Perletand reviews

Perletand reviews

9.2

Tillidserklæring

Jeg er ikke meget for at gå til tandlægen, hvilket jo er et nødvendigt onde.

Her føler jeg mig fortrøstningsfuld ang. faglig kompetence og venlig behandling.

En meget behagelig tandlæge

Jeg har kun haft Perletand som tandlæge i et år. I det ene år har jeg været der nede to gange, første gang var til en rutine kontrol, anden gang var til en tandudtrækningen plus et rutine kontrol. begge gange er jeg blevet godt behandlet, uden at man føler at man bare et et nummer i deres system, som skal aflevere penge.

Det er også meget rart at når man kommer der ned så har deres tandlæge tid til lige en hurtig snak, og han er en meget behagelig mand, han er god til at forklare, hvad der sker, men også hvis der er noget galt, så det ikke bliver på et tandlægesprog som vi ikkekan forstå.

Min kone er utryg ved tandlæger men er tryk ved komme der.

god service - smilende medarbejdere - højt humør :)

Nok er jeg ikke den store fan af tandlæger, men det skal passes. Det er nogle tunge skridt når jeg går til tandlæge, og det simpelthen af ren angst... Men så snart jeg træder ind ad døren, ændre det sig. Det at komme ind af døren, og med det samme få en varm velkomst og et smil, giver en god start. Og den fortsætter til besøget er slut. Medarbejderne er smilende, højt humør og imødekommende. Jeg kan varmt anbefale at være kunde her! God service, højt humør, smil og rare folk.

War ein gutes Gefühl

War sehr aufgeregt vor und bei dem Termin aber habe mich gut aufgehoben gefühlt. Bin ja ein Angsthase beim Thema Zahnarzt aber war echt toll, fremdes Land, fremder Arzt und Sprache. War so begeistert das ich ab jetzt immer hin gehen werde:

Venlig og kompetent

Personlig behandling

Jeg kan godt lide perle tand fordi man bliver behandlet rigtig godt og personligt. Man bliver mødt med et hej og efterfulgt af ens navn. Så jeg er helt tilfreds!

Godt humør

Godt humør og venlig betjening

Professional behandling og gode råd.

Lægen og resten af personalet er venlige.Man får god behandling og gode råd om tandhygiejne. Det ville være bedst hvis klinikken ansatte en tandplejer så får lægen mere tid til behandling. Det betyder ikke at lægen ikke giver god tid til patienten på nuværende tidspunkt.
Jeg vil helt klart anbefale klinikken til alle nye kunder samt dem der overvejer at skifte.

perfekt besøg

venligt og smilende personale. også selv om jeg kom lidt sent.

god betjening, ingen grund til tandlægeskræk hos jer.

Er ufattelig glad for denne tandlæge, de er søde, hurtige, grundige og samtidig meget gode til at lytte og forklare hvad de gør. Fandt ud af at der ikke er grund til at have tandlæge skræk, hvis man har dem. Jeg skifter i hvert fald ikke tandlæge .

Altid et godt resultat

Smilende personale og høj kvalitet. Føler mig altid tryg i Jeres hænder

Av min arm :)

Jeg føler mig i trykke hænder, trods travlhed på klinikken, følges det ikke stressende og Personalet er rolige og venlige.
Til dem der har tandlæge skræk, kan stedet varmt anbefaledes.

Helt igennem fantastisk personale og super behandling

Selv jeg bor i Kbh, har jeg bibeholdt min tandlæge i Sønderjylland, super kompetent tandlæge samt behandling fra resten af personalet.

Hurtig og effektiv behandling

Det var imponerende og dejligt, at jeg kom til med det samme og fik genopbygget den skadede tand,da jeg uanmeldt dukkede op.

En profesionel behandling af profesionel personale

Det var dejligt at komme til Tandlæge, have tillid til personalet, føle at man er i centrum,
og så få at vide, der er ingen huller -vi ses om seks måneder.

Et pænere smil

Tak for en super - smertefri - behandling med god orientering og et særdeles tilfredsstillende resultat.

Kommunikation i top - Glimrende klinik !

Knækker en tand søndag - ringer mandag morgen - får en tid tirsdag middag.
Ud over det blev jeg ringet op mandag aften, at der var kommet et afbud, så nu havde jeg to tider at vælge imellem !

Alt er OK, service i top.

God stemning og godt håndværk

Der er altid hyggeligt i klinikken, som i høj grad er præget af godt humør; og hvis man har bare en smule tandlægeskræk, er det jo et særdeles fint udgangspunkt.
Du får en fin og professionel behandling, og hvis du er i tvivl om noget mht. behandlingen, så husk at spørge. Du får altid et fyldestgørende svar.
Jeg har selv stillet spørgsmål til både dit og dat, og der har kun været positiv respons. Jeg sætter stor pris på, at dette er et sted, hvor man ønsker en dialog med kunderne.

Tandlægeklinikken Perlegade 13 Details

Visit Perletand