Phonetech reviews

Phonetech reviews

7.3

De kender tydeligvis ikke ordet "Kundeservice"

Hvad er det for noget? Jeg har prøvet på at ringe ind i dag og stod i kø i 15 minutter som efter deres mening "først i køen" jeg blev sgu i tvivl om der overhovedet var nogle på arbejde til at tage telefonen eller om man bare for evigt bliver ved at være nummer 1 i køen. Så jeg endte med at lægge på efter jeg havde spildt 15 minutter på absolut ingenting.

Super service og support..... Det helt sikre valg :-)

Ombytning af defekt stump.
Havde monteret et flex kabel på en ældre 3GS'er men mute switchen drillede.
Havde skilt telefonen igen og fandt ud af at switchen ikke var i ordren og jeg kunne desværre ikke skifte tilbage det gamle flex kabel.
Jeg var lidt bekymret for om jeg komme igennem med denne reklamation, eftersom jeg ikke kunne sende det fejlbehæftede kabel retur før jeg havde fået en ny monteret( kunne ikke undvære telefonen
På venlig forspørgelse sendte de et nyt flexkabel.. no bs.
Tusinde Tak og jeg handler gerne igen....

Billige reservedele og hurtig levering

Klar de billigste reservedele til Apple-produkter man kan finde på nettet. God kundeservice og hurtig levering. Kan klart anbefale Phonetech.

ødelagt skærm. gad ikke give penge tilbage!

Jeg købte en blå skærm til Iphone 4 i starten af oktober måned. Da vi fik den satte vi den på.. Bunden af skærmen virkede overhovedet ikke. Der var ingen reaktion. Jeg prøvede at ringe til dem, men deres undskyldning var at, når de havde sendt skærmen, ville de ikke tage ansvar for det mere. Hvilket jo er lige præcis der de SKAL tage ansvar for det. Når det trods alt er fra deres hjemmeside og det ikke virker, skal man enten kunne få pengene tilbage eller få en ny skærm!!

Hilsen Marianne Nielsen.

Super hurtig og god service.

Jeg var i tvivl om det var skærmen eller andre dele i min iPhone, der var gået i stykker.

Jeg skrev til support og fik hurtigt afklaret, at man var indstillet på at overholde købeloven i forhold til returnering af online-køb. Så jeg havde ro i sjælen, da jeg bestilte skærmen, som det heldigvis viste sig at være problemet.

Jeg er også meget glad for den meget hurtige ekspedition, så jeg havde varerne dagen efter bestillingen.

Hurtig levering og god vare!

Jeg tabte min iPhone 4 om morgenen og fik desværre smadret min bagskærm. Jeg søgte lidt rundt på mulighederne for reparation, og det ville koste 500 kr at få den udskiftet i Roskilde eller 600 kr med en anden farve end sort/hvid.

Hos Phonetech derimod kunne jeg købe bagcovers i mange fede farver, og jeg bestilte så samme dag et lysegrønt bagcover og et tilhørende reparationssæt til en samlet pris af 243 kr med fragt (25 kr).

Dagen efter lå mine varer så i postkassen da jeg vågnede, og jeg kunne nemt udskifte mit bagcover på 2 min!

Nemt, hurtigt og billigt! Og nu er min iPhone også lidt fancy med den nye farve! ;-)

Endelig et firma som ved hvad rigtig kundeservice er

Har haft kontakt med dem et par gang og købt lidt forskelligt.
Jeg må sige, at jeg er imponeret over hvor hurtige leveringen er, men mest hvor dejligt det er at snakke med nogen, som både er utrolige venlige og serviceminded, og som ved hvad de snakker om.
Kan varmt anbefales..

Husk dog blot lige at al garanti frafalder fra Apple, når man har åbnet sit Appleprodukt!!

E-handel i særklasse!

Fantastisk service, ekstrem hurtig leverance og skarpe priser!
Det er absolut ikke sidste gang jeg handler her!
Kan varmt anbefales!

hurtig og god service

bestilte et batteri til en iphone, og fik pakken inden for 4 dage, der var så en fejl i batteriet, så jeg ringet til phonetech og de sendte et nyt samme dag som jeg modtog dagen efter,
kan varmt anbefales ;-)

Særdeles god kundeservice

Dette firma kan kun anbefales - særdeles god og proaktiv kundeservice. Havde bestilt noget forkert (min egen fejl), hvilket blev bytter uden problemer. Når der så samtidig er en ekstrem hurtig levering, kan jeg kun anbefale.

Kan anbefales! Alt er i top

Jeg har prøvet en del produkter og kan klart anbefale denne forretning til andre. Reservedelene er i god kvalitet og til nogenlunde fair priser... Har intet negativt, samtidig hurtig levering! :)
Også fin service hvis man henvender sig til phonetech.dk, hurtig support og hjælpsomme mennesker sidder klar til at hjælpe. Super! :)

hurtig betjening

nu har jeg handlet ved dem i stykke tid og sys virksomheden er ok. vare virker også okay efter prisen. dog har jeg oplevet en gang hvor en skærm til 3gs var defekt i højtager men kunne ikke retunere den da jeg kom til at flække skærmen ved afmotering:/ så det var lidt surt men hey det var min fejl med skærmen. så +++ her fra indtil vider

Ualmindelig dårlig kundeservice

Har handlet der mange gange uden problemer.
Sidst købte jeg et komplet display til en iPhone4S af deres kvalitet A.
Da jeg modtog varen lå der en seddel hvorpå der stod at varen var kontrolret og efterset uden fejl.
Da jeg pakker displayet ud er der ridser i kanten af glasset, ridser på bagsiden af LCD panelet samt ledningen til digitizeren ikke var OK.
Jeg kontakter Phonetech og bliver informeret om bare at retunere varen sammen med der reklamations seddel som medfulgte.
2 dage efter modtager jeg en mail om at reklamationen ikke kan godtages, da displayet jo er defekt..... ja tak sherlock.. det har jeg ligesom gjort opmærksom på.
Selv ved telefonisk kontakt efterfølgende, er PhoneTech ikke til at argumentere imod.
De mener ikke at de kan begå fejl og iøvrigt har kigget alle vare efter inden de sender dem videre.
Det display jeg modtog lignede helt bestem et der havde været send ud til en kunde før.
Så alle jer der overvejer at benytte Phonetech , tænk jer om da i aldrig kan være sikker på hvad i modtager.

Dejligt ...

Dejlig kundeservice, samt deres support system, fungerer optimalt. Har bestilt derinde ofte og har aldrig nogensinde haft nogen problemer eller dårlige produkter og har altid fået mine produkter 1-2 dage efter bestilling.

De har et skønt udvalg af produkter, og ordentlig opstilling på hjemmesiden, så det ikke virker uoverskueligt. Dog lidt høje priser på enkelte produkter.

Hurtige levering

Bestilt reservedele to gang og fik dem inden for to dage. De fungere fint :)

Hurtig og effektiv kundeservice

Jeg bestilte et par reserve dele til min iPhone 4, samt et skruetrækker sæt til iPhone 4.

Begge dele ankom hurtigt, skruetrækkersættet kunne jeg dog ikke bruge.

Skrev email til dem om dette, og de fortalte hvad jeg skulle gøre.
Sendte sættet retur, og modtog pengene med det samme.

Hurtig, venlig og effektiv kundeservice.

Den dårligste kundeservice ever!

Jeg bestilt en vare på deres webshop, den kom så ikke med du til levering, fair nok ikke deres fejl, men så når jeg henvender mig for at få oplysninger omkring min levering så jeg kan følge den, får jeg bare et svar retur, "Der er ikke track&trace på din pakke, god weekend.".. Hvad kan man bruge dette til?

God service på trods af dårlig vare

Havde købt bagcover til 3gs, men det virkede ikke til min telefon. Først troede jeg det var batteriet, så jeg sendte det ind og fik det byttet ud. Derefter virkede det dog heller ikke, så jeg sendte produktet tilbage og fik alle pengene retur, også købsfragt.

Det hele gik smertefrit, på grund af deres supportsytem og de venlige ansatte som sidder på den anden side.

Selvom jeg ikke fik noget ud af mit køb, kan jeg trygt anbefale PhoneTech, PhoneGadget og hvad de ellers hedder.

Hurtig levering og god service

Jeg bestilte et bagcover inkl. højtaler, batteri o.s.v. som i forvejen var sat i fra Phonetech.dk
Næste dag lå forsendelsen på posthuset!
Da jeg kom hjem og ville montere den sammen med resten af min iPhone 3GS opdagede jeg at lydløs-knappen var lidt løs...
Ingen problem, efter at have ringet til kundeservice og sendt den tilbage havde jeg en ny to dage efter.

Absolut god kundeservice og levering.
Også meget fornuftige priser!

Lige i skabet.

Jeg bestilte en skruetrækker, en et nyt bagside-cover til min iPhone, i mellemjulen, og fik tirsdag en lille fin pakke. Alt blev overholdt til punkt og prikke :)

Is Phonetech your company?

Visit Phonetech