Perspektiv Bredband reviews

Perspektiv Bredband reviews

Very low
2.4

Dårlig Kundeservice, ustabilt internet, umuligt at opsige..

Internettet virkede aldrig. Da vi så ville opsige var det ikke muligt fordi vi ikke skrev fra den mail der var tilknyttet abonnementet. De ville simpelthen ikke tage imod opsigelsen - selvom den blev sendt tre gange.
Det var umuligt at tale med en anden ansat end Anders som også var den ubehagelige fyr der havde behandlet og afvist alle opsigelserne.
Jeg vil aldrig anbefale det firma til nogen, alene på grund af deres ansattes opførelse og manglende kendskab til jura og hvad der er lovligt.

Stabil internet, ustabil kundeservice og bondefangeri...

Har haft Perspektiv Bredbånd i 5 år. Alt startede som sædvanligt godt, men siden har det været en absolut ustabil og til tider horribel kundeservice og kundemindedhed.

I mere end et år betalte jeg 50,- kr mere for min forbindelse end andre kunder, fordi Perspektiv "glemte" at oplyse om at de havde ændret prisen. De mente at det var min egen opgave at holde øje med dette og bede om at få det ændret.

Da jeg endeligt fik det ændret krævede de at jeg skulle have en binding på 6 måneder. Her er det ikke svært at regne ud at jeg nu begynder at kigge efter andet selskab.

Jeg har så fundet et nyt teleselskab, som jeg skifter over til 6 Dec. Men på grund af at jeg ryger ind i December måned, grundet teleselskabernes idiotiske regler om opsigelsesfrister og f...... pumpestok, mener Perspektiv at jeg selvfølgeligt også skal betale for HELE December måned. Og det til trods for at Perspektiv lukker min forbindelse d. 6.

Glæder mig usigeligt til at komme væk fra dette bondefangerselskab og ser frem til et nyt selskaab og bedre service.

Perspektiv er noteret blandt venner, bekendte og familie, som et selskab man skal gå langt udenom.

Kan kun på det kraftigste advare mod at bruge dette selskab.

Der var engang et lille bredbåndsselskab

Som overskriften siger, der var engang - i starten kørte det bare derud af, ingen problemer og kundeservicen i top, men som årene gik og statskassen blev tømt, gik det ligeså med bredbåndet, kan opleve at nettet ryger op til 7-8 gange om dagen, trods at mit setup kører i et af Perspektiv Bredbånd anbefalet setup med modem og WiFi Router, begge dele ligeledes de produkter som de har forlangt for at kunne yde support, når man endelig får kontakt til dem så er svaret oftest at de skam godt kan se der er problemer og de vil resette forbindelsen, ja det hjælper jo så bare ikke.

Nu er beslutningen taget og et andet selskab vil snart kontakte dem med meddelelse om at mit abonnent skal flyttes, får samme hastighed der men 50 kr billigere og forhåbentlig knapt så mange afbrud, er dybt deprimerende når ens PS3 for 7 gang på en dag skal genstartes for at kunne downloade ens spil fra PSN butikken, eller ens GPS atter lukker ned og man skal begynde forfra på kort-opdateringen.

Servicen har været god, men ikke mere og jeg er ikke den eneste der oplever dette, har kontakt til andre nuværende Perspektiv kunder der har de samme oplevelser.

Ok leverandør der leverer hvad kobberet kan trække til ok pris men man skal selv være teknisk kyndig

Har haft Perspektiv bredbaand en del år nu og er overordnet set ret tilfreds... Er blevet taget seriøst når jeg (En sjælden gang for lang tid siden) har haft problemer med linjen... Betaler for en 20/2 og får effektivt 15/1 hvilket er hvad min kobberlinje kan levere så længe TDC ikke gider gøre noget ved den kedelige linjeforbindelse der er i mit område i Hvidovre ... Man skal dog selv have indblik i teknik/router opsætning for man skal selv skaffe udstyr og supporten er noget langsom, ikke noget problem for mig da jeg selv lever af at levere ydelser inden for IT men det er bestemt ikke for hr. og fru danmark... Eneste malurt er at de ikke belønner gamle loyale kunder og skruer regningen ned når produktet falder i pris, det skal man selv holde øje med så nye kunder får en bedre pris end gamle kunder der ikke lige kigger på de seneste priser, det er lidt ringe i mine øjne og årsag til at der bliver pillet 1 stjerne af bedømmelsen..
Jeg skifter dog nu til 4G for at få mere båndbredde (Har monteret en antenne på taget og er ved at teste 4G bredbånd derhjemme), her får jeg stabile 40/15mbit mod mit nuværende 15/1 ... Men kobberets linjekvalitet er alene TDC's ansvar og ikke perspektiv bredbånds så det skal ikke trække ned i min bedømmelse af perspektiv bredbånd ...

God service, kører derud af uden problemer

Perspektiv bredbånd har vist flere gange at være det helt rigtige valg - både privat, men også til erhverv.
Det er en klar forbedring i forhold til Telia og TDC's håbløse kundeservice og meget uoverskuelige faktura/regninger.

Har ikke haft afbrydelse af forbindelsen i al den tid jeg har benyttet Perspektiv Bredbånd - hvilket også er en forbedring i forhold til andre udbydere jeg har benyttet.
Så alt i alt, Rigtig god kundeservice - rigtigt fine produkter/services.

Usselt firma.

Ingen kundeservice. Har sendt 3 mail, uden at få svar.
Ustabilt net.
Gamle kunder bliver "belønnet" med høj pris. Får ikke tilbud når prisen bliver sat ned.
Og så betaler jeg for 20/2 men får kun 7/1.

Intet "perspektiv", dybt useriøst og super ringe kundeservice

Mine svigerforældre er desværre kunder hos dette useriøse selskab. De har siden november 2012 haft tekniske problemer med deres ip-telefoni del. Perspektivbredband er uger om at svare en simpel mail og deres svar er helt håbløse. Mine svigerforældre har nu opgivet og trods en bindingsperiode har de valgt at opsige deres abonnement. Vi har forsøgt at indgå en dialog om at komme ud af aftalen mod et gebyr, men ikke en gang det gider de reagere på. Den 20/1 beder vi om deres opfattelse, rykker for et svar den 28/1 og opsiger endeligt aftalen 16/2-2013 til udgangen af marts måned. 3 måneder før bindingsperioden udløber. Når de nu ikke får deres penge fra marts måned kan det da være at perspektivbredband gider reagere og så bliver det sikkert med trusler om RKI og alt muligt andet lort som sådanne useriøse firmaer normalt tyer til. Men håbløst er det godt nok. SKOD firma

OPFØLGNING pr. 30/4-2013
Efter at have stoppet betalingen fordi vi jo havde opsagt abonnementet fik vi sørme et girokort! Jeg ringede og fik fat i en Anders. Det viste sig at de ikke havde læst vores mail, ikke havde set vores opsigelse som var sendt 1 1/2 måned før og ja, jeg kunne blive ved med deres forklaringer. Jeg skar det ud i pap hvad vi forventede og Anders skulle lige vende det med sin chef inden han ville vende tilbage. Nu er der så gået en lille uges tid og han er ikke vendt tilbage som lovet. Tilgengæld kan jeg ikke logge på vores konti længere, ligesom vores bruger ikke eksisterer længere. Så de har nok syntes det var for pinligt at ringe og give os ret, så de har bare slettet os som kunder som vi nu også selv bad om.
Nu kan jeg næsten ikke vente til Maj for at se om der kommer nyt girokort:-)
Så til jer der prøver at slippe ud. Send dem en mail på deres opsigelses mailkonto ,med en måneds varsel. Stop herefter betalingen og vent til de sender et girokort. Herefter ringer I blot og forklarer hvad der er op og ned på deres elendige kundeservice.
Ærgeligt man skal give en stjerne, men så får de den for underholdningsværdien.

Inkassosag pga. ubetalt regning (selvom abonnement er tilmeldt PBS)

Hej Perspektiv Bredbånd.

Jeg beklager på forhånd den måske uundgåelige hårde tone, men jeg er
ærlig talt meget skuffet over vores samarbejde og Jeres service.
Jeg kommer idag hjem og har intet internet, dette undrer mig da jeg
for længst tilmeldte mit abonnement hos Jer til PBS.
Jeg roder så alle mine breve igennem (som jeg sjældent læser da det
plejer at være reklamer; jeg har tilmeldt alle mine regninger hos
PBS).
Og finder så ÉN regning - inkasso RKI regning fra Jer.

Jeg tænker dette er en fejl, og ringer Jeres kundeservice op.
Jeg får her at vide at dette er en regning fra jan / feb 2012 -
hvilket på INGEN måde giver mening for mig.
For det første fordi jeg aldrig har modtaget rykkere på denne regning.
For det andet, fordi da jeg tilbage i Maj tilmeldte Perspektiv
Bredbånd til PBS var det efter mig og min eks var gået fra hinanden,
og inden havde han stået for det - derfor var der en del ubetalte
regninger. Jeg ringede derfor ind til Jer for at få oplyst hvor meget
jeg var Jer skyldig - indbetalte dette beløb og tilmeldte PBS - samt
sendte jer en kvittering for indbetalingen så jeg kunne få internet
med det samme.

Hvordan kan jeg komme til inkasso, for en regning i januar/februar -
når jeg 5 måneder efter ringer og får oplyst mit skyldige beløb - hvor
dette åbenbart ikke var regnet med?
For mig giver dette ikke mening. Hvis jeg er penge skyldig, betaler
jeg det for at få det ud af verden så vi kan komme videre, men jeg vil
simpelthen ikke betale inkasso gebyr.
Jeg har gjort alt på min side, for at få et gnidningsfrit samarbejde med Jer.
I kan se på Jeres log, at jeg har ringet ind d. 9 (mener jeg) maj for
at få det skyldige beløb oplyst, og også at jeg har sendt kvittering
ind.

I virkeligheden synes jeg ikke engang det kan være rigtigt at i sender
mig en regning et år efter, hvor i kræver at få nogle penge, som jeg
umiddelbart (fra mine regninger) kan se, har betalt sammen med de
andre skyldige regninger i maj.

Hvorvidt jeg betaler inkasso er simpelthen ikke på tale, om jeg så
skal gå med Jer i retten om det. Det er ikke mig der har begået en
fejl.
Tekniske fejl kan henne, dette er jeg klar over, og hvis vi kan finde
en voksen måde at imødekomme problemet uden inkasso, så trækker jeg
mig ikke fra Vores samarbejde,
da jeg ellers har været glad for min internetløsning hos jer, de sidste 3 år.

Never use Perspektiv bredbånd!

I strongly warn people who have any intention to use Perspektiv bredbånd. Just avoid Perspektiv! The customer service really sucks. There were extended period of time without internet connection and I was still charged. I asked them to return the fee for the period, but then all the horror story begin. It's extremely difficult to be connected to the customer service by email or phone. Then one day "Nicolaj" says one thing and next day "Lars" says another thing then next day "Anders" then next day whoever comes says another thing. They have no clue and no communication between themselves. I had to explain everything from the beginning, finally I had given up. I am unsubscribed now and I am very happy even though they are not returning my money back yet. At the last month they charged me again even though I am unsubscribed. I am not surprised at all. Perspektiv is the worst company I have ever ever used.

Bliver ved med at trække penge, selvom aftale er ophørt

Tilbage i august ophørte mit bredbåndsabonnement hos Perspektiv. Jeg skiftede til en anden udbyder, som så sender Perspektiv en opsigelse via en fuldmagt. Desværre "glemte" Perspektiv at stoppe med at trække pengene. Efter henvendelse er de stoppet, men de skylder mig for 2 mdrs. abonnement. De fortalte mig tilbage i september at de ville sætte dem ind på min konto ved månedsskiftet. Vi skriver nu 10. december, og de har stadig ikke tilbagebetalt pengene på trods af 4 rykkere.
Så ringe service skal man godt nok lede længe efter - selv indenfor denne branche!

Jeg opsage i øvrigt abonnementet fordi prisen ikke fulgte prisen ved nytegning af abonnement på hjemmesiden, hvor det var 50 kr billigere om måneden for 20/2 mbit.

OPDATERING 15.03.2013
JEG HAR STADIG IKKE MODTAGET DE PENGE DE SKYLDER FOR DE 2 MDR JEG BETALTE FOR MEGET. DET ER NU ET HALVT ÅR SIDEN OG JEG HAR RYKKET MERE END 15 GANGE. NU SVARER DE IKKE LÆNGERE PÅ MINE HENVENDELSER.
HOLD JER LANGT VÆK FRA DE SNYDEPELSE.

Sidste opdatering i denne sag.
For en god ordens skyld lykkedes det I sidste ende at få vristet pengene ud af dem, men kun fordi jeg blev stædig og sendte dem en længere mail med trussel om at jeg ville indgive en klage til Forbrugerklagenævnet. Som sagt, hold jer væk, langt væk.

Snyder dig for dine penge!

Da jeg blev kunde hos Perspektiv Bredband skulle jeg betale 299,00 kr. pr. md (det er nogen år siden). for 10/1 mbit, men så fandt jeg ud af at de havde ændret deres priser til 269,00 kr. pr. md. hvor jeg så brokket mig til deres kundeservice og har lige sinden fået nogen underlige regninger fra dem hvor der står 299,00 kr. -30 kr. pr. md.

Jeg har desværre siden da ikke tjekket op på dem, men da jeg endelig gjorde så var prisen for en 10/1 nu 199,00 kr. pr. md. jeg tager selvfølige kontakt til dem for at forhøre mig om hvordan det kan være at de ikke regulere deres priser på deres nuværende kunder? Og hertil får jeg afvide at det er fordi jeg er en del af en gammel aftale og skal derfor lave en ny aftale med dem, hvor jeg så skal skrive mig op til et kontakt med dem på et halvt år (igen), som om at jeg er en helt ny kunde hos dem. Jeg agerer ved at fortælle dem at det skulle jeg ikke sidste gang hvor de ændret prisen, hvor de enda undskylde og sagde at det var en fejl at min regninger ikke var blevet rettet, men nu er det pludselig en anden musik der spiller i bageriet.

Jeg aner ikke over hvor lang en periode jeg er blevet syndt, så jeg har ikke nogen ide om hvor mange penge de snydt mig for over denne periode, men en ting er sikkert. Perspektiv Bredband, i kan få en stor fed fuck-finger herfra og jeg skal med glæde fortælle gud og hver mand hvordan i behalder en kunde i har haft i 3-4 år og jeg skal med glæde finde et nyt firma, som ikke tager mig hårdt i røven, som der kan finde ud af at regulere deres priser. Men jeg må tage hatten af for hvordan i den ene dag kan virke som ens bedste venner og så den anden dag stabber i jeres ellers troværdie kunder i ryggen.

Bravo.

Vanvittig dårlig kundeservice!

Jeg er idag langt om længe sluppet ud af kløerne på Perspektiv Bredband.
Grunden til at jeg ikke længere er kunde hos dem er:

- Fejlfaktureringer.
Jeg blev trukket 399 for meget, ved en fejl, hvor det var nødvendigt at slås med deres kundeservice i over en måned, før jeg kunne få mine penge igen.

- Ringe kundeservice.
Svar på email kan tage op til en måned.
Lange ventetider på telefonen (og tag det fra én der har ringet MANGE gange)

- Ingen prisregulering.
Jeg opdagede at det produkt jeg fik (20/2 mbit), pludselig blev solgt via deres hjemmeside 50 kr billigere, end det jeg gav.
Ved kontakt blev jeg oplyst, at det er kundens eget ansvar, selv det er præcis samme produkt.

Det skal siges at jeg kun har oplevet mindre problemer med selve forbindelsen, men med en så utroværdig kundeservice, vil jeg under ingen omstændigheder anbefale Perspektiv Bredband til nogen!

Hej Niels

Vi er selvfølgelig kede af dine oplevelser af os.

Det er rigtigt at vi tilbage i maj måned havde et problem med din betaling som gjorde at du blev dobbeltopkrævet samt fik et rykkergebyr. Det var selvfølgelig en fejl, som vi siger undskyld for da fejlen var imellem Perspektiv Bredband og PBS. Rykkergebyret er selvfølgelig også krediteret. Som du skriver så ville du gerne have dine penge tilbage og vi kan se i vores noteringer at du har været i kontakt med os omkring dette både pr mail og telefonisk.

Normalt er det således at vi altid tilbagebetaler penge til vores kunder ved et månedsskifte. Vi forsøgte dog at få ført pengene tilbage til dig hurtigere efter dit ønskemål, hvilket desværre ikke lykkedes. Vi kan se i vores noteringer at du fik dine penge tilbage den 15 juni 2012, hvilket er over en måned efter at du kontaktede os første gang om problemet. Dette er bestemt ikke tilfredsstillende fra vores side og det beklager vi.

Hvad angår kontakt med kundeservice så stiller vi os uforstående overfor at du skriver at det tager lang tid at få svar. Vi kan se at i de mail korrespondancer som der har været mellem os, at vi har svaret tilbage til dig i løbet af ganske få dage. At du har ventet i telefonkø er jo kun noget som vi kan beklage, i de tilfælde hvor der er mange som ringer til os bestræber vi os altid på at besvare opkald hurtigts muligt.

Det sidste som du skriver om angår ændring i priser og abonnementer. Jeg kan se i vores kundejournal at du var i kontakt med os i september måned og fik der igennem nedsat pris på dit abonnement.
Du fik også information om hvorfor dit pris ikke blev ændrede med automatik så jeg håber at dette kaster lys over sagen og endnu engang så er vi kede over sagen gang.

Med venlig hilsen Kundeservice

EN TILFREDS KUNDE

Fakta om Perspektive Bredbaand:

Hastighed: bestilt 20/2 - leveret 19/2
Oppetid: 99,5% - resterende 0,5% er hos TDC
Telefon Support: Ventetid op til 10 min
Mail support: Har ALTID fået et svar - selv i weekenden
Kunde hos PB: 4 år

Og en lille historie: kommende flytning, bestilt for en uge siden blev bekræftet i dag (søndag). Flytte tidspunktet passer os ikke (en uge for tidligt) - ingen problem - Pia fra Perspektive Bredbånd bekræftede en ny flyttedato via mail Søndag aften kl. 21:14 !!! Kan man, som kunde, forvente mere ??

Arrogant kundeservice og simpel plattenslageri

Jeg har været kunde hos dem siden 23.01.2007, hvor de hed CPH-Metronet, og jeg tegnede et ADSL24 abonnement. Hvilket jeg naturligvis har dokumentation for.
De kunne imidlertid ikke levere 24 mb, så jeg fik den hastighed der var mulig, men skulle kun betale for et 8mb abonnement som var det næst hurtigste de havde.
Det skete en del gange at hastigheden blev sat ned til 8mb, men det var dog ikke større problem end at de rettede hastigheden op, ved henvendelse.
Men det er tilsyneladende slut nu.
Inden for det sidste år er det gået helt galt.
Hastigheden blev oftere og oftere sat ned til 8mb.
Hver gang jeg fik fået hastigheden sat op, gik der ikke ret lang tid før den var nede igen.
Og de har en meget arrogant person i deres kundeservice ved navn Anders, som slet ikke er til at tale med.
Det skal bemærkes at jeg for et 8mb abonnement betaler 295,- kr. om måneden, mens et nyt abonnement på 20mb kun koster 249,- kr. om måneden
Men nu nægter han at sætte hastigheden op, med mindre jeg vil binde mig for 6 måneder.
Og det vil jeg ikke.
Fordi de har fundet på en snedig måde at snyde folk.
Selv om man er tilmeldt PBS, undlader de at opkræve via PBS, og senere på måneden sender de en rykker, som de så opkræver et gebyr på 100,- kr. for.
Den ene gang efter den anden.
Og ved henvendelse svarer den arrogante person bare at det er kundens eget ansvar at sørge for at der bliver betalt til tiden.
På trods af, at der hverken er opkrævet via PBS eller sendt en ordinær giro opkrævning!
Gad vide om det egentlig er lovligt?

Hej Johnni
Jeg beklager din oplevelse og jeg forstår din frustration. Prisændringen gælder først og fremmest nye kunder men naturligvis så kan gamle kunder også tage del af de tilbud vi har, inklusive aftalevilkår.
Jeg kan se i vår kundejournal at vi venter på et svar fra dig om du godkender ændringen af dit abonnement.
Under tiden så har jeg justerede din forbindelse så den nu modsvare Maxi20 resten af måneden.
Du må meget gerne høre af dig hvis du ikke får din opkrævning via PBS næste gang, så skal jeg undersøge hvad der er sket.

Perspektiv Bredband

Ustabilt og røveri ved højlys dag

Jeg skiftede fra TDC til PB da det hed CPH-Metronet. Der var aldrig nogen stabilitetsproblemer med TDC men har minimum hver 2. mnd mistet forbindelsen mindst een gang, hvilket krævede router reboot. Det skal dog siges at det ser ud til at være blevet bedre det sidste halve/hele år men stabilt vil jeg ikke kalde det.

Det værste er dog, at man som loyal kunde ikke automatisk bliver sat ned i prisen når "nye produkter" introduceres. Nye produkter hvor eneste forskel er navnet. Det er ren bondefangeri, da Perspektiv Bredband i deres betingelser synes det er en smart ide, at det er op til kunden at opdage at prisen er blevet billigere på det de allerede har købt.

Ganske enkelt forrykt. Fullrate har f.eks. ikke denne horrible praksis og ville automatisk have sænket prisen. Nu skal man se sig om efter en anden udbyder for den arrogante kundeservice i økonomi havde ingen forståelse for problemet, og opfører sig bare som en sjæleløs robot der sidder og fyrer nogen faste fraser af.

Lousy, lousy, lousy.

Hej Martin
Jeg beklager din oplevelse. Prisændringen gælder først og fremmest nye kunder men naturligvis så kan du også tage del af de tilbud vi har, inklusive aftalevilkår.
Du må meget gerne kontakte kundeservice via mail info@perspektivbredband.se eller telefon 88200111 så lover jeg dig at de også har et godt tilbud til dig.

Perspektiv Bredband

Stabil forbindelse - elendig kundeservice.... mangler kunde'perspektiv'

Vi har haft perspektiv i tre år - der var lidt knas med oprettelse i starten, men det tror jeg var TDC's forkludring af adressen.
Har altid stabil forbindelse, så her er intet at udsætte.

Men deres kundeservice er ringe.
Perspektiv har fornyligt sænket deres priser og men fortsat med at hæve vores oprindelige pris på trods af at vi nu kan få det dobbelte for den samme pris - eller fortsætte på den nuværendetil en lavere pris.
Da vi så selv ringer til Perspektiv for at skifte til en højere forbindelse, får vi at vide at de skal have det på mail for at kunne ændre vores forbindelse.
Fair nok - vi skriver en mail og får et svar: de kan ændre forbindelsen pr. 1/9 hvis vi svarer på deres mail. Det gør vi, men modtager først svar d. 4/9: Forbindelsen kan først ændres pr. 1/10.

Da jeg i dag ringer for at spørge dem om noget andet, nævner jeg ovenstående - at de skriver og lover noget de ikke kan holde - og at de nok skal sige det til den pågældende medarbejder.
Perspektiv-fyren siger at sådan er det altid, og griner af mig med et 'høhø, ja det skal jeg nok gå videre med', som om at jeg ikke er en betalende kunde gennem 3 år, der kun ringer fordi de ikke kunne yde den service at ændre vores pris når de nu ændrer prisen for alle andre..... tsk tsk

Kunde'perspektivet' mangler hos Perspektiv..... men forbindelsen er ok stabil.

Hej Brian

Jeg er glad for at du er tilfreds med din forbindelse, men jeg beklager meget din oplevelse med kundeservice.
Vi har som du skriver for nyligt sænket priserne på flere af vores produkter. Prisændringen gælder først og fremmest nye kunder men naturligvis så kan gamle kunder også tage del af de tilbud vi har, inklusive aftalevilkår.

Eftersom vi har lovet dig at ændringen af dit abonnement skal træde i kraft fra den 01/09-2012 så er jeg ked af at vi ikke har gjort ændringen som vi har lovede dig. Fejlen er nu rettet og ændringen gælder fra den 01/09-2012.
Jeg håber at vi kan få lov til at vise, at vi ønsker at yde en god kundeservice og at du kan få tilliden tilbage for kundeservice.

Perspektiv Bredband

Min tålmodighed er løbet ud..

Deres internetforbindelse har fungerede relativt godt og uden de store problem gennem de sidste 4 år, men de seneste 3 måneder har jeg kæmpet om at få nogle penge tilbage, som de fejlagtigt havde trukket da deres "system" ikke havde registret min PBS betaling som jo bliver betalt automatisk hver måned. Jeg har ringet 10-15 gange derind, og fået at vide mindst 4 gange at pengene er på vej, og så er de ikke på vej, men de bliver modregnet i næste måneds betaling, hvilket de så ikke gjorde.
Frem og tilbage igen og igen. Jeg har sendt adskillige emails, hvor en del af dem slet ikke bliver svaret. Jeg får fat i en i kundeservice, og forklarer at jeg efterhånden som velmenende tålmodig kunde er ved at miste tålmodigheden. Han siger han vil læse op på sagen og sende mig nogle oplysninger der forklarer situationen set fra deres side, hvilket han ikke gjorde. Jeg skrev tilbage til ham 1 uge efter, hvor han bare sender en mail tilbage, hvor han slet ikke går ind i det han lovet i forrige telefonsamtale.
Jeg orker det ikke mere, og jeg er efterhånden også ude af det. Alt i alt, jamen så var deres forbindelse acceptable, og den har jeg ikke haft de store problemer med, men kundeservicen har simpelthen været alt for ringe i mine øjne.

It just works!

Aldrig haft et problem i sidste 4 år... aldrig ringet til support :-)

utrolig dårlig service samt MEGET langsom levering

Jeg har været i konflikt med dem på grund af meget lang leveringstid og uanset hvad jeg skriver til dem har de kun et svar de giver retur. Man har en fornemmelse af at de ikke læser ens breve. Hvis jeg skulle råde en der søger en ny bredbåndsudbyder så ville jeg ikke anbefale dem. Jeg er blevet så irriteret over denne behandling at jeg nu klager til forbrugerklagenævnet. Som en lille krølle på halen er mine betalinger sendt til inkasso før regningen overhovedet skulle betales, hvilket tyder på at der ikke er styr på så meget.

Elendig kundeservice

Utrolig dårlig kundeservice.
Har nu bøvlet med regninger og forkerte rykkergebyrer i et par måneder med den konsekvens, at jeg har opsagt vores to abonnementer.

På trods af afregning via BS, så kan de ikke holde styr på vores indbetalinger og bliver ved med at fakturere os rykkergebyrer selvom jeg har talt med dem via telefon og de har oplyst, at de har interne problemer med deres bank omkring registrering af betalingerne.

Deres svar tid på email er helt skandaløs, hvis man overhovedet får et svar fra dem og når man så kan læse, at man ikke er den eneste med de problemer, så er de en gåde, at de ikke bare får styr på tingene !!!

Deres internet har kørt fint i flere år, men nu er jeg simpelthen så træt af deres kundeservice og forkert fakturering.

Kan absolut ikke anbefale nogen at købe produkter her.

Perspektiv Bredband Details

Perspektiv Bredband (tidligere CPH Metronet) blev grundlagt i 2002 og har siden da etableret sig som en konkurrencedygtig internet, telefoni leverandør i Danmark og i Skåne.
I dag leverer vi tjenester til individuelle forbrugere, boligforeninger, kommuner samt små og store virksomheder.
Vi ønsker at opretholde et højt serviceniveau, og vi tror på en ærlig og ligetil forhold til alle vores kunder. Et bevis på det er også, at vi nu har et samarbejde med, Trustpilot.

Visit Perspektiv Bredband

Call us on: 88 200 111