PhotoCare reviews

PhotoCare reviews

5.3

Henning i Hvidovre fik skudt de bedste billeder af min 3 årig datter.

Jeg kan klart anbefale photocare i hvidovre. Fotografen Henning fik virkelig min 3 årig datter med, selvom at det var i ulvetimen, efter en lang dag i børnehave. Mit eneste problem var, at jeg ikke kunne vælge hvilke billeder jeg skulle vælge, da der var 55 super gode billeder at skulle vælge ud fra. Men fik en god pris, da jeg købte en del billeder af ham.

Dan

Dårlig service og dårlig kvalitet i Photocare i Næstved

Vi er ekstremt utilfredse med vores seneste oplevelse hos Photocare i Næstved:
Billedfilerne blev afleveret til fremkaldelse lørdag d. 4/1, blev lovet færdige onsdag kl. 12. Var inde for at afhente billederne torsdag eftermiddag, men da var de ikke færdige endnu, da der åbenbart var problemer med fremkaldemaskinen i butikken. Men man havde ikke gidet have den ulejlighed at orientere os herom, så til trods for at vores billeder burde have ligget klar til afhentning i mere end 1 døgn på det tidspunkt, havde vi intet fået at vide på det af os opgivne telefonnummer.

Det tog butikken i Næstved en hel uge at få billederne fremkaldt!

Havde kvaliteten så bare været i orden, men resultatet, som det tog en uge at få fremstillet, var rigtig dårlig!
Vi er ekstremt utilfredse med de fremkaldte billeder. Næsten alle er mørke og triste at se på: Mørke, gulbrune, brunlige, grålige og lignende. Vi nægter simpelthen at tro på, at de er ”håndværksfremstillede” og ”Dine billeder vurderes og korrigeres individuelt”,som Photocare ellers reklamerer med i de papetuier, som billederne er lagt i. Ingen professionel ville nogensinde lægge navn til det resultat, som vi har fået udleveret i Næstved. De er tydeligvis IKKE blevet korrigeret individuelt!

Photocare har ikke reageret på vores skriftlige klage til dem.

Det er godt nok sidste gang, vi vil fremkalde vores billeder hos Photocare i Næstved.

PhotoCare, Østeraa, Aalborg - Thumbs Up!

Lørdag eftermiddag og de fleste butikker er lukket. De par computerforretninger jeg nåede at besøge inden gitteret blev kørt ned, havde ikke tastaturadapteren jeg søgte. I ren panik gik jeg ind i butikken i Østeraa i Aalborg og spurgte den enlige ekspedient om han måske skulle have en rodekasse med computerudstyr. Nej, desværre, men du må på dit glatte ansigt låne et keyboard af butikken.

Afleverede keyboard om mandagen med et stort tak.

Nu ved jeg hvor jeg skal købe fotogrej, når det bliver aktuelt!

Printede kun 1 eksemplar istedet for 3 som udtrykket, gav dyrere pris trods aftale og manglede 1 billede i print. Og det var eksamens opgave!

Længe skal man lede efter klovne som i PhotoCare i Herning! Stole på dem skal man i hvertfald ikke! SLET IKKE TIL EKSAMENS/PROFESSIONELE SITUATIONER! Jeg var der først dagen før jeg kom med mine billeder til print for at samle priser rundt omkring. med mit antal af billeder (39) så kunne jeg spare 10kr pr. billede hvis jeg valgte A4, dvs. 20kr pr. billede istedet for 30kr pr. billede. Næste dag sendte jeg min kammerat op med usb med alt på, da jeg skulle flyve til Amsterdam. Der var den nye besked så, at jeg kun kunne spare 5kr pr. billede!? (steg fra 780kr i alt til 975!!) Men fred være med det, så går jeg da bare ned til A5.
Da jeg så kom hjem fra ferie og ville hente det dagen efter lige da de åbnede, undrede jeg mig over prisen. På min pakke kunne jeg så se der stod 1 x 13. Det kunne hvertfald ikke passe! De kunne godt se der var en fejl så, men det hjælper mig f**me ikke når det er til eksamens aflevering der skulle afleveres kl 12 i 3 eksemplarer. Skynde sig med at printe de resterende 2 eksemplarer kunne de hellere ikke. Er heldig med at min lære godt kan lide mig og tillod en for sen aflevering, ellers var jeg dumpet!!! Når det er sagt, så manglede der 1 billede, som der kun var blevet printet 2 gange... Wow.

Sæt ALDRIG jeres penge eller tillid til photocare, slet ikke i Herning.

Find et andet sted

Jeg har to gange handlet med Photocare Esbjerg, og det er to gange for meget. Første gang skulle de scanne papirbilleder og dias og lovede billedbehandling på det. Farverne og billedbehandlingen var elendig, og nogle af billederne havde sorte kanter på. Beskæring blev der altså ikke brugt tid på til trods for, at jeg betalte et klækkeligt beløb for det. Anden gang skulle jeg bruge print af nogle billeder taget i sommers. Opløsningen er god og de er taget udendørs. Jeg bestilte i luksuskvalitet, da det skal bruges til en gave. I butikken forklarede det at papirkvaliteten ville være dårligere i den almindelige kvalitet, og så ville de slet ikke gøre noget ved billederne. Jeg bestilte 10 prints i 18 x 24. Da jeg så henter billederne er de for det første helt mørke i det og grimt printet. Det er meget tydeligt, at det er digitalprint. Derudover er billederne ikke skåret til. De har hvide striber i top og bund. Da jeg spørger ind til det, får jeg bare at vide, at det er "lige alt efter hvilken ramme det skal i". Der må jeg så sige, at når jeg bestiller 18 x 24, så er det nok den størrelse, jeg skal bruge. Jeg spurgte også om de havde billedbehandlet på billederne, og til det fik jeg et klart nej. Jeg synes bare det var det, de solgte mig, da de argumenterede for luksuspapiret. Jeg har betalt 260 kr. For 10 helt ubrugelige billeder, som jeg selv skal sidde og sakse til. Det er bare ikke i orden. Jeg har tænkt mig at klage i butikken, men jeg finder klart et andet sted næste gang, hvor man går op i kvalitet og service.

Elendige jule"kort"

Photocare - Østerå i Aalborg

Jeg gik ind i butikken for at få fremkaldt et billede af min datter, som jeg ville sende sammen med julekortene. Da jeg var ved at bestille, opdagede jeg at det var muligt at bestille julekort. Jeg blev enig med mig selv om at jeg gerne ville betale mere (7kr/stk.) for nogle fine julekort med billedet af min datter på, istedet for at vedlægge billedet til et færdigkøbt kort. Da jeg kom hjem med "kortene" blev jeg slemt skuffet. Der er overhoved ikke tale om kort på nogen måde. Billedet var bare trykt på ganske almindeligt fotopapir og bagsiden, som jeg troede jeg kunne skrive min julehilsen på, var fyldt med tekst (mit navn og hvad jeg gætter på var mit bestillingsnummer, Fuji logo etc.). Så jeg endt med at give næsten 200kr for ubrugelige "kort". Så hold jer langt væk fra Photocare hvis I vil have nogle pæne kort som det er muligt at skrive på.

OPDATERING!
Jeg gik tilbage til butikken for at gøre dem opmærksom på at de bør fortælle folk at der ikke er tale om kort, men bare et billede på almindeligt fotopapir. Ekspedienten sagde, at de aldrig har haft klager over dette før, da folk normalt ikke skriver en personlig hilsen, men bare sender kortet som det er. Da han godt kunne se at det ikke var muligt at skrive en hilsen bagpå, gav han mig pengene igen.

Delt mening om dem

Aalborg Photocare - Østerå 4

Fik taget billeder af min datter, den første shoot gik ikke godt og jeg fik en ny - overraskende god service :)

Jeg ville så gerne have et ekstra sæt billeder - altså en kopi af dem jeg i forvejen havde betalt for. Jeg ringer derind og vi snakker og snakker og han kommer så frem til, at jeg skal give præcis det samme som jeg i forvejen havde givet :0 øh hvad tænker jeg?
Fortæller så at på deres hjemmeside står der at hvis jeg selv scanner dem ind og bestiller på ny, at så kan jeg få dem til 10 kr stykket, ja men dem de laver er jo kvalitet siger han så, altså som at det er dårligere kvalitet/andet fotopapir de bruger til kunder der bestiller over nettet - det er bare ikke i orden (kopierne jeg skulle have ville koster 1000% oveni deres internetpris, jeg skulle give ca 100 kr pr billede over telefonen, altså) .... Fuldstændig uhørt synes jeg. Fair nok at det er lidt dyrere end deres onlinepris, men 1000% dyrere :0 ?

Vil aldrig handle der mere! Bare det at han siger at de laver forskel på bestillinger for at få flere penge og ikke laver kopier billigere er simpelthen det ringeste jeg nogensinde har hørt - de skal vist være glade for at de overhovedet har kunder.

SUPER hurtige og venlige

Jeg skulle bruge et billede forstørret fra iPhone til billede samme eftermiddag da jeg skulle til fødselsdag dagen efter. Jeg ringede til dem i Glostrup Centeret og bum - de lovede mig, at have billedet klar hvis jeg sendte det afsted ASAP over deres app i appstore. 1 time senere og 20 kr. fattigere fik jeg mit billede. Hurra for en god betjening :-)

Total snydt....

Skulle betale 328 kroner for pasfoto af mine 2 børn. Ingen prisliste nogen steder. Har aldrig følt mig så snydt i mit liv. Det er total "ripp off". Og jeg har i sinde at fortælle alle jeg kender om det. Find et andet sted at handle.

Photocare Varde - Hurtig og professionel ekspedering.

Jeg købte et kamera via Sweetdeal ved Photocare i Varde.
Først efter jeg havde købt og betalt for min deal, fandt jeg ud af at det ikke blev sendt, men skulle afhentes i Varde.

Jeg tog kontakt til butikken, og i løbet af samme dag, fik jeg flere svar fra butikken, blev oplyst om et mindre administrationsgebyr inkl. porto. Næste morgen modtog jeg mit kamera med posten, dette på trods af at min betaling af administrationsgebyret slet ikke var gået ind på deres konto på det tidspunkt de behandlede mig.

Mange tak for lynhurtig behandling til Torben Spaanheden fra Photocare i Varde. Vil bestemt ikke have noget imod at handle med jer igen, hvis jeg skulle komme forbi de kanter.

Snyd

jeg vil give dem 0 ud af 10 point, de har simpelt hent røvrendt mig. jeg ville ha taget et billed af min søn, og efter jeg spurte 3 gange for at være 100% sikker på at det var gratis, og hvis billederne var dårlige skulle jeg ikke betale. billederne var elendige, fotografen var uprofessionel, hun havde tydeligvis ingen uddannelse indenfor branchen. jeg endte med at betale 1500 kr. for billeder jeg hadede. hvis jeg ikke fik billederne fremkald skulle jeg betale 800 kr. for fotoshoot´en. anbefaler du får tilbud på skrift hvis du overvejer at få lavet .
(aalborg- østerågade)

Super behandling hos Photocare i Hillerød

Jeg har kun godt at sige om den rare fotohandler i Hillerød på Helsingørsgade 33 som var meget hjælpsom med at finde det bedste Kamera som opfylder mine behov . Jeg skulle bruge et lille kompakt spejlløst kamera og til en god pris og det blev så Samsung da det havde alt hvad jeg skulle bruge. Men det bedste var hans menneskelige side. Og han ikke er ligeglad med kunden og presser ikke på som de fleste sælgere gør i denne branche. Jeg fortryder at jeg ikke har kigget ind i hans forretning noget før, da han virkelig gav mig gode råd så jeg ikke kom hjem med et fejlkøb. Jeg vil gerne støtte de fysiske forretninger. De fleste kommer ind forretningerne og afprøver og smutter så hjem og bestiller på nettet for at kunne spare 200 kr. måske. Jeg vil helt sikkert købe igen hos ham. Folk vil gerne ha gode råd og vil fysisk se og prøve produktet men det er jo det man betaler lidt mere for ;-). Hvis man kunne afgive 10 stjerner så havde han fået det. ;-)

Super fotografering i Photocare hvidovre.

Vi fik taget en masse gode billeder hos photocare i hvidovre. Der var professionelt studie og en sød, venlig og professionel fotograf der fangede mig, min mand og vores lille datter super godt. Der blev taget billeder i en halv times tid og vi fik allerede samme dag mulighed for at vælge de bedste ud online.

Stort plus er at man køber den digitale fil så man kan lave alle de billeder og kopier man vil selv. Kan klart anbefale dette sted.

Falsk markedsføring.!!

Photocare i Aalborg / abc SKOLEFOTO står også for at tage billeder af skolebørn og små børn hos byens dagplejere, hvor vi fik kendskab til dem,

Bedømmelsen af dem er som følgende.
--------------------------------------------------------------------------
Vores datter får taget billeder sammen med sin dagplejemor og resten af ungerne, hvorefter vi får tilsendt en serie af billeder hvor kvaliteten er ganske god.
Så da det er op til jul ville vi gerne have nogle flere billeder, og falder for deres tilbud om at hvis man køber hele serien kan man købe en cd med billederne til 120 kr.

Den falske markedsføring ligger i at man som kunde får tilsendt en serie med billeder, sammen med disse er der en bestillingsseddel/regning hvor der står at hvis man køber hele serien kan man for 120 kr. få billederne på en cd-rom dermed vil man kunne få fremkaldt flere efterhånden som behovet er der.
Der står ovenikøbet på regningen at man får xxx kr. i rabat hvis man køber hele serien det vil sige dem man har fået tilsendt.

Dermed nævner de selv flere gange at de billeder man har fået tilsendt er serien, som dermed giver rabat og muligheden for at købe en cd-rom med de samme billeder.
De skriver ikke nogen steder at der skal købes flere billeder, hvad de mener er serien det vil hvad man ekstra skal købe, Deri ligger den falske markedsføring, da de gentagne gange skriver at det man køber er serien og intet sted skriver de det ikke er det.

Det er jf. lovgivningen falsk markedsføring, da de tydeligt skal gøre opmærksom hvis den tilsendt serie ikke er den samme serie som det kræver for at få cd´en i den rigtige kvalitet.

Vi får så en cd tilsendt med 3 billedfiler som ikke en gang kan bruges til at fremkalde et pasfoto, så jeg kontakter dem naturligvis da jeg jo netop har købt hele den serie de har sendt os så det må da være en fejl.

Får så dette svar-
Nej det er helt rigtig det som er sendt til dig.
Vi sender netop kun I lav opløsning, da vi ikke sælger netop ikke filer som man selv kan bruge til fremkaldelse.
Billederne i lav opløsning kan bruges til at maile til familien eller som profilbillede på f.eks facebook ol.

Jeg skriver så følgende

Hej xxxxxxxxx

Det skriver i jo intet om, i skriver derimod at man får den fulde serie så er det jo falsk markedsføring.
Og da det så ikke er det produkt som i skriver i sælger, vil jeg jf. markedsføringslovens §3 stk. 1 og §3 stk. 3. hermed bede om mine penge tilbage.!

Deres sidste svar er
Hej xxxxxxx

Vi skriver på fakturaen, at bestilling af cden at at denne kun kan købes "ved køb af en hel serie", ikke at det er hele serien at man får.
Men giv mig dit konto og reg nr så får du pengene tilbage.

Med andre ord de forsøger bevist at snyde folk, spørgsmålet er så blot hvor mange forventfulde forældre har de snydt med dette nummer.??
Skal dog også oplyses at jeg til dato ikke har fået det fuldebeløb tilbage for deres falske vare.!

----------------------
Update Photocare har nu forsøgt at fjerne min bedømmelse, uden tvivl fordi at hvis andre læser den vil de også kræve deres penge tilbage.

ELENDIG atelierfotografering i Photocare

Hvis du vil tabe penge, tid og godt humør så kan Photocare anbefales!

Min oplevelse er fra Thisted.

Min kæreste og jeg tog til Photocare for at få taget et billede af os sammen. Vi håbede vi havde valgt det rigtige sted ud fra hvordan de reklamerede sig selv. Vi kom direkte ude fra og blev bedt om at stille os foran en væg uden nogen forberedelse. Det var første signal til en skuffende oplevelse. Fotograferingen foregik ikke længere end 5 minutter og vi blev kun præsenteret for 3 standardpositioner fotografen havde brugt ved et andet par. Minimal instruktion og professionalisme. Da fotograferingen var færdig fik vi ikke lov til at se de billeder der var blevet taget, men fik en tid en uge efter til at komme og kigge dem. Det var andet signal, men valgte at sætte min lid til dem.

Efter en uge kom vi for at se hvad der var blevet taget. Hun viste 4 billeder hvor af ingen kunne bruges. Hende selv og kollegaen talte meget rosende om billederne, mens vi selv stod og ikke kunne forstå hvem det skulle forestille på billederne for det lignede bestemt ikke os. Positionerne var slet ikke for os -- og det var efter photoshop, som heller ikke var noget at kimse af.

Som om ovenstående ikke var nok, bad vi om at se flere eksempler. Først ville hun ikke vise de andre billeder fordi hun selv var meget tilfreds med de 4 photoshoppede billeder. Vi besluttede os for ikke at tage nogle af billederne og hun blev utrolig negativ og fornærmet og opkrævede os den halve pris for den tid hun havde brugt. Vi er begge rigtig skuffede over behandlingen og de tomme hænder da vi forlod butikken uden de billeder der skulle bruges til julegave.

Som professionel fotograf var hun MEGET uprofessionel og har efter vores mening fundet sig den forkerte branche.

Så efter en rigtig skuffende og uprofessionel oplevelse kan vi IKKE anbefale Photocare i Thisted hvis du skal have taget billeder...

PhotoCare København V - Dårligste fotobutik jeg har oplevet!

Rykkede leveringsdato samme dag som billeder skulle hentes, og de havde haft næsten 1 uge allerede til at fremkalde i normal størrelser.
Ved afhentning var der sorte streger på flere tilsyneladende fra deres eget stempel på bagside og resten var lettere sløret eller helt matte i farverne. De havde helt sikkert ikke set igennem hvad angår kvaliteten og deres forklaring var nogle nye maskiner? Og det sammenholdt med at de havde mere travlt med at vejlede kollega med at flytte nogle kasser end mig da jeg kontaktede dem telefonisk, og generelt har været helt blottet for god kundeservice, kan kun give 1*. Jeg gik i øvrigt fra butikken uden billederne grundet den dårlige kvalitetet og kommer helt sikker aldrig til at vælge Photocare mere.

Horrible customer service in Photo care østerå i Aalborg!!!!!!!

Photo care østerå i Aalborg
HORRIBLE!!! COSTUMER SERVICE, ARROGANT PEOPLE TOWARDS CLIENTS AND ONE SAY ONE THING THE OTHER SAY ANOTHER! ASK VERY WELL THE PRICES IF YOU CAN TO ALL OF THEM WORKING THERE OTHERWISE AT THE END YOU WILL ENDED UP WITH A VERY HORRIBLE EXPERIENCE AND EXTREMLY EXPENSIVE PHOTOS, and if you anyway want to take a chance then book your shoot with the one name Kenneth we had a very good experience with him last year from start to end, very good photos and the price he said at the begining was the same we payed at the end!

Super kvalitet!

Super hurtigt, bestilte mandag eller tirsdag, og har fået dem idag torsdag, og var overrasket over hvor flot kvalitet de kom i.

Thumbs up herfra.

God og personlig service

Både da jeg boede i Århus og nu i København har jeg altid fået god og personlig service i Photocare. Som om de er lige den tak bedre udlært og faktisk interesserer sig for deres kunder. Måske er jeg gammeldags, men det giver dem klart en højere stjerne i mine øjne. Hellere en specialbutik end Billka, når det kommer til fotoindkøb. Eneste minus er de højere priser - men det følger vel med.

Perfekt service

Jeg har aldrig brugt hjemmesiden photocare, men har i stedet henvendt mig direkte til den lokale butik (Rudkøbing) og har fået en behandling som jeg ønsker alle ville kunne levere. Havde kig på et kamera, men fik frarådet det og anbefalet et andet, og må sige det var godt jeg ikke valgte det første, men i stedet brugt den halve time med ekspedienten om en god snak om behov, og fik den rigtige løsning.

PhotoCare Vordingborg Details

Digital billeder i bedste kvalitet. Hent inspiration til portræt-fotografering, pasfoto, fotobøger, fotogaver og print i storformat.

Visit PhotoCare

Call us on: 55372011