Perleforum reviews

Perleforum reviews

8.0

Fin service, fine produkter og hurtig levering

Super dejlig købsoplevelse. Fine produkter til skarpe priser. Hurtig og venlig respons. Handler her gerne igen.

Super service hurtig levering og vejldning tak :-)

Tak for den fine service og hurtige levering, fik lige det jeg manglede mange tak :-)

O.K.

Købte en del fra deres hjemmeside, og da jeg så modtog varene manglede jeg nogle dele.
Da jeg så skrev til dem at jeg ikke havde fået dem fik jeg bare at vide at vedkommende selv havde pakket dem, og vidste at de var lagt i, men hvis jeg absolut manglede dem skulle hun nok sende dem og jeg fik dem da også senere, men kan ikke forstå hvorfor man skal beskyldes for at lyve når de har lavet en fejl.
De får dog fire stjerner da jeg modtog dem hurtigt efter bestillingen uden videre besvær.

Super 😃

Har købt div. Dele til smykkefremstilling . Rigtig god hjemmeside med masser af varer. Hurtig levering og rigtig god service.
Handler gerne her igen 👍

Is Perleforum your company?

Perleforum Details

Perleforum er stedet for dig, der interesserer sig for smykker og selv vil fremstille dem efter eget design eller efter inspiration fra andre.

Visit Perleforum