Photografica reviews

Photografica reviews

7.1

God rådgivning og gode kameraer.

Jeg har købt 2 Leica kameraer hos Photografica,og forinden fik jeg en rigtig god rådgivning hos dem angående de to kameraer som jeg kiggede på og sidenhen købte.
Kan kun varmt anbefale Photografica hvis man skal have et godt kvalitetskamera.

Sælger brugte varer som nye

Tjek det du køber før du forlader butikken.
Efter en positiv samtale med en Photografica medarbejder kørte jeg de godt 40 kilometer ind for at købe et Voighländer 17,5mm f0,95 objektiv,. I butikken får jeg objektivet og den Ona taske jeg også vil købe udleveret og skal til at betale. Da jeg synes at kassen til objektivet ser lidt "skramlet" ud, åbner jeg kassen for lige at kigge nærmere på objektivet. Hurtigt kan jeg konstatere tydelige brugsspor, der er skrammer i den sorte lakering, glasset er ikke rent og den ene objektiv beskyttelses dæksel er ikke original (det er et Olympus dæksel).
Det er meget tydeligt at dette objektiv ikke er nyt. Jeg konfronterer ekspedienten med dette, da trods alt ikke benægter, men tilbyder at sætte prisen 500 kroner ned....
Kære Photografica, hvis jeg var interesseret i brugt, så handlede jeg på DBA eller andetsteds... Skam jer!

Absolut godt!!

Det var ganske vist i 2013, jeg handlede med dem, men selv om jeg er sent ude med anmeldelsen, fortjener de den absolut :) Det var en rigtig god handel, 100% tilfredshed herfra, og så havde de samtidig det på lager, ingen andre havde på det givne tidspunkt. Dejligt! Det var i øvrigt efter råd fra andre, at jeg fandt og blev anbefalet denne butik - heldigt for mig :)

Highest level of professionalism, wouldn't go anywhere else

Photografica are without doubt the friendliest, most welcoming and most professional photographic outfit in Copenhagen.

You get the distinct feeling that unlike other print-shops staffed by "studentermedhjaelpers", the guys in Photografica really know their stuff - living and breathing the art. It's a little like stepping back in time, but so is Harrods in London - in the best possible sense.

The standout feature for me has been their printing service, which I've used a number of times for special orders. The gentlemen could not have been more helpful and took a considerable time to size everything in photoshop to my exact requirements before cutting and boxing. Personal service like that is hard to find these days.

For my photography needs, I'd never shop anywhere else - Photografica are the good guys of this world.

Dynamisk fotobutik med fokus på pålidelighed

Overskuelig hjemmeside.
Lynhurtig levering.
Meget stabil indpakning.

Jeg ville have trukken en stjerne for prisen på 75 kr for leveringen. Men da alt andet er med pil op, er her fuld hus.
Stærk januarudsalg på Lensbaby - sjove LOMO kameraer foræres næsten væk.

Is Photografica your company?

Photografica Details

Visit Photografica