Philips Danmark reviews

Philips Danmark reviews

3.3

Juliet fra kundeservice

Ringede til dem angående vores nye smart tv, da TDC ikke kunne hjælpe ,,de var så flinke i Tlf og tilbød at sende et USB stik med opdateringer til,os, senere fandt vi ud af at det var inde fra TDC den var gal og ikke med tv, så i får alle de stjerner jeg kan give jer, og især Juliet fra kundeservice du skal have tusind tak både for snak og mail mvh

Fede produkter, men ingen kundeservice

Jeg købte et par Philips / O'Neill THE TREAD høretelefoner på en rejse. Egentligt havde jeg ikke brug for nye høretelefoner, men en tur i en HIFI forretning fik overbevist mig om at dette produkt kunne jeg ikke leve uden.
I deres levetid var det også en af de bedste investeringer jeg har lavet længe. De gjorde stor lykke på cykelstien i det daglige, indtil den dag hvor lyden pludselig forsvandt i den ene earplug.
Jeg kontaktede Philips i Danmark som udadtil gerne ville hjælpe, nu har jeg skrevet dem to mails (en i August og en i December), uden at høre noget tilbage.

Jeg tror jeg vil cykle forbi HIFI-klubben i dag og finde ud af hvem som kan genskabe glæden på cykelstierne.

best picture and tv menu

philips have best picture and best menu.
i dont know about kundeservice, because i never use it. I am not a noob!
Philips forever!

only i had serie 5000 and now 7000 and no tos link/optic out for sound :(other then that no compalints what so ever :D!

God service - svært at få kontakt

Når man ringer til Philips, bliver man bedt om at oplyse sit telefonnummer, så de kan ringe tilbage. Første gang jeg ringede, glemte de det. Jeg foretrækker at vente - så er man sikker på at få kontakt. Desuden er det jo ikke sikkert, man har mulighed for at tage telefonen, når Philips senere på dagen (eller dagen efter) vælger at ringe tilbage. På plussiden tæller til gengæld en meget professionel og venlig betjening, da der endelig var "hul igennem".

Dyre Øretelefoner til sport med ørekrog defekt efter 8 måneder.

Købte et par dyre løbe ørekopper af mærket SHQ3017. Da jeg var træt af de billige modeller som gik i stykker efter 7-8 måneder. Desværre viste det sig at det produkt jeg modtog var endnu dårligere. Efter 2-3 måneder falder den højre ørekop af så den kun hænger i ledningen. Da jeg kun bruger dem til at løbe to til tre gange om ugen kan jeg klikke den på når jeg skal ud og løbe.

Der går så en måned mere så falder den anden af. Samtidgig er den højre blevet så mør i plastik-et at den ikke længere kan klipses på, og det betyder at ledningen kort efter brister,

Da jeg aflevere produktet hos Proshop fortæller han at Philips som altid vil sige at produktet har lidt fysisk overlast.

Jeg mener bare man skulle kunne forvendte mere af et par ørekopper til 400 kr fra philips end med en billig produkt til en 50 kr.

Meget skuftet forbruger.

kanon godt tv

Vi har et Phillips smart tv og det virker godt. Vi har det med at slukke det helt om natten og når vi så tænder det så går der et stykke tid og så slukker det af sig selv og tænder selv igen. Tv et er lidt over et år gammelt købt den 3 januar 2013 47pfl68771 philips 47 led/ fhd o.s.v jeg tænker at det måske er sikringer der bliver varme men det gør det også efter at det kun har været tændt en halv time. Hvad er der galt

Philips er ikke mere hvad det giver sig udfor

Førhen var Philips et ok produkt, ( i de gode gamle dage) Men sådan er det langtfra mere. Har købt 2 stk 39 " smart tv og det eneste de ikke er, Er at være smarte. langsom kanalvalg. Dårlige apps, understøtte ikke de gængse formater i mediaafspiller, som fungere enten ikke eller bare superlangsom. for en uge side kunne vi ikke bruge fjernbetjeningen eller knapper på tvpanel. I nat virker vores smarttv ikke ( bruger den til netflex). kunne blive ved derudad.

vil aldrig anbefale Philips til nogen.

Købte en Philips tv 46" d.19/11-13 har kun haft problemer med den.har ringet til kundeservice flere gange utrolig dårlig service. Man bliver trukket rundt ved næsen hele tiden. Så skal man opdater og hvis det ikke virker får man at vide de vil sende en en tekniker ud næste gang, så ringer jeg igen så skal geninstallere og hvis det ikke virker så vil jeg få en tekniker ud. Så bliver det ved hver gang.nu har jeg ringet til Elgiganten og bedt dem tage affære , så må vi jo se om de har bedre Held.

Tidligere kvalitetsbrand skraber nu bunden

Før var Philips et mærke man havde tiltro til. Et brand blandt TV producenterne som lavede god og holdbar elektronik som bare virkede og man aldrig gik galt i byen med. Nu er det noget bras. Den ringe karakter på denne side bekræfter det. Personligt har jeg en harddisk-optager og sikke en omgang CRAP. Den er LANGSOM om at starte op, ufattelig langsom i menuerne og altid bagud når du trykker på fjernbetjeningen. Af og til (2 x i dag) låser den og man må tage strømmen. Nu er den begyndt at hakke og låser funktionerne så man intet kan gøre end at tage strømmen igen igen. Når en udsendelse skal starte kan der gå både 10-20 sekunder alt efter hvor lang udsendelsen er. Har du set udsendelsen tidligere starter den op med en forventet opstartstid. Underligt. Og helt sikkert dårligt programmeret software. Af og til følges lyd og billede ikke. Lytter man efter, så er der en 'dunkelyd' i lyden, både ved musik og tale. Jeg vil ALDRIG anbefale noget Philips A/V udstyr længere. Service, produktkvalitet og praktisk anvendelighed er LANGT under hvad man kan forvente i dag. Min gamle VHS optager var meget hurtigere i brug og kunne spole frem til en ønsket optagelse på samme tid som denne Philips harddiskoptager er om at starte op. Det holder bare ikke i 2014. Nu havde jeg foretaget 4 optagelser her i weekenden jeg ville se, og så hakker optagelsen bare og kører i ring og springer ud i oversigten af optagede programmer. Så låser den og man er nødt til at ta' strømmen igen igen. KØB ALDRIG PHILIPS. Du blir' snydt så vandet driver. Gå efter en producent som laver kvalitet og ikke eet som i alt for mange år har levet på fordums tids kvaliteter.

Den dårligste service jeg har oplevet!

For at gøre en meget (!) lang sag kort!
Her et godt år efter jeg har købt min espressomaskine via Philips-shop.dk, går jeg som gentagende gange før ( det er fjerde reparation nu) og venter på at få min maskine igen.
Reperarionstiden er lang hver gang. Denne gang blev den sendt ind først i december, og nu skriver vi d. 15 januar. Jeg venter stadig - som så mange gange før!
Medarbejder virker søde nok, og lover at ringe tilbage gang på gang, men gør det aldrig!
Sidst tog det 5 uger og et utal af opkald, at få sendt en "fri porto" seddel, så den kunne komme afsted til reparation.
De nægter at ombytte espressomaskinen, da de åbenbart kun gør det hvis det er den SAMME fejl 3 gange. Som de jo siger " det er jo en dyr maskine" - Ja det ved jeg da om nogen!!!! Så nu kan jeg så bare håbe på at det er kompressoren der går i stykker i maskinen, næste gang den går i stykker. Det er der jo en overhængende sandsynlighed for at den gør igen, så mange gange som den allerede har været i stykker inden for det sidste års tid.
Da jeg købte varen oprettede jeg mit produkt online hos Philips mod et ekstra års garanti. Lad os nu se om det gør sig gældende når det kommer til stykket.
Jeg har aldrig før oplevet så dårlig en service! Jeg kan stærk anbefale at man holder sig fra philips produkter. Det vil jeg i fremtiden gøre!

-Helle

tryghed & engagement

Jeg med ca 1 år gammelt 47" philps smart tv til udsalgs pris ca 12800.kr
24 dec tændte det ikke mere
27 dec kunne jeg kontakte philips kundeservice. .
Her imødekommende meda...
Som ville få teknikker fra NEISA (forholdsvis nyt samarbejde) d 8 jan stod teknikker i min bolig og havede sandsynlige nye print med. .
enormt kompetent og frisk medarbejder
som skiftede et bundkort" ud
BINGO ..ny tændte mit skønne tv
ps utrolig sød og venlig mand
og et smidigt og trygt forløb både hos philips og neisa
mvh René Rødovre

Perfekt!!

Har været igennem en sag med mit nye Philips 55" pfl6678s og må sige at det er første gang jeg har oplevet så kompentent service og sagsforløb. Har aldrig prøvet det før med en vare som var købt og betalt!! supet god og hurtig service på support telefonen. Der var styr på sagsforløbet trods flere supporter var på sagen. Fin og ærlig afslutning på forløbet, som endte med en kreditering.

Philips produkter holder ikke!

Nu er jeg en erfaren herre. Det virker ikke som om at Philips tester deres produkter.
Jeg har testet følgende:
1: Phillips hår trimmer ( husker ikke den nøjagtige model nr ): Den klippede mit hår skævt. Varen blev sendt retur til El-giganten og fik pengene tilbage.
2: Phillips Wake Up lampe: Inden for et år, virkede apparatet ikke. Det er da irriterende at Phillips ikke hjælper. Jeg har kontakte Philips om det, de har lovet at sende mig en ny, men det er ikke sket, på trods at de gentagende gange har fået besked om dette i telefonen.
3: Min Philips BluRay afspiller er ved at stå af og den er ikke engang 2 år gammelt. Mon ikke at jeg er en smule småsur?

Alle Philips produkter som jeg har haft er gået i stykker. Det er ganske enkelt ikke tilfredsstillende. Fremover køber jeg IKKE flere Phillips produkter. Tester i jeres produkter før at i lancerer dem ude på markedet? Det virker slet ikke sådan. Jeg vil med glæde gerne hjælpe jer.

Philips tv taber kanaler og har andre fejl.

På mit 46 tommer fra november 2011, har der været følgende problemer.
Grønne striber over skærmen, grundprint skiftet.
Skærmen blinker som et defekt lysstofrør, skiftet noget powersypply.
Kanalerne forsvinder selv om automatisk opdatering er slået fra, grundprint skiftet igen.
Kanaler forsvinder igen, men det har da virket i 14 dage.
Når man skifter kanaler sker det at der kun kommer lyd, så må man lige skifte en gang mere.
Hvis man ændre på volumen forsvinder undertekster i ca 5 sekunder.
Kort sagt er det en møg kasse.

Elendigt tv

Elendigt tv fra Phillips, selvom det er næsten helt nyt. Lyden forsvinder, så det skal genstartes hele tiden! Lang reaktionstid, når man trykker på fjernbetjeningen..

Elendig brugeroplevelse på Philips Designline TV'er

Denne anmeldelse er ikke om Philips generelt, men om Philips Smart TV.

Jeg kommer fra en familie, hvor Philips altid har været det foretrukne elektronik mærke, det afspejler sig i mit hjem, hvor alt køkken udstyr, lamper, pærer, vækkeure, lyd osv. er Philips.
Jeg har altid haft en UTROLIG god oplevelse af Philips produkter, men da min gamle 42" Philips fladskærm skulle udskiftes, med en ny tyndere og smartere model hoppede kæden fuldstændig af.

Jeg ville have et flot high-end TV, så jeg valgte et Philips Designline TV, som selvfølgelig havde en masse SmartTV funktioner osv.

Desværre viste det sig at jeg fik en skærm, med en pæn ramme, som jeg ikke kan bruge til noget som helst.

Menuerne på TV'et er utrolig langsomme, det er nærmest pinligt at fremvise TV'et, selvom at det burde være en "Designline oplevelse".

Samtidig med at menuerne er langsomme møder jeg den ene fejl efter den anden.

Blot for at liste et par af dem:

1. Utrolig langsom i menuerne
2. TVet glemmer WiFi indstillinger, det betyder at WiFI koden skal intastes igen og igen.
3. TVet glemmer SmartTV indstillinger.
4. SmartTV menuen springer ofte tilbage til App nummer 1 i menuen, det betyder at når tvet "hakker" og køre langsomt, vælger man den forkerte APP.
5. SmartTV appen Youtube fryser hele tvet, hvis der afspilles et Youtube klip på over 60 min.
6. TVet vil ikke acceptere en highend USB3 nøgle til optagelser.

Listen er meget længere...

Mit TV er naturligvis opdateret til nyeste version af softwaren.

Jeg har været i kontakt med Philips support flere gange, hvor de har forbundet til TV'et, men ikke har kunne se nogen problemer.

Det virker for mig, som om at flotte animationer og transparente menuer, har været vigtigere end et TV som rent faktisk virker og køre godt.

Jeg er ked af at have oplevet dette af et Philips produkt, men vil virkelig fraråde folk at købe et Philips TV, før der ændres holdning fra Philips.

ANBEFALING - Tag ud i en butik og test fjernsynets menuer inden du køber, hvis det virker langsomt... -Hold dig væk

jeg fik super kundeservice til et faldskærm som er 1, 5 år gammel

Jeg ringede da der var billede pixelering ret voldsomt. Hende jeg snakkede med var venlig og selvom det tog mig over fem minutter at finde fjernbetjeningen sad hun og ventede uden det var et problem. Efter at have snakket lidt frem og tilbage kiggede vi på signal styrken som var ualmindelig lavt (vi har stofa som udbyder) hun valgte at løsningen kunne være at der skulle en software opdatering til som hu
ville sende gennem internet kabalet og ind i tv'et. Jeg derefter lade tv'et være slukket i mindst en time. Tænde det og installer software opdateringen. For en sikkerhedsskyld skulle jeg osse geninstaller tv'et (dette undlod jeg dog at gøre da software opdateringen alene havde løst problemet) og VUPTI ingen billedepixelering.
Vil nævne at kundeservice ikke menste det var et problem med tv'et men signalet fra tv udbyder og at det lød til den hjælp jeg kunne få kun var en software opdatering. Dette gir jeg dog ikke stjerne for da det er subjektiv opfattelse fra min side som der blev snakket skulle det ha været nødvendigt at ringe op igen.
Alt ialt havde de god ting. Forklarede tingene rigtig godt.

Dårlig Support og Reklamations behandling

Mit Philips TV tænder i "Baggrunden" hver morgen kl. 5:40, selv om det er slået fra, hvilket aktiverer min Sonos Playbar som så afspiller TV lyd.
"Sådan skal det være, også selvom det er slået fra" er beskeden fra Philips Support.
Og nu er tv'et lige over 2 år gammel, og havde jeg købt Sonos for 2 mdr. siden havde det gået under reklamations retten.

Dårligste kundeservice jeg nogen sinde har oplevet

Hej

Hermed en klage af en ekstrem kedelig sag.

Det hele starter efter vi den 22/7-2013 køber vores ny Philips 50" LED TV i Bilka som vi har ønsket os meget længe.

Søndag den 18/8-2013, kommer der en fejl på TV'et, der er nogen store sorte streger tværs over TV'et som gør at billedet/undertekster under disse streger ikke er til at tyde og når man slår over på en HD kanal (hvilken som helst eller ex afspille via PS3 eller lignende) forsvinder billedet totalt/sort skærm, TV'et er dog stadig tændt.

Vi kontakter derfor Philips kundeservice Mandag den 19/8-2013 og bliver stillet om til en hos Infocare som hedder Info-care.
Info-care har naturligvis et par spørgsmål til det her, men kommer i slutning af samtalen frem til at det må være et "motherboard" i TV'et der er defekt og han vil sørge for at sende en tekniker ud hurtigst muligt for at løse problemet.

Mandagen efter altså den 26/8-2013 har vi stadig intet hørt hverken fra fra teknikeren eller Info-care. Vi ringer derfor til Philips kundeservice og snakker med en kundeservice medarbejder der bestemt synes vi skal rykke Info-care for svar og vi får derfor han direkte nummer. Der er desværre ingen held til at træffe Info-care på det nummer i løbet af eftermiddagen. Men kl 21.00 samme aften ringer Info-care til os og har hørt via telefonsvare at vi ville tale med ham. Info-care fortæller at grunden til at vi ikke har hørt noget endnu er at Philips først skal sende et "motherboard" fra Holland. Info-care lover herefter at vende tilbage senest Fredag den 30/8-2013. Om fredagen skriver Info-care en mail til os at Holland først skal fabrikere dette "motherboard" da vores fjernsyn er så nyt og han først vil vende tilbage til os når Holland har givet en klar melding, og at han ikke kender tidshorisonten.
Dog beder Info-care os om at sende nogen billeder af fejlen som han kan bruge til at bevise hvad der er galt, + en fil han skal bruge fra TV'et. Grunden til dette er at Info-care har fået at vide det er en ekstern fejl på TV'et og at vi bor for tæt på en 4G maste (hvilket vi på INGEN måde gør) Info-care kan ligeledes se at Holland har lukket sagen pga dette. Det lyder jo noget mystisk at de i samme mail siger de skal fabrikere "motherboard", men lukker sagen grundet ekstern fejl???

Herefter venter vi på svar indtil den Mandag d 23/9-2013 hvor vi ringer og oplyser Info-care om loven i DK er sådan at hvis i (Philips/Infocare) har fundet ud af hvad fejlen så har i 3 uger til at udbedre denne. De er på dette tidspunkt bestemt ved at være gået. Info-care rykker med det samme Holland igen og oplyser dem om denne lov, de svare så tilbage at de først er leveringsdygtige af et "motherboard" 4. uge i November 2013, derfor beder Info-care dem om en godkendelse til at give os et nyt TV. Den accept får han senere samme aften den 23/9-2013, og ringer til os med nyheden.

Herefter stiller Info-care sagen videre til [Ekstern reference] som skal kontakte os omkring erstatningen af TV'et.
Den 30/9-2013 har vi stadig ikke hørt noget fra [Ekstern reference] og tager igen fat i Info-care, Info-care gensender nu sagen til [Ekstern reference].

Tirsdag den 1/10-2013 kontakter [Ekstern reference] os og siger at de levere et tv til der er magen til det første.
Da vi på dette tidspunkt har mistet al tillid til jeres såkaldte tidshorisonter beder vi hende derfor om at være "large" med at nævne den, men hun siger til os at inden for 14 dage vil hun garantere at vi har det nye TV.

Den 16/10-2013 stadig ikke modtaget noget TV, vi har heller ikke hørt noget fra jer, men igen været nød til at HIVE oplysninger ud af jer. Det viser sig så at TV'et ligger hos Budstikken som skal levere det til os.

Vi har så selv måtte tage fat i Budstikken fordi alle inde hos jer (Philips/infocare) siger at når Budstikken har det så kan i INTET gøre.
Budstikken siger så at de kan levere TV'et Torsdag d 17/10-2013 og at chaufføren vil ringe til os 1 time inden han er her og at det bliver leveret i tidsrummet 8-16.
Klokken 15.30 den 17/10-2013 ringer vi til Budstikken da vi stadig intet har hørt fra dem, og der er som ventet ingen der ved noget om den levering. Til sidst er der dog en der finder ud af at man har glemt at tage TV'et med på denne rute........ Og de først kan levere det i morgen den 18/10-2013, men lad os nu se om der ikke også sker en fejl der..

Vi har ALDRIG kunnet forestille os en sådan behandling fra et så anderkendt mærke som jer. Det var endda en af grundene til at vi netop valgte et Philips frem for noget andet. Den fejl begår vi dog ikke igen.
Vi har virkelig følt at i har ignoreret denne sag og at vi har måtte kæmpe for at finde en løsningen. Det kan godt være at et TV til 10.000,- kr ikke ryger i den "vigtige" pulje hos jer, men det at den bliver behandlet på denne måde havde vi aldrig drømt om.

Jeg håber i vil tage sagen op, så der ikke er andre der får samme kedelige oplevelse.

Tak for autogenererede svar - Ringe service

Mit Philips TV vækker mig om natten ved at skrue op til max. Det meste af tiden virker det bare ikke..!

Efter at have skrevet og ringet til Philips DK flere gange er jeg hhv. blevet mødt med "det var da mærkeligt - få det repareret selv" og standard genererer svar på facebook.

Efter jeg svarede på facebook blev jeg mødt med samme besked igen - copy/paste er åbenbart stilen.

Tusind tak for spild af min tid - virkelig ringe service :(

Samsung eller Sony må det være nu...
Philips Danmark

Reply from Philips Danmark

Hej Magnus.

Jeg har kigget på din kommentar på Facebook og svaret du modtog fra os. Uden mere information omkring dit TV eller de problemer du oplever med det, kan vi ikke rigtig gøre mere end at bede om mere information.

Da dit TV er 4 år gammelt og uden for garantiperioden på 2 år, er det igen begrænset, hvad vi har mulighed for. Evt. reparation vil desværre ikke blive dækket af garantien, men vi vil gerne hjælpe med at få det booket for dig.

Hvis du ønsker at jeg kigger på din sag igen, så inkluder gerne et referencenummer i din anmeldelse, eller (uden at dette skal føles som et standard svar) kontakt vores kundeservice direkte.

-IP

Philips Danmark Details