PHure Beautyproducts reviews

PHure Beautyproducts reviews

8.1

Altid perfekt

Gode produkter, fin service, hurtig support og virkelig gode extensions. Jeg kan klart anbefale phure. Har handlet der flere gange, og de er søde, hurtige og behjælpelige med alt. Kan varmt anbefale phure.dk

Fedt men....

Er meget tilfreds men undre mig over at jeg ikke kan få mine hot fusion ud, jeg har brug remover fra avezu og den kunne ikke få keratinen opløst. Er det ren keratin i jeres hot fusion eller har jeg misforstået?? Håber på svar :) ellers super god service..

Reply from PHure Beautyproducts

Det er ren keratin, fremstillet af den førende producent af keratin i Italien. Den opløses af dimethyl gluterate som vores remover består af.

blandede følelser

Jeg synes det skifter mellem god og dårlig service afhængig hvem der er på jobbet den dag, og hende der ringer ud og skal undskylde må ikke have det nemt, plus der er tit mangel på besvarelser via mail, men ellers udmærket når der ikke skal dialog :)
Derfor kun 3 stjerner da jeg synes nogle af dem der besvare henvendelser er meget grove i munden og det synes jeg ikke er i orden , er i chok over at se den måde phure besvare herinde.

Perfekt hår til prisen

Jeg har handlet hos Phure.dk rigtig mange gange, og har primært købt deres clip in extensions.. Håret er rigtig rigtig fint, især til den billige pris de sælger det for.. Levering er sindsygt hurtig og så tilbyder de levering med både post danmark og GLS.. Jeg har skrevet om mine extensions fra Phure på min blog, her kan i også se før og efter billeder:

Alt i alt vil jeg anbefale alle at købe jeres hår fra Phure :)

Meget stor tilfredshed

Altid varer til tiden, somregel endda en dag før forventet. Altid super gode varer som lever helt op til forventningerne

Højklasse kvalitet - hurtig levering

Jeg har handlet ved dem 3 gange. Håret er den bedste kvalitet i denne prisklasse. Mine tape extension kan jeg bruge flere gange. Tapen holder super godt.
Frisørene i salonen hvor jeg kommer benytter også selv Phure extensions.

Leveringen er lyn hurtig hvis man bestiller gennem Post Danmark. GLS tager nogle dage pga deres omdeling.

ALDRIG køb herfra!

Min veninde og jeg havde købt extensions på Phure, men inden da, så gik jeg ind på TrustPilot og kiggede deres anmeldelser igennem. Der var selvfølgelig nogle dårlige anmeldelser, men jeg tænkte bare, at det var nogle utilfredse kunder.
Og jeg tager det i mig!!
Vi havde bestilt hotfusion, og da de endelig kom, blev vi glade. Det så godt ud, men jeg havde mine tvivl. Synes, at det så meget tyndt ud, men den tanke smed jeg fra mig, for jeg ved at så snart de bliver vasket et par gange, så burde det puffe lidt mere.
Vi fik det endelig sat i, og jeg har aldrig været så skuffet og ked af det over noget hår før. Det var virkelig tyndt, og var slet ikke nok til fuld påsætning. Men den del accepterede jeg så.
Ikke engang en uge senere, så lignede vores hår det værste omgang hø nogensinde! Vi har skrevet med dem rimelig meget, og jeg har aldrig mødt SÅ SKIDE UPROFESIONELLE "frisører".
Som frisør, skal man ihvertfald snakke pænt til sure og utilfredse kunder, men det kan Phure simpelthen ikke finde ud af.
Hvis I læser de anmeldelser de har fået her på siden, så kan I bare se hvordan de svarer igen. Slet ikke professionelt, og som frisør SKAL man kunne klare sure kunder!
I stedet svarede de igen, med de mest nedladende beskeder.
Jeg tog til New HairDesign frisør, fordi jeg gerne vil have dem ud. De sagde til mig, at limen var slet ikke keratin, for det var alt for hårdt. Og at de anbefalede os til at bruge en rigtig god hårkur, olie og silkedråber, og hvis det gjorde det værre, så var håret ikke ægte.
Vi skrev ind til Phure, og de advarede os imod at bruge hårkur og olie, fordi det kunne ødelægge håret.
Burde ægte hår ikke kunne tåle præcis det samme som ens eget hår?
Ikke med deres, for det er sgu ikke alt sammen ægte hår, som de skriver på deres hjemmeside.
Det er simpelthen hestehår. LAD VÆRE MED AT KØBE HERFRA! Virkelig uacceptabelt, og skide grov behandling af dem.

Til Phure: Jeg ved at I kommer til at svare mig med den mest nedladende besked nogensinde, og jeg glæder mig til at se det, for det kommer bare til at bevise hele min anmeldelse.

Fortjener ti funklende Stjerner;-)

Jeg har handlet hos Phure.dk mange gange, og hver gang været fuldt ud tilfreds. Servicen er i top, de leverer dag til dag, og er behjælpelige med alt, lige fra support, til vejledning omkring hår, behandling, osv. Jeg har købt trenser, og de var alle perfekte, håer er smukt, spidserne er fine, og det holder 100 gange bedre, end andre konkurenter, samt Phure`s priser er yderst fordelagtige.
Mit seneste køb, var 1 pakke extension, clip on, 60 cm bodywave, og jeg kan kun sige WOW;-)
Håret var blødt som silke, spidserne perfekte, og clipsene gode, og behagelige at have i. Det er simpelthen det bedste hår, og jeg fortryder bare, at jeg ikke havde bestilt to pakker;-)
De fortjener ros, for deres produkter, jeg er trofast kunde, glad og tilfreds. Alt fungerer, og alt er perfekt. De bedste extensions på markedet findes her-PRØV det, Det er super perfekt;-) Stor Ros herfra;-)

Rigtigt fint hår

Jeg vil lige sige, at jeg nu siden 7 klasse har haft extensions, og prøvet rigtig mange mærker, til mange forskellige priser, og vil lige sige, at hår fra phure er ganske fornuftigt til den pris, man kan ikke forvente 4000 kr kvalitets hår, til 300 kr.
Alt extensions har brug for rigtig meget pleje, og tid, samme gælder her.
Men bruger man deres extensions børste, er det nemt at holde.
Også kundeservicen er helt i orden, da jeg kommer herfra, har jeg tit bare aftalt med dem at komme forbi og hente det, hvilket er super!

Så rigtig godt tilfreds herfra:)

KANON gode extensions!!!!

Bestilte tirsdag middag, og modtog pakken dagen efter/onsdag morgen! :)
Jeg har tidligere bestilt clips extentions, og de har holdt i over 6 mdr nu.
Jeg har nu bestilt igen, og forventer at de holder ligeså langt tid som de sidste!!
Phure.dk vil jeg altid anbefale til andre som også søger clips extensions!!!!! :)

Hurtig levering og god kvalitet!

Med Phure.dk får du tingene leveret super hurtigt, hvilket er ekstremt lækkert! De ved hvad de har med, at gøre og der er et hav af produkter. Thumbs up!

100 % tilfreds!!

Jeg har igennem de sidste 6 år handlet på Phure.dk. Jeg har købs alt fra klips, trenser, hot fusion, reflekspakker, farvede reflekser, tape trenser, jern osv. Jeg har altid været fuldt ud tilfreds med Phures produkter og ikke mindst deres service! Hvis jeg har bestilt forkert eller ikke alligevel skulle bruge produktet, har jeg meget hurtigt fået mine penge retur og altid fået mails omkring hvordan hele situationen står til. Dem der skriver at håret filtre eller er slidt i spidserne er bestem ikke korrekt! De behandler ikke håret med de korrekte produkter, og så bruger de sikkert ikke beskyttelse når de flader, krøller eller føntørre håret.

Jeg kan varmt anbefale at handle hos Phure.dk De sælger eksklusive produkter til rimelige priser, og de yder en service af høj kvalitet!

Jeg har handlet hos phure i snart 4 år. Jeg køber clip in extensions hos dem cirka hver halve år. Håret er lidt tyndt, så jeg køber 2x 10 sæt extensions som koster 1000 kr i alt, og det er en fair pris i forhold til mange andre hjemmesider. Jeg har anbefalet phure til mange af mine veninder, og de har købt exstensions der inde fra. De har alle været tilfredse med hjemmesiden.

100 % fuld tilfredshed

Blev anbefalet hjemmesiden af en veninde og min bestilling kom til tiden og produktet lever fuldt ud til mine forventninger!:) Klart et sted jeg vil handle igen!

phure

Jeg skulle købe lys keratin lim til hot fusion.
Jeg fik besked om at de ikke længere have nogle på lager, og at de først ville komme om fire uger. Derefter modtog jeg en bedsked, at hun havde fundet syv, som hun ville sende og samtidig fratække en 50,- af prisen. Derudover kunne jeg sende det til min egen adresse og yderligere spare penge for fragt. Jeg modtog pakken dagen efter, med besked om hun havde fundet otte og sendt den med.
Det er SUPER service!!!!!

Frygtelig kundeservice og elendigt hår

Fik godt nok mine varer med posten men varen var defekt og jeg skrev en reklamation som de ikke reagerede på, skrev en lidt skrappere mail og så fik jeg det mest uforskammede svar jeg nogensinde har prøvet, vor herre bevares en service, skrev da tilbage igen omkring den defekte vare( pumpen og flasken med olie virkede ikke og var utæt da jeg åbnede den) og har intet hørt siden, det nu fem dage siden,hmm. Plus min søsters hår ligner noget der har været smeltet efter første vask i halvdelen af håret, det sgu for ringe. Handler der aldrig mere, heller ej mine veninder eller søster, mage til ringe service skal man da lede længe efter:-(

Reply from PHure Beautyproducts

Denne henvendelse fandt sted da vi havde ferielukket i uge 42, og vi svarede straks på dine meget vrede e-mails da vi var tilbage.
Bl.a. at vi naturligvis altid erstatter defekte varer. og herregud, en flaske der er beskadiget under transport , skal det virkelig udløse SÅ meget vrede? MEN Vores sidste svar til dig fra den 23 oktober, har vi ikke fået respons på, og så er det jo altså lidt svært at hjælpe dig ikke?
Mht til at du har en "søster" ,,, som er utilfreds med en vare fra os? Jamen så skulle hun måske selv henvende sig for hår der er påsat kan ikke smelte og ej heller se smeltet ud ;) ;)

Frygtelig!

Jeg købte extensions-trenser for 1400 kr. (2 pakker) til påsyning inde fra Phure.dk og var meget tilfreds da de kom, da de var bløde og lækre (dog lidt slidte i spidserne og knækkede hår oppe ved syningen, men jeg havde jo heller ikke betalt alverden for det).
Jeg fik sat dem i af en frisør og hun fortalte at hun ikke ville anbefale at købe disse extensions igen og det tog jeg til mig, men jeg ville dog stadig have dem i, for så galt kunne det vel ikke være! De burde jo kunne holde ihvertfald 2-3 måneder.
Jeg var rigtig glad for dem de første 3 dage, men syntes dog de filtrede lige lovligt meget. Jeg plejede dem med det bedste og brugte ekstremt meget tid på det efter jeg havde været i bad, vaskede det kun 1-2 gange i ugen fordi det filtrede så ekstremt meget (brugte mindst 1,5 time på at redde det efter bad og flere gange om dagen redte jeg det bare igennem pga. ekstrem filtring)
Da der var gået 4 uger blev jeg nød til at tage dem ud, fordi der kom 4 kæmpe store filtrer-knuder ..... Hvis jeg kunne give 0 stjerner, så havde jeg gjort det.
- Købte også produkter derindefra, så det lange hår ikke skulle filtre..... Det hjalp INGENTING!

Vil ikke anbefale NOGEN at købe fra Phure.dk!!!
Jeg smed 2400 kr. ud af vinduet (extensions + produkt + frisør) og alt den tid jeg brugte på det hår.
- Vil anbefale folk at smide lidt flere penge i det når de skal have extensions, for der er jo ikke noget ved at købe hår der holder i en måned eller to - og så skal man investerer i det igen. Om det så er klips, trenser eller andet, så vil jeg ikke anbefale phure, med mindre man skal have dem i én gang!

Reply from PHure Beautyproducts

For det første har du købt produkter til professionel brug, og der er frisørens ansvar at de bliver påsat og passet korrekt. Vi har stået på hovedet for at rådgive og hjælpe dig, men du er mavesur over at vi ikke vil tage ansvar for frisørens arbejde. Når først man lader håret filtre sammen til knuder fordi det ikke passes ordentligt, ja så er der ingen tryllemidler der hjælper. Du skulle tage et blik på dig selv, før du sviner andre til.

Fortjener ikke engang en stjerne

Jeg har gennem flere år handlet rigtig meget ved Phure, men det er slut nu. Jeg bestilte sidste måned et sæt clips on & off i mixfarvet, da jeg modtager varen er der ikke andet end en følgeseddel og så en gennemsigtig pose med varen i, posen er ikke engang forsejlet. Jeg tænker ikke rigtig yderligere over det, men beslutter mig for at sende varen retur da det var meningen jeg ville til frisør og få farvet mit eget hår i samme farve som det hår jeg modtog fra phure, men da der ikke var råd til det alligevel, ombestemte jeg mig, og da jeg alligevel ikke havde brugt håret valgte jeg at sende min varer retur. Da de ikke selv har nogle former for returblanketter laver jeg selv en, hvor jeg endda beskriver at jeg tager varen retur i samme stand som jeg selv fik den.

Da phure så har fået min varer retur sender de mig en mail hvor de skriver at jeg ikke har sendt pap-emballagen med, og at håret ligger hulter til bulter og derfor mener de at de kan tydeligvis se at jeg har haft brugt håret, hvilket jeg ikke havde.!
De kan derfor ikke tage varen retur og sender den tilbage til mig igen.
Jeg sender dem en mail hvor jeg endnu engang skriver at jeg modtog varen i samme stand, der var ikke noget pap-emballage og posen var ikke forsejlet. Jeg synes det er meget skuffende at de sender mig en vare som ikke er iorden og så vil de ikke selv tage den retur.
Det var sidste gang jeg handlede ved dem.

Mange måneder efter besvarer de så min anmeldelse herinde og jeg må sige jeg har mistet alt respekt for dem, de bliver ved med at påstå jeg havde brugt det hår som jeg sendte retur. Det havde jeg ikke! Den fatter de ikke. Og deres måde at håndtere min sag på er bare under al kritik. Og dybt uprofessionel. Det er ikke den rette måde at få sine kunder til at blive og at få nye kunder. Endnu engang blev jeg bare bekræftet i at jeg ikke skal handle der mere. Og Phure, hvis i en anden gang har tænkt jer at besvarer min anmeldelse, så drop det hvis i alligevel ikke har noget fornuftigt at sige. I ødelægger jeres forretning på den måde! Bare for jeres egen skyld!

Reply from PHure Beautyproducts

Du har modtaget en ny vare i emballage og du er så fræk at sende håret tilbage brugt og ikke engang i den medfølgende emballage,.... .? Vi har da aldrig oplevet noget lignende! Enhver returvare der kommer tilbage hertil i emballage som modtaget bliver uden videre byttet eller kunden får pengene tilbage, det er ingen problem at det har været pakket op og set på og rørt ved, men brugte varer tager vi altså ikke retur,. Og så er du desværre en af dem der ikke tåler et nej, men det er jo ikke vores problem vel?

OG - Vi gentager såmaænd gerne - vi ikke uprofessionelle, vi vil bare ikke svines til med løgnhistorier, - og det er dig der er uforskammet, længere er den ikke.

Okay til pengene!

Jeg har bestilt extensions hos phure.dk et par gange, og det er også ganske fint til prisen, men det er absolut ikke den bedste kvalitet.. Synes håret er lidt tyndt og tørt allerede da man modtager det. Men som sagt, OK til prisen!

Midt i mellem.

Bestilte en pakke clip-on hairextensions, nok til en fuld extensions, ros til den super hurtig levering! Men da jeg åbende pakken med extentions var der næsten ikke noget "hår på" Der var store "huller" hvor der manglede hår. Jeg sendte straks mails afsted, men fik aldrig svar. Fik dog en veninde til at fikse håret, da jeg ikke havde tålmodighed til at vente på phure.

PHure Beautyproducts Details

PHure Beautyproducts, online salg af hair extensions og tilbehør, negleprodukter , div. skønhedsprodukter, store besparelser

Visit PHure Beautyproducts

Write to: admin@phure.dk
We live here: Jomfrustien 22 A st. th.
6100 Haderslev