Philipson Wine reviews

Philipson Wine reviews

8.6

Problemfrit køb

Bestilte på internet, fik mail om at vinen var klar til afhentning ret hurtigt efter bestilling.

Nem mulighed for storkøb til fornuftige priser

Er altid fint tilfreds med at handle hos dem. Så dog gerne flere 6 stk. tilbud

god betjening

fin og hurtig levering

Prisning og betaling er lidt en joke

Oplevede at firmaet hævede pengene, selvom leveringen først skulle fnde sted ugen efter bestilling. Netfirmaer må mig bekendt ikke hæve pengene før varen sendes.

Desuden er deres før priser en ren joke. Deres vine til 400-600 kr koster standard nærmere 175kr i det meste af Europa, hvilket Philipson så matcher når de har "tilbud", som om den europæiske standard prisen nu er et røverkøb af dimension, når alt de har gjort er at sætte en urealistisk høj førpris.
Per Storm found this review useful
Philipson Wine

Reply from Philipson Wine

Hej,
tak for din bedømmelse.
Hvad angår trækning af betaling for din ordre, så gør vi opmærksom på dette under vores salgs og- handelsebetingelser.

Philipson Wine ApS

Gode produkter, stort udvalg, desværre ved at være for dyre!

I er ved at blive for dyre !

meget vin for pengene

Meget vin for pengene

Glimrende

Glimrende vine, billigt

Præcis levering

Levering af 12 fl. vin lige efter bogen og til lovede tid, kan ikke gøres bedre.
T. Quist, Lystrup

Philipson wine - Al den vin, du har brug for

Jeg har handlet hos P W i mange år som privatkunde, og er begejstret for det brede udvalg både til hverdag og til specielle lejligheder.
Min varemeste anbefaling

Fremragende service

Hurtig levering og varen altid som forventet.

Gode vine til tiden

Glad for levering til aftalt tid om natten, men vælger nok andet tidspunkt fremover, - da vores hund er meget vagtsom og vi alle vågnede ved levering:-)

Fejl blev rettet øjeblikkeligt

Jeg fik leveret 6 flasker vin selv om jeg havde bestilt 12, men dagen efter jeg havde meddelt fejltagelsen fik jeg uden beregning leveret 6 flasker vin mere.

Fornemt!

Der er faktisk ikke så meget at sige. Godt produkt, god service, hurtig reaktion

Tja...

Bestilte vin på hjemmesiden og fik besked om at leveringen ville ske den 9.1.
Denne dag stod så en hel kasse udenfor adressen kl 07 om morgenen.
Desværre indeholdt den intet af det vi havde bestilt.
Reklamerede over dette og kassen blev hentet retur samme dag og i dag har vi så modtaget det rigtige.
MEN ikke nogen overbevisende oplevelse, besynderligt at det eneste man fik gjort rigtigt var levering på det angivne tidspunkt. Bestillingen indeholde intet af det der var bestilt og selv om man beklager er det rimelig bøvlet at man ikke kan levere rigtigt første gang.
Vi har bestilt hos utrolig mange netfirmaer også net vinfirmaer, og aldrig har vi oplevet problemer med leveringen. Jeg tror ikke at philipsonwine.com bliver det første sted vi bestiller fremover.
Opdatering 22.1: ja sagen udvikler sig. I dag blev vi ringet op fra Phillipson, som ville høre hvorfor vi ikke havde sat vinen ud til afhentning den 14.1 (altså den fejlleveret vin). Den var blevet afhentet den 9.1 så selvfølgelig havde der ikke stået noget vin til afhentning den 14.1, den var jo blevet afhentet ugen før.
Muligt at Philipsson havde fået den meddelse fra fragtmanden, men ærlig talt. Det hele virker totalt amatøragtigt og rodet. Jeg trækker simpelthen en stjerne fra de oprindelig 3, nu er vi nede på 2. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi nogen sinde kommer til at handle der igen. Sikken en omgang rod ....
Per Storm found this review useful
Philipson Wine

Reply from Philipson Wine

Hej Lone,
tak for din bedømmelse.
Når vi læser din bedømmelse, er det beskrevet forløb bestemt ikke noget vi kan være stole af.
Kan du ikke sende mig, på mail, dit ordre eller fakturanummer, så skal jeg grave i forløbet, og komme tilbage til dig den vej?.

Mail: al@philipsonwine.com

Anders Skovbo
Philipson Wine ApS

Helt top, som altid

Hurtig præcis levering, lige som bestilt, fantastisk bytteservice på én dårlig flaske, kan kun anbefales på det varmeste.

nem bestilling og hurtig levering.perfekt

Finder du den vin du gerne vil have.Bestil og du har den efter et par dage.Nemmere kan det ikke være.

Prøv det det er enherlig oplevelse ,flinke mennesker der er villige til at hjælpe dig.

Hurtig levering af de rigtige varer. Alt i orden

Ikk enoget at sætte en finger på.

Logistik i top, men markedsføring alt for massiv grænsende til SPAM

Meget tilfreds med bestilling, betaling, levering hhv. afhentning, men den massive markedsføring med flere tilbudsmails pr. dag er alt, alt for meget.

Gode vine til en yderst billig pris.

Kvalitetsvin for alle.

Philipson Wine Details

Philipson Wine er en ung, dynamisk virksomhed, der siden 2002 har solgt vin online på Internettet. Dette er gjort med så stor succes, at Philipson Wine i dag, er Danmarks største online vinhandel og førende importør og distributør af kvalitetsvine fra hele verden.

Visit Philipson Wine

We live here: Kokkedal Industripark 10