PetDreams.dk reviews

PetDreams.dk reviews

9.5

Hurtig Levering!

Hurtig levering bestilte lørdag kom tirsdag men chaufføren kunne hverken dansk eller engelsk.. købte bla. et (Stort stabilt kradsetræ i beige 177 cm. NAV NCT1027) hvor man kunne se flere fodaftryk på kassen uden på, og samlevejledningen mangle information om hvilken skruer der skulle sidde hvor.. og købte bla. også en pakke kattegræs hvor pakken til plantningen var gået i stykker..
PetDreams.dk

Reply from PetDreams.dk

Hej Kasper

Tak for din mail. Jeg er ked af der har været problemer med din levering, men du er altid velkommen til at kontate os på kundeservice@petdreams.dk eller ringe på 50262020, hvis noget ikke skulle være iorden.

Kristian, PetDreams.dk

For vildt

Bestilte 14.41 fredag eftermiddag. 16,01 var pakken afsendt og jeg havde den dagen efter. Wooow det kan ikke gøres bedre.
Tak for en god handel

En god forretning :-)

Jeg kan kun tilslutte mig alle de fine anmeldelser.
Gode tilbud, hurtig levering og god service - fuld tilfredshed!

Super hurtig ekspedition

Bestilte varer om formiddagen og havde dem dagen efter. Handler gerne her en anden gang:-)

God og brugervenlig hjemmeside, hurtig levering af bestilt vare.

Bestilte varen og fik den leveret indenfor 48 timer. God hjemmeside, med stort udvalg i forskellige produkter. Vil helt sikkert handle hos Pet Dreams igen :-).

superb webshop

Har lige fået mine varer fra Petdreams og der er god service samt hurtig levering og varerne er i en super kvalitet.
Jeg kan kun varmt anbefale at handle her.

Super kundeservice!!!

Jeg havde bestilt noget Hotspot creme til hundepoter. Dette modtog jeg få dage efter med posten. Post Danmark havde ikke behandlet pakken med omhu så bøtten med creme var knust og smurt ud over det hele. Jeg kontaktede Petdreams på mail og forklarede dem situationen. Ca 30 min efter fik jeg et svar hvor i der stod at de straks sendte en ny bøtte creme til mig uden beregning. Jeg er tilfreds - 5 stjerner herfra :-)

Alt som det skal være og hurtig levering

Intet at klage over og varen blev leveret 2 dage efter bestilling.
Så vil jeg da heller ikke klage over den lille overraskelse der var i pakken. Et par hundekiks havde ikke overrasket mig, men vingummi og lakridsbånd kom lidt bag på mig :) Tak for det...

Perfekt handel hele vejen rundt

Helt igennem flot service, hjælp til at returnere fejlbestilling, lynhurtig ekspedition, pengene retur på min konto samme dag som returvarerne landede hos Petdreams, hele vejen igennem behagelig og hjælpsom kommunikation og den bedste pris på varerne- Ukanuba foder og en Hunter, ingen spild rejse drikkeskål.
Jeg kan kun anbefale Petdreams på det varmeste.
M.v.h.
Iben

Petdreams leverer som en drøm - hurtigt og effektivt :)

Kan anbefales

Købte to pelspleje redskaber til mine katte. Redskaberne er i god kvalitet, og pakken kom meget hurtigt. Vil handle der igen hvis det bliver aktuelt.

Perfekt levering

Varen kom frem uden problemer, grunden til at de ikke skal have 5 stjerner er, der mangler dansk brugsanvisning på loppe produktet Biospotix pipettes.
Det ser ud til at virke ingen lopper at se på nuværende tidspunkt.

Kan kun anbefale at handle hos PetDreams.dk

Nemt at handle på hjemmesiden - rimelige priser - perfekt levering

tilfredsstillende levering

tilfredsstillende behandling af ordre som forventet

Great selection, great customer service, and gummy candy!

I ordered a Thundershirt and calming pills for our dog just before New Year's Eve. They arrived exactly in time, as promised, and the package included some gummy candy, which was a sweet gesture. Great service!

fin service, hurtig levering, kan kun anbefales

Super hurtig levering!!

God hurtig levering, og et fint produkt.. Kan klart anbefales :-)

Yderst tilfreds

Fine varer og hurtig levering og overskuelig hjemmeside

Rigtig fin betjening og hurtig lervering,kan anbefales.

PetDreams.dk Details

PetDreams.dk sælger moderne katteartikler og hundeartikler. Vi køber ind efter at få ting hjem, som ikke så mange andre butikker har, og bruger leverandører i hele verden for at få det opfyldt. Altid masser af gode tilbud og kvalitetsvarer

Vi laver også fejl engang imellem, men du kan regne med vi gør vores yderste for at rette det tilfredsstillende, hvis der mod forventning skulle opstå et problem.

Når du modtager ordren, finder du som regel lidt ekstra i pakken.

Kristian Pedersen og Paula Jota
www.PetDreams.dk

Skulle du have lyst, kan du her tilmelde dig vores nyhedsbrev og få gode tilbud, meddelelse om nye smarte hunde og katteartikler på hylderne, tips , tricks og meget andet.

PetDreams nyhedsbreve

Udvalgte kategorier: