Peugeot reviews

Peugeot reviews

Very low
2.5

God service - indtil bilen er betalt

Jeg er indehaver af en ny Peugeot, købt i Bilhuset Peugeot i Hjørring, som jeg er glad for. Jeg havde en meget fin købsprocess med forhandleren og fik bilen til en pris jeg er tilfreds med.

Desværre stivnede smilet da bilen var leveret og betalt. Så var festen bogstaveligt talt forbi. De første to kontaktflader med stedet efter købet var:

- Mundtligt tilbud på alternative fælge, der blev tredoblet i størrelse, da det kom på skrift - og som slet, slet ikke svarede til de forventninger der blev sat, da bilen blev købt.

- En rykker på en regning jeg aldrig havde modtaget originalen af, og som indeholdt forkerte (selvfølgelig for høje) beløb på samme regning, da rykkergebyret så efter palaver blev trukket tilbage.

Med baggrund i dette kan jeg sagtens anbefale at købe en Peugeot, men jeg ville helt sikkert handle et andet sted, end Bilhuset i Hjørring.

Peugeot (Henrik Wessel Amager)

Jeg har har lige købt en Peugeot 208, hos Peugeot på Amager (Henrik Wessel) sammen med min bror. Vi har under hele købet/forløbet følt os meget velkomne og fået en super service. Her tænker jeg på en super ærlig og flink sælger, som kun fortjener stor ros. Vi har kun stor ros at komme med og ser frem til mange gode år, i vores nye Peugeot og føler os i trygge hænder, når det kommer til kommende service/eftersyn mm. Jeg kan kun råde alle til selv, at opleve den gode service og få et godt tilbud hos Peugeot Amager (Henrik Wessel), ved ikke om jeg må skrive navne? men den super gode sælger deler jeg navn med ;-)

MVH Rasmus S

PS: Har ikke facebook så kan ikke skrive tilbage, så gør det her:

SV:
Super leveringstid efter min mening ca. 14 dage inklusiv undervognsbehandling, som også tager tid. Bilen skal jo også lige ha lidt ekstra udstyr i mm ;-) så efter min mening en kort leveringstid :-)

Peugeot i Køge har den ringeste kundeservice!

Vi var nede og se på en bil hos Peugeot i Køge, vi prøvekører den og beslutter hurtigt at den ville vi gerne købe.
Vi sætter os derefter ned og ser på evt finansiering og det ser lovende ud, vi laver slut seddel og får den underskrevet. Vi tager seddelen med hjem for at ville bruge de informationer der står på for at undersøge hvad der bedst kan svare sig for os.
Vi ringer efterfølgende til sælger og siger at der er styr på det og vi ville ringe til ham dagen efter for at få betaling osv på plads, vi slutter samtalen og jeg går i den tro at jeg nu skal have mig en Peugeot fra forhandlerne i Køge.
Dagen efter modtager jeg en mail fra sælgeren jeg har haft kontakt med under det jeg troede var et køb af ny bil, og han skriver at han har solgt bilen til anden side igår. Dvs jeg ringede til ham midt på eftermiddagen og han har så solgt bilen til en anden lige bagefter.
Jeg er rasende, ikke nok med at jeg tror jeg har købt mig en ny bil så bliver jeg godt og grundig røvrendt på det groveste. Jeg føler mig ret udstillet, har gået og brugt tid på det her for så at blive behandlet på den måde. Og hvad andre Peugeot forhandlere og FDM oplyser så det heller ikke lovligt det de har gang i! Jeg råder på ingen måde nogle at købe bil hos Peugeot i Køge, det er så uprofessionelt og dårlig service. Jeg sidder nu tilbage med en masse penge som skulle være gået til en ny bil hos dem, heldigvis findes der andre forhandlere og dem ville jeg nu tage ud og give et besøg. Men Peugeot i Køge dem vender jeg aldrig tilbage til og ville fraråde alle andre det samtidig. Jeg ville købe mig samme bil andet sted og få meldt dem til FDM, for det de har gang i strider mod alle regler!

Ekstremt dårlige sælgere hos Peugeot Herning C.A. Larsen

Mandag havde vi aftalt en pris på en næsten ny Peugeot 308 hvor der skulle være skjult anhængertræk og elektronisk parkeringskive med i prisen. Da jeg så får slutsedlen om onsdagen står der Nej i feltet ud for anghængertræk og sælgeren skriver i mailen at han ikke kan huske om vi har talt om anhængertræk.
Jeg er sådan set ligeglad for der er nok der vil sælge biler, men sælgeren burde nok overveje at søge job i en helt anden branche.

Meget uprofessionelt!?

Bliver simpelthen nød til at bedømme Peugeot i Vejle!

Jeg henvender mig pr. mail til Peugeot Vejle den 21. Januar mht. bytte med min egen bil, jeg får hurtigt svar tilbage samme dag, hvilken bil der er tale om. Jeg svarer tilbage samme dag, at det er ang. deres Golf V variant. Herefter hører jeg intet.

Den 1. Februar rykker jeg for et svar via mail, og de svarer igen hurtigt tilbage samme dag, at de gerne vil se og prøve bilen, jeg kører op dagen efter og prøver deres bil, samt de kigger og tager notater på min bil. De kan dog ikke give en byttepris på dagen, da de vil have lidt hjælp til at prissætte min bil? og de vil kontakte mig med svar.

Den 4. Februar har jeg intet hørt og jeg rykker dem igen for et svar! Jeg bliver ringet op dagen efter, at de stadig ikke havde fundet en pris og sælgeren skulle på ferie, så en kollega ville overtage for ham.

Den 15. Februar har jeg stadig intet hørt og rykker igen igen for svar via mail, og har desværre her den 18. Februar intet hørt fra dem!!!

Det mener jeg absolut ikke er godt nok, men det må åbenbart gå strygende for Peugeot Vejle, siden de ikke er interesseret i potentielle kunder.

Jeg arbejder selv i servicefaget og ved hvor vigtigt kundeservice er!

Kenneth

De kan ikke finde ud af noget..NORDKYSTENS AUTOCENTER A/S Helsingør

Jeg har desværre fra tid til anden benyttet mig af dette såkaldte værksted. Sidste gang ( og det var aller sidste gang ) fik jeg lavet et 5 års eftersyn (for biler over 5 år) fordi at jeg skulle til syn efterfølgende og så tænkte jeg at det var en god ide lige at få den tjekket efter. De fik den ind og gik den igennem uden anmærkninger.... Jeg kom til syn en uge efter og bilen gik ikke igennem pga tærret bremserør både for og bagved + at styrekulgerne var gået i begge sider ( meget slør i hjulet ) og det opdagede de ikke.. Flot godt gået meget dygtige mekanikerne de har.
En anden gang jeg var deroppe, da ladelampen lyste fik jeg at vide at generatoren skulle skiftes og det ville de have 8000 kr for ( ikke tale om at jeg vil betale 8 kilo for det) Fik fat i en brugt generator og fik den skiftet, men sjovt nok lyste ladelampen stadigvæk.. Kørte med ladelampe i lang tid indtil jeg havde den oppe hos en anden mekaniker der konstateret at der var en løs forbindelse..den klarede han på 5 min.

Kim Ejlertsen Automobiler, Mega ringe serive og grov behandling.

Man kan ikke give 0 stjerner, det ville jeg gerne have givet, derfor er jeg nødt til at give den 1 stjerne.
Peugeot forhandleren er total ligeglad med deres kunder.
Aldrig har jeg oplevet så ringe en service fra en peugeot forhandler som Kim Ejlertsen, i København NV. Jeg købte min Peugeot 208 hos dem for under 3 mdr, og efter blot 3 uger begyndte den at pive hvergang jeg bremset. Siden har den gjort den hele tiden. Har været over os dem masser gange, hver gang påstår de at de ikke kunne høre noget, men har så valgt at optage det, hvergang jeg er ude at kører så jeg har beviser, men de mener stadig ikke der noget galt. Men prøvede at forklar dem, at helt ny bil skal ikke pive efter blot 3 uger og siden hen, gøre det hverdag.
Efter flere gange, lykkes det så mig igår igen, at få dem til at tage bilen til tjek, men jeg kører så hen til dem kl 08.30 (den 27.01) og aflevere bilen, så ringer de til mig til kl 14.30 også siger jeg skal komme tilbage med deres lånebil, men de mente ikke de kunne teste bilen i snevejret igår (den 27.01), istedet for at yde god kundeservice også prøve dagen altså idag den 28.01.
Jeg kører tilbage til dem og aflevere bilen, og fortæller den ubehøvlet person Boris at det er dårlig kundeservice, at få mig til at kører tilbage og aflevere når de ikke selv kunne kører i det vejr. Han (Boris) var total ligeglad. Han sagde jeg kunne hyrer en advokat hvis det var noget. Hvilket jeg så har tænkt mig at gøre igennem FDM.
Kan kun sige, kan ikke anbefale at købe en Peugeot 208 og SLET IKKE hos Kim Ejlertsen, i København NV!!!

Henrik Wessel Amager. Piv hamrende ringe Værksted , og uærlig.

Købte en Peugeot 107 for knap 1 år siden , her til vinter oplever jeg vand i bagagerum, peugeot påstår det er fordi der er skiftet baglygter på bilen til nogle andre sports baglygter.
De nye baglygter er Originale købt og monteret af peugeot , men de mener det er min skyld.
Jeg forklare dem at den jo ikke er utæt ved baglygterne men ved Stoplygten i taget , de siger det ikke er rigtigt og de ikke vil lave det.
Siger til dem bilen er inden for garanti perioden og de skal lave den , men de holder fast i at det er baglygten , og giver den silikone hele vejen rundt så nu er den ikke til at pille af , og bilen er stadig utæt.
Magen til klamphuggere skal man sgu lede længe efter.
Har altid haft peugeot og er glad for bilen og mærket , men værkstedet det er jo værre end et værksted i et krigshærget område, totalt ukompetente folk, man skal sgu lede længe efter nogle der er så ringe. hvis jeg gjorde mit arbejde så dårligt så var jeg fyret for længe siden.
Det lader til Peugeot Danmark er helt lige glade med deres kunder og deres klager siden de lader det hele bare sejler derud af.

dårlig service og hang til snyd

S.H.Bilcenter i Sønderborg er under alt kritik..Der har jeg haft 2 dårlige oplevelser, og siden gider jeg dem ikke mere..Den ene var efter et uheld, hvor de udskiftede mere end de skulle, og satte brugte dele i bilen, men på regningen var de som nye..Kort tid efter dumpede bilen til syn, da delene var rustne og skæve.. Og så ville de ikke kende noget til det..Har meldt dem dengang som forsikringssvindel til min forsikring...
Og da de reparerede min bil efter uheldet, var der to dyre fælger som skulle skiftes..Jeg skulle nærmest true dem, før de udleverede dem...
Efter udskiftning af mit enhed til lys/ langlys/blinklys som var istykker, gik der ca. 8 måneder, hvorefter jeg ikke kunne blinke til venstre...Jeg kørte derhen, da der er garanti på udført arbejde...men fik en regning på 600 kr...værkstedlederen truede voldsom at jeg skulle betale, ellers ville de beholde nøglen og bilen... De påstod, at jeg havde pillet ved den, og havde monteret den forkert....Efter en voldsom diskussion, betalte jeg pengene... Kort tid efter besøgte jeg en anden værksted, og der spurgte jeg om denne multifunktionsenhed til lyset...og de viste mig, at man ikke kan montere denne stik forkert, idet den er idiotsikret...jeg ringede til S.H.Bilcenter men det kendte de ikke noget til... Jeg kan godt forstå de har mistet linsencen til at sælge Peugeot i fremtiden..Det er et værksted, som lever af at snyde folk..aldrig mere denne virksomhed, og alle som jeg kender ved hvor ringe de er...

Klamt og uhæderligt firma

Har gentagne gange skiftet pærer på min Peugeot 206, og hver gang fået at vide, at det er meget almindeligt at pærer springer specielt om vinteren hvor det er fugtigt.
Det viser sig så at det slet ikke er pærerne som er sprunget men derimod bøjlen som klemmer pæren på plads som er skæv. Ringede til Peugeot Danmark og fortalte dem om denne erfaring, men deres medarbejder grinede blot og påstod at det var mig som var "skæv" på den.
Tak for en usædvanlig dårlig behandling - hvor man hver gang har bonnet mig for nye pærer på deres u-kundevenlige værksteder og hvor de slet ikke har været sprunget. At Peugeot Danmark ligeså sidder og er ubehøvlet overfor deres kunder kan da kun undre en, men man kan vel blot konkludere at de kun lever af engangs kunder.

Peugeot Vordingborg - INGEN SERVICE!!

Mit klagebrev til Peugeot danmark.

Skrevet 3. december 2013

Mine oplevelser med Peugeot Vordingborg

Jeg skriver til jer, da jeg synes, det er vigtigt, at I ved, hvad der foregår ude hos de forhandlere, som repræsenterer jeres firma.

Jeg er en ung mand, som besluttede mig for at købe en helt ny Peugeot 2008. Jeg indgik en salgsaftale med Bjarke fra Peugeot i Vordingborg. Jeg bestilte en Peugeot 2008 1,6 diesel Allure med mange ønsker om ekstraudstyr og ekstra finesser i august måned. Jeg fik af vide, at jeg ville få bilen i november, da der var leveringstid på den. Jeg havde aftalt, at de ville kontakte mig, når bilen gik i produktion. Jeg hørte intet, derfor kontakter jeg dem og får af vide, at jeg først vil få den i december. Resten af forløbet har forretningsfører Frank Karberg taget sig af.

Efterfølgende var min svigerfamilie oppe og kigge på en anden bil i oktober, hvor de får af vide, at Frank for resten da også skal huske at kontakte mig, da jeg nu nok først kan få min bil til januar/februar. Jeg bliver naturligvis dybt rystet over at skulle høre dette igennem andre, og at han igen ikke har kontaktet mig, hvilket faktisk har været en rød tråd igennem mine oplevelser med Frank, - at det er mig, som skal kontakte ham hele tiden. Med baggrund i de nye oplysninger, kører jeg derfor derop den efterfølgende mandag og får af vide, at han ikke engang kunne love mig, at det blev til januar/februar, men måske først til sommer.

Jeg er dybt frustreret, da jeg jo ligesom glæder mig usigeligt til at få min bestilte bil, og da jeg ikke har en bil på det tidspunkt, står jeg efterhånden og mangler en rigtig meget. Jeg beslutter mig derfor at gå på kompromis med mine oprindelige ønsker, og vælger at købe deres demo-bil, som er en Peugeot 2008 crossover 1,2 benzin. Vi aftaler, at han vil kontakte mig en af dagene for at aftale, hvornår de kan få bilen op, så de kan færdiggøre bilen med det ekstraudstyr og finesser, som jeg har ønsket. Jeg hører intet og må derfor selv kontakte ham igen. Da jeg kommer derop for at aflevere bilen, siger Frank op til flere gange, at der ikke er noget i hans liv, som vil fungere, hvilket undrer mig meget, da hans privatliv ikke har noget med os at gøre.

Jeg fortæller desuden Frank, at jeg også gerne vil have min bil rustbeskyttet med det samme. Han oplyser mig om, at hvis jeg får det gjort gennem dem, vil jeg få 10 % på min rustbeskyttelse, og de vil få det ordnet, mens de alligevel har bilen til klargøring. Jeg får en pris på rustbeskyttelsen og siger ja tak til, at få det gjort gennem dem.
Da jeg har betalt for udbetalingen på bilen inklusiv rustbeskyttelsen, finder jeg ud af, at jeg har givet 1.145,- kr. for meget. Jeg kontakter derfor Frank for at bede om at få dette beløb refunderet, hvorefter han siger, at han vil kigge på sagen. Efterfølgende får jeg en mail fra ham om, at jeg kan få 1.100,- kr. tilbage. Jeg skriver derfor tilbage og oplyser ham om, at han har lavet en regnefejl, hvorefter jeg intet hører fra ham. Jeg ringer derfor til ham, og spørger ham, om han ikke har fået min mail, hvortil han svarer: ”Hvis jeg skal være helt ærlig overfor dig, så har jeg faktisk valgt at slette din mail uden at læse den”. Jeg bliver naturligvis dybt rystet over denne behandling. Jeg siger derfor, at nu skal der styr på tingene, og vil derfor have hver en krone tilbage, som jeg uretmæssig har betalt, hvortil han blot svarer, at han synes, at jeg er smålig over at ville have hele beløbet i stedet for at nøjes med de 1.100,- kr. Det skal dog retfærdigvis oplyses, at han efterfølgende alligevel har overført de 1145,- kr. til mig.

Da jeg henter bilen efter klargøring oplyser Frank mig ydermere om, at de vil modtage min førstehjælpskasse i løbet af ugen, og at han vil kontakte mig, når den er kommet. Dette var den 4. november, og der er gået mere end 3 uger, hvor jeg intet har hørt. Jeg kørte derfor derop den 28-11-2013 for at hente den. Jeg talte med værkføreren, som ville bestille den hjem til mig og sørge for at sende den til mig i stedet for, at jeg ikke skal ligge og køre helt derop igen.

Jeg har endvidere fundet ud af, at de faktisk intet har gjort ved min bil under deres klargøring. De afleverer bilen uden at tjekke noget så simpelt som væskestandene i bilen, læssekantbeskytteren er ikke monteret rigtigt, nummerpladerne var ikke skruet fast, ingen medfølgende hjulkapsler, selvom jeg var blevet lovet det. Små aftaler, som jeg havde med ham, kunne han ikke engang overholde. Det eneste positive, jeg kan sige om den behandling, som jeg har fået ved Peugeot i Vordingborg, er mit første møde med Bjarke, som jeg indgår den første salgsaftale med. Derudover at jeg får lov til at bruge en lånebil, i den tid min bil var til klargøring.

Det undrer mig, at bilens radio skal lukke ned efter cirka en halvtime, samt at man ikke engang kan slå det fra! Ydermere har jeg problemer med at sætte bilen i bakgear. Fik en svarmail fra Frank den 28-11-2013, hvortil han svarer, at det er meget normalt, at man skal koble ud 2-3 gange før den kan sættes i bakgear. Dette lyder da fuldstændig vanvittigt, - at man køber en helt ny bil, og så skal man koble ud så mange gange, før den kan sættes i bakgear!?

Da jeg nu har haft min bil i et stykke tid, samt kørt en del. Har jeg fundet ud af, at bilen faktisk kun kører 15 Km/l, og ikke de 20,4 km/l som jeg blev lovet ved blandet kørsel. Jeg kan se på jeres hjemmeside, at den kun står til 13,7 km/l ved by kørsel, men da jeg indgik handlen blev jeg lovet 16,7 km/l ved by kørsel! Dette er jeg skeptisk over, da jeg jo gik efter en bil som skulle køre langt på literen. Da jeg gik på kompromis, og valgte benzin modellen fortalte Frank, at det jo ikke er den store forskel på 25 og 20,4 km/l, men nu viser det sig at den kun kører 15 km/l. Hvilket må siges at være en stor økonomisk forskel! (Se vedlagte beviser).

Efterfølgende har jeg snakket med Peugeot Sakskøbing, som har oplyst mig om, at der kun er 3 måneders leveringstid på den bil, som jeg oprindelig ønskede mig, så de var uforstående overfor, hvorfor det ikke er den bil, jeg har fået. De har endda en stående, hvilket ikke gør min frustrationer mindre.

Alt i alt føler jeg, at hvis man ønsker en dårlig kundeservice, ens bil i forkerte hænder og en forhandler, som ikke overholder de aftaler, som der er indgået, og som blot fylder en med salgsgas, for derefter at være fuldstændig ligeglad med bil og kunde, når først pengene er faldet, så er det Peugeot Vordingborg man skal henvende sig til.
Jeg er dybt skuffet over den behandling, jeg har fået deroppe, og specielt når jeg har brugt 288.000 kr., og derudover skal jeg finde mig i, at de siger, at jeg er smålig, griner af mig, når jeg er deroppe og sletter min mail med vilje. Hvis det er den service, som I står for, så kommer I til at miste mange kunder fremadrettet.
Jeg kan i hvert fald ikke anbefale jeres Vordingborg afdeling til nogen!

d. 29-12-2013
Der er allerede en masse elektriske fejl I bilen (intelligent sikringsboks, 4 Aircondition, 9 anhængertræk, 7 parkeringshjælp osv...)
jeg har kun haft bilen I Ganske kort tid :-/... Bilen er registreret første gang I Maj måned 2013 :-O

Fup kampagner

Søndag den 15-12-13 ser jeg en annonce i tv dagen efter 16-12-13 kører Jeg glad til peugeot Aalborg for at købe en ny 107 til den nette sum af 65000 (Senere levering kampagne) . men nej der var ikke flere hmmmm
Men jeg men jeg kunne da købe en opgradering til 10000 mere sagde den flinke sælger, så mente han jeg gjorde en go handel der var jo både 4 døre og radio . så den med en bil til 65000 til senere levering FUP KAMPAGNE .

"kunde"serviceafdeling som ikke fungerer

Peugeot Danmark løber fra deres forpligtelser i forbindelse med deres rustgarantier, og når man forsøger at komme i kontakt med firmaet, støder man ind i en nonchalant og ubehøvlet medarbejder Christian, som mener at det er kunden der har problemet og ikke Peugeot Danmark.
Køber aldrig Peugeot igen

Peugeot Tåstrup

Vi har brugt Peugeot i Tåstrup , men synes deres timepriser + diverse tillæg var urimeligt høje (men det er nok generelt) så vi fandt heldigvis et billigere værksted.
Prøv hellere at slå opgaven op på nettet med f.eks autobutler.

Peugeot Ringsted kan ikke anbefales, løber fra deres garanti

Alt lak på bilen er begyndt og skalle af min Peugeot boxer (4 år gammel bil), sagen er trukket så langt ud af Peugeot i Ringsted at garanti perioden nu er udløbet, og De fralægger sig ansvaret, handel aldrig der. Skulle have købt en vw crafter i stedet.... :(

Mvh. Støvsugerbanden ApS

vi blev truet.

Vi købte en peugeot 208,i september 2013,da vi sad og talte med sælgeren,sagde han til os,at når bilen var 1 år gammel skulle den til et eftersyn,han sagde at vi kun måtte bruge peugeots værksted,da garantien på bilen ellers ville bortfalde.Men det passer ikke,vi har erfaret at man må bruge det værksted man selv vil ,og man må også bruge uoriginale reservedele,hvis man vil det.Jeg Synes at Peugeot i Odense burde Skamme Sig,sådan at True Kunderne. I kan alle læse mere i Nissan forliget fra 2003.

306 & nu 208 1.6 e-hdi

Min 306 2.0 xs Kørte rigtig godt nu køre jeg i 208 og det kører bare kanon godt har ikke noget at klage over

Både og

Jeg har kørt Peugeot i mange år.
Jeg har aldrig aldrig været utilfreds med Peugeots biler. De kører dejligt og har iflg. mit bilværksted (servicerer alle mærker) ikke flere fejl end andre bilmærker.
Men ak og vé, nu er min tid med Peugeot'er ovre, for Peugeot (Vejen) havde travlt med alt muligt andet end at betjene potentielle kunder, da jeg kom i deres showroom - kom flere gange - tænkte hver gang, at de måske havde bedre tid næste gang - men tilsidst gav jeg op.
De kunne have solgt mig en 3008'er så let som ingenting, men jeg så åbenbart ikke interessant ud, så nu kører jeg Honda CR-V.

HOLD JER FRA PEUGEOT NÆSTVED

Jeg købte min bil fra ny af, hos Peugeot i Næstved, og har i 3 år fået den serviceret derude. Men den service jeg har oplevet har været under al kritik. De kontrollere bremser ved at lyse med en lygte igennem stålfælgen (uden at denne afmonteres, selvom det står skrevet på servicesedlen - dette blev mig forevist af værkføreren da jeg stillede spørgsmål hertil). De skifter reservedele, som IKKE fejler noget, uden at oplyse herom, og når man så brokker sig, påstår de at de er slidt, og skulle skiftes, uanset hvad jeg har at sige til den sag. De kontrollerer ikke dæktryk til service, de strammer bagbremser op, ved at stramme håndbremsen op inde i bilen (for så skal de ikke skille bagbremserne ad).
De forsøgte at fjerne noget fugt fra den ene baglygte, hvilket resulterede i, at jeg i 1/2 år kørte rundt med en utæt baglygte, hvilket jeg dårligt kunne få dem til at rette, og de ville ikke lave det uden beregning. (men de gav dog et lille afslag). Når man retter henvendelse til Peugeot Danmark om dette, afviser de bare én. Deres service-niveau er under alm. standard, hold jer fra Peugeot Næstved.
Jeg har mange andre episoder på lager, men gider ikke skrive en hel roman, og der er som sagt kun på 3 år. (bilen var helt ny, da jeg købte den)

Løber fra deres garanti'er

Deres rust/gennemtæringsgaranti er kun et salgstrick.

Peugeot siger det er for min egen regning at sørge for at begyndende rust i drænlisten på min bagsmæk er mit eget ansvar, trods at min personlige mekaniker + byens autolak værksted siger at det er indefra begyndende.

Når Peugeot bliver konfronteret med dette fact, siger de blot at de kan bruge an lakkiggert til at se om det er startet indefra, men denne undersøgelse er for min egen regning.. Det har absolut intet med service at gøre, at kunden skal betale for at bevise at Peugeot tager fejl..

De er ligesom så mange andre virksomheder, salgsafdelingen virker uden problemer, men service afdelingen er den rent joke og der er ingen i Peugeot Danmark, som er til at tale fornuft med, kun arrogante svar og afvisende på hjælp/vejledning.

Is Peugeot your company?

Peter Østergård Automobiler Details