Pension reviews

Pension reviews

6.2

Vil gerne fraråde Pension Danmark !!!

Den første gang jeg var hos Pension Danmark, var det som ansat i Park Hotel i Aalborg.
Jeg optjente ca. 11.000 kr. Men p.g.a. tab på investeringerne mistede jeg allerede efter det første år ca. 2000 kr.
Så her for nylig har jeg arbejdet for Adecco som vikar. De har så også Pension Danmark. Jeg anede jo ikke at jeg havde en pensionsopsparing som vikar... Men det havde jeg og optjente ca. 1.100 kr. Nu et år efter er pengene væk. De blev brugt op til nogle forsikringer som jeg var tilmeldt. Kan kun fraråde at bruge dette pensionsselskab.
Desuden ønsker jeg ikke at lægge penge til side til alderdommen mens jeg har store børn... Men bliver tvunget ind i det.

Billigt og overraskende godt

Det er svært at blive kunde hos PensionDanmark: De tillader ikke hvemsomhelst at blive kunde. Det er vist noget lovgivning om kundeejede pensionsselskaber, som gør, at man ikke bare kan blive medlem, og det er derfor næppe PensionDanmarks skyld.

Men er man først blevet medlem, så er det en behagelig oplevelse:

Telefonen bliver taget indtil kl. 21, og hvis man ikke får en kompetent medarbejder i røret med det samme, så bliver man stillet om til en, som kender emnet. Kun een gang har jeg måttet ringe tilbage dagen efter for at få fat i vedkommende.

Det er også en billig oplevelse. Langt de fleste gebyrer er 0: http://www.pension.dk/prisliste Det alene sparer mig for over 600 kr om året i forhold til mit tidligere selskab.

Min eneste anke (og grunden til, at de ikke får 5 stjerner) er, at de er begyndt at tvinge mig til at få NemID. Der er ikke længere mulighed for at logge ind uden, og det er et problem. Se hvorfor på http://nejtilnemid.dk/

Is Pension your company?

HTS Pension - Handels-, Transport- og Servicebranchens Pensionsforsikring A/S Details

PensionDanmark er et kundeejet selskab, hvor hele overskuddet går til medlemmerne.

Visit Pension

We live here: Langelinie Allé 41