PetDreams.dk reviews

PetDreams.dk reviews

9.5

bare fint

Ingen problemer, nem bestilling og hurtig levering..Go kundeservice...

Hurtig service

Stort udvalg, god service og hurtig ekspedition :-)

SNYD og BEDRAGERI!!!

SNYD og BEDRAGERI!!! Jeg købte "Lækker og blød seng i brun til store hunde 102x76x20 cm" for at "betrækket kan lynes af, og vaskes ved 30 grader". Hvorfor skrive noget der er lodret løgn? Det eneste du kan fjerne fra denne seng ved at lyne den op, er et tyndt lag skumgummi lag som går i stykker ved den mindste berøring. Tilbage står du med noget som ikke engang den største vaskemaskine i verden ville kunne vaske. Hold kæft hvor jeg føler mig snydt!
Det kan godt være min hund er glad men hvad hjælper det når konen er tosset at den ikke kan vaskes??
PetDreams.dk

Reply from PetDreams.dk

Hej Søren

Tak for din anmeldelse. Du har ret, det er hele kanten/pølsen der følger med, når betrækket lynes af, så du har muligvis ret i, at den ikke kan gå i vaskemaskinen.

Vi har rettet det på siden, så det er mere tydeligt, men det er meningen kanten også skal kunne vaskes, så kan det godt være det er mest hensigtsmæssigt at gøre dette i hånden. Jeg har selv 2 af dem til min egen Labrador, og sengene er som regel nemme at holde rene med støvsugning og en fugtig klud, så det er sjældent der vil være behov for reel vask. Det er en af vores bedst sælgende senge, vi har solgt dem i en del år, men har ikke oplevet det som et problem hidtil. Det er vi gjort opmærksomme på nu, og har derfor også rettet vores tekst lidt til.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis jeg kan, men kan ikke finde din ordre på dit navn, så du er velkommen til at ringe til os på 50262020 hverdage mellem 12-20, eller skrive en mail til kundeservice@petdreams.dk .

Hav en god weekend.

De bedste hilsener

Kristian Pedersen
Petdreams.dk

Købte transportkasse med underlag til.

Hurtig ekspedition og kun rosende ord til dem

Hurtig ekspedition - ingen problemer

Tilfredsstillende med den hurtige reaktion - dag til dag.

ok services

Jeg har handlet der en gang der var desvære et problem med deres web shop. Kontakte dem over telefon kom igenmen med det samme. De tog i mod bestilling over tlf. ingen probler i det varen kom hurtigt og ellers ingen problemer.

Hurtig levering.

Køber loppemiddel til min kat, og er super glad for det.. det er billigt og effektivt og oveni købet har min kat fået super blød pels :D
og så er der altid en lille pose snoller, det sætter min søn stor pris på ;)

Ikke dårligt

Jeg modtog pakken inden for 24 timer efter jeg bestilte den.
..Og så forhandler de produkter jeg umiddelbart ikke kunne finde hos andre danske forhandlere.

blå nylon hundebur

fra vi bestilte og til vi modtog pakken gik der kun 2 dage så det er helt perfekt. Pakken var intakt og det var meget nemt at slå buret op også selvom der ingen beskrivelse var på dette.
Kan kun anbefales til andre at købe hos firmaet samt buret vi købte til en springer spanniels i medium størrelse fungere perfekt.

Råber højt til hele familien om hvor gode jeres varer er..

Det er jo lige nu at alle dyrene skal have dyre-loppe-hals-bånd på og de er bare så glade for rådet, for vi har alle været uheldige med været køb, så er det jo dejligt at ''mor'' lige kan komme her og sige, ''nu skal i bare høre '' jeg har været på PetDreams.dk '' og der er de både rigtige hurtige i servicen, bestilling/levering og gode varer.... det er jo bare herligt :)

Hilsen fra Zenia Nyholm

Din ordre #100029297

Gode varer - hurtig levering

Vi har handlet hos Petdreams to gange nu, og det har bare været fantastiske varer som har svaret til forventningerne, og ret hurtig levering. Jeg har prøvet andre internet dyrehandlere, men i fremtiden vil jeg gøre mine indkøb hos Petdreams, da jeg har haft de bedste oplevelse der.

Virksomhed med tjek på tingene

Det er første gang vi har handlet med firmaet, men sikkert ikke sidste. Der har hele vejen igennem været styr på tingene og fulgt op på ordren, det har været dejligt, og når der så er så mange lækre ting at vælge imellem, ja så er det let at blive fristet over evne.
Fortsæt det gode arbejde.

Og så får man også godbidder til voksne

Dejlig kattehule, tak for den skal jeg hilse fra min søde kat at sige.

Fik aldrig mine ting.

Har ganske enkelt ikke fået mine ting endnu og bestilte dem i mandags! Firmaet i bruger til levering er mildest talt inkompetent. Har ringet både til jeres kunde service og til VNL men stadig intet syn af min pakke, bestilte for omkring 700 kr så syntes simpelthen det er for dårligt, første og sidste gang jeg handler hos jer.
PetDreams.dk

Reply from PetDreams.dk

Hej Laura

Tak for din anmeldelse. Det er jeg da ked af at høre, vi har normalt meget få klager på VNL's leveringer. Jeg kan se de har forsøgt at levere pakken den 4. marts, hvor der ikke har været nogen hjemme. Derefter burde du modtage en mail, hvor du kan ringe og bestille ny levering, samt en seddel i postkassen. Jeg kan desværre ikke se, hvad du har talt med VNL om og hvornår, men det ser ud som om den er leveret i dag på trackingen, så jeg håber du nu har fået din pakke nu.

Ellers er du altid velkommen til at tage fat i os, hvis noget ikke skulle forløbe som forventet, så vi kan tage fat i det.

Hav en god dag.

Kristian, PetDreams.dk

Bare i orden

Hurtig og præcis ekspedition

Endnu engang nemt og godt

Jeg har endnu engang købt en transporttaske til min hund, det gik rigtig fint og gnidningsfrit ligesom første gang og produktet var som forventet. Kan ikke sætte en finger på Petshops forretning.

God og hurtig service

Jeg oplevede at jeg fik en god og hurtig service hos Petdreams.
Mine produkter kom inden for den lovede tid, og alle tingene var i god stand. -dog en sele til hvalpe, der var mindre end de angivne mål -så det var bestemt ikke optimalt!
Derudover modtog jeg ikke en meddelelse om, at min ordre var afsendt, som der stod at jeg ville, men det er jo en lille ret ubetydelig ting.
Men jeg er bestemt tilfreds, og kunne bestemt godt finde på at benytte petdreams igen.

Absolut ingen problemer herfra :)

Jeg købte noget fiskeolie supplement til min lille vuf - Varen ankom hurtigt, det var det jeg bestilte, det havde en god pris og alt var præcis som det skulle :) Kan kun anbefales. Og jeg vil da fremover bruge siden igen til andre køb af produkter til min hund :)

PetDreams.dk Details

PetDreams.dk sælger moderne katteartikler og hundeartikler. Vi køber ind efter at få ting hjem, som ikke så mange andre butikker har, og bruger leverandører i hele verden for at få det opfyldt. Altid masser af gode tilbud og kvalitetsvarer

Vi laver også fejl engang imellem, men du kan regne med vi gør vores yderste for at rette det tilfredsstillende, hvis der mod forventning skulle opstå et problem.

Når du modtager ordren, finder du som regel lidt ekstra i pakken.

Kristian Pedersen og Paula Jota
www.PetDreams.dk

Skulle du have lyst, kan du her tilmelde dig vores nyhedsbrev og få gode tilbud, meddelelse om nye smarte hunde og katteartikler på hylderne, tips , tricks og meget andet.

PetDreams nyhedsbreve

Udvalgte kategorier: