optænding bliver forbrændingen ufuldstændig og effekten lav og den kommer ikke til at virke.

Hmmmm........sikke om omgang

Utroligt, at dette firma kan få så mange gode anmeldelser.
De startede med at bruge lang tid på at vejlede, fint.
Jeg medbragte en skitse med målene på vores skorsten.
Så startede balladen:
Ejeren kom hjem til os få at måle op, han mente at var nødvendigt.
Med det resultat at han målte helt galt.
Han ringede dagen efter og sagde at der ikke var plads til den valgte model.
Jeg tjekkede det og målte selv efter, der var fin plads.
Vi tog ind til butikken og forklarede, med det resultat at ejeren spurgte om jeg var
"vant til at får ret". Nå...vi bestilte den først valgte model samt montering.
De brændte os af 4-5 gange. Deres montør endte med at foreslå at renselemmen at skulle være over pejseindsatsen, det så mildest talt herrens ud. Det endte med at en ny montør helt droppede renselemmen..fint, men til gengæld sad pejseindsatsen nu skævt. De endte med at sende en regning hvor vi skulle betale for en renselem der ikke var monteret. Der er ingen tvivl om de er gode mennesker i pejseforum, men de trænger til at stramme op.
www.pejseforum.dk

Reply from www.pejseforum.dk

For en god ordens skyld skal jeres anmeldelse ikke stå ubesvaret. Vi vil normalt altid tilbyde gratis opmåling på adressen hvor vi finder det nødvendigt. Her var der tale om at bygge en pejseindsats ind i en skorstensblok, hvor vi kun kunne måle ydermålene og derfor måtte tage forbehold for om den ønskede indsats kunne være der eller der evt. skulle monteres en mindre rammme omkring. Det ville først være muligt at konstatere, når man bankede ud i skorstensblokken. Det viste sig så heldigvis at være muligt. Det kunne jeres skitse ikke vise med sikkerhed. Vi beklager at det desværre var en mindre erfaren montør vi først sendte ud, som mente at det var nødvendigt med en renselem. Da vores mere erfarne montør kom ud på adressen blev det rettet og det var en beklagelig fejl, at det ikke var noteret at I ikke havde fået en renselem, men I kom jo heller ikke til at betale for den. Vi gør vores bedste for at få en glad og tilfreds kunde.

We purchased several ovens over the years, and never regretted a single purchase

Not only the choice is great, but the PEJSE FORUM family are passionate about what they do and extremely competent. Their advice has been spot on

god og hurtig service

Effektiv og venlig vejledning, hvor jeg hurtigt fik hvad jeg kom for. Da brændeovnen skulle bæres op på første - noget jeg ikke havde taget højde for - var der ingen sure miner og de fandt hurtigt en medarbejder til at komme forbi og hjælpe med at bære op.

Professionel service

Helt igennem professionel servicering fra start i butikken til endelig installation i huset. Fantastisk !

God og hurtig levering

Rigtig god oplevelse / handel - fornuftig pris og service mindet montør ...

De gør deres bedste og er meget profesionelle

Pejseforum kæmper for en god og reel løsning for det aktuelle behov for brændeovn, pejs eller pejseindsats. Forretningen har mange års erfaring og en god og høflig betjening. Installatørerne gør en superb indsats, dog præget af stor travlhed.

professionel kompetence

Efter tre besøg i butikken med masser af tid til os, blev vores udgangspunkt med en "moderne" brændeovn ændret til en Lotus 2060 efter anbefaling fra Pejseforum ud fra vore ønsker/behov.
Løsningen er super, servicen perfekt.
Vi nyder både ovnens design/varmekapacitet.

Super service og professionel rådgivining

Hurtig og kompetent opmåling og rådgivning om valg løsning. Klart og sobert tilbud. Snild og effektiv montering. Alle aftaler overholdt til punkt og prikke. Kunne ikke være bedre.

Igen en yderst engageret og behagelig betjening

Jeg var ikke i tvivl, vi skulle købe vores 3. brændeovn. Selvfølgelig tog vi ind til Pejseforum. Fortalte vores behov og fik igen en yderst professionel hjælp og rådgivning, specielt til montagen som jeg selv ville foretage. Indbygningsovnen lever fuldt op til det forventet. Er yderst tilfreds, har kun en enkelt detalje, hvis vi senere skal have en indbygningsovn, vil jeg få pejseforum til at installere den! Det er ikke så nemt, trods en upåklagelig rådgivning og vejledning.
Levering hurtigere end lovet.
Den yderst tilfredse kunde fra Sundby

ubeklageligt

Behagelig og kompetent service. Glad for købet. Glad for opsætningen. Bruger ovnen hver dag og tænker at det var den rigtige, selv om det ikke var den jeg oprindeligt kom for at købe. Tankevækkende at blive overtalt til at købe en billegere ovn end den man først pegede på.

Hurtig Montering. Dejlig Brændeovn

Super service og hurtig og god montering efter arbejdstid :-)
Kan klart anbefales.

Rigtig fin hjælp!

Har fået en yderst kompetent hjælp og vejledning. Vil bestemt anbefale firmaet!

super - god rådgivning og levering til tiden

Jeg har købt ny skorten og fik gode råd og skortenen er leveret og installeret som aftalt.

Stort udvalg, høj faglig kompetence, god service

De ved virkeligt, hvad de taler om.
Og leverer en fantastisk service. Arbejder blandt andet energisk for at få udbedret en fejl via leverandøren i en ovn, vi købte for 6-7 år siden.
Kan klart anbefales.

Fremragende service og leverance!

Vores oplevelse med Pejseforum har været upåklagelig - og vi vil anbefale dem til alle.

Fantastisk service og yderst professionel vejledning - kan KUN anbefales!

Pejseforum er nok de mest kyndige i branchen, man får ikke bedre råd og vejledning, og den service, de yder, kan ikke vurderes højt nok. Er man i tvivl eller har spørgsmål før man vælger, kan man få al den hjælp, man har brug for. De er virkelig dygtige og professionelle, og vi vil anbefale alle at gå der hen, hvis de skal have brændeovn, pejs eller lign.

www.pejseforum.dk Details

Visit Pejseforum