Photobox reviews

Photobox reviews

6.2

Go kvalitet men der står den vil komme inden for 4-5 dages levering og jeg får den først efter 3 uger..

Det er rigtig god kvalitet.
Jeg bestilte den en uge før jeg skulle aflevere den som en gave, jeg havde regnet ud at den ville nå at komme hjem inden, men den blev lige 2 uger forsinket men ingen mail om det.
Jeg havde en rabat kode så jeg kun skulle betale for fragt som var 49 kr men der er blevet overført 239 :(

Kan godt anbefales😁

excellent customer service

I had bought an album credit, then created my album, but when I came to the checkout I realised I had spent hours creating one on the wrong book template. I emailed customer services in desperation and as a goodwill gesture they transferred the credit to the book I had created. This was done immediately the next day. Have had 3 books now and love them.

Great value. Great service

Well worth investing in your photos on this site 👍

En måneds ventetid (mere?) på feriebilleder og uacceptabel lang responstid fra kundeservice

Jeg bestilte 233 stks feriebilleder d. 28/8, men de dukkede aldrig op, og efter mange dages ventetid vendte kundeservice endelig tilbage d. 13/9, og fortalte, at billederne ville blive trykt og sendt afsted endnu en gang. I dag er det d. 19/9, og billederne er først afsendt (for anden gang!) nu. Der er altså næsten gået en uge fra min genbestilling. Det er simpelthen for dårligt, og min tålmodighed er opbrugt. Jeg er meget utilfreds og handler der ikke igen.

Mvh. Julie

de pire en pire

pas de SAV (commande en cours depuis plus d'une semaine, pour des tirages basiques, c'est louche), promotions peu intéressantes. bref, c'était mieux avant, depuis 2 ans, c'est nul photobox, à tout point de vue !

Over alle forventninger

For det første er det en overskuelig hjemmeside - man finder hurtigt ud af hvordan det fungerer.
For det andet er servicen helt i top. Jeg bestilte en billedbog med billeder fra min datters dåb. Billedkvaliteten er perfekt og resultatet er helt som forventet.
Det skal lige siges at jeg om en uge modtager min tredje bog, da postvæsenet har ødelagt de to første. Uden problemer eller udgifter for mig, sender de blot en ny bog. DET er god service, og kan og vil varmt anbefale photobox til andre!

Very good

Order photos last week and was very pleased with the speedy delivery and the quality of the photos. The price was also very good. I would happily recommend photobox.

Total dissapointment with the prints quality

First time I order prints on internet, and I'm really dissapointed. The delivery was fast, but some of the pictures were really dark (even the one took in a sunny day were dark), some were blurred, on other print the picture were cut (people without head).....
to sum up on the 192 prints I order, I received may be 20 correct prints. A very bad experience with Photobox.
I will never order again with them.

Tilfreds med kvaliteten - men leveringsmetode .. not so much

Købte et billede på mdf. Det ser ganske fint ud. Jeg skulle "kun" betale 49 i fragt.
Fint nok, det var et prøvekøb og jeg er tilfreds med kvaliteten.

Der hvor jeg så bliver lidt knotten er at jeg betaler 49 kr. i fragt og så er det kun levering til posthuset! Det bliver jeg sgu lidt bitter over. Jeg har en flex aftale hos post danmark, men hvad er den værd hvis firmaerne leverer uden post omdeling! Nogle virksomheder er begyndt kun at tilbyde uden omdeling. De mister hurtigt mig som kunde. Så hvis photobox ikke kan sørge for at jeg kan få mine varer til min adresse, så køber jeg ikke der mere. Jeg mener de 49 kr. burde række til levering til min dør!

Fin levering og OK kvalitet. Irriterende spam!

Billederne kom inden for aftalt tid og havde en OK kvalitet - ganske som ventet.

Ved køb accepterer man at modtage deres nyhedsbrev, der dag for dag minder om, at deres særtilbud udløber liiige om lidt. Der er dog konstant nye tilbud - og det er fint - men ret belastende at få nye tilbud stort set hver dag.

Det er ALT for svært at unsubscribe og jeg antager decideret på kant med markedsføringsloven. Således forefindes der ikke en unsubscribe knap, men i stedet står der:

"Hvis du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbrevet, kan du ændre dine fortrinsvilkår ."

Når man så klikker her på, så skal man logge ind. Når man så først er logget ind, så føres man til forsiden og skal herefter selv finde ud af hvor man afmelder sig!

Det er for tyndt!

God kvalitet..

Efter 9 dage ankom min bestilte A4 kalender.. (Leveringstid 7-9 dage, så ikke noget galt der..)
Pæn og flot kvalitet..

Rabatkode ? HVOR !!

jeg er i gang med at lave to bøger, som jeg får at vide jeg kan få til en bogs pris ? men nu skal jeg bruge en rabatkode ?? altså en kode som jeg indtil videre ikke har set noget som helst til ? hvor gemmer i jeres koder ? og er det mund derfor i har så gode tilbud ??

Dårlig kvallitet men

Alle billederne fra mobilerne er grumset og grimme.

Ringe kvalitet, men god og nemt at bruge hjemmesiden, derfor 4 stjerner. Ca ½delen af billederne er gode. øvøv.

Udmærket / good

Bestilte 11. sept / ordered 11th of Sept
Afsendelsesinfo 14. sept / dispatch info 14th of Sept
Modtaget 19. sept. / Arrived 19. sept.
Nem software - godt produkt. / Easy software - good product
Fint tilfreds / Good overall

Chronophage mais ultra Sympa !

J'ai immortalisé mes séjours à l'étrangers avec leurs albums photos éditions de luxe et je trouve, pour peu d'avoir du temps et de la patience pour aller jusqu'au bout du processus, que la qualité est au rendez-vous !

Surement que le site peut nous rendre la vie plus facile, j'ai trouvé qu'il ramait énormément à certaines heures, ce qui rend l'expérience pénible par moment.

Très bien ... mais ATTENTION aux dates limites quand vous achetez un pack

Excellent site avec des promotions très intéressantes et un travail de qualité.
Mais attention : les dates de validité sont parfois courtes pour fabriquer un livre acheté en promo... et vous perdez votre crédit...
J'en ai fait les frais début avril pour notre association. Je n'arrivais pas à charger correctement les images suite à un souci d'ordi ... du coup j'ai abandonné et quand je suis revenue mais après la date limite ... plus rien! j'avais perdu le crédit qui restait de mon pack! Je viens de racheter... mais budgétairement c'est lourd pour notre association.
Donc prudence

foto op canvas

ben niet teleurgesteld. snel binnen na de bestelling, heb meteen een nieuwe bestelling geplaatst.

Tilfredshed all over :-)

Godt tilbud med de første 70 foto (10/x15) gratis. God kvalitet.
Fik yderligere lavet et stort print på lærred, og det blev superflot.

Hurtig levering (4-5 dage) med info-mails undervejs vedr. hvor i processen min bestilling var :-)

Super hjemmeside med fine muligheder for at se sine foto i forskellige print og "udgaver".

Meget stor tilfredshed.

Lang ventetid, men priserne udgør minusset!

Jeg bestilte 101 10x15 billeder til røverkøbet 75,75 danske kroner! Det er altså billigt!!

Jeg har ikke brug for at billederne kommer med posten få dage efter, og det gør de godt nok heller ikke. Men det er helt i orden, da de kommer fra Holland (så vidt jeg husker) og derfor er billigere. Hvis man ønsker at billederne kommer hurtigere må man betale for det ;)

Jeg havde dog et problem ved denne bestilling:
I følge hjemmesiden får man sine billeder efter 7-9 dage. Efter 10 hverdage vel at mærke, havde jeg stadig ikke set skyggen af dem. Jeg skrev til deres kundeservice og to dage efter var der sat nogle nye billeder i produktion, da de andre var højest sandsynligt var gået tabt hos Post Danmark (altså et problem som Photobox ikke kunne gøre noget ved!)

Topkarakter til Photobox!

Good quality and lots of options

MINUS:
Den danske oversættelse af siden er ret dårlig. (Babelfish? o.0)

PLUS:
Jeg har efterhånden fået fremkaldt fotos mange gange hos photobox, de har hidtil været de billigste. (Nu har de dog desværre sat leveringspriserne op.)

Kvaliteten af fremkaldelserne er rigtig god og man kan se beskæringen af billedet når man bestiller og har også mulighed for at croppe selv så det bliver som man ønsker det.

Det er nemt og overskueligt at bestille og nemt at se om ens billeder vil blive ordenlig kvalitet.

Siden giver mange muligheder fx rammer og clipart på fotos.

Is Photobox your company?

PhotoBox Details

Order digital photo prints online at PhotoBox, upload your photos & order digital prints today. Free online photo storage and send free ecards to your friends and family, buy personalised gifts such as calendars, mouse pads, mugs & t-shirts

Visit Photobox

We live here: ZI des Perriers - 37-39 rue de Beauce