Photobox reviews

Photobox reviews

5.2

Fantastisk god kundeservice

Super program til at indsætte billeder, gratis billedbog ved første bestilling, rigtig god hjælp fra kundeservice over både chat og mail og super flotte produkter.

Desværre var der en fejl i min fotobog med et manglende billede - no problem. Jeg får to sprit nye sendt med ekspress levering og behøver ikke engang returnere bøgerne med fejl i. Hurtig respons og en perfekt løsning på problemet.

De får mine varmeste anbefalinger og jeg glæder mig til at kaste mig over næste fotobog.

Super god kundeservice

Jeg har lavet flere flotte fotobøger. Ved den seneste havde jeg købt nogle kreditter på forhånd, men kunne ikke få dem til at fungere med de fotobøger, jeg havde lavet og de tilvalg jeg ønskede. Jeg kontaktede kundeservice og de vendte hurtigt tilbage med hjælp, refundering og nye tilbud, så jeg hurtigt kunne få ekspederet mine fotobøger (som jeg havde brugt 3½ time på).

Vildledende reklame!!!

Jeg ville for en gangs skyld fremkalde billeder hjemmefra. Photobox havde ANGIVELIGT et tilbud om 150 billeder gratis. Jeg bruger en krig på at uploade 116 billeder, men da jeg vil bestille, koster det så 146 kr! Via chat med en medarbejder får jeg at vide, at hun vil lægge ind, så jeg kan få 75 billeder gratis og en kode på yderligere 75 billeder gratis - dog kan de to ikke bruges samtidig. Dvs at jeg skulle bruge yderligere tid på at dele mine billeder op i 2 portioner. Så kan det sgu være lige meget! Forsøger mig aldrig med Photobox mere! Og desværre er man nødt til at give 1 stjerne - som ikke er fortjent!

DÅRLIG oplevelse!

Jeg fik tilbudt en gratis fotobog som ny kunde! Flere timer har jeg brugt i eftermiddag på at
overføre billeder osv. Da jeg skal bestille produktet er der pludselige 8 billeder som ikke er
gode nok, det må man da kunne fortælle på et tidligere tidspunkt i forløbet ?? Da jeg så taster
rabatkoden vil det heller ikke virke... brrr. brrr... Jeg siger blot; LAD VÆRE MED AT BRUGE JERES
TID PÅ DET !!!
mvh L.Eggeling

Holder ikke hvad de lover

For andet år i træk har vi nu benyttet os af Photobox.dk da den årlige kalender til bedsteforældrene skulle laves. Og igen i år fejlede de.

Sidste år bestilte vi inden den givne dato for at vi kunne nå at få vores bestilling inden jul. Den dukkede bare ikke op. Efter at have skrevet til dem, undskyldte de og lovede at vi fik kalenderen gratis. Fin service. Da kalenderen så kommer, er der ikke bare en men to. Den ene af dem var bare ikke vores, men en helt anden families.

Trods denne oplevelse gave vi dem en chance igen i år. Og bestilte kalenderen tidligere i år og igen inden den givne dato for juleleveringen.
Nu skriver vi 3/1 og vi har stadig ikke modtaget vores kalender.

Jeg synes det er rigtig ærgerligt, da jeg egentlig synes de har et godt produkt. Men det er var sidste chance. Næste gang bliver det ikke photobox.dk vi vælger.

God service!

Havde købt et cover til min bror i julegave, og det kom efter 4 dage (også selvom det var December).
Desværre kunne coveret ikke side ordenligt fast, og jeg kontaktede derfor Photoboxs kundesevice. De svarede at de ville produceret og sende et nyt med det samme - uden at jeg skulle sende det gamle tilbage og uden omkostninger.

Så god kundesevice!

Lad være!!!

Når først man har købt der een gang, bliver man spam'et til med reklamemails stort set hver dag! Man kan ikke unsubscribe deres mails som normalt. Man skal i stedet logge ind på deres hjemmeside, men når man kun har købt der en gang, kan man ikke altid huske sit password og når man forsøger at få nulstillet det, crasher dialogboksen! Det er altså ikke muligt at slippe for deres daglige spam!

Urimelig langsom levering - fra Frankrig....

Jeg bestilte 14 dec. og har heller ikke set min bestillinger endnu. De lover dog kompensation, hvis jeg ikke modtager varen inden jul... Så det finder jeg vel snart ud af.
Vær opmærksom på at ordrene fremstilles i Frankrig. Først bruger de 3 dage på at behandle ordren, hvorefter den sendes til Danmark, hvilket tager 4-6 hverdage. Så når der er en weekend eller et par helligdage, så opnår de helt ufattelig langsom levering.
Jeg oplever at deres konkurrenter kan levere på 2 dage.

Jeg modtog mine to ordre henholdsvis den 29. og 30. december. Kvaliteten er helt i orden på produkterne.

Lousy service - og ja bliv væk... LANGT VÆK

Som tidligere kunde skrev:
Jeg har bestilt billeder til en julegave den 11. december og fik oplyst på hjemmesiden, at de kunne leveres før jul. Det skete så ikke! Hold jer langt væk fra Photobox.
DE lover guld og grønne skove...undrer mig at de ikke også har lovet et hvid jul. Bestilte i god tid... seen NOTHING

Vælg en anden leverandør!

Super produk og hurtig levring.

Kvaliteten var meget bedre end forventet! Super kvalitet, fine priser og hurtig levering :D kan godt anbefales!

Fint produkt hurtig levering

Fik produktet inden for kort tid og er tilfreds med resultatet.. Skal dog lige tilføje at jeg fik en mail hvori der stod at varene var sat i produktion og med et tracking nr.. Slog man det nr op så var det på en vare fra 2011
Min mor arb på posthuset og kunne fortælle mig pakken var kommet derned til mig.. Har nemlig stadig ikke fået noget på at den ligger klar på posthuset til mig.. Ved ikk om det er photobox skyld eller post dk.. Men bortset fra det er jeg ok tilfreds..:)

Fup firma - længere eller kortere er den ikke !!! så PAS PÅ !!!

Ingen kundeservice. Ingen chat. Ingen svar på mail. Bestilt for 3 uger siden. Status på ordren har ikke ændret sig siden bestilling og betaling blev foretaget.

Er 100% sikker på, at det er SCAM - forsøg på svindel !!!

Har kontaktet min bank da jeg har betalt med kredit kort.

Hold jer væk ! Nu er i advarede !

No problem

Jeg var temmelig nervøs, da jeg i slutningen af november bestilte kalendere til julegaver, da de skrev 'senest levering juleaften'. Det ville være for sent for mig. Men ingen problemer. Pakken kom et par dage efter, og produktet er i fin kvalitet.

Hold dig fra Photobox - der er ingen kundeservice!

Jeg har nu i over en uge forsøgt at få et svar fra kundeservice, uden succes. De henviser så til chatten, der er lukket bortset fra tirsdag formiddag - hvor den så også er lukket. Elendigt sted, som jeg absolut ikke kan anbefale!

Gode produkter, uoversigtelige brug af betalingsmetoder, bugs og langsom kundeservice.

1. Gode produkter og gode upload-muligheder (Flickr, Facebook osv.).
2. Ved køb af såkaldte "kreditter", hvor du normalt får rabat på produkter ved at give dem penge på forhånd, bliver valgmuligheder og oversigt meget komplicerede at forstå. Man taber hurtig oversigt og der var også flere "bugs" på hjemmesiden, som man skal være heldig at forstå hvordan man skal undgå. Det kan på en måde virke som det "skal" være vanskelig at indfrie kreditterne?
3. Ved kundeservice kontakt, blev der lovet svar efter 24 timer, men det tog tre dage, dog med undskyldning.
4. Det virker også som porto/ekspeditionsgebyr er lige i overkant på pris, men jeg kan tage fejl her...

Vil ikke i udgangspunktet anbefale Photobox, dog er produkterne fine nok, men det er det også mange andre sites der har. Jeg valgte dem i udgangspunktet for de gode upload-funktioner.

Super godt!

Jeg kan læse mig til, at der er mange der har dårlige oplevelser med photobox. I hvert fald hvis man skal kigge på statistikkerne herinde. Og det undrer mig egentlig lidt, for mine billeder har en super fin kvalitet, billederne blev modtaget omkring en uge efter bestilling og de bliver sendt i små æsker som gør, at de ikke bliver bøjede eller udsat for væsker.

Jeg har læst flere herinde nævne, at de er skide sure over at deres billeder er blevet skåret forkert, sådan at der mangler ansigter etc. på de fremkaldte billeder. Sorry to say, det er bare ikke noget man kan tillade sig at blive sur over. Tjekker man ikke sin ordre igennem, så er det altså ens eget problem. Man kan selv krydse af i en rubrik, så billedestørrelsen bliver tilpasset formatet - eller man kan ændre det format man vil ha' billedet fremkaldt i. Jeg synes faktisk det er rigtig synd at firmaet her, skal ha' dårlige anmeldelser på den bekostning, fordi man ikke selv har været grundig inden man har bestilt og betalt.

Så fem stjerner fra mig - har ikke en finger at sætte på behandlingen af mine billeder, eller leveringstiden. Jeg glæder mig bare nu til at min anden ordre kommer ind ad døren :)

God kvalitet, elendig kundeservice

Har lavet nogle fantastisk flotte kalendere på deres hjemmeside gennem tiden. Synes det er en god hjemmeside, med mange muligheder for at lave et meget personligt fotoprodukt, som er i en god kvalitet.

Desværre har min seneste ordre hos dem været lang tid under vejs pt. Over en måned trods forventet 7 dage, og det har været et bøvl uden lige at komme i kontakt med dem, ved endnu ikke om det er lykkedes, det er ikke acceptabelt og heller ikke det de lover på deres hjemmeside.
Så det er både og med anbefalingerne herfra.
Mvh. Janni

Min oplevelse med PhotoBox endte helt klart med at være super. Jeg bestilte et IPhone Cover lørdag d. 16-11, men hørte ingenting og kunne se at pengene var hævet
tirsdag d. 19-11. Derefter læste jeg anmeldelser om PhotoBox og blev rigtig nervøs, da de jo ikke ligefrem er særlig gode ret mange af dem. Jeg skrev samme dag til PhotoBox (Anders Kirk) og fik den bedste service man kan tænke og fik samtidig at vide at mit Cover var afsendt. Jeg modtog Cover´et lørdag d. 23-11 og det levede fuldt ud op til forventningerne. 5 stjerner herfra :)

God kvalitet, men ALT for dårlig service!

Jeg har bestilt varer hos photobox.dk 3 gange, hvor 2 ud af de 3 gange modtog jeg ikke det jeg bestilte! Det er slet ikke i orden.
Den første gang havde jeg bestilt 4 fotokrus, men modtog kun 3. Der er intet nummer man kan ringe til. Så den eneste mulighed for at komme i kontakt med dem var via mail. Og selvfølgelig besvarede de ikke min mail.
Alligevel valgte jeg i god tro om at jeg denne gang ville modtage alle varerne, at bestille 4 fotokrus igen. Denne gang modtog jeg så 4 krus. 3 af dem så meget fine ud og det var med de rette billeder og tekst. På det fjerde krus var der billeder af børn jeg aldrig nogensinde har mødt. Jeg sendte igen en mail og jeg har stadig ikke fået noget svar. Som sagt er de varer jeg modtager i meget fin kvalitet, derfor synes jeg det pisse ærgerligt at servicen er så dårlig.

PhotoBox Details

Order digital photo prints online at PhotoBox, upload your photos & order digital prints today. Free online photo storage and send free ecards to your friends and family, buy personalised gifts such as calendars, mouse pads, mugs & t-shirts

Visit Photobox

We live here: ZI des Perriers - 37-39 rue de Beauce