Phonak reviews

Phonak reviews

7.9

Lynhurtig :)

Min ComPilot Fjernbetjening blev sendt ind den 20. 3. - repareret og afsendt retur den 21. 3.!
Flot, tak for det. :O)

Super god og hurrtig service

Vi har lige haft begge sæt høreværn til service og der er bare super service hos dem !
da vi købte jagt høre værn for 3 år siden fortalte sælgeren at vi selv skulle vurdere om vi ville købe nu eller vente nogle år og så købe høreapparater !, men nu har vi stadig vores hørelse normalt, kan kun anbefales

Super kundeservice udover det sædvanlige

bestilte 2 forskellige typer høreværn hos dem - fik at vide der vil gå minimum 3 uger, men da jeg pludselig skulle bruge dem en lørdag ringede jeg til dem en onsdag for at høre til min ordre, de kunne intet sige om leveringen men deres supervenlige servicemedarbejder lovede at de ville gøre alt hvad der stod i deres magt for at fremskaffe dem...
OG fredag havde jeg begge sæt:D
superkvalitet og pasform.
Se det kalder jeg service!!!

Is Phonak your company?

Phonak Danmark A/S Details

Phonak Group specializes in design development production and worldwide distribution of technologically advanced hearing systems. Phonak Group is 1 of major players in the hearing health care market.

Visit Phonak

We live here: Nitivej 10