Petfoods.dk reviews

Petfoods.dk reviews

5.5

Ikke til at regne med

Efter at have bestilt en pakke med hundemad og diverse godbidder går der 11 dage uden jeg kan komme i kontakt med nogen over telefon eller på email. Så bliver der lagt en telefonsvarerbesked af en dame som informerer min pakke nu - 11 dage efter bestilling - er ved at blive pakket, men at hun altså lige bliver nødt til at ændre lidt på bestillingen da det ikke er alle de bestilte varer de har på lager længere (bemærk at alle produkter var på lager da jeg lavede bestillingen). Herefter forsøger jeg igen at ringe til dem, da jeg ærligt talt ikke længere var interesseret i at handle med dem, men kan igen ikke få fat på nogen på telefonen. Jeg skriver så en stærk formuleret mail til firmaet hvori jeg udtrykker min utilfredshed med ekspeditionen, den får jeg heller intet svar på. Jeg forstår ikke hvorfor det, i et såkaldt professionelt firma, kan tage 11 dage om at pakke en bestilling og hvordan man derefter finder der i orden at ændre på kundens bestilling uden dennes samtykke. Jeg føler mig dårligt behandlet og vil helt sikkert ikke handle hos dem igen.

Perfekt!

Jeg havde bestilt hundefoder og snacks til en fantastisk pris. Da handlen var gennemført modtog jeg ikke en ordre på min mail og i det jeg havde været så kløgtig og lukke kvitteringen ned, stod jeg pludselig uden oplysninger på min ordre. Jeg kontaktede deres kundeservice og modtog inden for 5 minutter, den flinkeste og mest hjælpsomme kundeservice jeg endnu har oplevet, blev infomeret om den tekniskefejl og blev behandlet rigtig godt! + hurtigt levering og rigtige gode produkter, så bliver det ikke bedre!!

Kan helt klart anbefale Petfoods.dk

Super Webshop at handle på

Gode priser og hurtig levering

Petfoods.dk har et stort udvalg i foder til både kat og hund.
Har altid et godt tilbud, og hurtig levering.

Kan klart anbefale Petfoods.dk :-)

Dårlig service i forbindelse med udløbet holdbarhedsdato

Jeg bestilte d. 21/3-12 forskellige varianter af tørfoder til mine to katte. Fik dog intet T&T-nr. selvom jeg i en mail til forhandler bad om dette. Jeg modtager foderet (får da at vide, af fragtdamen, at der i hendes papire står, at hun bare må stille pakken, hvis den kan stå tørt, hvilket jeg ikke har givet tilladelse til - vi bor på 1. sal og der går mange mennesker forbi dagligt, så ville være lidt dumt). Jeg lægger det i min lufttætte beholder mhp. på at blande op løbende m. det nuværende foder for at undgå dårlige maver hos kattene.
Efter opblandingen d.d. opdager jeg, at den ene pose var mindst holdbar til 22/3-12. Kontakter hurtigt herefter Petfoods.dk og får at vide, at de da beklager det hurtige udløb af holdbarheden (reelt set udløb foderet jo før jeg overhovedet modtog det!). Endvidere oplyses det, at foderet er lavet så det kan sælges helt frem til mindst holdbar til og kan holde sig 3-5 mdr. efter denne dato.
Da jeg gør opmærksom på, at de burde have gjort mig opmærksom på dette, beklages der igen, og der oplyses at de ellers normalt gør dette.

Der var intet tilbud om refusion (hvilket jeg mener ville være på sin plads i denne sag) eller kredit til næste køb.

Jeg må desværre sige, at jeg en anden gang vælger at købe mit foder et andet sted.

11/4-12
Kære Michael.
Jeg har lige et par rettelser til din kommentar:
1) Jeg var udemærket tilfreds med leveringstiden, og kan ikke se at det har noget at gøre med min vurdering.
2) Foderet var ikke meget tæt på udløb, det var udløbet, da jeg modtog det.
3) Tilbuddet kom pr. mail d. 9/4 kl. 21.36. Jeg tillod mig at gå i seng, da jeg skulle tidligt op næste dag, og svarede derfor ikke samme aften. Kl. 10.04 den 10/4 modtog jeg en mail, hvor du skriver at beløbet er overført. Jeg havde endnu ikke nået at svare hvilken løsning jeg ønskede, da jeg har et arbejde i dagtimerne, hvor jeg ynder at lave mit arbejde i stedet for at besvare private mails.

Tak for refussionen.

Kære Louise

Vi beklager at du føler du har fået unfair service fra os, du bestilte dine varer (3 poser)den 21-3 om aften, og modtog varene den 23-3 så ekspeditionstiden kunne desværre ikke være hurtigere.

Efterfølgende kontakter du os først den 9-4 2-Påskedag(næsten 3 uger efter købet) vedr en 3kg pose som desværre var meget tæt på udløb da du modtog det, vi svarede tilbage samme dag og beklaget at vi desværre måtte havdet overset af datoen på posen næsten var udløbet, og det beklaget vi selvfølgelig.

Vi har efterfølgende tilbudt dig refusion af hele beløbet på Kr.279,- eller en ny sæk foder med en værdi på Kr.439,- men har intet hørt fra dig om hvilket tilbud du ønskede, Vi har så valgt dagsdato at sætte kr.279,- tilbage på din konto og håber på du er tilfreds med dette.

Michael Jensen

Jeg ringede for personlig betjening vedr valg af foder, den var helt i top lige som efterfølgende levering.

Kan kun anbefale Petfoods.dk

Meget tilfreds

Jeg har handlet hos Petfoods i 3 år nu. Jeg valgte Petfoods, fordi de var de eneste der på daværende tidspunkt solgte Fromm hundefoder. Jeg køber oftest 2-4 sække foder.

Hjemmesiden er nem at bruge og varebestillingen foregår ubesværet og intuitivt. Varerne er altid kommet få dage efter bestilling, og hvis man ved bestilling skriver at varerne må sættes i garagen, så gør de det. Fedt!

Jeg har ikke haft brug for at reklamere eller lignende, så jeg ved ikke, hvordan deres kundeservice er i den henseende.

Jeg kan klart anbefale Petfoods.dk

God service og kompetent rådgivning

Super sted at handle, har handlet en del gange hos petfoods.dk og har altid fået en fair og god service, her i vores kennel kan vi kun anbefale
Petfoods.dk

God service og super udvalg.

God service og super udvalg.

Har handlet hos petfoods i flere år, og har altid fået en yderst super service, jeg kan klart anbefale petfoods.

Nu er det dælme nok !!

Vi har mindst handlet hos Petfoods i 2 år og hvor var det da skønt... i begyndelsen. De første 2 eller 3 gange vi bestilte mad, var der absolut ingen problemer! De kom med den rigtige mad, på det rigtige tidspunkt... skønt! Men pludselig, som lyn fra en klar himmel, begyndte leveringshelvedet!
Når vi bestilte foder, kom de aldrig på de aftalte leveringsdage. Heller ikke selvom vi ringede ind og fik en mundtlig aftale om hvilke dag præcis de kom. Vi har flere gange siddet hjemme en hel dag og ventet... og ventet... og ventet.. uden at maden kom. Og jaa... oveni er det jo rigtig svært at komme igennem på telefonen.
Så i dag, da maden skulle komme, KOM DEN! Det var jo fantastisk. De ringede på døren og jeg trykkede på dørtelefonen, så døren ud til gaden kunne åbnes. Derudover åbnede jeg også døren til opgangen og ventede...og ventede... og ventede... men nej, ingen skridt!
Så ringer min kæreste.. Petfoods har ringet til ham og fortalt at jeg ikke lukkede op.. Så nu har de sat frostmaden (i åbne papkasser) udenfor i solen (hvis de havde sat den 2 meter til venstre havde den stået i skyggen!) og kørt. De prøvede ikke engang at ringe på igen og min kæreste fik fortalt i telefonen at chafføren ventede i over 5 min.. Problemet er bare at jeg rimelig hurtig kiggede ud af vinduet og nej, selv røgen fra hjulspindende var væk fra den flygtende chaffør.
Jeg har dårligt knæ og en søn på 11 uger, så jeg var ikke i stand til at tage turen op og ned. Så min kæreste måtte tage fri fra skole og komme hjem - for ellers kunne vi ligeså godt ha' smidt 1400 kr ud i toilettet!
Så nu efter mindst 2 år med petfoods er det nok! Og vi har endelig været i stand til at finde en forhandler der har mindst ligeså gode priser som petfoods.
Så tak for dårlig service, dårlig levering, dårlig kommunikation og hundemad der nogen gange havde været tøet op - så de kom i 2 kg klumper!

FARVEL PETFOODS!!

Ps.Til Michael: servicere dine kunder istedet for at bruge din tid på at bortforklare jeres gennemsyret dårlig service!

pps. Michael lovede så i øvrigt og ringe igen senere på dagen og vi ventede ... og ventede ... og ventede ... og ventede ... og venter faktisk stadig :O
Anne Katrine Bach found this review useful

Kære Sara & Jonas

Som nævnt på vores hjemmeside leverer vi frostordre til opgangsdøren i etage ejendomme, med mindre andet er aftalt med butikken.

Se link til hjemmeside: http://www.petfoods.dk/barf-4/barf-rat-kod.html

Vi ringede til dig både en halv time og 10 minutter før leveringen og forspurgte om der var nogen til at tage imod og det blev bekræfte af din mand, at det var der.
Vores chauffør ringede på jeres dør-telefon som aftalt, og du bekræftede at du ville komme ned med det samme, chaufføren ompakker dine frostvarer imens som aftalt i papkasser, og sætter det ind ved opgangsdøren efter aftale, og kører videre på sin rute.

Vi beklager selvfølgelig at i har misforstået fremgangsmåden for leveringer i etage-ejendomme, men i er jo blevet orinteret 2-gange inden leveringen og i bekræftede måde på mobil og dør-tlf at i var hjemme, så jeg kan ikke se hvad vi skulle have gjort anderledes i denne leverance, som blev leveret både på aftalt dag og tid.

Jeg mener ikke servicen har været så dårlig som du nævner, i har da trods alt handlet ved os i 2år, og har altid fået det leveret præcis efter jeres anvisninger., enda i weekender når i ikke har været hjemme på hverdage.

Laaaaaaaaaang og mangelfuld levering

Bestilte i maj både hvalpe og killingefoder for i alt 1400 gode solide danske kroner. Deres hjemmeside lover guld og grønne skove, men efter omkring 10 dage vælger jeg så at annullere min ordre, grundet den lange leveringstid.. Man kan få foderet tilsendt betydelig hurtigere andetsteds og killingerne og hvalpen var jo næsten på vej til at være til at være voksne ;)
Jeg får ingen besked eller beklagelser om hvorfor der går så lang tid. Dog bliver jeg kontaktet idet det bestilte hvalpefoder alligevel ikke kan leveres - det stod længe på deres forside under tilbud, men de havde det altså ikke.
Sjovt nok dukker foderet så op dagen efter min annullering og jeg modtager det så alligevel. Meeeeen.... der mangler en sæk foder og varianten af killingefoder er forkert. Sidstnævnte vælger jeg dog at ignorere da jeg synes mængden af mails efterhånden er blevet laaaaaang nok !!
Jeg kontakter dem selvfølgelig samme dag og får svaret at de vil følge op.... I midten af juni kontakter jeg dem igen - det fulde beløb er trukket fra min konto,men jeg har ikke fået den resterende mængde foder - eller penge tilbage... De sørger for at refundere beløbet skriver de...
Nu efter 3 måneder har jeg kontaktet dem igen. Stadig ingen penge og stadig ingen restlevering.... Og da jeg ovenikøbet vover at stille spørgsmåltegn ved deres manglende evne til at undskylde overfor kunder, får jeg et decideret uforskammet svar retur. Nu håber jeg da bare jeg får mine penge og at andre ikke er lige så "uheldige". Firmaet kan også, med min bedste overbevisning, få nytte af at sende medarbejdere på et kursus i kommunikation og kundeservice...

Det ku´være så godt men så er det faktisk skidt.... Min "ud-stemme" går derfor til Petfoods.dk

Kære Mette

Som nævnt i Email, har vi desværre refunderet på et forkert ordrenummer, det beklager vi, men da vi først høre fra dig 3 mdr efter, regnede vi med alt er ok. beløbet er tilbageført på den rigtige konto nu.

Vi beklager endnu engang

Petfoods.dk

Dårlig service - holder ikke hvad de lover

Bestilte 2 poser hundemad og blev lovet levering senest 2 dage efter (tirsdag) og fik at vide at hvis det ikke var kommet tirsdag skulle jeg ringe onsdag og de ville så få det leveret. det viser sig så at butikken har lukket onsdag. Da vi har en super allergisk hund står vi nu med det problem at vi i Frankrig skal ud og finde allergivenligt mad til vores hund.

1000 tak Petfoods.

Mgl. kommunikation?

Efter at have bestilt både katte- og hundemad tors. d.14-04-11, blev jeg i tvivl om lev.tid var incl. lør./søn. Derfor ringer jeg til firma, men det er komplet umuligt at komme igennem (ej optaget), uanset hvilket tidspunkt vælges (altså indenfor åbningstiden)! Skriver så en mail og håber det bedste for et svar. Får jeg heldigvis af kundeservice/Heidi søn.aften, som lover lev. senest på 3dg (minus weekenden). Da der ikke er kommet noget om aftenen, beder jeg om at få varerne annulleret og betaling stoppet (heldigvis ej trukket fra kto.) samt en bekræftigelse herpå, da intet er som lovet....får så besked fra kunderservice/ Michael, om at det hele blir stoppet og først der eer en track og trace kode til Bring. Prøver at hos Bring, men varerne ikke er indlev. til fragtfirma man. middag (det var lovet senest tirs. hos os=3dg.) ............så kunne det nok heller ikke være hos os om tirs.???? Det lover ellers så godt, når man læser om hele konceptet med hurtig lev. og track/trace på hjemmesiden. Må håbe for dem, der blir rettet op herpå, for jeg er færdig med at handle elektronisk efter også at have været uheldig ved andet foderfirma. Der var til gengæld kanon hurtig kundeservice............Stage, Odense

Rodet levering, med god afslutning

Jeg bestilte d. 02.04.11 kattemad hos Petfoods.

Idet jeg tidligere har handlet hos Petfoods og aldrig har oplevet problemer, var jeg tryg ved at jeg havde ordren hurtigt.

09.04.11 rykker jeg for ordren, og svares, at jeg vil høre noget d. 11.04.
Da jeg igen rykker d. 11.04. (ja, jeg er ved at være utålmodig :o) ), får jeg svaret, at pakken er blevet væk i Brings distributionssystem.
Pakken forventes at være hos mig 14.-15.04.

Jeg tilbydes noget andet foder som kompensation, og det er en sød tanke, men jeg er ikke så vild med hurtige foderskifte, så jeg takker pænt nej.
Tanken er dog sød.

D. 15.04. skriver jeg om eftermiddagen igen til Petfoods og rykker for maden.

D. 17.04. skriver Petfoods tilbage, at maden vil komme mandag d. 18.04. med egen fragtmand.

Der kommer ingen mad til leveringsadressen (mit job), men derimod kl 18:30 til min privatadresse, hurraaaa.

Det tog altså 16 dage før jeg fik min pakke, og det er lang tid.

Jeg fornemmer at der virkelig forsøges at få varerne leveret. Det var en meget fin service at jeg fik maden bragt ud en mandag aften efter to fejlslagne forsendelser.

Men kommunikationen er ikke proaktiv, og Bring kan åbenbart ikke levere. Det er uholdbart med den usikre levering.

Jeg er glad for varerne og den løsning jeg fik, jeg tror dog ikke at jeg handler hos Petfoods igen før de massive distributionsproblemer er overstået.

For lang ventetid, for lidt info

Jeg bestilte kattefoder ved Petfoods.dk d 29. marts og regnede da med at det ville dukke op efter et par dage... Foderet er ankommet den 11. april. Jeg bad via email om nummeret til track and trace funktionen for at få info om hvor pakken var henne, men fik d 1. april bare svaret:"den burde være afsendt, vi vender tilbage til dig" - Hvilket ikke skete. På pakken står der at den er sendt fra Bring d. 7. april. Track and trace lyder smart, håber de får det igang.

Okay oplevelse

Jeg har købt et halsbånd hos petfoods.dk og fik det til en god pris. Varen blev leveret som lovet efter tre dage. Dog var jeg gentagne gange i forbindelse med kundeservice for at opklare hvordan varen skulle leveres, det var endnu ikke gået op for mig at halsbåndet skulle flyves til Kastrup og derfra køres ud med bil til Holbæk.. Jeg fik nemlig ikke nogen bekræftelses email fra firmaet med tracking nummer før på tredjedagen med sms. Petfoods havde skrevet at de ville sørge for at pakken kunne sættes foran hoveddøren, men heldigvis var jeg hjemme da pakken blev leveret - for der stod ingen steder på pakken at den godt måtte lægges foran døren.
Jeg synes det ville have langt nemmere at få levere med postvæsnet - så kan man nemlig selv hente pakke når man har tid. Koordineringen i dette forløb kunne jeg godt have været foruden.
Når det er sagt, så har jeg oplevet en fin og hurtig kundeservice.
Selve pakken var ret beskidt da den blev leveret, og halsbåndet var lagt løst ned i den forede konvelut. Der var ingen "indpakning" eller original emballage - måske har det været pakket ud og demonstreret i en butik, eller er original emballagen smidt væk pga. vægten? Jeg ved det ikke, og det betyder heller ikke noget for mig. Der var ingen følgeseddel eller faktura med i pakken heller.

Alt i alt okay til prisen, men samlet set, tre stjerne for et acceptabelt køb med enkelte irritationsmomenter (som der står i beskrivelsen)..

God service!

Jeg må indrømme, at jeg altid har fået god service når jeg har handlet hos Haslev Petfoods. Jeg har i hvert fald kun haft gode oplevelser, og modtager altid en sød og frisk betjening, når jeg har handlet der.

Jeg har altid været tilfreds med at handle hos Petfoods

Jeg har været kunde hos Petfoods igennem længere tid, og jeg må sige, at jeg altid har fået en ordentlig betjening. Det jeg bestiller kommer normalt som aftalt, og de få gange det har været forsinket, har jeg fået en mail fra dem, så jeg ved hvad der sker. Så jeg er godt tilfreds, og vil da fortsætte med at handle her!

Beskyldning om urigtige oplysninger

Jeg har skrevet en anmeldelse i dag, i svaret skriver Petfoods at jeg har afgivet urigtige oplysninger. Jeg ved med mig selv at oplysningerne er rigtige.

Jeg ringede til firmaet den 21. januar og fik oplyst at man havde opdateret hjemmesiden hvoraf det fremgik at der var leveringstid, men firmaet forventede at jeg ville få varerne fredag den 28. januar, denne oplysning var der ikke da jeg bestilte varerne den 15. januar og den stod ikke så tydeligt på hjemmesiden at min kone opdagede det da hun ville finde telefonnumret til firmaet.

Da varerne ikke var kommet som aftalt ringede jeg igen og fik samme historie om at varerne var blevet forsinket og de ville komme på fredag. Det er så rigtigt at jeg ved denne lejlighed sagde at jeg ville annullere ordren da det nu var 2. gang jeg fik oplyst at varerne ville komme på fredag.

Hej Bjarne

Du ringede og talte med en af vores medarbejder fra butikken Fredag d.3-2-11, angående
din ordre og fik af vide at de produkter du havde bestilt var rest til uge
7, og at det var noteret ind på vores webshop, men det havde du ikke lige
fået set da du bestilte, så det beklagede du.

Men du kunne desværre ikke vente på din bestilling, og vil så gerne annullere din
ordre, og det er helt ok, vores medarbejder bad dig om at sende dit KT.nummer på Email så vi kunne tilbageføre dit købsbeløb, da du havde betalt på en bankoverførelse, og det vil du så gøre når du fik tid til det sagde du, da du var travlt optaget pt.

Du sender så en annullering af din ordre incl. dit KT.nr Lørdag d.12-2-11
9-dage efter tlf samtalen med vores medarbejder, og 10-minutter efter
lægger du en usand anmeldelse på trustpilot.

Så vi forstår ikke helt din taktik desværre.

Kundesupport
Haslev Petfoods ApS
www.petfoods.dk

Altid hjælpsomme og nemme at kontakte ..

Jeg har igennem flere år brugt petfood.dk til at levere mit foder , og altid er det kommer frem inden for 1-4 hverdage som de også oplyser på deres hjemmeside der vil går , faktis er det meget få gange mit foder ikke er kommet , i de tilfælde har de ansatte i butikken kontaktet mig , og der efter er mit foder kommet ... Er super tilfreds og vil forsætte min handel med petfood.dk , ..
og bestiller altid i god tid så der er plads til er mine vare ikke er på lager..

Mette

Utrolig god og hjælpsom service

Utrolig hjælpsom personale, som rådgiver på en kompetent måde.
kan klart anbefale petfoods.dk, og vil bruge dem fremover.

Dansk foderkompagni ApS Details

Petfoods.dk er en netbutik som har specialiseret sig i at sælge naturnært og sundt kvalitetsfoder til både hund, kat og andre kæledyr. vores personale er uddannet i at give råd og vejledning i forbindelse med korrekt fodring. Petfoods.dk er E-Mærke Godkendt som en handelssikker webshop

Visit Petfoods.dk

Write to: info@petfoods.dk