Philipson Wine reviews

Philipson Wine reviews

8.6

Nemt&hurtigt

Nemt sted at handlet god vin/portvin

Super Nytårstilbud

Dejlig Nytårskasse gennem Spot. Nemt at bestille med bestillingskode. Godt med bekræftelse på mail. Leveringen kom dog først en dag senere end lovet, men jeg fik god og venlig besked, da jeg ringede. Forståeligt nok var der mange leveringer til nytår. Chaufføren var glad og venlig på trods af overarbejde.

Fint!

Ingen problemer overhoved.

Nemnt

Det var nemt og enkelt at finde og købe det vin jeg ønskede.

Kan klart anbefales.

Nemt at finde, god service og hjælp, gode varer.
Alt i alt en god oplevelse og kan klart anbefales.
Pas dog på, for der kan bruges mange penge :-)

nytårsvin modtaget 2/1-14 pengene og bestilling trukket 15/12-13 flot

jeg bestilte vin til en go nytårs fest d.15/12 på sweetdeal fra Philipson Wine, pengene blev trukket med det samme hvilket også er iorden. Den 26/12 havde jeg ikke modtaget noget vin hvorefter jeg ringede til Philipson Wine og fik en ikke meget hjælpsom medarbejder i røret, der mere eller mindre mente at det lidt var min egen skyld at jeg ikke havde modtaget noget vin når jeg havde handlet på sweetdeal i stedet for direkte hos dem. Det var jeg lidt overrasket over da jeg kunne læse i annoncen at Philipson Wine kunne berette at KUN 300 pakker af den eksklusive nytårsvins pakke var udbudt. Vi bestiller nok ikke vin der igen. Godt nytår tros alt
Per Storm found this review useful
Philipson Wine

Reply from Philipson Wine

Hej Mette,
tak for din bedømmelse, og godt nytår til dig også.
Vi er selvfølgelig kede af at selv bestillingen og leveringen ikke har levet op til vores normale standard.

Jeg skal understrege at vi bestemt ikke er glade for at du står tilbage med indtrykket af at vi mener at det er kundens/din fejl at der ikke er indløst deal, da vi er meget opmærksom på at sørge for at vores kunder bliver vejledt og hjulpet rigtigt på vej i forbindelse med de udfordinger der kan opstå ved handel på vores hjemmeside, uanset om det er via deals eller om der er tale om dagligdags handel.

Jeg kan ud af ovenstående forstå at det sikkert har været en misforståelse omkring indløsningen af den handlet deal. Hvilket har gjort at der ikke er sendt nogen vin afsted. I forbindelse med trækning af betaling, skal jeg gøre opmærksom på at det er Sweetdeal som trækker betalingen, og ikke Philipson Wine.

Skulle du have nogen spørgsmål eller andet, er du meget velkommen til at konatkte mig for dette på mail:
al@philipsonwine.com

Anders Larsen, Philipson Wine ApS

Parker ville også gi' 5 stjerner for kundeservicen!

Philipson Wine udviser en omsorg for deres kunder som man ikke ser mange steder. Jeg vil i høj grad anbefale firmaet til de vinelskere som jeg kender

Mycket bra

Har handlat 2ggr de senaste 3 månaderna för sammanlagt c:a 7000SEK. Har också rekommenderat vänner som handlat för minst det dubbla. Är mycket nöjd med sortiment, erbjudanden på nätet samt service

En dröm har gått i uppfyllelse!

Innan jag visste att Philipson Wine existerade drömde jag om att kunna åka utanför Sveriges gränser och köpa kvalitetsviner till rimliga priser. Drömmen har nu med Philipson i Kokkedal gått i uppfyllelse-ett fantastiskt sortiment till mycket förmånliga priser!

Godt, billigt, enkelt og effektivt!

Phillipsons vine lever altid fuldt op til forventningerne - eller er bedre.

Super god vin til rimelig pris

Mersault på tilbud, endda i en typist udgave, kan anbefales.

Nemt, god support og levering til tiden

Alt gik glat. Chat-supporten fungerer super.

OK kvalitet og hurtig betjening

Philipson Wine er et fint sted at købe vin hvis man ved hvad man vil have og man vil købe minimum 12 flasker pr. gang. Man kan finde gode tilbud på kvalitetsvine, men har dog et par gange købt dyr vin der ikke var pengene værd, men det kan sikkert ske alle steder. Er tvivlende overfor deres før/nu priser.

rigtig gode

prisen er ok - og det virker.

"Det sku' være så godt, og så var det bare skidt"

Jeg bestilte et gavekort i ugen op til jul. Der stod levering fra den ene dag til den anden.

Da jeg ikke vidste, om gavekortet måske var tredimensionalt, fik jeg leveringen sendt til min arbejdsplads, hvor jeg havde vældig gode erfaringer med at få pakker sendt hen ugen før (ikke Post Danmark). Fordelen ved denne måde at gøre det på er selvfølgelig, at man ikke skal stå i kø på et Post Danmark-udleveringssted dagen efter med en anmeldelse, fordi deres post altid kommer, når man er på arbejde.
Men ak, dagen efter var der ingen post til mig og heller ikke dagen efter igen, og så lukkede min arbejdsplads ellers til d. 6. januar! Havde jeg vidst, at det var et brev, kunne jeg have bestilt det til min privatadresse, og så havde der været et par dage mere at løbe på.
Nu måtte jeg så i gang med at lave et gave-gavekort, og det er jo ikke det samme.

MIN ANKE ER FØLGENDE:
Jeg blev ved bestillingen ikke gjort opmærksom på, at det var Post Danmark, der stod for leveringen. Det fik jeg at vide, fordi jeg ringede til jer. Havde jeg vidst det, havde jeg måske slet ikke bestilt gavekortet. Det har bare været uheld i uheld.
HVORDAN KAN I LOVE, AT EN FORSENDELSE - MED POST DANMARK - I UGEN OP TIL JUL - BLIVER LEVERET FRA DAG TIL DAG???

Venlig hilsen Else Thode

P.S. Jeg har så fået brevet i dag. Det er godt nok et sølle lille gavekort...
Per Storm found this review useful
Philipson Wine

Reply from Philipson Wine

Hej Else,
tak for din bedømmelse.
Vi skal beklage din uheldige oplevelse med levering af det købet gavekort. Til information, kan jeg oplyse at gavekortet er afsendt fra vores adresse d. 18/12-2013.
Vi har taget dit input til efterretning, således at vi kan forbedre os.

Philipson Wine ApS

Som varm kniv i blødt smør

Alt fungerede, når udgangspunktet er, at man ved, hvad man vil købe. Fra identifikation af vine, ordreafgivelse, ekspeditionstid og endelig at drengene hjalp mig helt ud til bilen med vinene. God service.

Igen en god oplevelse

Vi havde besøg en dag af min svorger og svigerinde, under frokosten kom samtalen ind på vin og vin smagning. Min kone og jeg havde tidligere besøgt Philipson Wine og haft en god oplevelse, derfor besluttede vi igen at besøge Philipson Wine. Det er ofte svært at gentage en succes, men igen fik vi mere end forventet.

Superbetjening on the spot

Betjeningen ved køb af en enkelt flaske Bollinger var ovenud, da min bestilling blev ledt hele vejen igennem systemet af en venlig ekspedient.

Hurtigt, bekvemt og god vin

Ved at læse de forskellige anmeldelser af vinene på hjemmesiden, fandt jeg hurtigt frem til noget der lød til at passe til mig og det gjorde det. Noget mere overskueligt at sidde stille og roligt og få en masse gode info frem for at stå i supermarkedet og snakke med en eller anden gut, som kan sige "øh den her er fra Frankrig og så ellers læse op fra bagsiden af flasken". Klart et sted jeg handler igen. Top service, god pris og hurtig levering :)

God service!

Gode priser, man skal blot købe 12 stk. ad gangen.Jeg var ikke hjemme da de første gang forsøgte at levere vinen, så de fik mit mobilnummer, så de kunne ringe næste gang de var i nærheden. Hvis fragten var inkluderet i prisen fik de den sidste stjerne.

Philipson Wine Details

Philipson Wine er en ung, dynamisk virksomhed, der siden 2002 har solgt vin online på Internettet. Dette er gjort med så stor succes, at Philipson Wine i dag, er Danmarks største online vinhandel og førende importør og distributør af kvalitetsvine fra hele verden.

Visit Philipson Wine

We live here: Kokkedal Industripark 10