PetFoodNord reviews

PetFoodNord reviews

9.6

Godt udvalg, fine varer og priser

Lækker responsive mobilversion. En rigitg god idé med smagsgaranti, så er man ikke så nervøs for at prøve noget nyt til det lille dyr. Bestilte lørdag, modtog pakken onsdag, så ikke helt så hurtigt, som andre herinde skriver. En af tingene var udsolgt, men fik information om det, og det blev eftersendt to dage senere med en fin tyggegave til hunden, så det var alletiders. Jeg havde skrevet på ordreafgivelsen, at der skulle ringes på først, men GLS satte bare pakken uden at ringe på. Jeg vil uden betænkning købe her igen.

det fungerer bare super godt

Petfoodnord er et rigtigt godt firma at handle hundefoder med, fik engang et foder vores hund ikke kunne li, og det blev byttet uden dikkedarer. Vi fik straks et andet foder og det kører bare.
dejligt at man kan se leveringsdag og at det aftalte holder.Vi kan varmt anbefale firmaet.
mvh. Anette og Kaj, Hjørring

Fantastisk service

Vi bestiller altid foder her. Vi bestiller om formiddagen og så har vi det til middag dagen efter. Har gode priser og et godt udvalg. Og når jeg har snakket med dem, er de altid flinke og servicemindet.

Uovertruffen service

Der er mange gode grunde til at handle hos PetFoodNord.

Blandt andet deres gode udvalg af fodermærker til din hund. Vel og mærke foder som rent faktisk er godt for din hund. Det er mærker af højeste kvalitet.

Deres foderguide er et online leksikon med alt der er at vide om foder til hunde. Det er værd at læse, og viser, at denne virksomhed oprigtigt går op i den rette ernæring og er bevidst om vigtigheden heraf.

Deres hjemmeside er god,informativ,overskuelig og fungerer upåklageligt.

Kan det blive bedre? Ja det kan det!

Deres service er fantastisk. Intet mindre. Jeg skrev en mail da jeg har en allergihund som samtidig har dårlige led. Der er en del ting der skal tages hensyn til, ting der skal udelukkes fra foderet, og ting som simpelthen skal være der.

Det virkede som en noget uoverskuelig opgave, men efter at have læst deres guide om foder var jeg blevet klogere, men dog stadig lidt i tvivl om hvilket mærke der ville gavne.

Jeg fik meget hurtigt et svar tilbage som også viste at de hos PetFoodNord bestemt går op i deres arbejde. Det var en personlig mail, hvor man som jeg følte at man ikke blot forstyrrede eller fik en form for "auto svar" som jeg har oplevet andre steder men at de faktisk rigtig gerne ville hjælpe.

Jeg har nu fundet et foder jeg helt trygt kan give til min hund (og som han i øvrigt elsker) og det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos PetFoodNord.

Leveringen er super og varerne kommer også frem i god stand.

Mange tak for rigtig god service :)

Det fungerede helt perfekt

Bestilte i går mandag eftermiddag hundefoder og godbider. Fik hurtig bekræftigelsesmail og et par timer senere en e-mail og at bestillingen nu var pakket og sendt og ganske rigtig her til morgen kom GLS med pakken.

Fin service og hurtig levering!

Bestilte Acana hundefoder torsdag kl 9 og det blev leveret med gls fre. kl.9..
Det er hurtig levering og super service.. et sted jeg gerne handler igen..

Perfekt!

Hurtig levering! Vores hund elsker Orijen og har fået en flot pels - næsten ingen fældning.

Super godt

Dejligt nemt og god service, levering til tiden og supergodt foder.

Intet mindre end perfekt

Hurtig levering, super service, og rigtig gode varer.

Perfekt og punktlig levering til en fornuftig pris

Jeg får leverancer fra PetFoodNord når foderspanden er ved at være tom. Endnu har Muddi ikke manglet foder, og hun glæder sig til de medfølgende godbidder.

Har ikke tidligere oplevet så fin en service. Flot! Kan kun anbefales.

Altid kvalitet for pengene

Har bestilt Acana foder til min hund flere gange via petfoodnord.dk og har altid været ovenud tilfreds med levering, kvalitet og service.

Ofte har jeg bestilt ud på eftermiddagen og alligevel modtaget foderet allerede dagen efter. Dét er service! Har aldrig oplevet forkerte leverancer, ringe kvalitet etc.

5 stjerner er velfortjente.

Super fantastisk hjemmeside og service..

Har lige bestilt for 6. gang hos PetFoodNord.
Vi er så glade for påmindelsesservicen samt den meget nemme genbestilling af varer.
Det tager 1 min så er der bestilt, betalt og man ved bare at ens bestilling kommer dagen efter ;0)
Det er service der vil noget.
Vores hund er også meget glad for de dejlige bonusprodukter.
Fantastisk, fantastisk, fantastisk, selvfølgelig 5 stjerner herfra ;0)

Petfoodshop NR 1

KVALITETS HUNDEFODER som Orien og Ziwipeak, der er noget af verdens sundeste hundefoder (og der er meget såkaldt hundefoder på markedet, som INTET har med sundhed eller mad at gøre! Sundest for din hund er selvfølgelig hjemmelavet kogt kylling/fisk og grøntsager).

BRUGERVENLIG hjemmeside, som er meget overskuelig og nem at shoppe i.

SERVICEN er i top, hvad enten jeg har henvendt mig på mail eller telefon. Levering er hurtig og bestillingerne altid som forventet. Priserne er mere end fair.

Dejlig behandling

Jeg har handlet her for første gang i søndags, og jeg kan ikke vente til min hund har spist op, havde en rigtig god oplevelse da vi fandt ud af der var sket en fejl. Jeg var i kontakt med Thomas, og han var exceptionel til at tale med mig som kunde.. Tak.

Vi har overhovedet intet at klage over ingen fejl eller noget kun positive tanker herfra

Vi har købt foder siden Bjarke havde firmaet ude på Skivervej og der har altid været tid til en kop kaffe og en snak om hundene .Vi var desværre nødt til at gå fra foderet et par år da vores gamle collie ikke mere kunne tåle foderet så vi var tvunget til at bruge dyrlægens ,men nu er vi tilbage med en ny og ung collie nu prøver vi essential som noget nyt foder uden korn .Så vi kan varmt anbefale Petfoodnord .Kurt Berg

Rigtig godt foder

Rigtig godt hunde foder, og meget hurtig levering, jeg kan kun anbefale andre at købe foder her.

Perfekt kundeservice HVER gang

Mine bestilte varer kommer altid hurtigt - oftest hurtigere end lovet. Den éne restordre, jeg har oplevet er håndteret superflot - ordren blev splittet og jeg fik besked om, at restordren ville ankomme dagen efter.

Er meget tilfreds!

Petfood Nord giver rigtig god service og hurtig levering. De kender de produkter, de sælger, og jeg har altid været meget tilfreds.

Super service og foder

Jeg har fast levering af hundemad hver 5 uge og er super glad for denne service. Så sker der det at dyrlægen så ikke kunne lide formen og vægten på hundene og sætter dem på skrap diæt. Godt nok ærgeligt for jeg havde netop ugen forinden fået som aftalt 2 x 12 kg. Hundemad. Nå ja jeg havde jo ikke at tabe og jeg var ikke særlig optimist så jeg ringede til kundeservice og beklagede min nød. Selvfølgelig ville de bytte til slankefoder hvis jeg bare ville betale sølle 60 kr. For afhentning da chaufføren normalt ikke kører retur. Skulle bare stille fodret ud og vupti så blev stillet slankefoder i stedet for. Det kalder jeg superservice. Hundene elsker det og vi håber dyrlægen bliver glad.
Rottweilerne Basse og Klunte
4160 Herlufmagle