Pes Danmark reviews

Pes Danmark reviews

4.9

Ufattelig dårlig virksomhed

Jeg bestilte en fartpilot og komfortblink til min Audi. Der er nu gået over 2 måneder og jeg har endnu ikke fået mine varer.

Jeg har været i kontakt med Leif (ejeren), eller kontakt og kontakt det er så meget sagt. Leif er utrolig dårlig til at svare på mail, sms eller beskeder på hans telefonsvarer. De gange jeg endelig kom i kontakt med ham, kom han med den ene undskyldning efter den anden, på hvorfor der ikke var sket noget med min ordre. Nu svare han slet ikke på mine mail, og det er selv om, at han har lovet mig min ordre kvit og frit pga den lange forsinkelse.

JEG VIL ALDRIG HANDLE HOS HAM HVIS DET VAR MIG.
Du kan selv bestille varerene fra Tyskland og til billigere penge via nedenstående hjemmeside - og de levere til tiden!

Christian

PS. Leif du skulle være mere seriøs omkring din forretning. Glade kunder giver mere omsætning!

Meget skuffede service

Jeg bestilte et multifunktionsrat + montering af det. Dagen kom og det blev også lavet som aftalt. Jeg betalte kontant og Leif ville sende en faktura på mail. Den kom så aldrig. Så brugte næsten 2 måneder med flere ubesvaret SMS og mails før jeg fik den.

Senere bestilte jeg et sæt parkerings sensore fra hjemmesiden som skulle leveres. Pengene blev trukket dagen efter. Jeg hørte aldrig noget og modtog heller intet. Det tog mig så denne gang over 2 måneder med ubesvaret mails og opkald og kun enkelte få svar på SMS. Der skulle en indsigelse til for bankens side før jeg modtog mine sensore.

Handler ALDRIG her igen!

Super, Super Dårligt.!

Hvis man kunne give minus stjerner, så ville jeg give -10.

Jeg Bestile et Tågelygte-kabelsnet til min Golf den 08/02

den 17/02 spurgte jeg, om min ordre var gået igennem, om alt var i orden, for jeg havi ik hørt fra dem. , jo, den var gået igennem. de ventede på at få pakken fra Tyskland.

23/02 skrev jeg igen. for jeg havde stadig ikke fået noget. og spurgte om jeg godt kunne få svar på pakken, for ellers ville jeg annulere ordren. så jeg kunne bestille fra et andet sted.
men jeg fik intet svar.

29/02 skrev jeg igen. det samme. stadig intet svar.

vi har den 01/03 i dag. og her er stadig ingen pakke med kabelsnet kommet!

VÆRSTE SERVICE JEG NOGENSINDE HAR OPLEVET!

Super service!

Altid god og kompetent service!

Is Pes Danmark your company?

Pes Danmark Details

pes-danmark : Velkommen til vores Online Shop - Bil-alarmer Tuning Håndfri bluetooth sæt til bil Tv/Video Free in motion Multimedia Vw tilbehør Audi tilbehør Seat tilbehør Skoda tilbehør

Visit Pes Danmark