Pejsegaarden reviews

Pejsegaarden reviews

6.1

Nedslidt

Vi skal aldrig mere bo på Pejsegaarden. Det er temmelig nedslidt. Skulle bruge et værelse men da vi åbnede døren lugtede det total af fugt. Vinduet stod åben netop af samme grund og var meget svær at lukke da gummilisterne var ved at falde ud. Der var ingen varme sat så de første 2 timer gik det med at få det varmet op. Bruseren i badet kunne ikke holde sig selv oppe og gled ned hele tiden. Husk at tjekke hvorfor sengene er for bløde.. det viste sig opdagede vi næste morgen at træmmerne var knækket nu var det nok og jeg klagede. Fik at vide at det ville de tage sig af men da vi kom hjem over middag efter en tur i den danske natur var der blevet redt senge mennnn.....
nej træmmerne var stadig knækket. Da vi skulle være til fest kl 5 og gerne ville sove lidt ingen gik jeg igen op og klagede hvorefter jeg fik den melding at vi måtte være tålmodige da det tog sin tid. Jeg forlangte at få et andet værelse og fik det med nød og næppe og da vi chekkede ud næste dag forventede jeg en eller anden form for kompensation men nej jeg fik den melding at vi havde fået værelset til festpris... der var vi nok heldige et værelse der ikke var i orden, lugtgener, beskidt og senge der var itu det er hvad vi betalte for.. generalt trænger det til en ordentlig gang nedvaskning af alt. Det er sidste gang vi bor på pejsegården.

Pejsegaarden er et dejligt hotel med en fin beliggenhed

Pejsegaarden ligger godt i Brædstrup - tæt på butikker og cykel- og vandrestier. Vi cyklede til Bryrup og retur ad den gamle veteran-bane-sti og det var en rigtig hyggelig tur.
Hotellet er godt - dog er det ikke velegnet for dårligt gående, da der er trappetrin flere steder - bl.a. for at komme i kælderen til aftensmaden (og ingen elevator) Vi savnede udsigt ved den udmærkede og varierede aftensmadsbuffet, som var i Bodegaen i kælderen. Morgenmadsbuffeten var i dejlige lyse lokaler på 1.sal (igen var der trapper op og ingen elevator) - dog var vi kede af at den ene del af lokalet med den bedste udsigt var spærret af pga opdækning til senere på dagen. En enkelt morgen var morgenbuffet-bordet ikke så pænt pga en afløser, men de øvrige morgener var det meget fint og tjeneren var utrolig imødekommende og hjælpsom på alle måder. Hun hjalp os også med et fødselsdagsflag den første dag og en anden dag med at finde en cykelrute ud af byen.
Alt i alt et dejligt ophold.

Vi har lige holdt bryllup på hotel pejsegården, alt var super. Alt personale venlig og imødekommende. Maden perfekt. De gjorde det til en perfekt dag for os.

Brudesuiten! Hent billeder og tekst inden du booker

jr@svenet.dk
For din egen skyld.
Lad mig sende dig Billeder og tekst inden du booker.

Pejseshow 2011 Krudt i røven-ild i pejsen.

Var oppe og se Pejseshowet 2011 hvor vi havde bestilt mad inden forstillinge.
Maden var rigtig god og der manglede ikke noget , og service var i top.
Forestillen var også ganske god, og kan klart anbefales.

Top service

Vi holdte vores bryllup på hotel Pejsegaarden i 2009. Vi oplevede op til brylluppet, at der var en fantastisk service, og de virkelig ville gøre alt for at opfylde vores drøm om et perfekt bryllup.
PÅ selve bryllupsdagen var alt bare i tip top, og der var virkelig styr på alt.
Jeg vil klart anbefale Pejsegaarden, hvis man skal holde fest og så har de også nogle fornuftige priser

Is Pejsegaarden your company?

Hotel Pejsegaarden Details

Visit Pejsegaarden