www.photogadget.dk reviews

www.photogadget.dk reviews

9.5

Beskadiget kasse og overraskende gebyr på dankort

Jeg var lidt overrasket over at jeg kom til at betale kr. 1,39 i gebyr når jeg betalte med Dankort. I ordren stod der at jeg betalte med epay. Aner ikke hvad det er og jeg betalte altså med dankort. Det er første gang jeg har oplevet der bliver lagt gebyr på det i en webshop.

Jeg modtog min vare, en poweblock (batteri). Transportkassen havde ikke en ridse, men produktkassen var stødt og flækket og plastikken varen lå i var revnet 4 steder. Jeg kontaktede straks butikken, fordi jeg havde en følelse af at det var et brugt produkt (eller returneret). Under alle omstændigheder har det været behandlet pivringe og jeg mener fortsat ikke det har været hos GLS, da den kasse ikke havde en skramme. Jeg fik hurtigt svar fra photogadget, der dog mente at kassen bare havde fået nogle stød og at det ikke kunne afvises at det var en returvare, så det står stadig lidt hen i det uvisse. Men jeg vælger at tro at det er et nyt produkt! Vi blev enige i at jeg fik det testet og jeg oplevede ingen problemer, så jeg krydser fingre, for at der ikke opstår problemer når jeg virkeligt skal bruge varen her om 14 dage

Servicen hos Photogadget virker rigtigt god, og det er det, der trækker op i min bedømmelse. Jeg havde mest lyst til at give 3, men når man får svar på email kl. 21 , så virker det som om det er en der engagererer sig i sin butik og prøver at gøre det bedste ... også for lettere brokkende kunder.

Ros til dem

Tak for en rigtig vendlig services, fik en beskdligt produkt, og vi fandt hurtig ud af en løsning, slap for at sende det beskadligt produkt retur hvor jeg blot kunne klare dokumantion via mail og billeder.

rigtig god services, klart en webshop jeg benytter igen når jeg skal have mere foto udstyr, og jeg som ikke har forstålse så meget for hvad de forskellige produkter hedder blev jeg vejledet perfekt igennem det hele.

1000 gange mange tak for en god oplevelse! :)

Super godt udvalg til gode priser

Har fået gode priser og hurtig levering

Super service og godt udvalg.

Har kun haf positive oplevelser :) Kan varmt anbefales.

Super shop

Kan bestemt anbefales. Hurtigt svar på email.

Fremragende butik

God service og gode produkter. Intet dårligt at sige og anbefaler gerne.

Super rådgivning

Jeg er imponeret over hjælpsomheden hos Photogadget. Jeg skrev til butikken i en weekend og fik svar inden for en time.
Super oplevelse

Lang leveringstid, men ellers fint

Har nu handlet der nogle få gange samt forespurgt på diverse produkter. Får hver gang hurtigt svar. Varerne leveres godt pakket ind. Leveringstiden er dog noget sløv og nogle varebeskrivelser er ikke fyldestgørende hvilket jeg finder en anelse irriterende.
Photogadget.dk

Reply from Photogadget.dk

Hej Daniel
Tak for din ærlige kommentar. Det er dejligt at høre, at du synes produkterne er gode. Leveringstiden arbejder vi på at forbedre, men på nuværende tidspunkt kan vi ikke levere hurtigere.
Jakob

God service med og uden køb

Denne anmeldelse gælder mine to seneste af adskillige kontakter til og køb hos Photogadget.dk. Ved den næstsidste henvendelse, et køb, som tidligere, hurtigt og upåklagelig handel. Ved sidste kontakt var der tale om en lang række af specifikke spørgsmål et bestemt produkt. Selvom det i dette tilfælde ikke endte med et køb, var svarene på mine spørgsmål hurtige, venlige og præcise.

Har kun gode oplevelser med Photogadget.dk.

Gode og billige produkter

Gode og billige produkter. Har handlet der flere gange og har været meget tilfreds.

Alt som ønsket

Hurtig levering og information om ordrens status. Jeg er meget tilfreds.

Vi er bare tilfredse - sådan er det :)

Vi bestiller en del fotoudstyr og her får vi altid god service!

Uovertruffen kundeservice

Jeg har aldrig oplevet så personlig og overvældende kundeservice, som hos Photogadget!
Ingen jeg aflagde ordre skrev jeg en kort mail med et par spørgsmål og dagen efter havde jeg et langt og fyldestgørende svar.
Varerne var ikke på lager, da jeg ville bestille, men fik med det samme igen svar på min forespørgsel om, hvornår varerne kunne forventes på lager.
Kunne endelig bestille i søndags og mandag morgen lå der en mail med tak for ordren og en lille tak for tålmodigheden rabat.
Det er service i særklasse!!

Meget god kundeservice

Fik bestilling som planlagt. Der var en lille fejl på en af produkterne og jeg kontaktede Photogadget og fik en meget god og hurtig service....også på en søndag.
Glæder mig til at handle der igen.

Hurtig levering og fuld tilfredshed med varer.

fantastisk service hele vejen igennem

Min oplevelse med Photogadget.dk har kun været positiv.
Jeg bestilte et walimex fototelt med 3 arkitektlamper og 3 daylight lamper efter at have skrevet med photogadget omkring varen. De var super gode til at vejlede og informere, både om varen men også om fragt mm.
Da jeg modtog varen et par dage senere var to af pærerne desværre ødelagte, hvilket ikke var photogadget.dk's skyld, da varen var forsvarligt pakket ind, en fragtmand har vel været lidt hårdhændet med pakken.
Jeg ringede til photogadget.dk hvorefter de sendte nogle nye af sted med det samme og et par dage senere modtog jeg mine pærer.
Der har både før, under og efter købet været en helt igennem fantastisk service og kvaliteten på varen er rigtig god.
Jeg anmelder normalt ikke butikker, men da den service jeg har modtaget på photogadget.dk har været så ekstraordinært god vil jeg helt klart anbefale denne butik til alle!

Tak for en god service og et godt produkt, jeg ser helt klart frem til at købe ved jer igen.
MvH - Daniel.

God service, hurtig levering!

Besvarer mails hurtigt og leverer en meget tilfredsstillende service.

Professional service

Meget fin service og hurtig respons på spørgsmål vedr. produkter

Photogadget.dk Details

Photogadget er en internet butik der sælger kvalitetsudstyr til foto entusiaster. Walimex forhandler. Der ydes altid 2 års reklamationsret og 14 dages returret . Vi sætter en ære i at kunderne skal have en god oplevelse. Photogadget.dk kan altid kontaktes på telefonen og målet er altid at svare på kunders henvendelser på email samme dag. Ved defekte varer tilsendes kunden et nyt produkt allerede inden det defekte er returneret.

Visit www.photogadget.dk

Call us on: 20616142