Pengesparet reviews

Pengesparet reviews

8.0

Helt perfekt

Jeg bestilte en voks torsdag og fredag kom pakken med posten...

Dag-til-dag levering og cashback på en, i forvejen billig vare!

Jeg er fan af pengesparet.dk !!!

Yderst tilfreds med siden og cashback

Jeg har været kunde hos dem i nu 4 år og jeg har også været kunde hos de andre cashback sider der findes rundt i DK. Pengesparet har det højeste cashback i forhold til andre sider, og til gengæld kræver de 50 kr. årlige gebyr, altså hvis du har tjent noget ellers gratis hvis du ikke bruger din konto.
Kundeservice er altid der til at hjælpe, hvis du en gang imellem får problemer med dine cashback.
Jeg ønskede bare, at de 50 kr. årlige gebyr var lidt billigere, da det er alligevel ikke altid at du finder en høj cashback udbetaling.

Spam

Der er helt klare regler for at man skal acceptere at modtage mails fra eks pengesparet som er et blandt tusindvis af sites som kæmper sig vej til din mailboks.
Ikke OK.

Hej Kristian,

Vi kæmper os kun vej til din mailboks, hvis du har en bruger på vores site, samt du har valgt at modtage nyheder fra os. Enten ved oprettelse, eller under din profil.

Nyhedsbrevet kan nemt afmeldes direkte i mailen, eller ved login under din profil.

PengeSparet teamet

Lækkert at tjene penge på at bruge penge.

Fint at tjene penge på at bruge penge. Nemt og enkelt.

Sitet du tjener penge på...!!

Fantastisk site...

Sitet giver dig cash back når du køber via sitet. Nemt at finde ud af, pengene kommer direkte på din konto når det er opgjort.

Så vil du tjene lidt på en rejse eller et køb så bliv medlem af dette site..

Super godt koncept

Jeg kan varmt anbefale pengesparet

Perfekt.

Jeg har flere gange fået penge udbetalt fra Pengesparet, da jeg lige så godt kan bruge det, når jeg alligevel handler på nettet.

Super fint sted - Ikke nogen dikkedarer.

Gode info mails men havde overset gebyret..

Selvom der er gået lang tid, 3,5 måned, til pengene blev udbetalt så fik jeg løbende gode mails om årsagen. Fik mail om at købet var sporet og at de afventede butikkens godkendelse mv. Så var ikke bekymret og følte mig godt behandlet, trods jeg havde forventet det gik hurtigere. Blev dog overasket over at de trak gebyr fra mine cashback.. Men det jo mig selv der kun har læst gratis at oprette og ikke læst videre. Trods den fine genemgang af alle mulige eksempler på forsiden med de 50 kr gebyr om året. Dvs. At ikke er en voldsom gevinst for et enkelt køb, men vil anbefale det hvis man handler meget..

Seriøs side - det fungerer bare med cashback

Redigering af tidligere anmeldelse.

Konceptet virker, men der kan gå tid, inden man får betaling for købene.

Dog skal det siges, at man på ingen måde lades i stikken - men at man få meget hurtig og kompetent svar på sine spørgsmål.

Jeg har været medlem i ca. 2 år og har sparet over 700 kr.

Opdatering 08-03-2012:

Vi er i gang med at samle data til at kunne præsentere dig som bruger, for hvor mange dage den enkelte butik igennemsnit er om at udbetale penge, som en advarsel inden du køber.

-----

Opdatering 29-01-2012:

Vi er slet ikke uenige om at den lange ventetid på nogle køb ikke er acceptabelt. Vi er igang med en større rykke process overfor de butikker hvor problemet opleves.

Vi vil anbefale at du ved eventuelle problemer fremover, tager kontakt til vores support, da vi med din bruger her ikke kan finde forbindelse til din bruger hos os, og dermed ikke give den bedste håndtering.

-----

Hej,

Det er meget forskelligt hvor hurtige butikkerne er om at udbetale til os, og vi har desværre ingen indsigt eller mulighed for at påvirke deres procedure. Beklager meget at der kan være lidt ventetid på udbetaling for dine køb.

Vi modtager penge én gang i måneden, og når dine penge er i blandt har du mulighed for at få dem udbetalt. Husk at dit valgte minimumsbeløb kan have indflydelse på udbetalingen.

Nemt

Jeg er ny på pengesparet, og har derfor kun benyttet siden én gang. Men det gik ganske smertefrit. Min cashback blev sat ind på min konto i løbet af kort tid. Så siden virker meget lovende, og man kan kun håber, der kommer flere rabatter i fremtiden.

Så nemt at spare penge - og få udbetalt dem kontant

Det er desværre først inden for de sidste 2 måneder at jeg rigtig fik øjnene op for Pengesparet.dk, og hvor føler jeg mig dog dum :-) Jeg handler ofte hos fx iTunes, proshop og inkclub, og nu får jeg ovenkøbet penge tilbage hver gang jeg køber noget musik eller udstyr til min computer.

Pengesparet.dk fungerer perfekt. Ens handel bliver hurtigt registreret, og alt efter virksomheden man handler hos, så bliver en "sporet" handel hurtigt omsat til en "modtaget" transaktion så de kan udbetales via Paypal eller til ens konto.

Kan helt klart anbefale websiten :-)

Perfekt!

Har shoppet en del forskellige steder via pengesparet.dk. Det har fungeret perfekt - perfekt orientering via mails og hjemmeside.

Jeg har også været ude for, at mine køb ikke blev registreret - det blev der efterfølgende fulgt godt op på. God info.

Har nu fået første udbetaling på min Paypal - helt efter betingelserne/faq.

Det fungerer bare super!

Får ikke cashback

Har købt hotelophold på Wakeup via supersaver/pengesparet.
Købet bliver bare ikke lige registreret hos pengesparet.
Opholdet er købt uden mulighed for at afbestille.
Så er det bare ærgerligt at systemet ikke altid lige virker hos pengesparet .
Ikke noget cashback til mig:-(

Kommentar til opdateret anmelelse - Skrevet 8. januar 2014

Hej,

Det sker en sjældent gang at et køb ikke registreres automatisk - det kan skyldes omstændigheder hos bruger, PengeSparet, butikken eller vores udbyder.

Hvis det sker har vi mulighed for at sende ordren til undersøgelse og i langt de fleste tilfælde få ordren registreret, og cashback registreret til brugeren.

Ved undersøgelse af denne ordre, afviser butikken at lade den registreret.
Deres begrundelse er at opholdet er blevet annulleret eller at sidste klik ikke er sket fra PengeSparet. Sidst nævnte kan finde sted hvis f.eks. Momondo er anvendt til søgning - så får de sidste klik, og dermed registreringen.

Vi har ikke adgang eller kendskab til butikkens system, og kan derfor give deres svar som begrundelse.

Skrevet 18. maj 2011

Hej,

Vi er desværre ikke herre over hvor hurtige butikkerne er til at udbetale penge til os. Vi får penge sidst på hver måned, og så snart de er udbetalt for dine køb, kan vi overføre til dig.

Ved kig på denne måneds udbetaling, og gæt på hvilken bruger der er bag denne anmeldelse, tror vi at nogle af pengene udbetales i denne måned.

Godt

Så fik jeg endelig pengene fra Pengesparet. Det er rigtig dejligt. Forstår godt det kan tage sin tid, hvis Pengesparet først skal have penge fra butikkerne. Hav tålmodighed - det betaler sig ;)

Hej,

Der er mulighed for at få udbetalt dine penge - det kræver blot at vi har fået dem udbetalt fra butikken. Læg venligst mærke til det beløb du har angivet som minimum, da vi ikke udbetaler for under det - der er mulighed for at rette det, ved login på din bruger.

Du skulle dog gerne have modtaget pengene 24. januar 2011.

pengesparet.dk Details

Du kan spare penge når du handler hos hundredvis af danske internet butikker. Store rabatter og cashbacks hver dag samlet på PengeSparet.dk

Visit Pengesparet