Peterhahn reviews

Peterhahn reviews

5.3

Kan kun anbefale

Meget venlig betjening, er man i tvivl er de altid
parat til at hjælpe. Dog kunne jeg ønske mig
gratis levering gratis retur, andre store Tyske
firmaer har det.

Super lækre varer - også i fruestørrelser

Jeg har været yderst tilfreds med mine køb hos Peter Hahn.

Af og til har jeg måtte returnere skjorter og strik, der var for korte på ærmerne.
Men det er der ikke noget usædvanligt i, da jeg er 1,83 m høj.

Ofte er der yderst fordelagtige tilbud.

Jeg kan helt klart anbefale andre at handle hér.

Forbedringsforslag:
Giv telefondamerne adgang til oplysninger om mål på varerne.
Ved forsendelse med GLS bør man kunne vælge et GLS-opsamlingssted frem for som nu, hvor GLS skal gå forgæves med varen, før den kan omdirigeres..

Sur/uvenlig sælger/sælgere ved tlf. bestilling af varer

Jeg har i dag via telefon købt et par varer. Købet blev foretaget vis tlf, fordi jeg havde spørgsmål. Disse kunne ikke besvares, da de ikke selv har tøjet (det befinder sig i Tyskland). Jeg vovede trods en (to) særdeles lidet kundevenlige telefonsælgere at bestille varerne. Jeg har nu, ca. 10 timer efter tlf-bestillingen ikke modtaget mail til bekræftelse -- blev i øvrigt heller ikke spurgt om hverken mail eller tlf.nummer! Jeg har sjældent oplevet så uvenlige sælgere, bl.a. blev der sagt under min forespørgsel til varen: " ja, men jeg skal vide, om jeg skal reservere en ...... til dig" - Ja, jeg ringede jo for at bestille varen. Må nu se, om varerne kommer - og hvornår!!!

Sendt fra min iPad

Meget useriøst firma.

Det firma er under al kritik. Selv om der på hjemmesiden står, at hvis man er kunde i forvejen, kan man logge ind via kundenummeret, så er det fuldstændig umuligt at komme ind i sin kundekonto. Efter flere mails til firmaet og flere tåbelige og flabede svar, fik jeg tirsdag en opringning fra kundeservice, hvor jeg fik bekræftet, at det ikke kan lade sig gøre at logge ind i sin konto. Det mente medarbejderen ikke, at kunden kunne bruge til noget?? Det er således hverken muligt at se evt. tidligere indkøb, bestillinger eller huskelister, som man kan i andre internetbutikker. Og huskelisten bliver slettet efter ca. 1 dag. Det firma er åbenbart ikke interesseret i at sælge nogle af deres varer. Samtidig fortalte hun, at nogle af de varer, jeg bestilte i fredags, var i restordre. Og det var på trods af, at der både ved de pågældende varer på bestillingslisten og på ordrebekræftelsen stod, at varerne kunne leveres straks. Jeg kunne ikke annullere ordren, for nogle af varerne var jo afsendt, men hun kunne annullere resten. Og så kunne jeg nægte at modtage den afsendte pakke, når fragtmanden kom med leveringen. Det har jeg så sandelig også tænkt mig at gøre. Det er også besynderligt, at Peter Hahn ikke sender en mail til kunden ved pakkens afsendelse og oplyser Tracking-nummeret, så man har mulighed for at følge pakken hele vejen. Det gør andre firmaer. Jeg har afgjort "handlet" hos Peter Hahn for første og sidste gang. Det firma skal man efter min mening holde sig langt væk fra. De er useriøse og amatøragtige og behandler deres kunder nedladende.

P.S. Efter min anmeldelse fik jeg (mærkeligt nok) en mail med et Trackingnummer til GLS. Men ved afprøvning var/er resultatet negativt: Nummeret findes ikke i GLS system. Med andre ord: Pakken er IKKE afsendt i går, som medarbejderen påstod i telefonen. Med mit kendskab til GLS's system ved jeg, at hvis pakken var afsendt i går, så ville jeg i dag være i stand til at se, hvor pakken befinder sig......!

Ufattelig dårlig netbutik

Det er mig fuldstændig ubegribeligt, at det kan betale sig for dette firma at reklamere for deres varer på nettet og sende de dyreste, flotteste kataloger ud, når de alligevel ikke vil sælge noget. Andre tøjfirmaer leverer fra dag-til-dag uden vanskeligheder. Har forsøgt et par gange, ufattelig lang leveringstid, og den ene gang havde fragtmanden glemt at lægge en seddel i postkassen, så alle varerne røg retur. Ved henvendelse til firmaet om de bestilte varer fik jeg at vide, at så kunne jeg jo forsøge at bestille dem igen. Meget uprofessionelt.

Klassisk tøj i god kvalitet, l a n g so m levering

Overskiften siger det hele. Men det skal ikke forhindre mig i at handle der igen. Man skal bare ikke købe ind til en speciel, nærtforestående begiverhed her.
Det er tyske designere og tysk service, på godt og ondt.

Men dejligt tidløst (dyrt) tøj, som man ikke finder andre steder,

Terrible service

The website is not updated, so you can easily order items that are sold out and not be aware of it. I had to contact their customer service after 2 weeks, wondering where my order was. I got a very sharp, almost rude, reply that i was on the waiting list for the next 2 months. This is just ridiculous, who wants to wait 2 months for the minute possibility that another customer might return precisely the item you want??? Will not place an order with them again!

Lækkert tøj!

Rigtig lækkert tøj i tip-top kvalitet! Hurtig levering og fin service!!

Frygtelig langsom levering

Bestilte en søndag, varen var på lager, men blev først leveret ugen efter, øv, øv

Dårligt

Havde bestilt en vare. Efter godt 14 dage,
var den ikke kommet , og jeg ringede.
Svaret var at den var udsolgt,
og jeg kunne komme på en venteliste!
Det er meget DÅRLIG SERVICE.!!!
Når andre online forretninger kan,
så må I da også kunne
For dårligt!!!

Super fedt firma!!

Jeg er meget tilfreds med firmaet. Jeg fik varer meget hurtigt og en af varerne måtte jeg returnere. Det gik også fint med at få penge tilbage og en anden vare skulle byttes med en anden størrelse, det gik også fint. Jeg skal nu til at bestille nedsatte varer efter at have modtaget mail om udsalgsvarer.

Jeg er en skuffet kunde.

Peterhahn.dk har lækre varer, som jeg ofte er blevet fristet af og har købt. Men men,
jeg er nu blevet skuffet på samme måde 3 gange (2 bluser og et par bukser). Jeg bestiller en vare, får en bekræftelse og når der er gået et par uger, ringer jeg for at få at vide om min vare snart kommer. Så får jeg minsandten at vide, at jeg står på venteliste til varen. Varen kommer nok slet ikke.
Det er en meget dårlig kundepleje.
Jeg er meget skuffet over Peterhahn.dk så jeg ønsker ikke at handle der mere.
Vivi

Gammeldags...........

Det er lidt ærgerligt, at deres netbutik/hjemmeside er så gammeldags og meget tysk! Det fungerer bare ikke godt nok. Der er mange lækre ting bl.a. sko, som man ikke bare kan købe alle steder her i landet. Men det er jo helt umuligt at benytte sig af med den elendige returservice. Det bliver alt for dyrt at sende varer frem og tilbage. Peter Hahn kunne generelt lære en hel del af andre netbutikker!

MEGET langsom kundeservice

Det er lidt gammeldags at man på deres hjemmeside har en log ind konto, hvor man stort set intet kan foretage sig, man kan ikke ændre eller annullere sin ordre, som man kan på mange andre sider, der forhandler tøj.

Desuden er deres kundeservice MEGET langsom når det gælder besvarelse af mails, hvilket tog en lille uge. Ville afbestille min ordre, så sendte en besked på deres hjemmeside den 27. juli, at jeg ikke ønskede at have min ordre alligevel, den 2. august da jeg kommer hjem ligger der en pakke fra dem ved min dør, og selv samme dag får jeg den besked, at man desværre ikke kan gøre noget, da pakken var afsendt, men at jeg så bare kunne nægte at modtage den, tja.....?!

Og sidst men ikke mindst, så bestilte jeg en helt sort badedragt fra Adidas, men modtog en sort badedragt med lyseblå kant.

Alt i alt en dårlig handelsoplevelse og ikke et sted, jeg agter at handle igen.....

Meget gammeldags leveringsmetode

Fungerer ikke som en netbutik. Fik brev Per post som skulle underskrives og sendes retur inden ens bestilling kunne sendes. Betaling sker Per efterkrav. Varene kommer først efter tre uger.
De burde optimere deres proces for nethandel virker meget gammeldags og typisk tysk. Det kunne være rart hvis korrespondancen foregik Per mail eller hvis man kunne betale når man bestilte så var man fri for at skulle sende brev frem og tilbage.
Men deres tøj er godt og det er gode mærker, ærgeligt at procesen er så langsom. Hvis man henvender sig til kundeservice får man desværre bare en uhøflig og overhovedet ikke hjælpsom mail.

Ufattelig ringe!

Umiddelbart virker en del af tøjet hos Peter Hahn til at være af rigtig god kvalitet, og de har nogle eksklusive mærker. MEN det tager en evighed om at få det leveret, på trods af der på ordrebekræftelsen står at varerne kan leveres straks. Efter ca 2 uger kommer der et brev med posten hvor man skal bekræfte ordren igen, underskrive og returnere.
Kundeservice er en smule sløve med at svare retur.
Desuden kan man ikke betale for varerne i webshoppen, der medfølger faktura ved levering.
Anbefaling: find et andet sted at handle.

Alt for ringe service!

For over en måned siden bestilte jeg en hvid blazer via deres website, som skulle være brugt til min konfirmation. Da jeg skulle til at betale, opdagede jeg, at det ikke var muligt at betale med dankort, hvilket er ret træls, men jeg købte den alligevel. Da der var gået en uge, og vi stadig ikke havde hørt fra dem, ringede min mor til dem. Alt damen i telefonen sagde, var at de var kun et kontor, og de ville melde tilbage når de havde hørt fra fabrikken i Tyskland, om de overhovedet havde den!!
Så går der endnu en uge, og vi får et brev hvori der står, at vi skal skrive under på nogle ting og sende det tilbage, før kan vi ikke modtage blazeren. I begyndelse af tredje uge ringer min mor igen til dem, og fortæller at jeg skal bruge blazeren inden min konfirmation, og om det var muligt. Damen gentog det samme som sidst, og sagde at de ville melde tilbage når de vidste om jeg kunne få den. Det er alt for ringe service!
Nu er der gået halvanden måned, og jeg bliver nød til at afbestille den. Rigtig træls når den ellers var rigtig fin, og vi har brugt meget lang tid på at finde den!!
Jeg vil fraråde enhver at købe fra dette firma!

kvalitetsvare & prischok!

Købte strikvare hos Ikast-firmaet - god dansk kvalitet, perfekt pasform! Varen ankom til aftalt tid; - men - via Tyskland og med ekstra regning på 125.- kr.. (Dette havde Ikast-firmaet ikke informeret os om)!
Vær derfor opmærksom på denne ekstra omkostning:
DVBViewer Pro Registration Information.
Dato: 15.10.2011.
Keyfil (attached) F5822E4330000000 (de sidste 7 tal er skjult af sikkerhedsgrunde).
Password: UHAD - IABE - OOOO - OOOO. (de sidste 2x4 bogstaver er skjult af sikkerhedsgrunde).
Checksum: 300 (den sidste ciffer er skult af sikkerhedsmæssige årsager.

Smukt og moderigtigt tøj

Hurtig bestilling via tilsendte modejournaler. Flink betjening.
Fortrydelsesret og mulighed for ombytning.
Lidt dyrt, men også mulighed for nedsatte priser.

Is Peterhahn your company?

Peter Hahn A/S Details

Peter Hahn - specialiseret postordrevirksomhed i dame- og herremode med højt niveau i kvalitet og mærker

Visit Peterhahn

We live here: Thrigesvej 7